-
Σε λίγο θα κυλοφορίσουν και τα υβριδικά. Τι θα γίνει όμως και με τους υβριδικούς πετρελαιοκινητήρες που θα καταναλώνουν 3,4 lt/100khm; Θα εξακολουθεί η απαγόρευση σε Αθήνα και Θεσαλονίκη;
-
Ενταξει αν το δικο σας αμαξι καιει την 95ρα και ειναι ολα οκ βαλτε 95ρα, καποια αλλα αμαξια εχουν καλητερη αποδοση με την 100ρα. Τωρα οποιος εχει να τα δωσει τα δινει, ο αλλος που δεν εχει μαλλον τα εφαγε στα μπουζουκια!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Ενταξει αν το δικο σας αμαξι καιει την 95ρα και ειναι ολα οκ βαλτε 95ρα, καποια αλλα αμαξια εχουν καλητερη αποδοση με την 100ρα. Τωρα οποιος εχει να τα δωσει τα δινει, ο αλλος που δεν εχει μαλλον τα εφαγε στα μπουζουκια!Σε όλη την υπόλοιπη ευρώπη, δεν θέλουν τα αυτοκίνητά τους να αποδίδουν καλύτερα?
Ή απλώς το 99% αυτών που την βάζουν, είναι τουλάχιστον θύματα της δήθεν γνώσης τους για το αυτοκίνητο.
Το ΚΙΑ ειδικά, την χρειάζεται
Ή τα tfsi ειδικά για την Ελλάδα, χρειάζονται 100άρα.
Επίσης υπάρχουν αποδοτικότεροι τρόποι να τα φάς απ τα μπουζούκια -
Στην Ευρωπη εχει μονο 95ρα δλδ?
Το κια μαλλον δεν το χρειαζεται (τωρα αν εχει συμπιεση τπτ εκκ κλπ μπορει να να αποδιδει καλητερα θα σε γελασω) εγω στο δικο μου βλεπω διαφορα.
Η συνολικη ετησια επιβαρυνση για να βαλω 100ρα ειναι περιπου 400-450 € 40 €δλδ περιπου το μηνα...ε δεν εγινε και κατι.
-
Από περιέργεια, τι διαφορά καταλαβαίνεις? Είναι πουσαρισμένο / έχει πρόβλημα με τις 95άρες βενζίνες το μοτέρ σου ή έχεις μετρήσει επιδόσεις με 95άρες και 100άρες και αποφάσισες ότι το 20-30% παραπάνω που πληρώνεις για 100 RON αξίζει τα άλογα και την αίσθηση τραβήγματος που παίρνεις?
450 Ευρώ το χρόνο για κάποιον που δεν τα χαλάει σε έξτρα οκτάνια μπορεί να είναι μέχρι και καινούριο GPS, ραδιο-CD, desktop PC, μερικά terabytes αποθηκευτικού χώρου, νέο σετ ελαστικών, ασφάλεια, και πάει λέγοντας (τα μπουζούκια δεν ξέρω για πόσους αποτελούν τη Νο.1 εναλλακτική. )...
Πάντως, άλλο η 'καλύτερη απόδοση', άλλο το 'βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα ανά Ευρώ' και άλλο το 'απαιτεί 100άρα για να δουλέψει εντός προδιαγραφών'. Ασχέτως του με πόσα οκτάνια βενζίνη είναι το περισσότερο που έχει σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, είναι πολύ μικρό το ποσοστό των αυτ/των που από τη μάνα τους απαιτούν 98+ RON. Προσωπικά μόνο στην πίστα με ενδιαφέρει να ξέρω πως παίρνω το 100% σε ροπή & άλογα. Στο δρόμο και σε καθημερινή οδήγηση, τι 100%, τι 96.785%.
-
Προσωπικα ακομα και στα Εμιρατα που τα καυσιμα ειναι αστεια.... 22 λεπτα το λιτρο πανω κατω... εγω βαζω αυτο που λεει ο κατασκευαστης..... εχουν και 100αρα αλλα δεν βλεπω το λογο να την βαλλω σε αυτοματο αυτοκινητο....(εχει διαφορα 1 λεπτο!!)
-
Τσιπη!!!
χιουμορ κανω
-
+1... ούτε εγω δεν τα κάνω αυτά!
