-
Ερώτηση:
έχουν το δικαίωμα να κινούνται στο δρόμο ανυψωτικά μηχανήματα ('κλαρκ');
Τα βλέπω με πινακίδες (???) να κινούνται σε δρόμους με 10 χλμ/ώρα. Πώς βγάζουν πινακίδες πρώτον και πώς τους το επιτρέπουν δεύτερον; -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ερώτηση:
έχουν το δικαίωμα να κινούνται στο δρόμο ανυψωτικά μηχανήματα ('κλαρκ');
Τα βλέπω με πινακίδες (???) να κινούνται σε δρόμους με 10 χλμ/ώρα. Πώς βγάζουν πινακίδες πρώτον και πώς τους το επιτρέπουν δεύτερον;Εχουν ειδικες πινακιδες(κιτρινες νομιζω) και απαιτείται ειδικο διπλωμα χειριστη μηχανηματων για να το 'οδηγησεις' .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Έχω ένα αυτοκίνητο προς πώληση και σκέφτομαι να το δώσω σ'ένα φίλο...
Το θέμα είναι πως δεν έχει όλο το ποσό και θα μείνουν περίπου 3000 τα οποία θα μου τα δώσει με δόσεις...Ενημερώνω κάπου ώστε να φανεί ότι το αυτοκίνητο το οδηγεί πλέον αυτός?
Γνωρίζετε ποιά διαδικασία 'παίζει' σε τέτοιες περιπτώσεις (κάποια χαρτιά δόσεων ή κάτι τέτοιο?Θα του το πουλησεις δλδ;Θα σου δωσει επιταγη/συναλλαγματικές;Σιγουρα θα κανεις παρακρατηση κυριοτητας .
Ναι θα του το πουλήσω, θα μου δώσει 7000 μπροστά και τα υπόλοιπα με δόσεις.
Κάνω την πώληση κανονικά με παρακράτηση κυριότητας και μόλις εξοφλήσει του δίνω και την κυριότητα? Μ'ενδιαφέρει βασικά να φαίνεται πλέον ότι το οδηγεί αυτός (να είναι υπέυθυνος σχετικά με τυχόν κλήσεις, ασφάλειες κλπ)...
Υγ. Η λύση του καταναλωτικού έχει τόκους και δεν θέλει να επιβαρυνθεί (όπως είπα είναι φίλος τα χρήματα προς το παρών δεν τα έχω ανάγκη οπότε...)
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Έχω ένα αυτοκίνητο προς πώληση και σκέφτομαι να το δώσω σ'ένα φίλο...
Το θέμα είναι πως δεν έχει όλο το ποσό και θα μείνουν περίπου 3000 τα οποία θα μου τα δώσει με δόσεις...Ενημερώνω κάπου ώστε να φανεί ότι το αυτοκίνητο το οδηγεί πλέον αυτός?
Γνωρίζετε ποιά διαδικασία 'παίζει' σε τέτοιες περιπτώσεις (κάποια χαρτιά δόσεων ή κάτι τέτοιο?Θα του το πουλησεις δλδ;Θα σου δωσει επιταγη/συναλλαγματικές;Σιγουρα θα κανεις παρακρατηση κυριοτητας .
Ναι θα του το πουλήσω, θα μου δώσει 7000 μπροστά και τα υπόλοιπα με δόσεις.
Κάνω την πώληση κανονικά με παρακράτηση κυριότητας και μόλις εξοφλήσει του δίνω και την κυριότητα? Μ'ενδιαφέρει βασικά να φαίνεται πλέον ότι το οδηγεί αυτός (να είναι υπέυθυνος σχετικά με τυχόν κλήσεις, ασφάλειες κλπ)...
Υγ. Η λύση του καταναλωτικού έχει τόκους και δεν θέλει να επιβαρυνθεί (όπως είπα είναι φίλος τα χρήματα προς το παρών δεν τα έχω ανάγκη οπότε...)
Αφου η αδεια θα ειναι στο ονομα του εσυ δεν εχεις καμια ευθυνη μετα.Μολις σε εξοφλησει θα κανεις αρση της παρακρατησης.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Αν ανεβαζω μαζι με ενα αλλο ατομο μια πολυθρονα σε μια σκαλα, ποιος σηκωνει μεγαλυτερο βαρος,αυτος που ειναι απο κάτω ή αυτός απο πάνω;Υποθέτω αυτος από κάτω,βαζω και ενα υποερώτημα:
Αν η πολυθρονα ειναι καναπες,αν δηλαδη το αντικειμενο ειναι πολυ πιο μακρύ,αλλαζει κατι;
Αν κρατανε το αντικειμενο αντικρυστα τοτε ο αποκατω εχει μεν μεγαλυτερο βαρος αλλα εχει το πλεονεκτημα να ανεβαινει τις σκαλες στα ισια και οχι με την οπισθεν.Στην αλλη περιπτωση ο οπο πανω παιζει το ξεγνοιαστο ρολο του οδηγου.
