-
Ο χρήστης stred έγραψε:
...
εν τω μεταξυ συχνα πυκνα πετυχαίνω εκει τα πρωινα και ενα μπλε μπραβο σπορ ο οποίος πηγαίνει σα παλαβος!
λοιπον το θεμα ειναι πως το αμαξι δε μασαει, δε τριζει τίποτα πραγματικα... προσωπικα περίμενα πολυ χειρότερα! μονο ενα θορυβο εκανε το καλοκαιρι αλλα το αφησα και σταματησε..
...Οι δρόμοι στην Αθήνα είναι πλεόν σε ελεεινή κατάσταση, ασε που τελευταία ξεφυτρώνουν κάτι μίνι λακούβες (σε διάμετρο) που δεν φαίνονται αλλά έχουν βάθος μαύρης τρύπας!!!
Όσο για το τρίξιμο στο bravo, σε γενικές γραμμές είναι δεμένο και πρέπει να πέσεις σε κρατήρα για να τριξει. Στο δικό μου ακούγεται σε ανύποπτες στιγμές (σε κάτι γκαζώματα) ένας ήχος σαν να έχει ξεβιδωθεί κάτι μέσα στο ταμπλώ (σαν συντονισμός), αφού ψάχνω στο ντουλαπάκι αν έχει ξεμείνει καμιά κουδουνίστρα του γιού μου!
-
Έριχνα μια ματια σε εβδομαδιαίο περιοδικό του Ειδικού Τύπου , κατά την ώρα του μεσημεριανού φαγητού , και χάλασα τη γεύση μου!
Συγκριτικό μεταξύ Opel Astra 140hp - Fiat Bravo 150hp - Peugeot 308 150hp. Φυσικά φαντάζεστε ποιο ανακυρήχθηκε νικητής και με πολύ καλές κριτικές και ενθουσιώδη σχόλια.....
Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι το Bravo στις μετρήσεις του περιοδικού έναντι του 'νικητή' για τα 80-120, του ρίχνει 5-6 sec!!!
E...είπαμε 'ο νέος είναι ωραίος' αλλά να μην κλέβει και από τα αποδυτήρια!! (sport χαρακτήρας για το Astra). -
Το 140αρι astra είναι βαρύ και ασήκωτο μπροστά στο 150αρι bravo, ειδικά αν μιλάμε για το sport. Δεν ξέρω πόσο καλή οδική συμπεριφορά έχει, αλλά σιγά μην είναι και τίποτα το τρομερό - για τον τυπικό οικογενειάρχη έχει φτιαχτεί. Όμως, τα πακετακια αυτοί τα ρίχνουν που θέλουν να προωθήσουν το καινούργιο τους μοντέλο. Άρα, σιγά μην μας έλεγαν τίποτα διαφορετικό.
-
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
Το 140αρι astra είναι βαρύ και ασήκωτο μπροστά στο 150αρι bravo, ειδικά αν μιλάμε για το sport. Δεν ξέρω πόσο καλή οδική συμπεριφορά έχει, αλλά σιγά μην είναι και τίποτα το τρομερό - για τον τυπικό οικογενειάρχη έχει φτιαχτεί. Όμως, τα πακετακια αυτοί τα ρίχνουν που θέλουν να προωθήσουν το καινούργιο τους μοντέλο. Άρα, σιγά μην μας έλεγαν τίποτα διαφορετικό.Τα φιατ ειναι χρεπια ,σαπιζουν και αποσυντιθενται!Τωρα πηρατε ενα bravo με τουρμπο και κατι τρεχει στα γυφτικα
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
......πηρατε ενα bravo με τουρμπο και κατι τρεχει στα γυφτικα
http://www.youtube.com/watch?v=_X1hw_rK5Ds
Μεταφέρω από τις μετρήσεις του περιοδικού:
Astra ρεπρίζ 60-100 με 4η......10,1sec
80-120 με 5η ..... 15,5sec
80-120 με 6η ..... 22,8sec
Bravo ρεπρίζ 60-100 με 4η......7,3sec
80-120 με 5η ..... 9,2sec
80-120 με 6η ..... 12,4sec
Bέβαια , 'διακιολογούνται' σημειώνοντας ότι η αξιολόγηση είναι 'υποκειμενική'.
Ετσι κι εγώ υποκειμενικά λέω...το Astra είναι αντιγραφή του Bravo όσον αφορά το αμάξωμα... -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
......πηρατε ενα bravo με τουρμπο και κατι τρεχει στα γυφτικα
http://www.youtube.com/watch?v=_X1hw_rK5Ds
Μεταφέρω από τις μετρήσεις του περιοδικού:
Astra ρεπρίζ 60-100 με 4η......10,1sec
80-120 με 5η ..... 15,5sec
80-120 με 6η ..... 22,8sec
Bravo ρεπρίζ 60-100 με 4η......7,3sec
80-120 με 5η ..... 9,2sec
80-120 με 6η ..... 12,4sec
Bέβαια , 'διακιολογούνται' σημειώνοντας ότι η αξιολόγηση είναι 'υποκειμενική'.
Ετσι κι εγώ υποκειμενικά λέω...το Astra είναι αντιγραφή του Bravo όσον αφορά το αμάξωμα...Χωρις να θελω να φανω προκλητικος αλλα τωρα αμα σου απαντησω θα κανουμε chat;
-
Έλα μου ντε....
Μπα..δεν νομίζω. -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Έλα μου ντε....
Μπα..δεν νομίζω.Αστο καλυτερα δεν σου μιλαω εσενα!
Παντως δεν φταινε μονο τα περιοδικα που τα περνουν και γραφουν οτι να ναι για το μοντελο που θελουν να προωθησουν, φταιει και η Fiat που το συγκεκριμενο μοντελο της δεν το προωθησε καθολου.Και μαλιστα αυτο μου εχει κανει φοβερη εντυπωση.
-
Αν δεν δω 'βαλίτσες' ή τραπεζικό λογαριασμό δεν θέλω έτσι άκριτα να χαρακτηρίσω κάποιον ως 'δωροκόμενο'.
Πάντως από τη μια λένε ότι αν πιεστεί το Bravo σε κλειστή διαδρομή , ανοίγει την τροχιά του το εμπρός μέρος με αποτέλεσμα το esp να δουλεύει υπερωρίες , και από την άλλη μετράνε ρεπρίζ για 60-100 με 4η....εγώ ο βλάκας γιατί συνήθως αυτό το κάνω με 3η??? -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Αν δεν δω 'βαλίτσες' ή τραπεζικό λογαριασμό δεν θέλω έτσι άκριτα να χαρακτηρίσω κάποιον ως 'δωροκόμενο'.
Πάντως από τη μια λένε ότι αν πιεστεί το Bravo σε κλειστή διαδρομή , ανοίγει την τροχιά του το εμπρός μέρος με αποτέλεσμα το esp να δουλεύει υπερωρίες , και από την άλλη μετράνε ρεπρίζ για 60-100 με 4η....εγώ ο βλάκας γιατί συνήθως αυτό το κάνω με 3η???Τι κανει το εμπρος μερος και το esp; Το εχεις νιωσει ποτε εσυ αυτο; Εγω παντως οχι!
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Αν δεν δω 'βαλίτσες' ή τραπεζικό λογαριασμό δεν θέλω έτσι άκριτα να χαρακτηρίσω κάποιον ως 'δωροκόμενο'.
Πάντως από τη μια λένε ότι αν πιεστεί το Bravo σε κλειστή διαδρομή , ανοίγει την τροχιά του το εμπρός μέρος με αποτέλεσμα το esp να δουλεύει υπερωρίες , και από την άλλη μετράνε ρεπρίζ για 60-100 με 4η....εγώ ο βλάκας γιατί συνήθως αυτό το κάνω με 3η???Τι κανει το εμπρος μερος και το esp; Το εχεις νιωσει ποτε εσυ αυτο; Εγω παντως οχι!
Δεν ξέρω εγώ απ αυτά...τώρα προσπαθώ να ρίξω την κατανάλωση .Αγόρασα ένα αβγό και το έβαλα κάτω από το πεντάλ του γκαζιού...αλλά δεν υπολόγισα σωστά το κόστος των σπασμένων αυγών που προέκυψαν!!
Γμτ!!!...ουσιαστικά αυξήθηκε η κατανάλωση σε...αβγά!!! -
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Αν δεν δω 'βαλίτσες' ή τραπεζικό λογαριασμό δεν θέλω έτσι άκριτα να χαρακτηρίσω κάποιον ως 'δωροκόμενο'.
