Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γυροσκοπικο φαινόμενο?Βοήθεια!
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. Γυροσκοπικο φαινόμενο?Βοήθεια!
    • 1 / 1
    Μοτοσικλέτα
    5
    6
    3
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ioannism last edited by

      Διάβασα σε καποια παλιότερα θέματα για το γυροσκοπικό φαινόμενο και μου γεννήθηκαν κάποιες απορίες.Έχω δίπλωμα α1 δύο χρόνια και τώρα πρόκειται να κάω την προέκταση σε α.Έχω οδηγήσει μηχανές μέχρι 250cc αλλά δεν με είχα απασχολήσει το θέμα αυτό λεπτομερώς αφού ότι κάνω το κάνω με το ένστικτο.Διάβασα λοιπόν ότι π.χ. εάν θέλουμε να στρίψουμε δεξιά στρίβουμε το τιμόμονι αριστερά.?
      Και ερωτώ : αυτό κάνουμε ώστε απλά η μηχανή να πάρει κλίση δεξιά και στη συνέχεια μόλις αποκτήσει την κλίση αυτή στρίβουμε το τιμόνι επίσης δεξιά?
      Η
      Αφού πάρει κλίση η μηχανή δεξιά το τιμόνι συνεχίζει να είναι αριστερά?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ioannism last edited by

        Διάβασα σε καποια παλιότερα θέματα για το γυροσκοπικό φαινόμενο και μου γεννήθηκαν κάποιες απορίες.Έχω δίπλωμα α1 δύο χρόνια και τώρα πρόκειται να κάω την προέκταση σε α.Έχω οδηγήσει μηχανές μέχρι 250cc αλλά δεν με είχα απασχολήσει το θέμα αυτό λεπτομερώς αφού ότι κάνω το κάνω με το ένστικτο.Διάβασα λοιπόν ότι π.χ. εάν θέλουμε να στρίψουμε δεξιά στρίβουμε το τιμόμονι αριστερά.?
        Και ερωτώ : αυτό κάνουμε ώστε απλά η μηχανή να πάρει κλίση δεξιά και στη συνέχεια μόλις αποκτήσει την κλίση αυτή στρίβουμε το τιμόνι επίσης δεξιά?
        Η
        Αφού πάρει κλίση η μηχανή δεξιά το τιμόνι συνεχίζει να είναι αριστερά?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ioannism last edited by

          Διάβασα σε καποια παλιότερα θέματα για το γυροσκοπικό φαινόμενο και μου γεννήθηκαν κάποιες απορίες.Έχω δίπλωμα α1 δύο χρόνια και τώρα πρόκειται να κάω την προέκταση σε α.Έχω οδηγήσει μηχανές μέχρι 250cc αλλά δεν με είχα απασχολήσει το θέμα αυτό λεπτομερώς αφού ότι κάνω το κάνω με το ένστικτο.Διάβασα λοιπόν ότι π.χ. εάν θέλουμε να στρίψουμε δεξιά στρίβουμε το τιμόμονι αριστερά.?
          Και ερωτώ : αυτό κάνουμε ώστε απλά η μηχανή να πάρει κλίση δεξιά και στη συνέχεια μόλις αποκτήσει την κλίση αυτή στρίβουμε το τιμόνι επίσης δεξιά?
          Η
          Αφού πάρει κλίση η μηχανή δεξιά το τιμόνι συνεχίζει να είναι αριστερά?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            apav last edited by

            Θες να στίψεις δεξιά, πιέζεις ελάχιστα προς τα εμπρός το δεξί γκριπ και όλα έγιναν αυτόματα! Δοκίμασε το με μικρές ταχύτητες και θα δεις ότι η μηχανή θα στρίψει μόνη της.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • ?
              A Former User last edited by

              Η εκμετάλευση του γυροσκοπικού φαινομαίνου φίλε μου γίνεται 'αυτόματα' από τον αναβάτη. Απλά για να στρίψεις αριστερά για παράδειγμα, στρίβεις πρώτα το τιμότι ελάχιστα δεξιά και μόλις κάνει πως γέρνει το μηχάνημα στρίβεις το τιμότι προς τα αριστερά, και αυτό ήταν.
              Υπενθυμίζω ότι όλα αυτά γίνονται μόνα τους.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                glf last edited by

                μη λέμε 'στρίβεις' όσο πιέζεις.

                πιέζεις από την... αντίθετη φορά που έρχεται η στροφή και αμέσως η μηχανή 'πέφτει' προς τη σωστή μερία που θες ν στρίψεις και τότε φυσικά στρίβεις κανονικά προς τη φορά της στροφής.
                το μόνο καλό είναι οτι έτσι έχεις άμεση αντίδραση αντί να 'ρίξεις' τη μηχανή με το βάρος σου. ιδανικό για εσάκια.......

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης glf έγραψε:
                  μη λέμε 'στρίβεις' όσο πιέζεις.

                  πιέζεις από την... αντίθετη φορά που έρχεται η στροφή και αμέσως η μηχανή 'πέφτει' προς τη σωστή μερία που θες ν στρίψεις και τότε φυσικά στρίβεις κανονικά προς τη φορά της στροφής.
                  το μόνο καλό είναι οτι έτσι έχεις άμεση αντίδραση αντί να 'ρίξεις' τη μηχανή με το βάρος σου. ιδανικό για εσάκια.......

                    .............και απο αυτο ξερεις ρε μπαγασα????????
                  

                  Coloumbia οδηγας αν σε δωσουν?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

                  ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr