-
Γνωρίζω πως υπαρχει Συζήτηση ξεχωριστή για την ALFA ROMEO αλλά επειδή έχει σταφεί προς τα νέα μοντέλα και θέλω να τραβήξω την προσοχή αποφάσισα να ανοίξω ένα δικό μου θέμα. Θα παρακαλούσα τους moderators να περιμένουν κανα δυό μέρες πριν το ενσωματώσουν με το άλλο θέμα!!
Παιδιά βλέπω κάποια ειρωνία από κάποιους όταν λέω:
1)ότι η Alfa έχει ανεβάσει την ποιότητα κατασκευής και κοντράρει παραδοσιακούς κατασκευαστές
2)οτι η Alfa είναι Premium κατασκευαστήςΜε στεναχωρεί το γεγονός πως δέχομαι ειρωνίες ενώ είμαι ανοιχτός σε συζήτηση και περιμένω αντίλογο με μορφή επιχειρημάτων.
Πρέπει να καταλάβουμε πως το φόρουμ είναι για να ανταλλάσονται απόψεις. Ο καθένας μας έχει μια προσωπική άποψη για την αυτοκίνηση και αν κάπου κάνει λάθος μπορούμε μέσα από επιχειρήματα και αντίλογο άλλοτε να τον διορθώνουμε και άλλοτε να διορθωνει αυτός εμάς και έτσι να βελτιώσουμε όλοι μας τις γνώσεις μας στο χώρο του αυτοκινήτου.
Αυτό είναι προς όφελός μας και αυτό με ώθησε άλλοτε να παρακολουθώ δημόσιες συζητήσεις και άλλοτε να συμμετέχω
Αυτά για εισαγωγή, πάω στο ψητό
Επειδή έχω πολλά να γράψω τα σπάω σε 3 ποστς για να μην σας κουράσω!!!
(Το λέω για να μην μου τα χώσετε πάλι) -
Γνωρίζω πως υπαρχει Συζήτηση ξεχωριστή για την ALFA ROMEO αλλά επειδή έχει σταφεί προς τα νέα μοντέλα και θέλω να τραβήξω την προσοχή αποφάσισα να ανοίξω ένα δικό μου θέμα. Θα παρακαλούσα τους moderators να περιμένουν κανα δυό μέρες πριν το ενσωματώσουν με το άλλο θέμα!!
Παιδιά βλέπω κάποια ειρωνία από κάποιους όταν λέω:
1)ότι η Alfa έχει ανεβάσει την ποιότητα κατασκευής και κοντράρει παραδοσιακούς κατασκευαστές
2)οτι η Alfa είναι Premium κατασκευαστήςΜε στεναχωρεί το γεγονός πως δέχομαι ειρωνίες ενώ είμαι ανοιχτός σε συζήτηση και περιμένω αντίλογο με μορφή επιχειρημάτων.
Πρέπει να καταλάβουμε πως το φόρουμ είναι για να ανταλλάσονται απόψεις. Ο καθένας μας έχει μια προσωπική άποψη για την αυτοκίνηση και αν κάπου κάνει λάθος μπορούμε μέσα από επιχειρήματα και αντίλογο άλλοτε να τον διορθώνουμε και άλλοτε να διορθωνει αυτός εμάς και έτσι να βελτιώσουμε όλοι μας τις γνώσεις μας στο χώρο του αυτοκινήτου.
Αυτό είναι προς όφελός μας και αυτό με ώθησε άλλοτε να παρακολουθώ δημόσιες συζητήσεις και άλλοτε να συμμετέχω
Αυτά για εισαγωγή, πάω στο ψητό
Επειδή έχω πολλά να γράψω τα σπάω σε 3 ποστς για να μην σας κουράσω!!!
(Το λέω για να μην μου τα χώσετε πάλι) -
Γνωρίζω πως υπαρχει Συζήτηση ξεχωριστή για την ALFA ROMEO αλλά επειδή έχει σταφεί προς τα νέα μοντέλα και θέλω να τραβήξω την προσοχή αποφάσισα να ανοίξω ένα δικό μου θέμα. Θα παρακαλούσα τους moderators να περιμένουν κανα δυό μέρες πριν το ενσωματώσουν με το άλλο θέμα!!
