-
Gia sas apo Thessaloniki.Yparxei kanenas pou na exei asxolithei me tin anapalaiosi M151?
Μεταφέρεται στα Τεχνικά!
Γράφε με Ελληνικούς χαρακτήρες σε παρακαλώ![kouk] -
Gia sas apo Thessaloniki.Yparxei kanenas pou na exei asxolithei me tin anapalaiosi M151?
Μεταφέρεται στα Τεχνικά!
Γράφε με Ελληνικούς χαρακτήρες σε παρακαλώ![kouk] -
Gia sas apo Thessaloniki.Yparxei kanenas pou na exei asxolithei me tin anapalaiosi M151?
Μεταφέρεται στα Τεχνικά!
Γράφε με Ελληνικούς χαρακτήρες σε παρακαλώ![kouk] -
Sirguuuuus!!!!!
Γιά ενημέρωσε τόν φίλο!!! -
Τι παιζεται γυρω απο αυτη την ιστορια?Γνωριζεις που μπορουν να αγοραστουν τετοια αυτοκινητα με σκοπο την αναπαλαιωση?
-
Γιάννη,στόν ΟΔΔΥ έψαξες;
Ισως νά υπάρχουν εκεί.
μήπως θά ήταν καλύτερο να ρωτήσεις στό 'εκτός δρόμου' φόρουμ; -
Δικιο εχεις αυτοι θα γνωριζουν περισσοτερα μαλλον .Ευχαριστω.
-
Ποιο αυτοκίνητο είναι το Μ151 ρε παιδιά;;;
-
Το τζιπακι που ειχε ο στρατος απο το 1960 ισως και να υπαρχουν μερικα σε υπηρεσια ακομα (λιγο δυσκολο ομως γιατι εχουν αντικατασταθει απο τα ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ).
-
Πριν τρία χρόνια περίπου είχα πάει και είδα στη Βουλιαγμένης, ένα συνεργείο που αναπαλαίωνε Jeepακια.
Η δουλειά που έκαναν ήταν φοβερή. Το ξήλωναν όλο το αυτοκίνητο, το έβαφαν και περνούσαν καινούργια καλωδίωση. Κινητήρες αν θυμάμαι καλά έβαζαν Ford 2000 cc.Ήταν περίπου απέναντι από την αντιπροσωπεία της Jeep στη Βουλιαγμένης.
Τότε είχαν πει ότι το τελικό κόστος πήγαινε περίπου στα 4,5 - 5 εκ. δρχ. -
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Ποιο αυτοκίνητο είναι το Μ151 ρε παιδιά;;;Μετεξέλιξη του κλασσικού Μ38 στρατιωτικού τζίπ με κυριότερες διαφορές τις οριζόντιες αντί κάθετες γρίλλιες στη μάσκα και ψαλίδια αντί για άκαμπτους άξονες μπρος και πίσω.
-
πριν καποια χρονια το αυτο τριτη νομιζω ειχε κανει ενα αφιερωμα στα jeepακια αυτα και οντως μιλουσε για ολικο ξηλωμα καροτσας, μοτερ κτλ... προσπαθησε μηπως βρεις εκεινο το τευχος και βρεις τηλεφωνα και αλλα χρησιμα
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Ποιο αυτοκίνητο είναι το Μ151 ρε παιδιά;;;Αυτό:
Πληροφορίες:
http://www.armyvehicles.dk/m151a1.htm -
- oν ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΛΗΣ
ΕΙναι απατεονας-κλεφτης-αχρειστος και αλλα πολλα.
- Πηγαινε μια βολτα στην λεωφ Ασπροπυργου και θα δεις 7 με 8 μαντρες με πολλη καλα jeep στα 700 εως 1000 ευρω αλλα σε παρα πολυ καλη κατασταση
-
Οταν με το καλο κατεβω Αθηνα θα αρχισω απο εκει το ψαξιμο.Ευχαριστω.
Γιαννης
-
Για ποιόν λόγο θέλεις να το πάρεις? ΜΑΚΡΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑ............
Είχα πάρει κι εγώ απο την Βουλιαγμένης ένα Μ151Α1 και το κράτησα για 2 χρόνια. Το αυτοκίνητο είναι μόνο για φιγούρα...για τίποτα άλλο.
Πλεονεκτήματα
Ανεξάρτητη ανάρτηση
Κάνεις την φιγούρα σου
Χαμηλή ροπή
Μειονεκτήματα
Τελική 105. Για να πάω ένα ταξιδάκι στην Χαλκίδα, ο συνδυασμός χαμηλή ταχύτητα και θορύβου, σε κάνει να μην θέλεις να φύγεις απο Αθήνα.
Το πίσω διαφορικό ακούγεται σαν διάολος (βάζαμε βαλβολίνη με γραφίτη για να μειωθεί λίγο ο θόρυβος).
Δεν έχει καλοριφέρ.
Κάνει πολύ θόρυβο.
Οι καθαριστήρες λειτουργούν με αέρα απο την μηχανη (όσο πιο πολύ πατάς το γκάζι, τόσο πιο γρήγορα λειτουργούν οι καθαριστήρες).
Δεν είναι ασφαλές σε τρακάρισμα.
Οι μηχανές που χρησιμοποιούν, είναι του στρατού, του 1963.
Δεν είναι καταλυτικό.
Αυτά τα ολίγα.
Πέρα απο όλα αυτά, δεν πρέπει να ξεχνάμε γιατί κατασκευάστηκε το αυτοκίνητο.........ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ...και αυτό τα λέει όλα.
Καλύτερα πάρε ένα SUZUKI JIMNY... είναι πιο ολοκληρωμένο 4χ4.
Ελπίζω να βοήθησα... -
Επίσης ξέχασα στα **μείον...**Δεν έχει αργές σχέσεις (κανονικά είναι πισωκίνητο και έχει μόνο έναν λεβιέ πού εμπλέκεις η απεμπλέκεις την τετρακίνηση).
Επειδή πίσω έχει σπαστό διαφορικό, γλυστράει στην άσφαλτο. Είναι μόνο για χώμα.
Αυτά για το αυτοκίνητο...
Ελπίζω να καταλαβαίνεις απο μόνος σου. -
Το συγκεκριμενο αυτοκινητο εχει συναισθηματικη αξια για μενα παρα χρηστικη.Τετοιο οδηγουσα οταν υπηρετουσα και το αγαπησα παρολες τις παραξενιες του.Μαζοχας?Ισως...
-
ΟΚ σε καταλαβαίνω. Μόνο που στον στρατό δεν πλήρωνες ασύ για την συντήρηση. Ανταλλακτικά δεν πολυυπάρχουν. Οταν χαλούσε κάτι (όταν είχα εγώ το αυτοκίνητο) πηγαίναμε στην μάντρα οπύ ήταν διαλυμένα άλλα 30-40 ίδια αυτοκίνητα, ξηλώναμε το ανταλλάκτικό (όπου μην ξεχνάς ότι είναι και ταλαιπωρημένο και 30-40 ετών), το καθαρίζαμε και το φοράγαμε στο δικό μας Μ151.
Στην Θεσσαλονίκη δεν ξέρω τι θα κάνεις για ανταλλακτικά...
Ολοι πάντως που το είχαμε αγοράσει τότε... στην παγίδα της συναισθηματικής αξίας το είχαμε αποδώσει...
Οταν το ξεφορτώθηκα πάντως έννοιωσα πολύ ωραία... -
Τα γνωριζω ολα αυτα και παλι δεν...Αρα αν δεν παθω μαλλον δε θα μαθω.
M151A2