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Από περιέργεια, τι διαφορά καταλαβαίνεις? Είναι πουσαρισμένο / έχει πρόβλημα με τις 95άρες βενζίνες το μοτέρ σου ή έχεις μετρήσει επιδόσεις με 95άρες και 100άρες και αποφάσισες ότι το 20-30% παραπάνω που πληρώνεις για 100 RON αξίζει τα άλογα και την αίσθηση τραβήγματος που παίρνεις?450 Ευρώ το χρόνο για κάποιον που δεν τα χαλάει σε έξτρα οκτάνια μπορεί να είναι μέχρι και καινούριο GPS, ραδιο-CD, desktop PC, μερικά terabytes αποθηκευτικού χώρου, νέο σετ ελαστικών, ασφάλεια, και πάει λέγοντας (τα μπουζούκια δεν ξέρω για πόσους αποτελούν τη Νο.1 εναλλακτική. )...
Πάντως, άλλο η 'καλύτερη απόδοση', άλλο το 'βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα ανά Ευρώ' και άλλο το 'απαιτεί 100άρα για να δουλέψει εντός προδιαγραφών'. Ασχέτως του με πόσα οκτάνια βενζίνη είναι το περισσότερο που έχει σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, είναι πολύ μικρό το ποσοστό των αυτ/των που από τη μάνα τους απαιτούν 98+ RON. Προσωπικά μόνο στην πίστα με ενδιαφέρει να ξέρω πως παίρνω το 100% σε ροπή & άλογα. Στο δρόμο και σε καθημερινή οδήγηση, τι 100%, τι 96.785%.
Δεν απαιτει το αμαξι 100ρα μπορει να καψει ανετα χωρις προβλημα 95ρα.
Σε καταναλωση εχω καλητερη με 100ρα (μετρημενη με λιτρα) τωρα το κατα ποσο συμφερει σε € νταξ δεν το εχω υπολογισει αλλα 5 πανω 5 κατω αφου εχω καλητερη αποδοση στο μοτερ δεν με πολυνοιαζει.
Α, δεν εχω gps (τωρα σκεφτομαι να παρω ενα) δεν κατεβαζω ταινιες κλπ για να θελω μοναδες αποθηκευσης και δεν παω μπουζουκια, τα λαστιχα ειναι ενα παγιο εξοδο....πλεον δεν μου φαινεται μια φορα στου 10-15 μηνες 300 € αν σκεφτεις οτι παλια εδινες 400 καθε 6μηνο για λαστιχα
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Από περιέργεια, τι διαφορά καταλαβαίνεις? Είναι πουσαρισμένο / έχει πρόβλημα με τις 95άρες βενζίνες το μοτέρ σου ή έχεις μετρήσει επιδόσεις με 95άρες και 100άρες και αποφάσισες ότι το 20-30% παραπάνω που πληρώνεις για 100 RON αξίζει τα άλογα και την αίσθηση τραβήγματος που παίρνεις?
450 Ευρώ το χρόνο για κάποιον που δεν τα χαλάει σε έξτρα οκτάνια μπορεί να είναι μέχρι και καινούριο GPS, ραδιο-CD, desktop PC, μερικά terabytes αποθηκευτικού χώρου, νέο σετ ελαστικών, ασφάλεια, και πάει λέγοντας (τα μπουζούκια δεν ξέρω για πόσους αποτελούν τη Νο.1 εναλλακτική. )...
Πάντως, άλλο η 'καλύτερη απόδοση', άλλο το 'βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα ανά Ευρώ' και άλλο το 'απαιτεί 100άρα για να δουλέψει εντός προδιαγραφών'. Ασχέτως του με πόσα οκτάνια βενζίνη είναι το περισσότερο που έχει σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, είναι πολύ μικρό το ποσοστό των αυτ/των που από τη μάνα τους απαιτούν 98+ RON. Προσωπικά μόνο στην πίστα με ενδιαφέρει να ξέρω πως παίρνω το 100% σε ροπή & άλογα. Στο δρόμο και σε καθημερινή οδήγηση, τι 100%, τι 96.785%.
Δεν απαιτει το αμαξι 100ρα μπορει να καψει ανετα χωρις προβλημα 95ρα.
