-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Θα μπορούσαμε να το κάνουμε όπως και οι Ελβετοί που κάθε χρόνο πληρώνουν ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως την βινιέτα είτε χρησιμοποιούν τις ΕΟ είτε όχι..
Πόσο πληρώνουν?
Πριν μερικά χρόνια είχα πληρώσει γύρω στα 50 ευρώ...
-
50; Είσαι σίγουρος; Εγώ θυμάμαι 30. (Αν είναι πράγματι 50 τότε, ου γαρ έρχεται μόνον...)
-
-
Ι stand corrected then.
Θυμόμουν το 40κατι, όχι ότι ήταν προ μετατροπής αυτό.
-
Πέρσι που ήμουν στα μέρη δεν έβγαλα βινιέτα, παρόλο που χρησιμοποίησα για κάποια χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομο. Εκ των υστέρων συνειδητοποίησα ότι θα μπορούσα να είχα φάει χοντρό πρόστιμο.
Για την Αυστρία είχα βγάλει πάντως, αλλά ήταν πολύ πιο φθηνό, €8 για 10 μέρες αν θυμάμαι καλά.
-
Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
Αραγε πιο παλια που οι δρομοι ,πχ πριν 10 χρονια ,ηταν ακομα χειροτεροι υπηρχαν τετοιες ενεργειες;Γιατι και τοτε διοδια υπηρχαν.Μηπως απλα δεν γινονταν γνωστα τα περιστατικα;
τοτε δεν υπηρχε ουτε blog Ουτε τιποτα παρομοιο για ενημερωση του κοσμου
εκτος κι αν περιμενεις να σε ενημερωσει το mega και η net
επισης τοτε τα περισσοτερα διοδια ηταν κρατικα,και εκτος αυτου ηταν ελαχιστα σε σχεση με τα σημερινα και ηταν και σε πολυ λογικοτερες τιμεςΘα μιλησω για τον Τριπολης Κορινθου που τον ξερω και επι δραχμες ηταν στις 930 (αν θυμαμαι καλα,παντως ηταν πολυ κοντα στο χιλιαρικο) με το ενα τουνελ Αρτεμησιου σε λειτουργια ,με ελαχιστα φωτα και να κλεινει ο δρομος καθε φορα που επεφταν βραχια ή βυθιζοταν η γεφυρα κοντα στην εξοδο για Αργος.Επισης θυμαμαι να εχουν ξεχασει σε στροφη (την αριστερη μετα την ΣΕΑ Αλεα προς Τριπολη) να ριξουν καποιο υλικο που αυξανε την τριβη και ετσι πολλοι καταληγαν στις μπαριερες.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αραγε πιο παλια που οι δρομοι ,πχ πριν 10 χρονια ,ηταν ακομα χειροτεροι υπηρχαν τετοιες ενεργειες;Γιατι και τοτε διοδια υπηρχαν.Μηπως απλα δεν γινονταν γνωστα τα περιστατικα;
τοτε δεν υπηρχε ουτε blog Ουτε τιποτα παρομοιο για ενημερωση του κοσμου
εκτος κι αν περιμενεις να σε ενημερωσει το mega και η net
επισης τοτε τα περισσοτερα διοδια ηταν κρατικα,και εκτος αυτου ηταν ελαχιστα σε σχεση με τα σημερινα και ηταν και σε πολυ λογικοτερες τιμεςΘα μιλησω για τον Τριπολης Κορινθου που τον ξερω και επι δραχμες ηταν στις 930 (αν θυμαμαι καλα,παντως ηταν πολυ κοντα στο χιλιαρικο) με το ενα τουνελ Αρτεμησιου σε λειτουργια ,με ελαχιστα φωτα και να κλεινει ο δρομος καθε φορα που επεφταν βραχια ή βυθιζοταν η γεφυρα κοντα στην εξοδο για Αργος.Επισης θυμαμαι να εχουν ξεχασει σε στροφη (την αριστερη μετα την ΣΕΑ Αλεα προς Τριπολη) να ριξουν καποιο υλικο που αυξανε την τριβη και ετσι πολλοι καταληγαν στις μπαριερες.
Το θυμάμαι αυτό το 1999 όταν υπηρετούσα στο Ναύπλιο που πρακτικά για 20 χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομο πλήρωνα 700 δραχμές (ήτοι 10 λεπτά το χιλιόμετρο). Δεν με ενοχλούσε βέβαια γιατί το κομμάτι που έκανα ήταν σχετικά καλό. Όταν όμως επισκέφτηκα 2 έτη μετά τη Τρίπολη....
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Θα μιλησω για τον Τριπολης Κορινθου που τον ξερω και επι δραχμες ηταν στις 930 (αν θυμαμαι καλα,παντως ηταν πολυ κοντα στο χιλιαρικο) με το ενα τουνελ Αρτεμησιου σε λειτουργια ,με ελαχιστα φωτα και να κλεινει ο δρομος καθε φορα που επεφταν βραχια ή βυθιζοταν η γεφυρα κοντα στην εξοδο για Αργος.Επισης θυμαμαι να εχουν ξεχασει σε στροφη (την αριστερη μετα την ΣΕΑ Αλεα προς Τριπολη) να ριξουν καποιο υλικο που αυξανε την τριβη και ετσι πολλοι καταληγαν στις μπαριερες.Τι ωραιες εποχες ρε φιλε, θανατος στους ιδιωτες
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Θα μπορούσαμε να το κάνουμε όπως και οι Ελβετοί που κάθε χρόνο πληρώνουν ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως την βινιέτα είτε χρησιμοποιούν τις ΕΟ είτε όχι..κάνεις λάθος, βινιέτα βάζεις μόνο και εφόσον έχεις σκοπό να μπεις στο αυτοκινητόδρομο
@χρήστο: ήσουν όντως τυχερός, θα μπορούσες να φάς δυνατό μπουγιουρντι
-
Πάνο δεν ξέρω τι εννοείς με τη λέξη 'μπουγιουρντί' αλλά θυμάμαι ότι κατεβαίνοντας προς Τρίπολη στη συνέχεια αντιμετώπισα ένα δρόμο όπου μόνον αυτοκινητόδρομος δεν ήταν. Το ότι δεν βρέθηκα εκτός δρόμου (και ήταν καλές οι καιρικές συνθήκες) το οφείλω στο πολύ συντηρητικό στυλ οδήγησης που είχα υιοθετήσει.
Δεν θυμάμαι όμως τότε κανένα γκρουπόσκολο να διατείνεται κατά των διοδίων. Μάλλον μέχρι και το 2005 δεν γνωρίζω-θυμάμαι καμία κίνηση η οποία να είχε τύχει τόσο μεγάλη αποδοχής και διαφήμισης από τα κανάλια των Εργολάβων (βλέπε Mega, Alpha κ.λπ.). Εντελώς τυχαίως ήταν όταν ο Σαρακατσάνος αντί να τους τα δώσει με συνοπτικές διαδικασίες του ανάγκασε να βρεθούν σε άρμα μεγάλων Τεχνικών Εταιρειών του Εξωτερικού.
Τυχαίο γεγονός και αυτό??? Γιατί δεν το νομίζω
Και γιατί λοιπόν αφού υπάρχουν όλοι αυτοί που ενοχλούνται από τις υψηλές τιμές διοδίων και από τα διόδια γενικότερα (βλέπε Άγιος Στέφανος κ.λπ. όπου για χρόνια οι κάτοικοι χρησιμοποιούσαν και χρησιμοποιούν 20 χιλιόμετρα Ε.Ο. χωρίς κάποιο αντίτιμο) δεν ενοχλούνται που ο κάτοικος στη Πετρούπολη αν θέλει να κινηθεί γρήγορα και με ασφάλεια προς Παπάγου θα πρέπει για μία διαδρομή των 15 χιλιομέτρων να πληρώσει το ποσό των 2.80€?
Τυχαίο γεγονός και αυτό??? Γιατί δεν το νομίζω (δις)
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Και γιατί λοιπόν αφού υπάρχουν όλοι αυτοί που ενοχλούνται από τις υψηλές τιμές διοδίων και από τα διόδια γενικότερα (βλέπε Άγιος Στέφανος κ.λπ. όπου για χρόνια οι κάτοικοι χρησιμοποιούσαν και χρησιμοποιούν 20 χιλιόμετρα Ε.Ο. χωρίς κάποιο αντίτιμο) δεν ενοχλούνται που ο κάτοικος στη Πετρούπολη αν θέλει να κινηθεί γρήγορα και με ασφάλεια προς Παπάγου θα πρέπει για μία διαδρομή των 15 χιλιομέτρων να πληρώσει το ποσό των 2.80€?Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Στη σύμβαση προβλεπόταν κατασκευή από τους Ισπανούς, παραδρόμων. Βεβαίως η εταιρία θυμάται μόνο τα πλευρικά διόδια και οι παράδρομοι έχουν τα κακά τους τα χάλια.
Επιπλέον υπάρχει κάτι πολύ ισχυρότερο. Βαρυμπόμπη και Αγ. Στέφανος καλώς ή κακώς έχουν ενταχθεί πλέον οργανικά στον οικιστικό ιστό --δεν είναι απομακρυσμένα χωριά. Αν μπούνε τώρα διόδια εκεί, ανοίγει ο δρόμος και για την Κηφισιά, Λυκόβρυση, Μεταμόρφωση, ίσως και Ν. Φιλαδέλφεια.
Επιπλέον η Α.Ο. που λες, δεν ισχυρίστηκε ποτέ ότι είναι Ε.Ο. -
@Χρήστο Δήμου: Α, Μπουγιουρντί είναι η λυπητερή στα τούρκικα (ή αρμένικα ή κάτι τέτοιο)
-
Ο χρήστης imago έγραψε:
@Χρήστο Δήμου: Α, Μπουγιουρντί είναι η λυπητερή στα τούρκικα (ή αρμένικα ή κάτι τέτοιο)...και αναφερόταν στον ...άλλο Χρήστο (Λάππα) για τη βινιέτα που δεν πλήρωσε στην Ελβετία
-
Σύμφωνα με αυτό:
http://www.servitoros.gr/news/view.php/13511/
Τα τμήματα είναι 3 και δεν αναφέρεται πουθενά σε κατασκευή παραδρόμων στο υφιστάμενο τμήμα από Μεταμόρφωση ως Σκαρφεία.
Το μόνο τμήμα που έχουν υποχρέωση οι Ισπανοί να φτιάξουν είναι το κομμάτι Σχηματάρι - Χαλκίδα.
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
@Χρήστο Δήμου: Α, Μπουγιουρντί είναι η λυπητερή στα τούρκικα (ή αρμένικα ή κάτι τέτοιο)
...και αναφερόταν στον ...άλλο Χρήστο (Λάππα) για τη βινιέτα που δεν πλήρωσε στην Ελβετία
έλα μωρέ βολικοί άνθρωποι οι Ελβετοί... η αστυνομία τους δέχεται κάθε μορφής πιστωτική κάρτα.....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Σύμφωνα με αυτό:http://www.servitoros.gr/news/view.php/13511/
Τα τμήματα είναι 3 και δεν αναφέρεται πουθενά σε κατασκευή παραδρόμων στο υφιστάμενο τμήμα από Μεταμόρφωση ως Σκαρφεία.
Το μόνο τμήμα που έχουν υποχρέωση οι Ισπανοί να φτιάξουν είναι το κομμάτι Σχηματάρι - Χαλκίδα.
Αυτό το άρθρο του 'σερβιτόρου' της Ευβοίας είναι εντελώς πληροφοριακό και έχει απλά τη δήλωση του Σουφλιά για την παραχώρηση. Οι παράδρομοι είναι υποχρέωσή τους.
-
έχεις κάπου τη σύμβαση για να δούμε τι προβλέπεται και τι όχι? (ή μάλλον καλύτερα τη διακήρυξη)
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
έχεις κάπου τη σύμβαση για να δούμε τι προβλέπεται και τι όχι? (ή μάλλον καλύτερα τη διακήρυξη)Δυστυχώς.
-
άρα τι χρονοδιάγραμμα αναφέρεται και πότε θα έπρεπε να είχαν παραδοθεί τα συγκεκριμένα τμήματα? Είναι μέσα στις άμεσες εργασίες του Εργολάβου ή έχουν καταληκτική ημερομηνία προς το τέλος του Έργου?
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
άρα τι χρονοδιάγραμμα αναφέρεται και πότε θα έπρεπε να είχαν παραδοθεί τα συγκεκριμένα τμήματα? Είναι μέσα στις άμεσες εργασίες του Εργολάβου ή έχουν καταληκτική ημερομηνία προς το τέλος του Έργου?Μιλώντας πάντα για τον 3555/07 δεν ξεκαθαρίζεται μα σαφήνεια το πότε. Αλλά ήταν ρητή υποχρέωση. Ωστόσο ο 'ιζής' (από το ij τανυστικών δεικτών όταν δίδασκε --κατά το γνωστότερο Ξανθόπουλος) στο μιλητό και για να μην βγούνε ζημιωμένοι από την Ιονία, τους έδωσε το επικερδές αυτό τμήμα.
Αυξηση διοδίων (ξανά!)