( Αυτο ηταν ενα δειγμα επιστημονικης αναλυσης. )
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αφου η αδεια θα ειναι στο ονομα του εσυ δεν εχεις καμια ευθυνη μετα.Μολις σε εξοφλησει θα κανεις αρση της παρακρατησης.Οκ Αυτό ήθελα να μάθω
Ευχαριστώ! -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ερώτηση:
έχουν το δικαίωμα να κινούνται στο δρόμο ανυψωτικά μηχανήματα ('κλαρκ');
Τα βλέπω με πινακίδες (???) να κινούνται σε δρόμους με 10 χλμ/ώρα. Πώς βγάζουν πινακίδες πρώτον και πώς τους το επιτρέπουν δεύτερον;Εχουν ειδικες πινακιδες(κιτρινες νομιζω) και απαιτείται ειδικο διπλωμα χειριστη μηχανηματων για να το 'οδηγησεις' .
Αν δεν έχουν πινακίδες πάνω (μπορεί ο ιδιοκτήτης να είναι υπεράνω ), επιτρέπεται να παρκάρει σε δημόσιο δρόμο?
Προφανώς όχι, έτσι?
Γενικότερα επιτρέπεται να παρκάρει στο δρόμο?ΑΝ υποθέσουμε ότι είχε το κλαρκ πινακίδες? (μάλλον ναι έτσι? )
Επίσης...πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας τα κλαρκ?(Τα έχω 'μαζεμένα' με έναν τυπά στην περιοχή μου που έχει ένα κλαρκ και πιάνει θέση στάθμευσης και το βάζει μέσα στο μαγαζί όταν φέρνει το δικό του αμάξι...Να του κρατάει τη θέση όσο λείπει... )
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ερώτηση:
έχουν το δικαίωμα να κινούνται στο δρόμο ανυψωτικά μηχανήματα ('κλαρκ');
Τα βλέπω με πινακίδες (???) να κινούνται σε δρόμους με 10 χλμ/ώρα. Πώς βγάζουν πινακίδες πρώτον και πώς τους το επιτρέπουν δεύτερον;Για το κλάρκ χρειάζεσαι ότι και για το αυτοκίνητο (πινακίδες, ασφάλεια, τέλη και κάποιο έλεγχο αντίστοιχο με το ΚΤΕΟ). Επομένως μπορούν να κινούνται στο δρόμο. Το τραγικό ήταν οτι μέχρι πρόσφατα απαιτούσαν τέλη ακόμα και για κλάρκ που κινούνταν αποκλειστικά εντός αποθήκης/εργοταξίου.
-
Καλημέρα σε όλους τους!! Το site είναι πηγή γνώσης!! Είπα και εγώ να καταθέσω μία αποριούλα...μην βαράτε αν είναι εντελώς χαζή..Έχω το Auris 1.6 εδώ και περίπου ένα χρόνο (με 27.000 km)..Η ερώτηση είναι η εξής.. ο κατασκευαστής δίνει τελική ταχύτητα τα 190 (ελέω κοντού κιβωτίου --> 0,87 η 5η και 4,31 τελική σχέση μετάδοσης..δλδ 31,2 χλμ/1000 σαλ)...Επί της ουσίας τώρα...ερχόμαι από Πάτρα Αθήνα..λίγο πριν την κατηφόρα των Μεγάρων με τελική (205 στο κοντέρ και 6.000 σαλ..εκεί δλδ που έχει την μέγιστη ιπποδύναμη). Σαφώς και δεν άφησα το γκάζι από το πάτωμα στην κατηφόρα με αποτέλεσμα στο τέλος αυτής να φτάσω κόφτες (στις 6.500 έχει) και 220 κοντερίσια πάντα..Το ερώτημα είναι..Ενδέχεται να έχω κάνει κάπου ζημιά (σασμάν...βαλβίδες..κάπου!) που θα μου βγει αργότερα? Ή γενικά το παραπάνω είναι κακό..και αν ναι που και γιατί..
