-
τι μπορω να βρω με αυτα τα χρηματα? ενα αυτοκινητο σε αυτη την τιμη θα ειναι ερειπιο? υπαρχει περιπτωση να βρω κατι παλιο σε καλη κατασταση?
-
τι μπορω να βρω με αυτα τα χρηματα? ενα αυτοκινητο σε αυτη την τιμη θα ειναι ερειπιο? υπαρχει περιπτωση να βρω κατι παλιο σε καλη κατασταση?
-
τι μπορω να βρω με αυτα τα χρηματα? ενα αυτοκινητο σε αυτη την τιμη θα ειναι ερειπιο? υπαρχει περιπτωση να βρω κατι παλιο σε καλη κατασταση?
-
autobianchi
-
κατι σε λαντα ή σκοντα? θελω και κατι που να εχει και μερικους χωρους.
-
η σε παλιο ευρωπαϊκο.
-
Έχεις επιλογές.
Αν θες κάτι για μετακίνηση μόνο, κοίτα για κανά Στάρλετ. Μπορείς να βρεις είτε πισωκίνητο είτε μπροστά σε καλή κατάσταση. Είναι αξιόπιστα.
Από κει και πέρα, μπορείς να κοιτάξεις για Έσκορτ ΜΚΙΙ ή και S2 (to prosthiokinito) πολύ αξιόπιστα και αυτά και με μικρό κόστος συντήρησης.
Ψάξε κάτι, που να έχει τα λιγότερα δυνατά σαπίσματα στο πλαίσιο, σε δύσκολα σημεία, όπως οι θόλοι, δομικά σημεία, όπως τα ράμφη κλπ.
Απόφυγε οποιοδήποτε ιταλικό γιατί θα ταλαιπωρηθείς... -
2cv?
-
δεν νομιζω για 2cv. θελω κατι που να μπορει να ταξιδευει σε εθνικη.
-
Ίσως βρεις κάποιο Hyundai Excel γύρω στα 1000
-
απο ποια χρονολογια και μετα αρχισαν να εξοπλιζουν τα αυτοκινητα με καταλυτη, ή με την δυνατοτητα να καινε και αμολυβδη ? μετα το '87? γιατι απο την αλλη αμα το αυτοκινητο ειναι πολυ παλιο δεν θα περνει καταλυτη. αυτα τα λαντα σαμαρα και τα σκοντα φαβοριτ, εχουν καταλυτη εαν δεν κανω λαθος, ειναι καλα? σε τι τιμες κυμενοντε?
-
Από το 1990-1991 υπάρχουν αυτοκίνητα με καταλύτη. Σε αυτοκίνητο χωρίς καταλύτη, δεν βάζουμε αμόλυβδη! Κίνδυνος-Θάνατος->Καυσαέρια!
-
Ο χρήστης manager_ έγραψε:
δεν νομιζω για 2cv. θελω κατι που να μπορει να ταξιδευει σε εθνικη.Δες και τη θετικη πλευρα, δεν θα σε πιασουν ποτε για υπερβαση του οριου ταχυτητας
-
και με τα λαντα δεν θα με πιασουν για υπερβαση του οριου ταχυτητας.
-
Η προέλευση δεν έχει τόσο σημασία, ούτε η μάρκα ή το μοντέλο αλλά καλό είναι να πάρεις κάτι που ήταν αρχικά καλοφτιαγμένο και αξιόπιστο με όσο γίνεται μικρότερη ηλικία, λιγότερα χλμ (που δεν μπορείς να διαπιστώσεις...) και σε καλή κατάσταση. Αν είναι από γνωστό ή γνωστό γνωστού είναι πολύ καλύτερα. Ευκολόβρετα και φτηνά ανταλλακτικά είναι πλεονέκτημα και πλεονεκτούν τα κοινά μοντέλα και τα ευρωπαϊκά.
Το θέμα είναι ότι με τα ίδια λεφτά μπορεί να βρεις δύο φαινομενικά ίδια αυτοκίνητα αλλά το ένα να είναι για πέταμα ενώ το άλλο να σε εξυπηρετήσει απροβλημάτιστα και με ελάχιστα έξοδα συντήρησης για πολλά χρόνια. Καθώς κυκλοφορώ με ένα τέτοιο (Lada Samara 1,3 που πιάνει 150+ και περισσότερα σε κατηφόρα άρα σε γράφουν μια χαρά.....) ξέρω ότι μπορείς να βρεις αυτοκίνητα που μπορεί να είναι βρώμικα, να μοιάζουν παρατημένα και κακοποιημένα αλλά να είναι εντελώς ασφαλή και σε άριστη μηχανολογική κατάσταση ενώ αντίθετα άλλα να μοιάζουν συμμαζεμένα αλλά να κρύβουν την καταστροφή.
Για τόσα λεφτά που δίνεις αξίζει να τσεκάρεις αμάξωμα για σοβαρές σκουριές ή σοβαρό τρακάρισμα και κινητήρα (συμπίεση, να μην καίει πολλά λάδια ή νερό), κιβώτιο (φαγωμένα συγχρονιζέ ή να βγαίνουν οι ταχύτητες μόνες τους σε σκορτσάρισμα ή σε ανωμαλίες), συμπλέκτη που κοστίζει.... Από εκεί και πέρα λάστιχα, εξάτμιση, μπαταρία είναι καλοδεχούμενα και βελτιώνουν την αξία αλλά δεν είναι καθοριστικά. Φρένα έτσι κι αλλιώς καλό είναι να τα συντηρήσεις... μαζί με έναν γενικό έλεγχο ηλεκτρολογικών, αλλαγή υγρών, ιμάντα εκκεντροφόρου αν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία κλπ. Καθίσματα και εσωτερικό μπορούν συχνά να μεταμορφωθούν με ένα καλό πλύσιμο και καλύματα.... Γκρατζουνιές και βουλιαγματάκια καλό είναι να μην τα βρίσκεις ενοχλητικά...
Πιστεύω ότι με λίγη τύχη μπορείς να έχεις ένα όχημα-εργαλείο (και όχι επίδειξης) με ικανοποιητικούς χώρους και δυνατότητα για ταξίδια (να έχει 5η) με λογική κατανάλωση και ελάχιστα έξοδα συντήρησης. -
αυτο ακριβος ψαχνω και εγω. ενα αυτοκινητο με χαμηλα λειτουργικα εξοδα να κανω την δουλεια μου.
-
Ο χρήστης manager_ έγραψε:
αυτο ακριβος ψαχνω και εγω. ενα αυτοκινητο με χαμηλα λειτουργικα εξοδα να κανω την δουλεια μου.Παίρνεις όμως ένα ρίσκο.... ένα παλιό αυτοκίνητο μπορεί πιο εύκολα να σου κάνει μπράφ και να θέλεις αρκετά λεφτά.... για κινητήρα ή κιβώτιο, μοτεράκι υαλοκαθαριστήρων, ανεμιστήρα, δισκόπλακες, εξάτμιση, καταλύτη αν έχει και πάει λέγοντας...
-
εαν ειναι πολυ φτηνο για παραδειγμα 400 ευρω, εαν μου βγαλει μια σοβαρη ζημια θα το πεταξω αλλα ειμαι διατεθιμενος και να γεμισω μουτζουρες και να πεσω απο κατω κτλ κτλ κτλ.
-
Ο χρήστης manager_ έγραψε:
και με τα λαντα δεν θα με πιασουν για υπερβαση του οριου ταχυτητας.πρεπει να σου δωσω αντιγραφο κλησης του πατερα μου με λαντα 2105 για 150 κμ....
-
Αυτο ειναι το μυστικο. Με 500-600 αμα χαλασει κατι που ειναι πιο πανω απο 300 ευρω πετας το αυτοκινητο.
Παρε καμμια παλια κορολα.
Αυτες ειναι αθανατες.Νικος
αυτοκινητα μεχρι 700 ευρω