Σε καταναλωση εχω καλητερη με 100ρα (μετρημενη με λιτρα) τωρα το κατα ποσο συμφερει σε € νταξ δεν το εχω υπολογισει αλλα 5 πανω 5 κατω αφου εχω καλητερη αποδοση στο μοτερ δεν με πολυνοιαζει.
Α, δεν εχω gps (τωρα σκεφτομαι να παρω ενα) δεν κατεβαζω ταινιες κλπ για να θελω μοναδες αποθηκευσης και δεν παω μπουζουκια, τα λαστιχα ειναι ενα παγιο εξοδο....πλεον δεν μου φαινεται μια φορα στου 10-15 μηνες 300 € αν σκεφτεις οτι παλια εδινες 400 καθε 6μηνο για λαστιχα
Στέλιο, ρώτησα για να καταλάβω τι παίζει με το αμάξι σου, καθώς το 'καλύτερη απόδοση' από μόνο του λίγα λέει (το θέμα είναι πόσο καλύτερη, αν τη μέτρησες και πώς) και για τι είδους διαφορά, εφόσον δουλεύει μια χαρά και με 95άρα το μοτέρ σου, ξοδεύεις αυτά τα 450 Ευρώ/χρόνο (που σίγουρα αν δεν τα είχες και αυτά ως 'πάγιο έξοδο' και σου περίσσευαν, κάτι θα έβρισκες να τα κάνεις).
Όσον αφορά την κατανάλωση, για να θεωρήσεις ότι υπάρχει περίπτωση να συμφέρει οικονομικά η 100άρα, εκεί που έχει φτάσει, το κάθε λίτρο πρέπει να σου βγάζει τουλάχιστον 20 με 30% μεγαλύτερη αυτονομία, ή, για να το πω διαφορετικά, να έχεις τουλάχιστον τόσο καλύτερη μέση κατανάλωση όση είναι και η ποσοστιαία διαφορά στην τιμή της σε σχέση με την 95άρα. Από π.χ. 10lt/100χλμ κατά μέσο όρο, να πέσεις στα 7.7-8.3 lt/100χλμ.
-
Σιγουρα τα 450 € κατι θα τα εκανα του φουστη, δεν θα τα πεταγα στο δρομο, εχεις δικιο
Αυτην την περιοδο ειμαι στο ψαξιμο για ενα driftbox με το οποιο θα μπορεσω να απαντησω καποια απο τα ερωτηματα σου....το θεμα ειναι οτι η τιμη του ειναι κοντα στην επιβαρυνση 2 ετων απο 100ρα βενζινη
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Στην Ευρωπη εχει μονο 95ρα δλδ?kai 98, πολύ σπανια 100
-
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Εγω ξερω οτι βαση της ισοτιμιας Ευρω/Δολλαριου η τιμη του πετρελαιου τα τελευταια 7 χρονια ειναι ΣΤΑΘΕΡΑ στα 72€. Το Δολλαριο κατρακυλα και οι Αραβες ανεβαζουν την τιμη του πετρελαιου για να μη χασουν....Εγω λέω να κάνουμε πόλεμο.
Τι με νοιάζει για τους Αραβες... Θα κάνουμε πόλεμο να πάρουμε το πετρέλαιο....!!!!
ή θα πουλάμε τη μία ντομάτα 1000 ευρω.... ή το νερό.... 10 δολλάρια το λίτρο. Οτι δεν εχουν αυτοί δηλαδή
-
Η διαφορά τιμής 95 με 100 ποικίλλει από βενζινάδικο σε βενζινάδικο. Αλλού είναι υπερβολική και αλλού είναι μικρή. Προσέχω και βάζω από τις φτηνές 100άρες (καμιά φορά στο ίδιο βενζινάδικο μπορεί να έχει σχετικά ακριβή 95άρα....). Δεν το κάνω γιατί θεωρώ ότι με συμφέρει οικονομικά αλλά γιατί μοιάζει να πηγαίνει καλύτερα το αυτοκίνητο και είναι κάτι που το θέλω, του χρειάζεται (βαρύ, αυτόματο).
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Εγω ξερω οτι βαση της ισοτιμιας Ευρω/Δολλαριου η τιμη του πετρελαιου τα τελευταια 7 χρονια ειναι ΣΤΑΘΕΡΑ στα 72€. Το Δολλαριο κατρακυλα και οι Αραβες ανεβαζουν την τιμη του πετρελαιου για να μη χασουν....
Εγω λέω να κάνουμε πόλεμο.
Τι με νοιάζει για τους Αραβες... Θα κάνουμε πόλεμο να πάρουμε το πετρέλαιο....!!!!
ή θα πουλάμε τη μία ντομάτα 1000 ευρω.... ή το νερό.... 10 δολλάρια το λίτρο. Οτι δεν εχουν αυτοί δηλαδή
Χμ.... βρες κατι αλλο για να πουλαμε ακριβα..... εδω οι ντοματες οι ντοπιες(απο το Ομαν εχουν 40 λεπτα....) και το νερο επισης φτηνοτερο κατα πολυ απο Ελλαδα βλεπεις αφαλατωνουν τη θαλασσα.... Το εμφιαλομενο γαλλιας φυσικα ειναι ακριβο!!!! αλλα δεν το προτιμανε και πολλοι!!!!
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Εγω ξερω οτι βαση της ισοτιμιας Ευρω/Δολλαριου η τιμη του πετρελαιου τα τελευταια 7 χρονια ειναι ΣΤΑΘΕΡΑ στα 72€. Το Δολλαριο κατρακυλα και οι Αραβες ανεβαζουν την τιμη του πετρελαιου για να μη χασουν....
Εγω λέω να κάνουμε πόλεμο.
Τι με νοιάζει για τους Αραβες... Θα κάνουμε πόλεμο να πάρουμε το πετρέλαιο....!!!!
ή θα πουλάμε τη μία ντομάτα 1000 ευρω.... ή το νερό.... 10 δολλάρια το λίτρο. Οτι δεν εχουν αυτοί δηλαδή
Χμ.... βρες κατι αλλο για να πουλαμε ακριβα..... εδω οι ντοματες οι ντοπιες(απο το Ομαν εχουν 40 λεπτα....) και το νερο επισης φτηνοτερο κατα πολυ απο Ελλαδα βλεπεις αφαλατωνουν τη θαλασσα.... Το εμφιαλομενο γαλλιας φυσικα ειναι ακριβο!!!! αλλα δεν το προτιμανε και πολλοι!!!!
να σας πουλησουμε τοτε καμια 300000 δημοσιους υπαλληλους?
-
μπράβο Σπύρο βελτιώνεσαι...
-
Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης 'από τις αρχές του 2004, η διεθνής τιμή της βενζίνης έχει συνολικά αυξηθεί κατά 282,47%, η τιμή της αμόλυβδης έχει συνολικά αυξηθεί κατά 71,82%, ενώ στο ίδιο διάστημα η τιμή του πετρελαίου μπρεντ αυξήθηκε κατά 330,97%'.
Και προσθέτει: 'Ενώ η διεθνής τιμή της βενζίνης, από την αρχή του έτους, έχει αυξηθεί κατά 36%, η μέση τιμή της αμόλυβδης στη χώρα μας έχει μεταβληθεί κατά 14,5%. Σύμφωνα με το ΥΠΑΝ, από τις αρχές του 2007 μέχρι τις αρχές του 2008, η διεθνής τιμή της βενζίνης έχει αυξηθεί κατά 85,72% ενώ, η μέση τιμή της αμόλυβδης στη χώρα μας έχει μεταβληθεί μόνο κατά 20,28%'.
'Στη χώρα μας η λιανική τιμή της αμόλυβδης βενζίνης είναι η τρίτη χαμηλότερη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και υπολείπεται κατά 14,49% του σχετικού ευρωπαϊκού μέσου' καταλήγει η ανακοίνωση του υπ. Ανάπτυξης.
Όλα είναι οκ, τώρα ησύχασα
-
Βέβαια ξεχνάνε να αναφέρουν ότι η διεθνής τιμή έχει ανέβει σε $, ενώ εμείς πληρώνουμε σε €... λεπτομέρειες μωρέ...
-
Αυτές οι ανακοινώσεις του ΥΠ.ΑΝ. είναι ο ορισμός της παραπληροφόρησης...
Δε μας λένε καλύτερα πόσο αυξήθηκε η τιμή στην Ελλάδα (ποσοστιαία) σε σχέση με τις άλλες χώρες της Ευρώπης, να φανεί ότι η αύξηση είναι διπλάσια (νομίζω) να τους κράξουμε?
Βενζίνη ώρα μηδέν!