Σημειώνω ότι το αυτοκίνητο έκτοτε δεν έχει παρουσιάσει κάτι...η συντήρηση γίνεται επιμελλώς (όλα τα αλλάζω στα μισά χιλιόμετρα..λάδι (+φίλτρο) κάθε 7.500 (με το 5W50) αυτό που προτείνει η Toyota..Γενικά το προσέχω. -
Ο χρήστης iceburner έγραψε:
Καλημέρα σε όλους τους!! Το site είναι πηγή γνώσης!! Είπα και εγώ να καταθέσω μία αποριούλα...μην βαράτε αν είναι εντελώς χαζή..Έχω το Auris 1.6 εδώ και περίπου ένα χρόνο (με 27.000 km)..Η ερώτηση είναι η εξής.. ο κατασκευαστής δίνει τελική ταχύτητα τα 190 (ελέω κοντού κιβωτίου --> 0,87 η 5η και 4,31 τελική σχέση μετάδοσης..δλδ 31,2 χλμ/1000 σαλ)...Επί της ουσίας τώρα...ερχόμαι από Πάτρα Αθήνα..λίγο πριν την κατηφόρα των Μεγάρων με τελική (205 στο κοντέρ και 6.000 σαλ..εκεί δλδ που έχει την μέγιστη ιπποδύναμη). Σαφώς και δεν άφησα το γκάζι από το πάτωμα στην κατηφόρα με αποτέλεσμα στο τέλος αυτής να φτάσω κόφτες (στις 6.500 έχει) και 220 κοντερίσια πάντα..Το ερώτημα είναι..Ενδέχεται να έχω κάνει κάπου ζημιά (σασμάν...βαλβίδες..κάπου!) που θα μου βγει αργότερα? Ή γενικά το παραπάνω είναι κακό..και αν ναι που και γιατί..
Σημειώνω ότι το αυτοκίνητο έκτοτε δεν έχει παρουσιάσει κάτι...η συντήρηση γίνεται επιμελλώς (όλα τα αλλάζω στα μισά χιλιόμετρα..λάδι (+φίλτρο) κάθε 7.500 (με το 5W50) αυτό που προτείνει η Toyota..Γενικά το προσέχω.Δεν θα ανησυχούσα καθόλου για ζημιά στον κινητήρα του αυτοκίνητου. Γι αυτό υπάρχει ο κόφτης, για να μη γίνει ζημιά. Περισσότερο θα ανησυχούσα για τα λάστιχα, σε περίπτωση που ο δείκτης ταχύτητάς τους είναι για λιγότερα χιλιόμετρα από όσα πέτυχες (χλωμό και αυτό, πάντως). Επίσης έχε υπόψη σου πως πάντα υπάρχει κάποιο σφάλμα στο κοντέρ, οπότε τα 220 κοντερίσια ίσως να μην είναι και τόσο πολύ πάνω από τα 190 τελικά.
-
Δεν θα ανησυχούσα καθόλου για ζημιά στον κινητήρα του αυτοκίνητου. Γι αυτό υπάρχει ο κόφτης, για να μη γίνει ζημιά. Περισσότερο θα ανησυχούσα για τα λάστιχα, σε περίπτωση που ο δείκτης ταχύτητάς τους είναι για λιγότερα χιλιόμετρα από όσα πέτυχες (χλωμό και αυτό, πάντως). Επίσης έχε υπόψη σου πως πάντα υπάρχει κάποιο σφάλμα στο κοντέρ, οπότε τα 220 κοντερίσια ίσως να μην είναι και τόσο πολύ πάνω από τα 190 τελικά.[/quote]
Αυτό που λες με τα λάστιχα το είχα σκεφτεί και εγώ, αλλά δεν ανυσήχησα διότι έχω δείκτη Η (210 Km/h) στα ContiPreiumContact II που φοράω..τα οποία με τίποτα δεν έπιασα..Το μόνο που με ανυσηχεί είναι το κιβώτιο..βέβαια δεν θα έχει κάποιες ανοχές..? θα έχει λογικά..αντίστοιχα και ο κινητήρας αφου δουλεύει μέχρι τις 6.500 δεν θα έχει πρόβλημα με οποιαδήποτε σχέση..(παρόλο που σε ευθεία τις 6.200 με 5η δεν τις ξεπερνά) Σημειωτέον ότι ο κόφτης 'χτύπησε' μόνο μία φορά, μετά άφησα.. Κάθε απάντηση- ιδέα ευπρόσδεκτη!
-
Με τα Η είσαι οριακά, για το ρυθμό που κινήθηκες. Το κιβώτιο δεν έχει θέμα, από τη στιγμή που δεν κρατήθηκες στον κόφτη για πολλή ώρα, δεν έχει ανάγκη. Θα ζεστάθηκε λιγάκι το λάδι, σιγά.