Πάντως από τη μια λένε ότι αν πιεστεί το Bravo σε κλειστή διαδρομή , ανοίγει την τροχιά του το εμπρός μέρος με αποτέλεσμα το esp να δουλεύει υπερωρίες , και από την άλλη μετράνε ρεπρίζ για 60-100 με 4η....εγώ ο βλάκας γιατί συνήθως αυτό το κάνω με 3η???Τι κανει το εμπρος μερος και το esp; Το εχεις νιωσει ποτε εσυ αυτο; Εγω παντως οχι!
φαινεται οτι δεν το πιεζεις .
δωστο σε μενα και θα δεις οτι θα παθει και υπερκοπωση το esp . -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Αν δεν δω 'βαλίτσες' ή τραπεζικό λογαριασμό δεν θέλω έτσι άκριτα να χαρακτηρίσω κάποιον ως 'δωροκόμενο'.
Πάντως από τη μια λένε ότι αν πιεστεί το Bravo σε κλειστή διαδρομή , ανοίγει την τροχιά του το εμπρός μέρος με αποτέλεσμα το esp να δουλεύει υπερωρίες , και από την άλλη μετράνε ρεπρίζ για 60-100 με 4η....εγώ ο βλάκας γιατί συνήθως αυτό το κάνω με 3η???Τι κανει το εμπρος μερος και το esp; Το εχεις νιωσει ποτε εσυ αυτο; Εγω παντως οχι!
φαινεται οτι δεν το πιεζεις .
δωστο σε μενα και θα δεις οτι θα παθει και υπερκοπωση το esp .Κωνσταντινε πες του εσυ!Αλλιως διαβασε λιγες σελιδες πισω για την αναβαση στο Περτουλι!
-
Νομίζω ότι το esp στο Bravo μπαίνει λιγο πιο διακριτικα από άλλα, το έχουν γράψει και τα περιοδικά. Golf 160 dsg που έχω οδηγήσει, έχω την αίσθηση ότι το esp ήταν πιο ευαίσθητο.
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=_X1hw_rK5Ds
Μεταφέρω από τις μετρήσεις του περιοδικού:
Astra ρεπρίζ 60-100 με 4η......10,1sec
80-120 με 5η ..... 15,5sec
80-120 με 6η ..... 22,8sec
Bravo ρεπρίζ 60-100 με 4η......7,3sec
80-120 με 5η ..... 9,2sec
80-120 με 6η ..... 12,4sec
Bέβαια , 'διακιολογούνται' σημειώνοντας ότι η αξιολόγηση είναι 'υποκειμενική'.
Ετσι κι εγώ υποκειμενικά λέω...το Astra είναι αντιγραφή του Bravo όσον αφορά το αμάξωμα...Aν εννοεις το καινουργιο το Astra τοτε οι μετρησεις δεν μπορουν να συγκριθουν μεταξυ τους γιατι οι σχεσεις μεταδοσης των δυο αυτοκινητων ειναι εντελως διαφορετικες.Η 5η του Bravo ειναι η 4η του Astra , οσο για την 6η του Astra δεν θες να δεις ποσο μακρια ειναι .
Και παλι ομως το Bravo ειναι πιο γρηγορο ετσι κι αλλιως , αλλα προσοχη στις ρεμπριζ γιατι οι σχεσεις μεταδοσης πρεπει να ειναι κοντα μεταξυ τους για να εχει νοημα η συγκριση.
-
Εντάξει ρε συ, πιο κοντές οι σχέσεις του bravo. Μα και πάλι είναι πιο γρηγορη η 5η του bravo από την 4η του astra και η 6η από την πέμπτη. Αυτές είναι τεράστιες διάφορες, τα δυο αμάξια απέχουν ΠΟΛΥ σε επιδόσεις. Ποσο πιο καλό είναι το astra στα υπόλοιπα; Και κάπου διάβασα πως δεν είναι και κάτι το φοβερό σε ποιότητα σαλονιού και γενικότερα κατασκευής και ας δείχνει στις φωτογραφίες έτσι.
Απλά, η fiat το έχει παρατήσει το bravo στην τύχη του. Τα έχει δώσει όλα στο 500αράκι και στο mito. Μπορεί να βγάζουν καλό κέρδος από αυτά και όχι από το bravo, είναι και θέμα στρατηγικής ομίλου. Κρίμα πάντως, γιατί νομίζω πως είχε τα φόντα να πιάσει μια καλύτερη θέση από αυτή που έχει τώρα.
Ωραίο το βρίσκω πάντως το astra (δεν είναι τυχαίο που μοιάζει στο bravo, με μια κουπέ-ειδή γραμμή κάπως έτσι θα βγει ένα πενταθυρο μικρομεσαίοι, βλ. και Leon). Είναι πολύ γκουμουτσα ομως ρε παιδί μου, σχεδόν μεσαίας κατηγορίας... -
Δεν πειράζει!!! Εμείς είμαστε με τους αδικημένους!!!
Ζήτω η Επανάσταση!!
Τώρα το πρωί ερχόμενος στη δουλειά έκανα μια δοκιμή για το 80-120 με 6η -αν και δεν χρονομέτρησα- η αίσθησή μου είναι ότι ο χρόνος ήταν πολύ καλύτερος από το 12,4sec που έλεγε το περιοδικό. -
Ιδίως στις ρεπριζ το bravo 150 sport παίζει με πιο μεγάλα παιδιά (golf 160, pegeuot 1.6T, astra 1.6T ακόμα και με leon 1.8T), οπότε η σύγκριση με το astra 1.4T νομίζω ότι είναι άκυρη.
Όσον αφορά την τύχη του bravo και εγώ πιστεύω ότι με κάποιες μικρές βελτιώσεις (ανάρτηση & τιμόνι και λίγο ποιοτική αναβάθμιση εσωτερικού & καθίσματα) θα χτύπαγε εύκολα golf. Πάντως από το autobild βλέπω ότι εντός 2010 (Ιούνιο) έρχεται φάτσα-λιφτ με multiair 140 ps... (o 170 είναι μόνο για την Giulietta? )
-
Άρα το ...βελτιώνω...είμαστε με τους μικρούς και τους αδικημένους!!!
Μάλλον ο 170αρης θα είναι μόνο για την Τζουλιέτα και ίσως (ελπίζω) να τοποθετηθεί σε κάποια 'δυνατή' έκδοση του νέου Bravo (αντικαταστάτη του σημερινού) όταν αυτό παρουσιασθεί περί το 2013....
(ο καιρός γαρ εγγύς που θα έλεγε και ο Λιακόπουλος! )
Αλήθεια, πως θα είναι ο αντικαταστάτης???? -
Η 6η του bravo είναι όλα τα λεφτά για τις εθνικές που έχουμε αυτή τη στιγμή: κάνω ταξίδι και δεν την βγάζω σχεδόν καθόλου-σαν να έχω αυτόματο, ένα πράγμα.
Μόλις τώρα διάβασα το συγκριτικό του auto bild. Δεν τα λέει γενικά άσχημα, χωρίς πάντως να έχω μπει στο καινούργιο astra. Αυτό με το ESP δεν το κατάλαβα πάντως, τι του κάνανε πια και ζοριστικε έτσι; Εγω το έχω 15μηνες και ζήτημα να έχω δει το ESP 2-3 φορές. Και εκείνες ήταν παρά πολύ ικανοποιητικό, με ανεπαισθητη παρέμβαση που δε με τρόμαξε καθόλου. Τεσπα, αν εξαιρέσεις την υπερβολικά καλή αξιολόγηση του astra (προφανώς, πήγαν βόλτα σε ανοιχτό δρόμο και εκεί το ευνοεί η πολύ μακρυά 6η του-τα αντίθετα είχαν πει οι 4 Τροχοι για την κατανάλωση, και προφανώς κινήθηκαν πιο πολύ εντός πόλης) για την κατανάλωση μάλλον καλά τα λέει το άρθρο.
Μου αρεσε το σχόλιο για τη συμπεριφορά στην Εθνική, συμφωνώ 100%, εκεί είναι στο στοιχείο του το bravάκι! Παραδοξως, μου αρέσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ εντός Αθήνας, πολύ ευέλικτο, με ρεπριζ και υπερσιγουρο πάτημα, είναι εργαλείο, και ας κοπαναει λίγο. Δεν την περίμενα αυτή τη διάσταση του.
Πάντως, αν πηγαίνει πιο ακριβά από το astra βλέπω πολύ δύσκολες μέρες. Που έχουν αρχίσει ήδη, εδώ και κάτι μήνες δεν πουλάει τίποτα το bravo. Συλλεκτικό θα γίνει!
Fiat Bravο 2007