-
αυτό τώρα είναι ακμή ή παρακμή;
-
καμια χειροτερη φωτο δεν ειχαν να βαλουν????
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
καμια χειροτερη φωτο δεν ειχαν να βαλουν????ευτυχώς που φοράει ρούχα
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
καμια χειροτερη φωτο δεν ειχαν να βαλουν????όχι, έβαλαν την ΚΑΛΥΤΕΡΗ που βρήκαν!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
καμια χειροτερη φωτο δεν ειχαν να βαλουν????
ευτυχώς που φοράει ρούχα
ΟΜG yes!!!!!!
-
καντε λιγο ησυχια ,θα την ξυπνησετε!!!
Καποιος αργει να ποσταρει σημερα (για δευτερολεπτα)
-
μηπως πρεπει να κοψουμε και απο τους σχεδιαστες της Σεατ & BMW το σεξ, μπας και σχεδιασουνε κανενα αυτοκινητο της προκοπης?????
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
μηπως πρεπει να κοψουμε και απο τους σχεδιαστες της Σεατ & BMW το σεξ, μπας και σχεδιασουνε κανενα αυτοκινητο της προκοπης?????Τι σχεση εχει το σεξ?
Μαλλον θα πρεπει να τους απαγορευθει να βλεπουν ταινιες τρομου...
Φυσικα εννοειται οτι δεν συμφωνω μαζι σου οσον αφορα την BMW.
Μιλαω για τους σχεδιαστες της Seat και μονο. -
Ο χρήστης ///M έγραψε:
Φυσικα εννοειται οτι δεν συμφωνω μαζι σου οσον αφορα την BMW.να θυμίσω την νέα 7άρα?
τον πισινό της 3άρας? -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
τον πισινό της 3άρας?Χειρότερος και απ'αυτόν της Siletto...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Φυσικα εννοειται οτι δεν συμφωνω μαζι σου οσον αφορα την BMW.
να θυμίσω την νέα 7άρα?
τον πισινό της 3άρας?Ξεχνάς τον Άσσο
-
New models, markets fire up Lancia sales
Reuters / September 12, 2005
FRANKFURT -- Fiat's luxury Lancia brand expects sales** to rise 60 percent over the next three years** thanks to three new models and a push to boost business across Europe, brand manager Antonio Baravalle told Reuters on Monday.
Lancia's future looked bleak when Fiat was sputtering through its recent financial crisis, but a new business plan presented in August puts the 99-year-old brand firmly on the road with heavy investments heading its way.
'Lancia is back,' Baravalle said in an interview.
'After a period when we mainly focused on two models, we took a strong decision to go back and invest in the brand, a strategy which was not so clear last year. With the right investment, we can easily grow to 200,000 sales a year,' he added.
Lancia expects to sell 125,000 cars in 2005, almost all of them either its Ypsilon city car or the Musa, a luxury version of the Fiat Idea mini-multi-purpose vehicle which has already met this year's sales target.
Baravalle said there were no plans to pull Lancia's larger models, the Phedra and Thesis, off the production line but said there were discussions about what to do with them in the future.
In the next two years, Lancia plans to add an estate-sized car that would draw on its historic Delta model, a sports utility vehicle and a niche car based on the Fulvia coupe concept.
Lancia's models all draw on engineering and development from elsewhere in Fiat Auto, allowing the unit to save on costs while offering very different cars from Alfa Romeo's sporty roadsters or Fiat's mass market models.
Despite the savings and the fact that about half of Lancia's cars sell with all the trimmings and gadgets that swell profit margins, Baravalle did not expect to break even for a few years until the next wave of investments is finished.MOVING AWAY FROM HOME
More than three-quarters of Lancias are now sold in Italy, and Baravalle plans to spend heavily to set up better business structures in Germany, Spain, France and Belgium to increase foreign sales to about 35 percent.
'Money is short, so our priority is to head to the markets where the brand has potential to grow immediately,' he said.
Baravalle said Lancia was considering introducing a right-hand drive version of the Delta, the first in about 40 years, allowing the brand to profit from fond memories of old Lancias in Australia, Japan and Britain. Other models may follow.
Lancia splashed back onto the Italian scene in 2003 with the Ypsilon, which was an immediate hit with 'young and trendies', buyers who wanted a small but stylish car.
With a small budget, Lancia spurned much traditional advertising and instead left love notes signed 'Y' on people's windscreens to pique their curiosity, sold the car next to luxury clothes in department stores and launched a 'United Against Ugliness' campaign against other small cars.
'We'll continue our 'guerrilla marketing',' Baravalle said. -
Ο χρήστης alfista έγραψε:
**αλλά το νέο Stilo απομίμηση Golf **μου φαίνεται και είναι κρίσιμο μοντέλο.
Αν παρομοιάζοντας το με το golf θέλησεις να τονίσεις την άθλια σχεδίαση του (όπως φαίνεται τουλάχιστον στην φωτογραφία), συμφωνώ απολύτως!
......................................................................................
εγώ έχω μυωπία άλλος έχει πρόβλημα...
μάλλον πειράζει το γεγονός ότι έχει την πιο επιθετική σχεδίαση απο όλο τον ανταγωνισμό...λέει κάπου ότι για να θεωρηθεί κάποιο μοντέλο αύτης της κατηγορίας πρέπει να έχει διπλά ψαλίδια μπρος πίσω, τιμόνι με πληροφόριση που αν πατήσεις γάτα να καταλάβεις τι έφαγε??η δεν ξέρω εγω τι άλλο..