-
toyota έχεις μην ανησυχείς
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
toyota έχεις μην ανησυχείς!!!!
anyway...cavallino γιατί να ανυσηχώ? το λάστιχο με δείκτη H λέει μέχρι 210 Km/h...εγώ πάνω από 200 δεν πήγα (υποθέτωντας ότι στα 190 πραγματικά είχα 205 κοντερίσια..οπότε στα 220 κοντερίσια άντε να είχα το πολύ 200-200κάτι πραγματικά)..Το 210 του Η δεν σημαίνει (ή θα έπρεπε να σημαίνει ) ότι αν πας με 205 πραγματικά ΔΕΝ δημιουργείς πρόβλημα?? Αν κάνω λάθος διορθώστε με.. -
Αν το λάστιχο είναι σωστά φουσκωμένο και το αμάξι δέν είναι υπερφορτομένο και να ξεπεράσεις τα 210 για 2-3 λεπτά δέν έχει πρόβλημα. Όπως αντίστοιχα, αν έχεις φορτώσει όλο το σπίτι στο αυτοκίνητο και η πίεση του ελαστικού είναι 20 μπορεί να κλατάρει ακόμα και αν πάς με 100.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Αν το λάστιχο είναι σωστά φουσκωμένο και το αμάξι δέν είναι υπερφορτομένο και να ξεπεράσεις τα 210 για 2-3 λεπτά δέν έχει πρόβλημα. Όπως αντίστοιχα, αν έχεις φορτώσει όλο το σπίτι στο αυτοκίνητο και η πίεση του ελαστικού είναι 20 μπορεί να κλατάρει ακόμα και αν πάς με 100.Θα συμφωνήσω με το παραπάνω..Στη δική μου περίπτωση τις πίεσεις τις ελέγχω κάθε 10 μέρες (κρύα πάντα..βάζω αέρα και μετράω μετά με δικό μου οργανάκι) και ήμουν άδειος (μόνος) με σωστές πιέσεις (36/34)..(ο κατασκευαστής δίνει 35 all-round για πάνω από 160, αλλά μετά από πειραματισμό έτσι είναι καλύτερα)..Όπως και να έχει πάντως ευχαριστώ για τις απαντήσεις!! Το μόνο που είχα φοβηθεί λίγο ήταν το κιβώτιο...
-
Ο χρήστης iceburner έγραψε:
anyway...cavallino γιατί να ανυσηχώ? το λάστιχο με δείκτη H λέει μέχρι 210 Km/h...εγώ πάνω από 200 δεν πήγα (υποθέτωντας ότι στα 190 πραγματικά είχα 205 κοντερίσια..οπότε στα 220 κοντερίσια άντε να είχα το πολύ 200-200κάτι πραγματικά)..Το 210 του Η δεν σημαίνει (ή θα έπρεπε να σημαίνει ) ότι αν πας με 205 πραγματικά ΔΕΝ δημιουργείς πρόβλημα?? Αν κάνω λάθος διορθώστε με..
Έτσι κι αλλιώς οι δείκτες ταχύτητας είναι για sustained μέγιστη ταχύτητα.
-
Γιατί τα λάστιχά μου έχουν δείκτη ταχύτητας W, και έχω ένα μικρό Mazda 2, 1300κυβικών και 86 αλόγων;;;;;;; Εϊναι τα μαμά!!
Δεν ζεσταίνονται ποτέ.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Γιατί τα λάστιχά μου έχουν δείκτη ταχύτητας W, και έχω ένα μικρό Mazda 2, 1300κυβικών και 86 αλόγων;;;;;;; Εϊναι τα μαμά!!Δεν ζεσταίνονται ποτέ.
!!!! Τραγική η Mazda αν όντως ισχύει αυτο!! + ότι ένα λάστιχο δείκτη W θέλει πολυυυυυύ χρόνο να ζεσταθεί αν θυμάμαι καλά είναι για 270 km/h...μετά το Η (210) είναι το V (240) και μετά το W...
το γράμμα που βλέπεις είναι σίγουρα αυτό? Ρωτάω χωρίς κακία πάντα...
Ίσως αυτό βοηθήσει:
http://www.carbibles.com/tire_bible.html -
Oxι δεν κάνουν πουλάκια τα μάτια μου, παρά τη μυωπία μου
Τα λάστιχα έιναι κάτι Toyo, σε διάσταση 195/45R16 80W, με συνιστώμενες πιέσεις 32 εμπρός 29 πίσω).
Dog να τα αλλάξω ή να περιμένω να βγάλουν το χειμώνα και μετά; Εχω 12.000κμΑν είναι να τα αλλάξω θέλω κάτι μαλακό, που να ζεσταίνεται γρήγορα και σκέφτομαι μηπως πείραζα και τη διάσταση για να μαλακώσει λίγο το αυτοκίνητο. Τι λέτε;
Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο