Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Bravο 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Bravο 2007
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 640
    • 641
    • 7 / 641
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    12816
    119178
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Αυτή η Fiat βγάζει τόσα mini και super mini και τα κάνει best seller.
      Αυτή η ρημάδα η μικρομεσσαία κατηγορία στοιχειωμένη είναι; Τipo, Bravo, Stilo...και η κατρακύλα συνεχίζεται...

      Βγάζει τα μάτια της μόνη της...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mirage last edited by

        Το Tipo μια χαρά τα είχε πάει ( και το άξιζε κι όλας ) μετά το Tipo ξεκίνησε η κατρακύλα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pavlos23 last edited by

          Ο χρήστης mirage έγραψε:
          Το Tipo μια χαρά τα είχε πάει ( και το άξιζε κι όλας ) μετά το Tipo ξεκίνησε η κατρακύλα

          Ακριβώς, το Tipo ήταν κάτι παραπάνω απο αξιοπρεπές με βάση τη χρονολογία και τον τότε ανταγωνισμό.

          οσοι δεν πειστηκανε πως η Fiat αλλαξε αρκετα προς το ασχημο το Stilo με το εν λογο facelift... τοτε τους αφιερωνω το παρακατω...
          Ηταν που ηταν το station χαλι... τωρα το κακο ολοκληρωθηκε!

          Tέτοια έκδοση υπήρχε αν θυμάμαι καλά και στη προfacelift εκδοχή του Stilo.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            technik last edited by

            Ο χρήστης tsilis έγραψε:
            Να κάνω εμετό ή δεν είναι ευγενικό?

            Nαι, παρέα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mika_hakkinen last edited by

              Ο χρήστης mirage έγραψε:
              Το Tipo μια χαρά τα είχε πάει ( και το άξιζε κι όλας ) μετά το Tipo ξεκίνησε η κατρακύλα

              Παντως, οσον αφορά το Bravo, το τι διθυραμβους έγραφαν οι 4τροχοι στο πρώτο τεστ δε λέγεται. Ειδικα για την ποιοτητα, τους χωρους και την οδική συμπεριφορά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                georgetabs last edited by

                Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:

                Το Tipo μια χαρά τα είχε πάει ( και το άξιζε κι όλας ) μετά το Tipo ξεκίνησε η κατρακύλα

                Παντως, οσον αφορά το Bravo, το τι διθυραμβους έγραφαν οι 4τροχοι στο πρώτο τεστ δε λέγεται. Ειδικα για την ποιοτητα, τους χωρους και την οδική συμπεριφορά.

                Γιατί, σε τι από τα παραπάνω υστερούσε για τα δεδομένα της εποχής και της τιμής του;

                Ναι, είχε σκληρά πλαστικά και δεν είχε κορυφαία συναρμολόγηση, αλλά τότε κανένας δεν είχε μαλακά, και αυτό κόστιζε 30% λιγότερο...

                Και όσους ξέρω δεν είχαν ποτέ σημαντικά προβλήματα, παρότι του έβγαλαν το λάδι...

                Ναι, δεν είχε τους χώρους του Τίπο πίσω το Μπράβο, αλλά και πάλι ήταν από τα καλά της κατηγορίας όπως αυτή ήταν τότε.

                Όσο για οδική συμπεριφορά, σχετικά με το Τίπο είχε πολύ ελαφρύ τιμόνι (υδραυλικό όμως, το Στίλο είχε την ηλεκτρική... κατάρα, όχι το Μπράβο/α/Μαρέα), και από ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ είχε πολύ καλή!
                Ίσως τα όρια να ήταν καλύτερα σε άλλα αμάξια, αλλά ήταν πολύ φιλικό!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  technik last edited by

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    technik last edited by

                    διόρθωση

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      montecarlo last edited by

                      photoshop πάνω στo Lacetii

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kid last edited by

                        Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                        photoshop πάνω στo Lacetii

                        Όντως αλλά μοιάζει σε ένα μεγαλωμένο GP και είναι κρίμα ένα τόσο ωραίο σχέδιο να γίνει σούπα..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          montecarlo last edited by

                          Ο χρήστης Kid έγραψε:

                          photoshop πάνω στo Lacetii

                          Όντως αλλά μοιάζει σε ένα μεγαλωμένο GP και είναι κρίμα ένα τόσο ωραίο σχέδιο να γίνει σούπα..