Παιδιά βλέπω κάποια ειρωνία από κάποιους όταν λέω:
1)ότι η Alfa έχει ανεβάσει την ποιότητα κατασκευής και κοντράρει παραδοσιακούς κατασκευαστές
2)οτι η Alfa είναι Premium κατασκευαστήςΜε στεναχωρεί το γεγονός πως δέχομαι ειρωνίες ενώ είμαι ανοιχτός σε συζήτηση και περιμένω αντίλογο με μορφή επιχειρημάτων.
Πρέπει να καταλάβουμε πως το φόρουμ είναι για να ανταλλάσονται απόψεις. Ο καθένας μας έχει μια προσωπική άποψη για την αυτοκίνηση και αν κάπου κάνει λάθος μπορούμε μέσα από επιχειρήματα και αντίλογο άλλοτε να τον διορθώνουμε και άλλοτε να διορθωνει αυτός εμάς και έτσι να βελτιώσουμε όλοι μας τις γνώσεις μας στο χώρο του αυτοκινήτου.
Αυτό είναι προς όφελός μας και αυτό με ώθησε άλλοτε να παρακολουθώ δημόσιες συζητήσεις και άλλοτε να συμμετέχω
Αυτά για εισαγωγή, πάω στο ψητό
Επειδή έχω πολλά να γράψω τα σπάω σε 3 ποστς για να μην σας κουράσω!!!
(Το λέω για να μην μου τα χώσετε πάλι) -
Υπόθεση Ποιότητας
1ον Εγώ ήμουν πρίν απο ένα χρόνο από αυτούς που κοροιδεύανε την Alfa και έλεγα πως είναι κρίμα να δώσεις λεφτά για Ιταλικό αμάξι
2ον Όταν αποφάσισα να αγοράσω αμάξι δύο άνθρωποι μου συστήσανε την Alfa. Ο ένας ήταν ένας καλός φίλος και συνεργάτης(146 1.6 Boxer 1996) και ο άλλος ήταν ο κουνιάδος μου(147 1.6 Twin Spark 2001).
3ον Έγιναν πολύωρες συζητήσεις όπου εγώ τους έλεγα τα κλασσικά περί τριγμών-σαπισμάτων και βλαβών. Και φυσικά εκείνοι μου απέδειξαν ότι κάτι τέτοιο δεν υφισταται πλέον στις σύγχρονες Alfa.
4ον Επειδή είμαι άνθρωπος όχι απόλυτος, ούτε δογματικός και επειδή προσπαθώ να είμαι open minded αποφάσισα να δω αρχικά την 156 γιατί τότε πήγαινα για οικογενειακό με σπορ καταβολές. Μόλις είδα την GT σε διαφήμιση έπαθα πλάκα. Ξερετε ο έρωτας είναι περίεργο συναίσθημα!!
5ον Το ότι μου άρεσε δεν σήμαινε όμως ότι θα προέβαινα σε μία αγορά 33000
-
Υπόθεση Premium μάρκας
Στη συζήτηση «Ποια είναι η κορυφαία Αυτοκινητοβιομηχανία» έχω γράψει ουκ ολίγα για το με ποια κριτήρια κατατάσσω τις βιομηχανίες.
Δεν θα αναφέρω πάλι τα ίδια αφού όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να πάει και να τα διαβάσει!!
Θα πω όμως το εξής:
Premium κατασκευαστής είναι αυτός που
1.] Έχει μεγάλη ιστορία στην αυτοκίνηση, μεγάλη ιστορία σε αγώνες, μεγάλο όνομα σε συλλέκτες , και γενικά το όνομά του είναι σεβαστό σε ανθρώπους που ασχολούνται επαγγελματικά με τον χώρο(Δημοσιογράφους, οδηγούς κλπ)
2.] Κατασκευάζει αυτοκίνητα για το οικονομικά ανώτερο κομμάτι του πληθυσμού! Δηλαδή κατασκευάζει ακριβά αυτοκίνητα. Eίναι Premium γιατί αν έχεις GT-166 δεν θα έρθει κάποιος να σου πεί «Α κι εγώ Alfa έχω» όπως θα πει στον κάτοχο του 350Ζ ο έχων Micra (A κι εγώ NISSAN έχω!!) ή στον κάτοχο του Phaeton o κάτοχος του Polo και του Ibiza /Fabia(A κι εγώ VW έχω!!) ή στον κάτοχο του RX8 o έχων 2άρι (Α κι εγώ MAZDA έχω !!)
