-
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
Εμένα γιατί δεν ανάβουν τα αλάρμ στα απότομα φρεναρίσματα...?πρεπει να τσαρουχωσεις οχι απλα να κανεις αποτομο φρεναρισμα
επισης απο οτι εχω προσεξει στο ψιτροεν μου, δεν εχει να κανει με το ποσο δυνατα θα το πατησεις, αλλα ποσο γρηγορα θα το πατησεις
βεβαια ψιτροεν ειναι αυτο και στα ψιτροεν τα ηλεκτρονικα λειτουργουν με τη δικη τους παρανοικη λογικη , πολλες φορες μου εχει μπει χωρις να το θελω αλλα τωρα που το εμαθα σπανια να γινει αυτο
δοκιμασε το σε αδειο δρομο (μη πεσει κανεις πανω σου) , τσαρουχωσε και επεμεινε στο φρενο
θα αναψει λιγο πριν ακινητοποιηθεις και θα νιωσεις οτι το φρενο ισως λειτουργησει περισσοτερο απο οσο το πατας
φυσικα το θεωρω περιττο και επικινδυνο να υπαρχει κατι τετοιο απο τη στιγμη που εχει παει αυτοκινητο να σκασει πισω μου χωρις λογο
(βεβαια μπορει της φιατ να δουλευει πιο σωστα) -
Εγώ πάντως παρατηρώ αυτό που παρατηρούν και οι υπόλοιποι.Θα ήθελα να έχει πιο στενά ελαστικά γιατί παρόλο που έχει το quattro και εμένα με τόσο φαρδιά ελαστικά κάποιες φορές χάνει την πρόσφυση στο βρεγμένο.Με στενότερα ελαστικά είμαι σίγουρος πως δεν θα γινόταν τίποτα!
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
εχω pilot sport 2 225 40 18 XL (extra load) με δεικτη Υ
ρε μας δουλεύεις ...?
έχεις καταπληκτικό ελαστικό σε 4κίνητο και ρωτάς γιατί δεν γλιστράς...???γιατι τα potenza ειναι για πεταμα? νταξει το 4κινητο ισως ειναι ενα θεμα γιατι τα αλλα στη βροχη εχουν θεματακι
Σε ποιο αυτοκίνητο?
s3 8p
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Εμένα γιατί δεν ανάβουν τα αλάρμ στα απότομα φρεναρίσματα...?
πρεπει να τσαρουχωσεις οχι απλα να κανεις αποτομο φρεναρισμα
επισης απο οτι εχω προσεξει στο ψιτροεν μου, δεν εχει να κανει με το ποσο δυνατα θα το πατησεις, αλλα ποσο γρηγορα θα το πατησεις
βεβαια ψιτροεν ειναι αυτο και στα ψιτροεν τα ηλεκτρονικα λειτουργουν με τη δικη τους παρανοικη λογικη , πολλες φορες μου εχει μπει χωρις να το θελω αλλα τωρα που το εμαθα σπανια να γινει αυτο
δοκιμασε το σε αδειο δρομο (μη πεσει κανεις πανω σου) , τσαρουχωσε και επεμεινε στο φρενο
θα αναψει λιγο πριν ακινητοποιηθεις και θα νιωσεις οτι το φρενο ισως λειτουργησει περισσοτερο απο οσο το πατας
φυσικα το θεωρω περιττο και επικινδυνο να υπαρχει κατι τετοιο απο τη στιγμη που εχει παει αυτοκινητο να σκασει πισω μου χωρις λογο
(βεβαια μπορει της φιατ να δουλευει πιο σωστα)υποτίθεται οτι μετράει την επιβράδυνση και όχι το πόσο δυνατά πατάς το φρένο...
στα φιατ δουλεύει μια χαρα, τουλάχιστον στα τελευταία... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
γιατι τα potenza ειναι για πεταμα? νταξει το 4κινητο ισως ειναι ενα θεμα γιατι τα αλλα στη
προσωπικά και σε αυτοκίνητο και σε μηχανή (εκεί ειδικά ) προτιμώ τα pirelli...
η μίτο φοράει μισελεν εξαλκο -
Τι σχέση έχει η 4κίνηση με την υδρολίσθηση;
-
Εντάξει είπαμε είμαστε φιλοιταλοί αλλά μη βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι τα Bravo μας με το S3!
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Τι σχέση έχει η 4κίνηση με την υδρολίσθηση;σωστος
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
γιατι τα potenza ειναι για πεταμα? νταξει το 4κινητο ισως ειναι ενα θεμα γιατι τα αλλα στη
προσωπικά και σε αυτοκίνητο και σε μηχανή (εκεί ειδικά ) προτιμώ τα pirelli...
η μίτο φοράει μισελεν εξαλκομια χαρα ειναι τα exalto ,στο ψιτροεν μου αρεσουν παρα πολυ
ζεσταινονται γρηγορα, τρομερα γερα, καλα στη βροχηστα λαστιχα παραμενω γαλλοφιλος
η mito του φιλου μου παντως ηρθε με pirelli
ειναι θεμα τυχης αυτο μαλλον γιατι και το δικο μου αυτοκινητο το δινουν με τουλαχιστον 2 μαρκες ελαστικων (exalto και sport contact εχω δει)
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Τι σχέση έχει η 4κίνηση με την υδρολίσθηση;δεν νομίζω να αναφέρεται κανείς στην στενή έννοια του όρου...
απλα γλιστράει πιο δύσκολα -
ολα τα λαστιχα κανουν καλα την δουλεια τους,μην αγχωνεστε.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τι σχέση έχει η 4κίνηση με την υδρολίσθηση;
δεν νομίζω να αναφέρεται κανείς στην στενή έννοια του όρου...
απλα γλιστράει πιο δύσκολαυδρολισθηση σημαινει οτι τα λαστιχα δεν πατανε στο εδαφος οποτε η τετρακινηση ειναι αχρηστη.
-
Υδρολίσθηση σε αμάξι 1400+ κιλών με 225 πέλμα..? Λίγο δύσκολο είναι αυτό..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
γιατι τα potenza ειναι για πεταμα? νταξει το 4κινητο ισως ειναι ενα θεμα γιατι τα αλλα στη
προσωπικά και σε αυτοκίνητο και σε μηχανή (εκεί ειδικά ) προτιμώ τα pirelli...
η μίτο φοράει μισελεν εξαλκομια χαρα ειναι τα exalto ,στο ψιτροεν μου αρεσουν παρα πολυ
ζεσταινονται γρηγορα, τρομερα γερα, καλα στη βροχηστα λαστιχα παραμενω γαλλοφιλος
η mito του φιλου μου παντως ηρθε με pirelli
ειναι θεμα τυχης αυτο μαλλον γιατι και το δικο μου αυτοκινητο το δινουν με τουλαχιστον 2 μαρκες ελαστικων (exalto και sport contact εχω δει)
τρομερά γερά πλαινά και ικανότατα στην βροχή...
αυτά τα θετικά...
η μίτο έβγαινε με πιρελι αρχικα, μπριτζεστον μετα , και μισελεν τελικά
από τον μάιο του 09 (βελτιωμένα τιμόνια και μπροστινα συστήματα κατά κίκιζα )και μετά μόνο μισελεν για να στηθεί το αυτοκίνητο γύρο από μια πάστα ελαστικών...
προσωπικά με τα πιρελι την βρίσκω πολύ καλύτερα -
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
Υδρολίσθηση σε αμάξι 1400+ κιλών με 225 πέλμα..? Λίγο δύσκολο είναι αυτό..εχει να κανει με το ποσο νερο βρισκεται στο εδαφος ,το πλατος των ελαστικων και την ταχυτητα που κινησαι.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Τι σχέση έχει η 4κίνηση με την υδρολίσθηση;
δεν νομίζω να αναφέρεται κανείς στην στενή έννοια του όρου...
απλα γλιστράει πιο δύσκολαυδρολισθηση σημαινει οτι τα λαστιχα δεν πατανε στο εδαφος οποτε η τετρακινηση ειναι αχρηστη.
σε αυτό που λες έχεις δίκιο , αλλά είπα οτι δεν μιλάμε με την στενή έννοια του όρου...
στον πραγματικό κόσμο είναι απίθανο να βρεθείς ταυτόχρονα και με τα 4 ελαστικά σε κατάσταση πλήρης υδρολίσθησης, κάποια στιγμή ,κάποιο θα κυλίεται , και τότε η 4κίνηση θα κάνει την διαφορά -
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
Υδρολίσθηση σε αμάξι 1400+ κιλών με 225 πέλμα..? Λίγο δύσκολο είναι αυτό..Οσο πιο μεγαλο πελμα τοσο πιο ευκολη η υδρολισθηση και τα πολλα κιλα δε βοηθανε μη νομιζεις... 'Ειναι βαρυ αμαξι κραταει'..
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
γιατι τα potenza ειναι για πεταμα? νταξει το 4κινητο ισως ειναι ενα θεμα γιατι τα αλλα στη
προσωπικά και σε αυτοκίνητο και σε μηχανή (εκεί ειδικά ) προτιμώ τα pirelli...
η μίτο φοράει μισελεν εξαλκοΤα Pirelli μοιαζουν με κακογουστο ανεκδοτο, μπροστα στα κορυφαια EXALTO (Και οχι Exalco που ειναι κουφωματα )
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
γιατι τα potenza ειναι για πεταμα? νταξει το 4κινητο ισως ειναι ενα θεμα γιατι τα αλλα στη
προσωπικά και σε αυτοκίνητο και σε μηχανή (εκεί ειδικά ) προτιμώ τα pirelli...
η μίτο φοράει μισελεν εξαλκοΤα Pirelli μοιαζουν με κακογουστο ανεκδοτο, μπροστα στα κορυφαια EXALTO (Και οχι Exalco που ειναι κουφωματα )
τα έχω δοκιμάσει στο ίδιο αυτοκίνητό κάτω από τις ίδιες συνθήκες...
μόλις ζεσταθούν τα πιρέλι...είναι απλά άλλο αυτοκίνητο -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Υδρολίσθηση σε αμάξι 1400+ κιλών με 225 πέλμα..? Λίγο δύσκολο είναι αυτό..
Οσο πιο μεγαλο πελμα τοσο πιο ευκολη η υδρολισθηση και τα πολλα κιλα δε βοηθανε μη νομιζεις... 'Ειναι βαρυ αμαξι κραταει'..
....Η κλασσική ατάκα παλαιότερων γενεών!
Fiat Bravο 2007