-
Αυτή η Fiat βγάζει τόσα mini και super mini και τα κάνει best seller.
Αυτή η ρημάδα η μικρομεσσαία κατηγορία στοιχειωμένη είναι; Τipo, Bravo, Stilo...και η κατρακύλα συνεχίζεται...Βγάζει τα μάτια της μόνη της...
-
Το Tipo μια χαρά τα είχε πάει ( και το άξιζε κι όλας ) μετά το Tipo ξεκίνησε η κατρακύλα
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Το Tipo μια χαρά τα είχε πάει ( και το άξιζε κι όλας ) μετά το Tipo ξεκίνησε η κατρακύλαΑκριβώς, το Tipo ήταν κάτι παραπάνω απο αξιοπρεπές με βάση τη χρονολογία και τον τότε ανταγωνισμό.
οσοι δεν πειστηκανε πως η Fiat αλλαξε αρκετα προς το ασχημο το Stilo με το εν λογο facelift... τοτε τους αφιερωνω το παρακατω...
Ηταν που ηταν το station χαλι... τωρα το κακο ολοκληρωθηκε!Tέτοια έκδοση υπήρχε αν θυμάμαι καλά και στη προfacelift εκδοχή του Stilo.
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Να κάνω εμετό ή δεν είναι ευγενικό?Nαι, παρέα...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Το Tipo μια χαρά τα είχε πάει ( και το άξιζε κι όλας ) μετά το Tipo ξεκίνησε η κατρακύλαΠαντως, οσον αφορά το Bravo, το τι διθυραμβους έγραφαν οι 4τροχοι στο πρώτο τεστ δε λέγεται. Ειδικα για την ποιοτητα, τους χωρους και την οδική συμπεριφορά.
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Το Tipo μια χαρά τα είχε πάει ( και το άξιζε κι όλας ) μετά το Tipo ξεκίνησε η κατρακύλα
Παντως, οσον αφορά το Bravo, το τι διθυραμβους έγραφαν οι 4τροχοι στο πρώτο τεστ δε λέγεται. Ειδικα για την ποιοτητα, τους χωρους και την οδική συμπεριφορά.
Γιατί, σε τι από τα παραπάνω υστερούσε για τα δεδομένα της εποχής και της τιμής του;
Ναι, είχε σκληρά πλαστικά και δεν είχε κορυφαία συναρμολόγηση, αλλά τότε κανένας δεν είχε μαλακά, και αυτό κόστιζε 30% λιγότερο...
Και όσους ξέρω δεν είχαν ποτέ σημαντικά προβλήματα, παρότι του έβγαλαν το λάδι...
Ναι, δεν είχε τους χώρους του Τίπο πίσω το Μπράβο, αλλά και πάλι ήταν από τα καλά της κατηγορίας όπως αυτή ήταν τότε.
Όσο για οδική συμπεριφορά, σχετικά με το Τίπο είχε πολύ ελαφρύ τιμόνι (υδραυλικό όμως, το Στίλο είχε την ηλεκτρική... κατάρα, όχι το Μπράβο/α/Μαρέα), και από ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ είχε πολύ καλή!
Ίσως τα όρια να ήταν καλύτερα σε άλλα αμάξια, αλλά ήταν πολύ φιλικό!! -
-
διόρθωση
-
photoshop πάνω στo Lacetii
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
photoshop πάνω στo LacetiiΌντως αλλά μοιάζει σε ένα μεγαλωμένο GP και είναι κρίμα ένα τόσο ωραίο σχέδιο να γίνει σούπα..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
photoshop πάνω στo Lacetii
Όντως αλλά μοιάζει σε ένα μεγαλωμένο GP και είναι κρίμα ένα τόσο ωραίο σχέδιο να γίνει σούπα..
Εντάξι, από περιοδικό είναι.. το πισω είναι οκ.. το μπροστά εινια πιο
πολυ A3 παρά GP.... Στην πραγματικότητα θα είναι πιο κοντά στo GP. -
Fiat Bravo!Ωραίο όνομα!Πρωτότυπο!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Γιατί, σε τι από τα παραπάνω υστερούσε για τα δεδομένα της εποχής και της τιμής του;Ναι, είχε σκληρά πλαστικά και δεν είχε κορυφαία συναρμολόγηση, αλλά τότε κανένας δεν είχε μαλακά, και αυτό κόστιζε 30% λιγότερο...
Και όσους ξέρω δεν είχαν ποτέ σημαντικά προβλήματα, παρότι του έβγαλαν το λάδι...
Ναι, δεν είχε τους χώρους του Τίπο πίσω το Μπράβο, αλλά και πάλι ήταν από τα καλά της κατηγορίας όπως αυτή ήταν τότε.
Όσο για οδική συμπεριφορά, σχετικά με το Τίπο είχε πολύ ελαφρύ τιμόνι (υδραυλικό όμως, το Στίλο είχε την ηλεκτρική... κατάρα, όχι το Μπράβο/α/Μαρέα), και από ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ είχε πολύ καλή!
Ίσως τα όρια να ήταν καλύτερα σε άλλα αμάξια, αλλά ήταν πολύ φιλικό!!Δεν διαφωνώ. Απλά εκείνο το πρώτο τεστ μιλά για οδική συμπεριφορά τρένου, Γερμανική ποιότητα κατασκευης και αχανείς χώρους. Με λίαγα λόγια μιλάει για το τέλειο αυτοκίνητο. Δεν διαφωνώ γιατί δεν έχω προσωπική εμπειρία από το αυτοκίνητο αλλά νομίζω ότι και το ίδιο το περιοδικό ουσιαστικά τα πήρε πίσω με τις πρώτες δοκιμές επί Ελληνικού εδάφους. Τεσπα, εγώ απλά ανέφερα ένα γεγονός.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
photoshop πάνω στo LacetiiΘα το σχεδιάσει το νέο μοντέλο ο Giugiaro; Ίσως για αυτό να επέλεξαν σαν βάση το πιο πρόσφατο μικρομεσαίο που φέρει την υπογραφή του. Πάντως πολυ Ιαπωνίζει κατά τη γνώμη μου το εμπρός μέρος. Δε νομίζω να είναι και πολύ αξιόπιστη η συγκεκριμένη απεικόνιση.
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Γιατί, σε τι από τα παραπάνω υστερούσε για τα δεδομένα της εποχής και της τιμής του;
Ναι, είχε σκληρά πλαστικά και δεν είχε κορυφαία συναρμολόγηση, αλλά τότε κανένας δεν είχε μαλακά, και αυτό κόστιζε 30% λιγότερο...
Και όσους ξέρω δεν είχαν ποτέ σημαντικά προβλήματα, παρότι του έβγαλαν το λάδι...
Ναι, δεν είχε τους χώρους του Τίπο πίσω το Μπράβο, αλλά και πάλι ήταν από τα καλά της κατηγορίας όπως αυτή ήταν τότε.
Όσο για οδική συμπεριφορά, σχετικά με το Τίπο είχε πολύ ελαφρύ τιμόνι (υδραυλικό όμως, το Στίλο είχε την ηλεκτρική... κατάρα, όχι το Μπράβο/α/Μαρέα), και από ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ είχε πολύ καλή!
Ίσως τα όρια να ήταν καλύτερα σε άλλα αμάξια, αλλά ήταν πολύ φιλικό!!Δεν διαφωνώ. Απλά εκείνο το πρώτο τεστ μιλά για οδική συμπεριφορά τρένου, Γερμανική ποιότητα κατασκευης και αχανείς χώρους. Με λίαγα λόγια μιλάει για το τέλειο αυτοκίνητο. Δεν διαφωνώ γιατί δεν έχω προσωπική εμπειρία από το αυτοκίνητο αλλά νομίζω ότι και το ίδιο το περιοδικό ουσιαστικά τα πήρε πίσω με τις πρώτες δοκιμές επί Ελληνικού εδάφους. Τεσπα, εγώ απλά ανέφερα ένα γεγονός.
Κι επί Αγγλικού εδάφους, τόσο το Bravo όσο και το Brava, τουλάχιστον στην έκδοση 1.2 ήταν ΓΙΑΤΑΜΠΑΖΑ! Μόνο μεγάλους χώρους και άνεση είχαν. Κατά τ' άλλα, ήταν εντελώς πεθαμένα (έως και επικίνδυνα σε ανηφορικά κομμάτια), η ποιότητα κατασκευής/συναρμογής/πλαστικών ήταν κάτω του μετρίου και η οδική του συμπεριφορά 'σούπα'. Μαζί με το Zafira (του οποίου επίσης έχω προσωπική εμπειρία χιλιάδων χιλιομέτρων) είναι τα δύο αυτοκίνητα για τα οποία δείχνω κίτρινη κάρτα στον ελληνικό ειδικό τύπο.
Σημείωση: Δεν έχω εμπειρία από Stilo, αλλά αν όντως το τιμόνι του είναι χειρότερο από εκείνο του Bravo/Brava τότε σίγουρα έχουμε να κάνουμε με ένα από τα πλέον 'νεκρά' τιμόνια όλων των εποχών. -
Ωραίο εμπρός, πολύ... πολυμορφικό όμως. Ελπίζω να είναι ο αντικαταστάτης του Multipla αυτό το photoshop.
Άλλη μία εκδοχή (photoshop βασισμένο στο Astra)
http://www.supercars.net/pitlane/pics/2007894c.jpg
http://www.supercars.net/pitlane/pics/2007894d.jpg -
O Χριστος και η Παναγια.... αμα το βγαλει σε μορφη Jazz θα παω να δεσω βραχο στον λαιμο μου και να πεσω στην θαλασσα. Mika... ξερεις να μας 'φτιαχνεις' την μερα... θα εχουμε εφιαλτες για το υπολοιπο...
-
Γιατί το shop του mika, μου θυμίζει leon II???
Ας βγάλουν κάτι καλό...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Γιατί το shop του mika, μου θυμίζει leon II???Ας βγάλουν κάτι καλό...
Γίνεται ένα αυτοκίνητο να θυμίζει το Leon? Νόμιζα ότι μόνο το αντίθετο ήταν εφικτό
Πλάκα κάνω, ελπίζω να μην πέσουν οι Seatisti να με φάνε.
Στο θέμα τώρα. Εμένα μου θυμίζει έντονα πολυμορφικό όχημα. Ελπίζω να είναι απλά το Multipla η ακόμα καλύτερα έργο ενός κάκιστα πληροφορημένου photoshoper. Παρόλα αυτά το εμπρός μέρος το βρίσκω πανέμορφο και μου αρέσει η ιδέα η Fiat για πρώτη φορά μετά απο 10 και πλέον χρόνια να αποκτήσει σχεδιαστική ταυτότητα όπως με τα Uno, Tipo, Tempra, Croma.
-
Fiat Bravο 2007