Και ένα αυτοκίνητο για να είναι ακριβό πρέπει:
Α. Να μην είναι μικρό—Όλοι οι PREMIUM ξεκινάνε από το Segment C,D και μετά .Έτσι οι BMW-MERCEDES-AUDI-ALFA ξεκινάνε από 1series-A/B Class- A3- 147 ενώ οι VOLVO-SAAB-LEXUS-CHRYSLER-JAGUAR ξεκινάνε από S40-93-IS300-S-TYPE …
Η ALFA κοστολογεί ακριβά τα αυτοκίνητά της και γι’αυτό ξεκινάει από τα 18000
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Υπόθεση Ποιότητας2ον Όταν αποφάσισα να αγοράσω αμάξι δύο άνθρωποι μου συστήσανε την Alfa. Ο ένας ήταν ένας καλός φίλος και συνεργάτης(146 1.6 Boxer 1996) και ο άλλος ήταν ο κουνιάδος μου(147 1.6 Twin Spark 2001).
3ον Έγιναν πολύωρες συζητήσεις όπου εγώ τους έλεγα τα κλασσικά περί τριγμών-σαπισμάτων και βλαβών. Και φυσικά εκείνοι μου απέδειξαν ότι κάτι τέτοιο δεν υφισταται πλέον στις σύγχρονες Alfa.
Ε αφου στο απεδειξαν ο φιλος σου και ο κουνιαδος σου, τοτε γιατι το κανεις θεμα?
Προσεξε εγω δεν λεω οτι δεν ειναι ετσι, τα λογια σου χρησιμοποιω
-
Σπύρο θεωρώ πως μιλάω σε ενήλικα!
Οι άνθρωποι απλά μου απέδειξαν ότι μπορώ να την υπολογίζω στις επιλογές μου. Δεν χρειάζεται να το κανουμε νια νια!
Γράφω πολλά στην δημοσιευση για έρευνα στο Internet, για γύρα σε αντιπροσωπίες κλπ
Το να κόβεις ένα κομμάτι και να ειρωνεύεσαι δεν σε τιμά ως συνομιλητή!!
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Σπύρο θεωρώ πως μιλάω σε ενήλικα!Οι άνθρωποι απλά μου απέδειξαν ότι μπορώ να την υπολογίζω στις επιλογές μου. Δεν χρειάζεται να το κανουμε νια νια!
Γράφω πολλά στην δημοσιευση για έρευνα στο Internet, για γύρα σε αντιπροσωπίες κλπ
Το να κόβεις ένα κομμάτι και να ειρωνεύεσαι δεν σε τιμά ως συνομιλητή!!
Αν ηθελα να σε ειρωνευτω, πιστεψε με θα το καταλαβαινες αμεσως.
Εγω αναρρωτιεμαι πως στο απεδειξαν, για κανε ενα κοπο να μας το εξηγησεις.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Υπόθεση Premium μάρκαςΣτη συζήτηση «Ποια είναι η κορυφαία Αυτοκινητοβιομηχανία» έχω γράψει ουκ ολίγα για το με ποια κριτήρια κατατάσσω τις βιομηχανίες.
Δεν θα αναφέρω πάλι τα ίδια αφού όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να πάει και να τα διαβάσει!!
Θα πω όμως το εξής:
Premium κατασκευαστής είναι αυτός που
1.] Έχει μεγάλη ιστορία στην αυτοκίνηση, μεγάλη ιστορία σε αγώνες, μεγάλο όνομα σε συλλέκτες , και γενικά το όνομά του είναι σεβαστό σε ανθρώπους που ασχολούνται επαγγελματικά με τον χώρο(Δημοσιογράφους, οδηγούς κλπ)
H ALFA δεν φτιάχνει ούτε αμάξια για τον «λαό», ούτε για τον πιτσιρικά ούτε δεύτερα-βοηθητικά για την πόλη ούτε και για την σύζυγο όπως οι λεγόμενοι «Γενικοί Κατασκευαστές»
H Mercedez-Audi-Chrysler για μένα κάνανε λάθος να βγάλουν τις Α-CLASS, A2, PT Cruiser στην παραγωγή όσον αφορά το prestige!! Δείτε πως διατηρείται ο μύθος των Jaguar-Lexus που ξεκινάνε από το D Segment!!
Επίσης η Alfa ξεκινάει από τα 1600 κυβικά όταν οι «Γενικοί Κατασκευαστές» ξεκινούν από τα 1000-1200 κυβικά!!!
Βέβαια δεν λέω πως η Alfa είναι η καλύτερη στο κλαμπ των Premium αλλά απλά ότι έχει περισσότερα κοινά με τους Premium παρά με τους Γενικούς!! Και σίγουρα όνομα που την καταξιώνει εκεί!!
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν της συγχωρείτε μία μαύρη 15ετία (1975-1990) και συγχωρείτε την ανυπαρξία της BMW,SAAB,VOLVO,LEXUS πριν τον Β παγκόσμιο πόλεμο !!!
Απλά καλώς ή κακώς τα mini-supermini είναι δεύτερα αμάξια με την ένοια ότι συνήθως αγοράζονται από κάποιον που δεν μπορεί να διαθέσει μεγαλύτερο ποσό, ή από κάποιον που τα αγοράζει στον γιό του-κόρη του-γυναίκα, ή σαν δεύτερο μέσα στην πόλη και έτσι λειτουργούν σαν αυτοκίνητα ανάγκης ή αναπληρωματικά!!
Φιλε Μπάμπη, η Alfa δεν ειναι σεβαστη απο το ευρύ κοινό,καθότι έχει κακο ονομα στην αγορα (αδικα ή δίκαια δεν εχει σημασία επι του παρόντος),η rover εκλεισε εξαιτίας παρόμοιας φήμης που κουβαλούσε και περιόριζε το αγοραστικό της κοινό στην Αγγλία.Η Alfa παρομοίως εχει ενα φανατικο κοινο που την στηρίζει,αλλα ταυτόχρονα την περιορίζει κιόλας.
Η μαυρη 15ετια δεν συγχωρείται γιατι ηταν προσφατη και καθοριστική,ειναι πολυ λογικό.Η alfa φτιαχνει αυτοκινητα και για τον πιτσιρικά,όπως τα διάφορα μικρομεσαία της,τα οποία ξεκινάνε μεν απο τα 1600,αλλα οι επιδόσεις τους θυμίζουν 1400.
Βλεπεις εταιρείες όπως BMW και Mercedes να βγάζουν μικρομεσαία και πιστευεις οτι ειναι λαθος τους,λάθος δικο σου κατ'εμε.Το κύρος μιας εταιρείας δεν μετριέται με μέτρα λαμαρίνας,αλλα με την ποιότητα και απο την τιμη αν θες.Οι εταιρείες καλύπτουν την αναγκη καποιου για μικρό αυτοκίνητo με ποιότητα κατασκευης,μούρη κτλ.Δηλαδη ειμαι στυλατος,φραγκάτος και μουρατος,και ακομα και για μικρο πόλης έχω πχ την Α class.
Οσο για τα supermini,ειναι τρόπος ζωής!Όσοι έχουν ψώνιο με τα μικρά καταλαβαίνουν τι εννοώ.Ευελιξία,επιδόσεις και low profile.Αλλωστε και η elise τι ειναι,το απόλυτο supermini
-
Είναι δυνατόν???
Κι άλλο θέμα για την Άλφα? Όχι άλλο κάρβουνο ρε παιδιά, έχουμε τόσα θέματα! -
Η ποιότητα της Alfa Romeo είναι όντως στα επίπεδα του ανταγωνισμού.
Όσον αφορά το κύρος της εταιρίας, άσχετα με τα όσα γράφεις(με τα οποία ως επί το πλείστον διαφωνώ), για να θεωρείται ένας κατασκευαστής premium πρέπει πρώτα να έχει λύσει τα προβλήματα αξιοπιστίας των αυτοκινήτων του...
Αν αμφιβάλλεις γι'αυτό δεν έχεις παρα να επισκεφθείς ένα συνεργείο της Alfa Romeo και να ρωτήσεις τους ατυχείς ιδιοκτήτες, γιατί μπορεί εσένα η Alfa σου να μην έχει κανένα πρόβλημα(και μακάρι να είναι πάντα έτσι) αλλά δυστυχώς δεν συμβαίνει με όλους το ίδιο!
Και λέω δυστυχώς γιατί οι Alfa Romeo είναι κατά τ'άλλα πολύ καλά αυτοκίνητα... -
Φίλε Μπάμπη ΠΡΙΝ πάρεις την GT έλα να δεις την ποιότητα κατασκευής της δικιάς μου GT....
Αλλά δεν φταίει κανείς εγώ φταίω που ακούω τις γυναίκες...
-
Φίλε μάλλον τα βλέπεις λίγο μονοδιάστατα το πράγματα...
Θα σου δώσω ένα μικρό παράδειγμα του τί εννοώ...
Την ανυπαρξία μικρών μοντέλλων στην γκάμα της alfa την θεωρείς προτέρημα σε σχέση με τους άλλους γενικούς όπως τους αναφέρεις κατασκευαστές αλλά ΔΕΝ είναι έτσι τα πράγματα...Αν δεν απατώμαι το Groupo FIAT του οποίου μικρό κομμάτι είναι και η Alfa έχει καθορίσει τους ρόλους που θα παίξει η κάθε εταιρεία που το αποτελεί καθώς και το κομμάτι της αγοράς στο οποίο θα εστιαστεί...
Αυτό γίνεται περισσότερο για αποφυγή του λεγόμενου εσωτερικού ανταγωνισμού αλλά και για να εστιάσει η κάθε μάρκα καλύτερα πάνω σε συγκεκριμένους τύπους αυτοκινήτων...
Έτσι λοιπόν βλέπουμε να απουσιάζουν από την γκάμα της Alfa μικρά και μικρομεσαία αυτοκίνητα μικρού κυβισμού.
Σε αντίθεση με τους άλλους γενικούς.
Δεν μιλάμε λοιπόν για συνειδητή απόφαση αλλά για σύγχρονες προσταγές του μάρκετινγκ...
Προσταγές που εκμεταλεύονται το παρελθόν της εταιρείας και που παρουσιάζουν όλο και περισσότερα μοντέλλα που παραπέμπουν απαυθείας σε σχέδια του παρελθόντως...Επίσης και όσων αφορά της BMW,SAAB,VOLVO η ανυπαρξία τους στον κατασκευαστικό τομέα των αυτοκινήτων πριν το Β' Παγκόσμιο δεν σημαίνει ούτε ότι δεν υπήρχαν πριν από αυτόν σαν εταιρείες ούτε φυσικά ότι στερούνται τεχνογνωσίας σε σχέση με την Alfa...
Iστορικότητας ίσως αλλά μόνο για τον συγκεκριμένο τομέα, το τονίζω.Αυτά προς το παρόν.
Μπράβο για την επιλογή σου και μακάρι να σου βγεί όπως επιθυμείς. -
Θεωρώ οτι το κακο με τις Αλφα ειναι η κακη φημη που εχουν αποκτηση τα τελευταια χρονια.
Δεν γνωριζω ακριβως αν σε ολα τα καινουργεια συνεχιζουν την κακη παραδοση, στην 156 παντως συνεχιζεται, τουλαχιστον στην ποιοτητα κατασκευης.
Πρεπει να κανουν μεγαλη προσπαθεια για να πεισουν για την βελτιωση τους ,διοτι καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα.
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Φίλε Μπάμπη ΠΡΙΝ πάρεις την GT έλα να δεις την ποιότητα κατασκευής της δικιάς μου GT....Αλλά δεν φταίει κανείς εγώ φταίω που ακούω τις γυναίκες...
Τώρα μπερδεύτηκα...Μετά τον σπασμένο κινητήρα και άλλα παράπονα για την GT ή εγώ δεν καταλάβα καλά.
-
Οι άλφιστες ρε παιδιά πρέπει να αποδεχτείτε το εξής: αλλού είναι τα καλά της Alfa Romeo, στον κινητήρα, στο στήσιμο, στη σχεδίαση, στην 'ψυχή' τέλος πάντων. Όχι όμως στην αξιοπιστία. Έγιναν βήματα προόδου τα τελευταία χρόνια, αλλά έχετε ακόμη δρόμο.