απλά είναι κάτι που δεν μοίαζει με τίποτε άλλο που κυκλοφορεί στον δρόμο, και η fiat το έχει προικίσει με πάμπολα καλούδια standar που αν τα αποκτήσεις σε άλλο μοτέλο πας για 2λιτρο..
στις αδυναμίες όντως είναι οι πολλάπλασιατές που καίγονταν στα πρώτα μοντέλα, η χαλαρή ανάρτηση, και το ελαφρύ τιμόνι...προβλήματα που λύνοται..
μήπως όλα τα άλλα μοντέλα είναι αψεγάδιαστα και το stilo ανάξιο λόγου????
όταν ξεκολήσει ο έλληνας απο το τρίπτυχο golf, corrola, astra (όπως επίσης και απο το γεγονός ότι μόνο οι ιταλοί φτιάχνουν καλά μικρά, που είναι γεγονός αλλά δεν είναι οι μόνοι) έχει η fiat ελπίδες να πουλήσει και σε αυτή την κατηγορία.
το 5θυρο όντως είναι πολλά χάλια και δεν μπορώ να καταλάβω την εμμονή της fiat να βγάζει 5θυρα διαφοροποιημένα απο τα 3θυρα αφού το τεστ απέτυχε με το brava
-
Ο χρήστης face έγραψε:
το 5θυρο όντως είναι πολλά χάλια και δεν μπορώ να καταλάβω την εμμονή της fiat να βγάζει 5θυρα διαφοροποιημένα απο τα 3θυρα αφού το τεστ απέτυχε με το bravaΠέτυχε αυτή η διαφοροποίηση με τα Uno και Punto για δεκαετίες όμως
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
το 5θυρο όντως είναι πολλά χάλια και δεν μπορώ να καταλάβω την εμμονή της fiat να βγάζει 5θυρα διαφοροποιημένα απο τα 3θυρα αφού το τεστ απέτυχε με το brava
Πέτυχε αυτή η διαφοροποίηση με τα Uno και Punto για δεκαετίες όμως
μα είναι ίδιο σουλούπι αυτά...το brava και το stilo 5door είναι εντελώς διαφοροιημένα..απο την μασκα μέχρι πίσω..
-
Μην ξεχνάς όμως οτι μπορεί να απέτυχε στα Bravo/a αλλά πέτυχε πολύ καλά στα Alfa 145/6 άρα είναι θέμα υλοποίησης ωστε και τα δύο να φαίνοντα σωστά.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Μην ξεχνάς όμως οτι μπορεί να απέτυχε στα Bravo/a αλλά πέτυχε πολύ καλά στα Alfa 145/6 άρα είναι θέμα υλοποίησης ωστε και τα δύο να φαίνοντα σωστά.πάλι το ίδιο...η alfares είναι άλλο αμάξι..για τέτοια σύγκριση δες την 147 3θυρη και 5θυρη.....ίδιες είναι ενω τα άλλα το 5θυρο den βλέπεται..
σαν ένα 3θυρο με 2 πόρτες παραπάνω..και στο uno και στο punto και στην 147 απλά mpa;inoyn 2 χτρα πόρτες...στα stilo kai bravo αλλάζει όλη η φιλοσοφία..σαν να λένε πώς θα κάνουν το 5θυρο να φαίνεται συντηριτικό σε 8 5χρονο γερμανόσυνταξιούχο απο φανφουχτεβιλ...
-
Στρατηγικής συμφωνία με τον ινδικό κολοσσό ΤΑΤΑ φαίνεται ότι ετοιμάζει η FIAT
http://www.autonews.com/defaultRegister ... =8759&eu=1
η πληροφορία είναι από το 'άκυρο' Reuters
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Στρατηγικής συμφωνία με τον ινδικό κολοσσό ΤΑΤΑ φαίνεται ότι ετοιμάζει η FIAThttp://www.autonews.com/defaultRegister ... =8759&eu=1
η πληροφορία είναι από το 'άκυρο' Reuters
Αυτο το εκλαμβανω ως κακη ειδηση... εαν τελικα υλοποιηθει
Ειλικρινα δεν μπορω να φανταστω μεσα απο το δικτυο της Fiat να πουλανε και ΤΑΤΑ (θεε μου...). Μια τετοια προοπτικη θα εκανε πολυ κακο στο image της Fiat, που πανω που ξεκιναει να το διορθωνει. -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Στρατηγικής συμφωνία με τον ινδικό κολοσσό ΤΑΤΑ φαίνεται ότι ετοιμάζει η FIAT
http://www.autonews.com/defaultRegister ... =8759&eu=1
η πληροφορία είναι από το 'άκυρο' Reuters
Αυτο το εκλαμβανω ως κακη ειδηση... εαν τελικα υλοποιηθει
Ειλικρινα δεν μπορω να φανταστω μεσα απο το δικτυο της Fiat να πουλανε και ΤΑΤΑ (θεε μου...). Μια τετοια προοπτικη θα εκανε πολυ κακο στο image της Fiat, που πανω που ξεκιναει να το διορθωνει.Δε νομίζω να κάνει μια ΤΟΣΟ μεγάλη χαζομάρα η Fiat.
Εγώ βρίσκω λίγο άδικη τη συνεργασία,καθώς οι Ιταλοί θα πρέπει να συνεισφέρουν στο research,όπως γράφεται,ενώ κανονικά θα έπρεπε να κάααθονται και να πληρώνονται...
Η ακμή της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας