-
...αποκαλύπτει η DaimlerChrysler.
ΑΠΕ
Πέμπτη, 10 Φεβρουαρίου 2005 12:58'Δεν υπόσχομαι πολλά όταν λέω ότι, στο επόμενο δωδεκάμηνο, θα έχουμε θέσει υπό έλεγχο την όλο προκλήσεις κατάσταση στα επιβατηγά της Mercedes-Benz', δήλωσε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος της DaimlerChrysler Γιούργκεν Σρεμπ ενώ η πέμπτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του πλανήτη γνωστοποίησε καταποντισμό των κερδών της στο τελευταίο τρίμηνο του περασμένου χρόνου λόγω κατάρρευσης της κερδοφορίας στο τμήμα αυτοκινήτων κύρους.
Πηγή: Ναυτεμπορική
-
...αποκαλύπτει η DaimlerChrysler.
ΑΠΕ
Πέμπτη, 10 Φεβρουαρίου 2005 12:58'Δεν υπόσχομαι πολλά όταν λέω ότι, στο επόμενο δωδεκάμηνο, θα έχουμε θέσει υπό έλεγχο την όλο προκλήσεις κατάσταση στα επιβατηγά της Mercedes-Benz', δήλωσε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος της DaimlerChrysler Γιούργκεν Σρεμπ ενώ η πέμπτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του πλανήτη γνωστοποίησε καταποντισμό των κερδών της στο τελευταίο τρίμηνο του περασμένου χρόνου λόγω κατάρρευσης της κερδοφορίας στο τμήμα αυτοκινήτων κύρους.
Πηγή: Ναυτεμπορική
-
...αποκαλύπτει η DaimlerChrysler.
ΑΠΕ
Πέμπτη, 10 Φεβρουαρίου 2005 12:58'Δεν υπόσχομαι πολλά όταν λέω ότι, στο επόμενο δωδεκάμηνο, θα έχουμε θέσει υπό έλεγχο την όλο προκλήσεις κατάσταση στα επιβατηγά της Mercedes-Benz', δήλωσε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος της DaimlerChrysler Γιούργκεν Σρεμπ ενώ η πέμπτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του πλανήτη γνωστοποίησε καταποντισμό των κερδών της στο τελευταίο τρίμηνο του περασμένου χρόνου λόγω κατάρρευσης της κερδοφορίας στο τμήμα αυτοκινήτων κύρους.
Πηγή: Ναυτεμπορική
-
Ειναι και η smart μεσα?
Γιατι και αυτη κατα διαολου παει -
BMW LEXUS
-
Ο χρήστης KingManos έγραψε:
Ειναι και η smart μεσα?
Γιατι και αυτη κατα διαολου παειΗ σμαρτ ηταν ζημιφορα απο τη στιγμη της ιδρυσης της Μανο.
-
Αυτη τη Mercedes ποτε μου δεν τη συμπαθησα.
Μονο στην F1 -
Κατά τη γνώμη μου είναι λογικό επακόλουθο της κατάρρευσης της αξιοπιστίας των αυτοκινήτων της Merc.
-
Η mercedes έχει επενδύσει σε πάρα πολλά νέα μοντέλα, αν το κόστος αυτό συνυπολογίζεται τότε είναι πολύ λογική εξήγηση και δεν είναι μείον της διοίκησης.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
BMW LEXUSΑυτή ειναι η ουσια. Οταν η Toyota (Lexus) σαρώνει στην μεγαλύτερη αγορά του κοσμου (ΗΠΑ), οκαι οταν η Mercedes εξακολουθει να ειναι ακριβότερη (και με συχνες αναφορές προβλημάτων αξιοπιστιας) τότε τα ασχημα οικονομικά αποτελεσματα ειναι αναμενομενα
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Κατά τη γνώμη μου είναι λογικό επακόλουθο της κατάρρευσης της αξιοπιστίας των αυτοκινήτων της Merc.Οι πωλησεις της εταιριας,εχουν πτωτικη ταση παγκοσμια;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Κατά τη γνώμη μου είναι λογικό επακόλουθο της κατάρρευσης της αξιοπιστίας των αυτοκινήτων της Merc.Kαι αυτό, αλλά για μένα και το γεγονός ότι άλλες εταιρίες όπως η ΒΜW κοιτάνε στα μάτια την Merc αφού έχουν αναβαθμιστεί πολύ σε όλους τους τομείς.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Κατά τη γνώμη μου είναι λογικό επακόλουθο της κατάρρευσης της αξιοπιστίας των αυτοκινήτων της Merc.
Kαι αυτό, αλλά για μένα και το γεγονός ότι άλλες εταιρίες όπως η ΒΜW κοιτάνε στα μάτια την Merc αφού έχουν αναβαθμιστεί πολύ σε όλους τους τομείς.
Μα το μόνο (πραγματικό προσόν, όχι επινόηση του μάρκετινγκ όπως 'όνομα', 'άστρο', 'αρχοντιά' και λοιπά κουραφέξαλα ) στο οποίο υστερούσαν οι άλλες εταιρείες ήταν ακριβώς η παροιμιώδης αξιοπιστία και μακροβιότητα των Merc, μαζί με τη (σχετική) διαχρονικότητα των αυτοκινήτων της. Άπαξ και χάθηκαν αυτά...
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Κατά τη γνώμη μου είναι λογικό επακόλουθο της κατάρρευσης της αξιοπιστίας των αυτοκινήτων της Merc.
Οι πωλησεις της εταιριας,εχουν πτωτικη ταση παγκοσμια;
Γενικοτερα τα πραγματα για την Mercedes,δεν ηταν και πολυ ευχαριστα μεσα στο 2004...
Εδω στην Ελλαδα,οι πωλησεις ειχαν μια ελαχιση αυξηση απο το 2003 (7.359 '03-7.928 '04),αλλα σε σχεση με την μεγαλη της αντιπαλο την BMW τα νουμερα δειχνουν οτι η εταιρια του Μοναχου τα παει πολυ καλυτερα (3.836 '03-6.315 '04)...απο αυτην της Στουτγκαρδης. -
Εμ, άμα το... 'κουβαδάκι' το Peugeot 206 σου βγαίνει πιο αξιόπιστο απ'την 'κυριλέ' Μερσεντέ που πήρε ο (ανεξαρτήτως ηλικίας) μπάρμπας για να δείξει στο γείτονα ότι τα'κονόμησε...
Πάει η φιγούρα περίπατο.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Η mercedes έχει επενδύσει σε πάρα πολλά νέα μοντέλα, αν το κόστος αυτό συνυπολογίζεται τότε είναι πολύ λογική εξήγηση και δεν είναι μείον της διοίκησης.Σωστό αυτό που λες, αλλά φαντάζομαι και οι ίδιοι το ξέρουν το έχουν μετρήσει όταν αξιολογούν αρνητικά την κατάσταση.
Γενικά στη DaimlerChrysler υπήρξαν τα τελευταία χρόνια λάθος διοικητικές αποφάσεις -> λάθος επιλογές προμηθευτών-> μείωση ποιότητας-> δυσαρεστημένοι πελάτες-> κατακεραύνωση του brand name.
Εντούτοις δεν έχει φτάσει ακόμα σε καμιά τραγική κατάσταση, απλά πλέον έχει χτυπήσει το καμπανάκι. -
Τα ακριβά ανταλλακτικά τους φταίνε!!!!!
Τώρα που χρειάζεται να αλλάζουν πολλά στην εγγύηση μπαίνουν μέσα!!
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Εντούτοις δεν έχει φτάσει ακόμα σε καμιά τραγική κατάσταση, απλά πλέον έχει χτυπήσει το καμπανάκι.
Νομίζω πως το να πέσει η Mercedes στην 28η θέση από πλευράς αξιοπιστίας στις ΗΠΑ είναι τραγικό...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Εντούτοις δεν έχει φτάσει ακόμα σε καμιά τραγική κατάσταση, απλά πλέον έχει χτυπήσει το καμπανάκι.
Νομίζω πως το να πέσει η Mercedes στην 28η θέση από πλευράς αξιοπιστίας στις ΗΠΑ είναι τραγικό...
Iσως να ειναι και ασχετο, αλλα μη ξεχναμε και την πικρα που τρωει και στην F1 !!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Εντούτοις δεν έχει φτάσει ακόμα σε καμιά τραγική κατάσταση, απλά πλέον έχει χτυπήσει το καμπανάκι.
Νομίζω πως το να πέσει η Mercedes στην 28η θέση από πλευράς αξιοπιστίας στις ΗΠΑ είναι τραγικό...
Iσως να ειναι και ασχετο, αλλα μη ξεχναμε και την πικρα που τρωει και στην F1 !!
Κι εκεί αλλάζει πολλά εξαρτήματα στα πλαίσια της εγγύησης...
Πέρα από την πλάκα, η έλλειψη αποτελεσμάτων στην F1 δεν βοηθάει... Δεν δημιουργεί ευκαιρίες προβολής, αλλά δεν νομίζω ότι είναι αυτό το πρόβλημα...
Κατάρρευση της κερδοφορίας στη Mercedes