Όλα τα αυτοκίνητα έχουν τα συν και τα πλην τους. Αποδεχτείτε επιτέλους ότι το μειόνεκτημα της Alfa είναι η αξιοπιστία και ότι τα πλεονεκτήματά της είναι σε άλλους τομείς! -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Είναι δυνατόν???
Κι άλλο θέμα για την Άλφα? Όχι άλλο κάρβουνο ρε παιδιά, έχουμε τόσα θέματα!Κάπως έτσι. Και το στάνταρ που πάλι θα αρχίσουμε να αναρωτιόμαστε αν εμείς και οι άλλοι 200 alfisti που ξέρουμε είμαστε η περίπτωση, και όλες οι άλλες οι alfa χαλάνε (σε αντίθεση φυσικά με τα άλλα αυτοκίνητα).
Φίλε Μπάμπη ΠΡΙΝ πάρεις την GT έλα να δεις την ποιότητα κατασκευής της δικιάς μου GT....
Ρε sado την έχει πάρει την GT το παλικάρι και γράφει τις εμπειρίες του (θετικές απ' ότι φαίνεται). Το δικό σου αμάξι είναι είναι scary movie για οποιονδήποτε σκέφτεται να πάρει καινούργιο αυτοκίνητο, αφού μας θυμίζει ότι υπάρχουν και τα προβληματικά.
-
Πρώτα πρώτα ας διαχωρίσουμε την ποιότητα κατασκευής από την αξιοπιστία
Φίλε nickpaip,
Νομίζω ότι οι σύγχρονες Alfa δεν παρουσιάζουν περισσότερα προβλήματα από τον λοιπό ανταγωνισμό.
Σίγουρα υπάρχει βελτίωση από την εποχή των 33/75 στην εποχή των 155/145/146 και από τότε στην εποχή των 156/147 και θεωρώ λογικό η επόχή της GT-159 να είναι ακόμα πιο βελτιωμένη!!
Νομίζω ότι αναμασάμε την ίδια καραμέλα
Γνωρίζω αρκετούς ιδιοκτήτες και δεν είχαν κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα!!
Χωρίς να θέλω να επιτεθώ στο γκρούπ VW το οποίο το θεωρώ πάρα πολύ καλό, γνωρίζω 5 ιδιοκτήτες 1Passat(2001), 1 Golf(2005), 1A3 (2000), 1Polo(1997) ,1 A4(2000) τα οποία παρουσίασαν προβ΄λήματα από υδραυλικά ωστήρια και κρεμαργιέρες, μέχρι ξεφλουδισμένα ταμπλό, χαλασμένα ψαλίδια και ότι άλλο μπορείτε να σκεφτείτε.
Και νομίζω ότι 5/5 από αυτούς που γνωρίζω είναι τεράστιο ποσοστό!!!
Αλλά εγώ δεν θα πω ότι τα VAG χαλάνε. Απλά όλα τα αυτοκίνητα λίγο πολύ θα έχουν πρόβλημα και είναι να μη σου κάτσει!!
Επίσης η Mercedes δεν νομίζω ότι αισθάνεται και πολύ καλά τα τελευαταία 5 χρόνια όσον αφορά τις βλάβες!!
Σίγουρα ο κόσμος δικαίως έχει κολλήσει στην μαύρη δεκαετία, αλλά τουλάχιστον εμείς που αγαπάμε το αυτοκίνητο θα πρέπει να ψάχνουμε λίγο παραπάνω το πράγμα και να μην κολλάμε!!
Φίλε Tiger,
Σίγουρα η Alfa δεν έχει μπει στην συνείδηση του κοινού ως Premium. Χρειάζεται πολύ προσπάθεια για να το πετύχεις αυτό!!Σκέψου όμς ότι και η BMW για παράδειγμα πριν την δεκαετία του 80 δεν ήταν όπως είναι σήμερα όπως άλλωστε και η AUDI η οποία την δεκαετία του 90 πραγματικά ένακε τεράστια βήματα μπροστά!!
Επίσης οι Volvo-SAAB ενώ βγάζουν φεβερά αυτοκίνητα και τους θεωρώ Premium επίσης δεν έχουν την αίγλη της BMW-MERCEDES-AUDI και ο κόσμος προτιμά την 316, Α4 1.6 έναντι του πιο φθινού S40 1.8, 93 1.8
Είναι άδικο να παρομοιάζεις την ROVER που αργοπεθαίνει με την Alfa που
βρίσκεται σε οργασμό νέων και πολύ καλών μοντέλων όπως η 159, crosswagon, Brera, GT ενώ έπαιτε συνέχεια με SPIDER, KAMAL, 8C, 148, 169 την επόμενη 4ετία ενλω πλέον η σύνδεσή της με την Mazerrati θα δώσει και νέα ώθηση!!Όσο το ότι φτιάχνει αμάξια για τον πιτσιρικά στα 1600 που θυμίζουν 1400,
(δεν θα βάλω χαμόγελο ειρωνίας όπως βάζουν άλλοι σε μένα)νομίζω ότι η 156/147 θεωρούνται ότι πιο κορυφαίο από επιδόσεις σε 'όσα άρθρα των 4 Τροχών έχω διαβάσει!! Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο, και θα ήθελα να μου το αναλύσεις!
Το οτι πιστεύω ότι είναι λάθος οι εταιρίες κύρους να βγάζουν σούπερ μίνι και μίνι είναι προσωπική μου άποψη. Δεν λέω πως είμαι αλάνθαστος.
Όμως σκέψου πόσο θα ξενέρωνες αν έβλεπες μύθους της αυτοκίνησης να όπως η Jaguar-LEXUS-CHRYSLER-ROLLS ROYCE να έβγαζαν μικρά αυτοκινητάκια και να γέμιζαν με αυτά οι δρόμοι μας!! Μπορεί να κονομούσαν αλλά ..
Για μένα το καλύτερο είναι το μοντέλο της Mercedes που για να προσεγγίσει ένα νεανικό και όχι τόσο πλούσιο κοινό χρησιμοποιεί την Smart έστω και αν δεν πάει καλά!!
Για τα μνίνι-σούπερ μίνι πιστεύω ότι αυτοκίνητα ανάγκης που απλά έχουν μπει στο πετσί μας εδώ και δεκαετίες και έχουμε εθιστεί σε αυτά, σε βαθμό που προτιμάμε ένα Α3 1.6 από ένα SAAB 93 1.8 στα ίδια περίπου λεφτά!!
Πάντως περί ορέξεως κολοκυθόπιτα!! Σέβομαι όσους τα αγαπάνε και τα λατρεύουνε και ναι συμφωνώ πως έχουνε στυλ!!!
[/img]
-
To παλικάρι τη έχει πάρει την GT και του αρέσει πολύ ( καλορίζικη, καλοτάξιδη να την χαίρεσαι πράγματι έχει αγοράσει ένα πολύ όμορφο αμάξι ) αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι όσα γράφει είναι σωστά, ούτε χρειαζόταν καινούργιο θέμα για να τα γράψει, συχνά βγάζει αυθαίρετα συμπεράσματα και βέβαια 3 συνεχόμενα post ήμαρτον ρε παιδιά όχι άλλη Alfa σε αυτό το forum.
-
Δεν προσπαθώ να σας πω ότι δεν χαλάνε!!
Προσπαθώ να σας πω πως χαλάνε πολύ λιγότερο από ότι έχετε στο μυαλό σας
και πιστεύετε!!Και επειδή έχουν πολλά θετικά σαν αυτοκίνητα η ίσως λίγο παραπάνω πιθανότητα να παρουσιάσει κάποια βλάβη δεν είναι και τόσο σημαντική!!! μπροστά στην εμφάνιση, το στήσιμο και την απόλαυση που προσφέρουν!!
Αν κάποιος θέλει να πάρει το αθάνατο μηχάνημα φυσικά δεν θα πάρει Alfa όχι γιατί θα του χαλάσει σίγουρα αλλά για να μη ζει μέσα στο άγχος!!
όσο για το ότι άνοιξα νέο θέμα, όπως είπα δεν ήθελα να χαλάσω το topic :
Καλύτερο αυτοκίνητο 28000-30000
Περι Κύρους και ποιότητας της Alfa Romeo