                          Εντάξι, από περιοδικό είναι.. το πισω είναι οκ.. το μπροστά εινια πιο
                          πολυ A3 παρά GP.... Στην πραγματικότητα θα είναι πιο κοντά στo GP.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • B
                            balo last edited by

                            Fiat Bravo!Ωραίο όνομα!Πρωτότυπο!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mika_hakkinen last edited by

                              Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                              Γιατί, σε τι από τα παραπάνω υστερούσε για τα δεδομένα της εποχής και της τιμής του;

                              Ναι, είχε σκληρά πλαστικά και δεν είχε κορυφαία συναρμολόγηση, αλλά τότε κανένας δεν είχε μαλακά, και αυτό κόστιζε 30% λιγότερο...

                              Και όσους ξέρω δεν είχαν ποτέ σημαντικά προβλήματα, παρότι του έβγαλαν το λάδι...

                              Ναι, δεν είχε τους χώρους του Τίπο πίσω το Μπράβο, αλλά και πάλι ήταν από τα καλά της κατηγορίας όπως αυτή ήταν τότε.

                              Όσο για οδική συμπεριφορά, σχετικά με το Τίπο είχε πολύ ελαφρύ τιμόνι (υδραυλικό όμως, το Στίλο είχε την ηλεκτρική... κατάρα, όχι το Μπράβο/α/Μαρέα), και από ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ είχε πολύ καλή!
                              Ίσως τα όρια να ήταν καλύτερα σε άλλα αμάξια, αλλά ήταν πολύ φιλικό!!

                              Δεν διαφωνώ. Απλά εκείνο το πρώτο τεστ μιλά για οδική συμπεριφορά τρένου, Γερμανική ποιότητα κατασκευης και αχανείς χώρους. Με λίαγα λόγια μιλάει για το τέλειο αυτοκίνητο. Δεν διαφωνώ γιατί δεν έχω προσωπική εμπειρία από το αυτοκίνητο αλλά νομίζω ότι και το ίδιο το περιοδικό ουσιαστικά τα πήρε πίσω με τις πρώτες δοκιμές επί Ελληνικού εδάφους. Τεσπα, εγώ απλά ανέφερα ένα γεγονός.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mika_hakkinen last edited by

                                Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                                photoshop πάνω στo Lacetii

                                Θα το σχεδιάσει το νέο μοντέλο ο Giugiaro; Ίσως για αυτό να επέλεξαν σαν βάση το πιο πρόσφατο μικρομεσαίο που φέρει την υπογραφή του. Πάντως πολυ Ιαπωνίζει κατά τη γνώμη μου το εμπρός μέρος. Δε νομίζω να είναι και πολύ αξιόπιστη η συγκεκριμένη απεικόνιση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  petros last edited by

                                  Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:

                                  Γιατί, σε τι από τα παραπάνω υστερούσε για τα δεδομένα της εποχής και της τιμής του;

                                  Ναι, είχε σκληρά πλαστικά και δεν είχε κορυφαία συναρμολόγηση, αλλά τότε κανένας δεν είχε μαλακά, και αυτό κόστιζε 30% λιγότερο...

                                  Και όσους ξέρω δεν είχαν ποτέ σημαντικά προβλήματα, παρότι του έβγαλαν το λάδι...

                                  Ναι, δεν είχε τους χώρους του Τίπο πίσω το Μπράβο, αλλά και πάλι ήταν από τα καλά της κατηγορίας όπως αυτή ήταν τότε.

                                  Όσο για οδική συμπεριφορά, σχετικά με το Τίπο είχε πολύ ελαφρύ τιμόνι (υδραυλικό όμως, το Στίλο είχε την ηλεκτρική... κατάρα, όχι το Μπράβο/α/Μαρέα), και από ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ είχε πολύ καλή!
                                  Ίσως τα όρια να ήταν καλύτερα σε άλλα αμάξια, αλλά ήταν πολύ φιλικό!!

                                  Δεν διαφωνώ. Απλά εκείνο το πρώτο τεστ μιλά για οδική συμπεριφορά τρένου, Γερμανική ποιότητα κατασκευης και αχανείς χώρους. Με λίαγα λόγια μιλάει για το τέλειο αυτοκίνητο. Δεν διαφωνώ γιατί δεν έχω προσωπική εμπειρία από το αυτοκίνητο αλλά νομίζω ότι και το ίδιο το περιοδικό ουσιαστικά τα πήρε πίσω με τις πρώτες δοκιμές επί Ελληνικού εδάφους. Τεσπα, εγώ απλά ανέφερα ένα γεγονός.

                                  Κι επί Αγγλικού εδάφους, τόσο το Bravo όσο και το Brava, τουλάχιστον στην έκδοση 1.2 ήταν ΓΙΑΤΑΜΠΑΖΑ! Μόνο μεγάλους χώρους και άνεση είχαν. Κατά τ' άλλα, ήταν εντελώς πεθαμένα (έως και επικίνδυνα σε ανηφορικά κομμάτια), η ποιότητα κατασκευής/συναρμογής/πλαστικών ήταν κάτω του μετρίου και η οδική του συμπεριφορά 'σούπα'. Μαζί με το Zafira (του οποίου επίσης έχω προσωπική εμπειρία χιλιάδων χιλιομέτρων) είναι τα δύο αυτοκίνητα για τα οποία δείχνω κίτρινη κάρτα στον ελληνικό ειδικό τύπο.
                                  Σημείωση: Δεν έχω εμπειρία από Stilo, αλλά αν όντως το τιμόνι του είναι χειρότερο από εκείνο του Bravo/Brava τότε σίγουρα έχουμε να κάνουμε με ένα από τα πλέον 'νεκρά' τιμόνια όλων των εποχών.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • M
                                    mika_hakkinen last edited by

                                    Ωραίο εμπρός, πολύ... πολυμορφικό όμως. Ελπίζω να είναι ο αντικαταστάτης του Multipla αυτό το photoshop.

                                    Άλλη μία εκδοχή (photoshop βασισμένο στο Astra)

                                    http://www.supercars.net/pitlane/pics/2007894c.jpg
                                    http://www.supercars.net/pitlane/pics/2007894d.jpg

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      corsair last edited by

                                      O Χριστος και η Παναγια.... αμα το βγαλει σε μορφη Jazz θα παω να δεσω βραχο στον λαιμο μου και να πεσω στην θαλασσα. Mika... ξερεις να μας 'φτιαχνεις' την μερα... θα εχουμε εφιαλτες για το υπολοιπο...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • F
                                        funkyreverend last edited by

                                        Γιατί το shop του mika, μου θυμίζει leon II???

                                        Ας βγάλουν κάτι καλό...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • M
                                          mika_hakkinen last edited by

                                          Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                          Γιατί το shop του mika, μου θυμίζει leon II???

                                          Ας βγάλουν κάτι καλό...

                                          Γίνεται ένα αυτοκίνητο να θυμίζει το Leon? Νόμιζα ότι μόνο το αντίθετο ήταν εφικτό

                                          Πλάκα κάνω, ελπίζω να μην πέσουν οι Seatisti να με φάνε.

                                          Στο θέμα τώρα. Εμένα μου θυμίζει έντονα πολυμορφικό όχημα. Ελπίζω να είναι απλά το Multipla η ακόμα καλύτερα έργο ενός κάκιστα πληροφορημένου photoshoper. Παρόλα αυτά το εμπρός μέρος το βρίσκω πανέμορφο και μου αρέσει η ιδέα η Fiat για πρώτη φορά μετά απο 10 και πλέον χρόνια να αποκτήσει σχεδιαστική ταυτότητα όπως με τα Uno, Tipo, Tempra, Croma.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            balo last edited by


                                            ΜΑΜΑΑΑΑΑΑΑΑ
                                            ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ FIAT
                                            θαυμαστε το facelift stilo MY2006

                                            μια σακούλα τώρααααααααα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 640
                                            • 641
                                            • 7 / 641
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr