-
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=3214
-
κανονικα πρεπει να μεταφερθει στο κατακευαστες μοντελα.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
κανονικα πρεπει να μεταφερθει στο κατακευαστες μοντελα.Μα γιατί; Άσε πρώτα να κλείσει τα ...ΠΕΝΤΕ του χρόνια το θέμα (σε 40 μέρες δηλ.) ...
Υ.Γ.: από τα μελλοντικά φεύγει όποιο αυτοκίνητο έρχεται στην Ελλάδα (με το καλό) !!
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
EVO αγγλιας :
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... ta/248791/
It's more VW than Alfa in the process
evo αγγλίας λινκ απο autocar
τεσπά
τα ίδια δε λέγανε και για την 147 ή θυμάμαι λάθος (περι γερμανοποίησης)
sorry ρε μαστορα...
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... eview.html
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=492&page_id=3214Πολύ αξιόπιστοι για άλλη μια φορά....ροπή στην QV δίνει 30 κιλά ενώ είναι 34 κανονικά. Κείμενο αντιγραμμένο από τα άλλα ζώα των 4Τροχών!!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Πολύ αξιόπιστοι για άλλη μια φορά....ροπή στην QV δίνει 30 κιλά ενώ είναι 34 κανονικά. Κείμενο αντιγραμμένο από τα άλλα ζώα των 4Τροχών!!
Πηραμε αδεια?
Τα τεχνικα χαρακτηριστικα τουλαχιστον στην προκειμενη περιπτωση ειναι
απο δελτιο τυπου, δεν αποτελουν μετρησεις των 4τροχων,
εξ' ου και οι αισιοδοξες τιμες καταναλωσης.
Ειπαμε να κανουμε κριτικη οπου χρειαζεται αλλα να υπαρχει και λογος. -
Για όποιον ενδιαφέρεται για σοβαρά τεχνικά χαρακτηριστικά (και όχι των περιοδικών)
http://www.fiatautopress.com/download/2 ... ST_ITA.pdfΗ 1,4mair 170cv έγραψε στο test του auto 11,7km με ένα λίτρο (με ταχύτητα 130χιλιομέτρων).
Με βάση την τιμή της και τις καταναλώσεις της θα κλέψει κάποιους πελάτες από την δίλιτρη mjet.Mέσα στο 2010 υπολογίζουν 40.000 πωλήσεις για να ανέβαινουν στο 2011 (πρώτη πλήρης εμπορική χρονιά)στα 100Κ κομμάτια....αντίστοιχα η 147 έφτασε στην EU τα 107Κ κομμάτια το 2001 και τα 104Κ το 2002 (για να πέσει στα 92Κ και 80Κ το 2003 και το 2004 και 2005 αντίστοιχα).
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Πολύ αξιόπιστοι για άλλη μια φορά....ροπή στην QV δίνει 30 κιλά ενώ είναι 34 κανονικά. Κείμενο αντιγραμμένο από τα άλλα ζώα των 4Τροχών!!
Πηραμε αδεια?
Τα τεχνικα χαρακτηριστικα τουλαχιστον στην προκειμενη περιπτωση ειναι
απο δελτιο τυπου, δεν αποτελουν μετρησεις των 4τροχων,
εξ' ου και οι αισιοδοξες τιμες καταναλωσης.
Ειπαμε να κανουμε κριτικη οπου χρειαζεται αλλα να υπαρχει και λογος.Βεβαίως και πήραμε άδεια αν και κάπως καθυστερημένα για Πάσχα!!
Τα φιλαράκια σου Γρηγόρη δεν είναι ικανά ούτε ένα press release να αντιγράψουν σωστά! Όταν συμβαίνει αυτό άντε μετά εγώ να πάρω στα σοβαρά τα υπόλοιπα λεγόμενά τους! By the way κοίτα το post του Alba και θα δεις πόσα λάθη έχουν γίνει μόνο και μόνο στην αντιγραφή!! -
θετικες οι πρωτες εντυπωσεις λοιπον, αντε να δουμε!
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Kατα την γνωμη μου ειναι ιεροσυλια να χρησιμοποιει η ''μιλανο'' το ονομα giulietta.
To αυτοκινητο δεν εχει να κανει σε ΚΑΜΙΑ των περιπτωσεων,ουτε με την καινοτομια,ουτε με την κατηγορια,ουτε με το sex appeal ,ουτε με το κοινωνικο status,ουτε με την ομορφια της πρωτης. Χρησιμοποιηθηκε το ονομα της σε ενα ΛΑΘΟΣ αυτοκινητο (κλεινοντας τον δρομο σε καποια μελλοντικη αναβιωση της κατηγοριας και του αυτοκινητου) το οποιο ειναι ενα μικρομεσαιο οικογενειακο, με καποια στοιχεια εντυπωσιασμου και χωρις μεγαλες τεχνικες καινοτομιες.
Ειναι καθαρα ενας τροπος ψαρεματος των ιταλοφιλων να ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ οτι αυτο το αυτοκινητο εχει καποια συνδεση με το παρελθον της θρυλικης ΑΛΦΑ.
Απορω που κανενας ακομα δεν εχει συνειδητοποίησει αυτην την αισχρη επιλογη του Marketing η γιατι κανουν πως δεν το βλεπουν.Ο δικηγόρος του διαβόλου λέει ότι ένα ακόμα πιο θρυλικό όνομα, αυτό της 33, χρησιμοποιήθηκε για ένα upper mainstream μικρομεσαίο....την 33!!!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Πολύ αξιόπιστοι για άλλη μια φορά....ροπή στην QV δίνει 30 κιλά ενώ είναι 34 κανονικά. Κείμενο αντιγραμμένο από τα άλλα ζώα των 4Τροχών!!
Πηραμε αδεια?
Τα τεχνικα χαρακτηριστικα τουλαχιστον στην προκειμενη περιπτωση ειναι
απο δελτιο τυπου, δεν αποτελουν μετρησεις των 4τροχων,
εξ' ου και οι αισιοδοξες τιμες καταναλωσης.
Ειπαμε να κανουμε κριτικη οπου χρειαζεται αλλα να υπαρχει και λογος.Βεβαίως και πήραμε άδεια αν και κάπως καθυστερημένα για Πάσχα!!
Τα φιλαράκια σου Γρηγόρη δεν είναι ικανά ούτε ένα press release να αντιγράψουν σωστά! Όταν συμβαίνει αυτό άντε μετά εγώ να πάρω στα σοβαρά τα υπόλοιπα λεγόμενά τους! By the way κοίτα το post του Alba και θα δεις πόσα λάθη έχουν γίνει μόνο και μόνο στην αντιγραφή!!Δεν ειναι φιλαρακια μου...
Σε εναν μαλιστα εθεσα καποια ερωτηματα-αποριες και εξεφρασα την απογοητευση μου για τα αποτελεσματα μετρησεων αλλα και το επιπεδο ποιοτητας του δοκιμαστικου.
Οχι οτι περιμενω να αλλαξει κατι, αλλα δεν κατεβαζω και 'αμασητα'
οτι γραφεται στο συγκεκριμενο περιοδικο, παρολη την αντιθετη αποψη μερικων... -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
...Αν και επιμένω ότι πρέπει να περιμένουμε, καθώς ο Luigi έχει πληθώρα από torsen στην αποθήκη
Δεν έχω καμία βεβαιότητα ότι το torsen θα κάνει την εμφάνισή του στις επόμενες γενιές.Η δε χρήση της τετρακίνησης παραμένει ακόμα στα επίπεδα του δυνατού...μόνο και μόνο επειδή η compact evo είναι σχεδιασμένη να την δεχτεί και κυρίως επειδή αυτή θα φιλοξενήσει Ν μοντέλα στο μέλλον (νέο Bravo,Delta,Caliber,Neon,χover κλπ...κάτι που συνεπάγεται απορρόφηση του κόστους της).
Πάντως η Q4,πέραν του ότι 'έτρωγε' με το καλημέρα καμιά 40αριά ίππους, δεν ήταν δυνατόν να συνδυαστεί με κινητήρες πάνω από 280 άλογα.....αν δεν ήθελες να αρχίσει να διαλύεται.Και αυτός ήταν και ο βασικότερος λόγος που η 939/946 δεν απέκτησαν ποτέ ισχυρότερες εκδόσεις.Στα λέω παραπάνω από ένα χρόνο (ότι η τετρακίνηση είναι τεχνικά εφικτή αλλά όχι και προβλεπόμενη-απελευθερωμένη).....αλλά είσαι άπιστος Θωμάς
Τώρα που το διαβάζεις από το θείο 'less is more'....με πιστεύεις;Alfa Romeo: Wester, per ora non prevista versione integrale Giulietta
BALOCCO (MF-DJ)--'Per il momento non e' prevista' una versione a trazione integrale per la Giulietta.
Lo ha affermato Harald Wester, a.d. di Alfa Romeo, durante la conferenza stampa di presentazione del nuovo modello del marchio del Biscione, aggiungendo, in merito ad un possibile modello spider, che 'non bisogna mai dire no, ma derivare una spider da una compatta del segmento C a trazione anteriore e' poco attraente. Come tecnico sceglierei qualcosa di diverso'.Quanto ad un'eventuale motorizzazione ibrida, Wester ha detto che 'e' pensabile per il mercato europeo, ma in Europa occorre sviscerare attentamente il tema del metano perche' nell'ottica del cliente l'ibrido non da' un ritorno immediato'.
Infine il manager ha ribadito che l'architettura compact utilizzata per la Giulietta sara' 'la spina dorsale di tanti prodotti del gruppo' Fiat -
Alba o δικός σου ψάχνει τον Silvio
Μίλησα με τον Bill να δω πότε θα μπορέσω να βρεθούμε να αναλύσουμε την 4κίνηση της Giuli-ettaΑπό επιδόσεις πάντως στο auto την 1.4ΜΑ 170 την μέτρησαν στο 7.88 για το 0-100(7.8 εργοστασιακό)
Είναι moteur-ούκλα.... -
-
Giulietta QV @ Balocco
-
παρουσίαση στο Κιρινάλιο μέγαρο στον πρόεδρο της Ιταλικής δημοκρατίας Giorgio Napolitano, ο οποίος οδήγησε μάλιστα τη Giulietta...
παρουσίαση στο palazzo Chigi έδρα της προεδρίας του συμβουλίου των υπουργών(έδρα πρωθυπουργού) στον Gianni Letta γραμματέα παρά τω προθυπουργώ...αφού ο Silvio Berlusconi απέφυγε να συναντήσει τον αντίπαλο του Luca Cordero di Montezemolo πρόεδρο της Fiat καθώς και τον αντιπρόεδρο του ομίλου John Elkann εγγονό του Gianni Agnelli...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Alba o δικός σου ψάχνει τον Silvio
Μίλησα με τον Bill να δω πότε θα μπορέσω να βρεθούμε να αναλύσουμε την 4κίνηση της Giuli-ettaΑπό επιδόσεις πάντως στο auto την **1.4ΜΑ 170 **την μέτρησαν στο 7.88 για το 0-100(7.8 εργοστασιακό)
Είναι moteur-ούκλα....Το εχω πει και εγω εδω και λιγο καιρο, απο προσωπικη πειρα...
Σε ενα μηνα περιπου δεν θα ερθουν εδω? -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Alba o δικός σου ψάχνει τον SilvioΑπό επιδόσεις πάντως στο auto την 1.4ΜΑ 170 την μέτρησαν στο 7.88 για το 0-100(7.8 εργοστασιακό)
Είναι moteur-ούκλα....Αυτό που κρατάω από τις μετρήσεις του auto είναι μόνο τα 11,7 χιλιόμετρα/λίτρο κατανάλωσης που επιτυγχάνεται μέσω του mair και της προσεγμένης αεροδυναμικής (πραγματικά εκπληκτική επίδοση).
Η σοβαρότητα μιας τιμής 0-100 εξαντλείται στις συζητήσεις των bar.Aυτομαστιγώνομαι πάντως γιατί μόλις είχε ανακοινωθεί το πάντρεμα του FIRE με turbo θεωρούσα ότι είναι μεγάλο λάθος...λόγω έλλειψης άμεσου ψεκασμού.Τελικά αποδείχτηκε σοφή λύση,καθώς το mair πραγματοποιεί περισσότερα από αυτά που υπόσχεται,ενώ χωρίς πολλές τροποποιήσεις ο tjet μπορεί να συνδυαστεί με gpl και τώρα και με μεθάνιο.
ΥΓ.Έχω περιέργεια αν θα πραγματοποιήσουν την κίνηση με τον 1,6tritec,ο οποίος ανήκει πλέον στην Fiat.Τον φαντάζομαι ήδη με mair και turbo κάτω από το καπώ ενός Abarth.
παρουσίαση στο Κιρινάλιο μέγαρο στον πρόεδρο της Ιταλικής δημοκρατίας Giorgio Napolitano, ο οποίος οδήγησε μάλιστα τη Giulietta...
παρουσίαση στο palazzo Chigi έδρα της προεδρίας του συμβουλίου των υπουργών(έδρα πρωθυπουργού) στον Gianni Letta γραμματέα παρά τω προθυπουργώ...αφού ο Silvio Berlusconi απέφυγε να συναντήσει τον αντίπαλο του Luca Cordero di Montezemolo πρόεδρο της Fiat καθώς και τον αντιπρόεδρο του ομίλου John Elkann εγγονό του Gianni Agnelli...O Μarchionne (Maglionne τον λένε πλέον στην Ιταλία...εξαιτίας του κασμιρένιου pullover)απεδείχθη maleducato (sic).
Στο Κηρυνάλειο,ανεξαρτήτως του στυλ που υιοθετείς,δεν πας ποτέ να επισκεφθείς τον πρόεδρο της Δημοκρατίας χωρίς γραβάτα.Το blue electric συνολάκι του John όλα τα λεφτά
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
...ΥΓ.Έχω περιέργεια αν θα πραγματοποιήσουν την κίνηση με τον 1,6tritec,ο οποίος ανήκει πλέον στην Fiat.Τον φαντάζομαι ήδη με mair και turbo κάτω από το καπώ ενός Abarth.
Τι κινητηρας ειναι αυτος? Απο που προερχεται? Υπαρχει περιπτωση
να 'αναστηθει' και το project της Mito GTA με εναν τετοιο κινητηρα εκτος απο
τους Abarth? -
το σκούρο μπλέ σε φώτο φαίνεται
έχει κουσούρι πάντως για μένα (βλ. μη απενεργοποιουμενα ηλεκτρονικά)
Alfa Romeo Giulietta