Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ορατότητα προς τα πίσω σε βροχή
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ορατότητα προς τα πίσω σε βροχή
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    23
    44
    199
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tt last edited by

      Tο Clio II/2000 είχε μέχρι στιγμής ελαστικά Michelin Energy, Pirelli 2500 και τώρα το νέο Michelin Energy. Με τα δύο πρώτα ελαστικά ακόμα και σε μέτρια βροχή υπήρχε σημαντικό πρόβλημα ορατότητας προς τα πίσω κατά τις υπεραστικές μετακινήσεις, και χρειαζόταν να γίνεται διαρκώς χρήση του πίσω υαλοκαθαριστήρα. Με την αλλαγή στο νέο Michelin Energy, το πρόβλημα της ορατότητας προς τα πίσω έχει βελτιωθεί σημαντικά. Σε βροχή συνηθισμένης έντασης και σε άσφαλτο μέτριας πρόσφυσης για το εθνικό δίκτυο (όχι δηλαδή καθρέφτης), το πίσω τζάμι βρέχεται πολύ λίγο. Σε άσφαλτο καθρέφτη το πίσω τζάμι βρέχεται σε τέτοιο σημείο, που η χρήση του πίσω υαλοκαθαριστήρα πρέπει να είναι συχνή αλλά όχι διαρκής.

      Νόμιζα πως το πρόβλημα της ορατότητας προς τα πίσω, είναι αποτέλεσμα μόνο των στροβιλισμών του αέρα λόγω αεροδυναμικής του αυτοκινήτου. Με τη δοκιμή του τρίτου διαφορετικού ελαστικού, φαίνεται πως ένας επιπλέον παράγοντας είναι και ο τρόπος με τον οποίο το ελαστικό απάγει νερό από το πέλμα του. Γνωρίζετε περισσότερα για το θέμα;

      Έχετε παρατηρήσει αξιοσημείωτη μεταβολή της ορατότητας προς τα πίσω υπό βροχή, ανάλογα με τον τύπο του ελαστικού που χρησιμοποιείτε;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        tt last edited by

        Tο Clio II/2000 είχε μέχρι στιγμής ελαστικά Michelin Energy, Pirelli 2500 και τώρα το νέο Michelin Energy. Με τα δύο πρώτα ελαστικά ακόμα και σε μέτρια βροχή υπήρχε σημαντικό πρόβλημα ορατότητας προς τα πίσω κατά τις υπεραστικές μετακινήσεις, και χρειαζόταν να γίνεται διαρκώς χρήση του πίσω υαλοκαθαριστήρα. Με την αλλαγή στο νέο Michelin Energy, το πρόβλημα της ορατότητας προς τα πίσω έχει βελτιωθεί σημαντικά. Σε βροχή συνηθισμένης έντασης και σε άσφαλτο μέτριας πρόσφυσης για το εθνικό δίκτυο (όχι δηλαδή καθρέφτης), το πίσω τζάμι βρέχεται πολύ λίγο. Σε άσφαλτο καθρέφτη το πίσω τζάμι βρέχεται σε τέτοιο σημείο, που η χρήση του πίσω υαλοκαθαριστήρα πρέπει να είναι συχνή αλλά όχι διαρκής.

        Νόμιζα πως το πρόβλημα της ορατότητας προς τα πίσω, είναι αποτέλεσμα μόνο των στροβιλισμών του αέρα λόγω αεροδυναμικής του αυτοκινήτου. Με τη δοκιμή του τρίτου διαφορετικού ελαστικού, φαίνεται πως ένας επιπλέον παράγοντας είναι και ο τρόπος με τον οποίο το ελαστικό απάγει νερό από το πέλμα του. Γνωρίζετε περισσότερα για το θέμα;

        Έχετε παρατηρήσει αξιοσημείωτη μεταβολή της ορατότητας προς τα πίσω υπό βροχή, ανάλογα με τον τύπο του ελαστικού που χρησιμοποιείτε;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tt last edited by

          Tο Clio II/2000 είχε μέχρι στιγμής ελαστικά Michelin Energy, Pirelli 2500 και τώρα το νέο Michelin Energy. Με τα δύο πρώτα ελαστικά ακόμα και σε μέτρια βροχή υπήρχε σημαντικό πρόβλημα ορατότητας προς τα πίσω κατά τις υπεραστικές μετακινήσεις, και χρειαζόταν να γίνεται διαρκώς χρήση του πίσω υαλοκαθαριστήρα. Με την αλλαγή στο νέο Michelin Energy, το πρόβλημα της ορατότητας προς τα πίσω έχει βελτιωθεί σημαντικά. Σε βροχή συνηθισμένης έντασης και σε άσφαλτο μέτριας πρόσφυσης για το εθνικό δίκτυο (όχι δηλαδή καθρέφτης), το πίσω τζάμι βρέχεται πολύ λίγο. Σε άσφαλτο καθρέφτη το πίσω τζάμι βρέχεται σε τέτοιο σημείο, που η χρήση του πίσω υαλοκαθαριστήρα πρέπει να είναι συχνή αλλά όχι διαρκής.

          Νόμιζα πως το πρόβλημα της ορατότητας προς τα πίσω, είναι αποτέλεσμα μόνο των στροβιλισμών του αέρα λόγω αεροδυναμικής του αυτοκινήτου. Με τη δοκιμή του τρίτου διαφορετικού ελαστικού, φαίνεται πως ένας επιπλέον παράγοντας είναι και ο τρόπος με τον οποίο το ελαστικό απάγει νερό από το πέλμα του. Γνωρίζετε περισσότερα για το θέμα;

          Έχετε παρατηρήσει αξιοσημείωτη μεταβολή της ορατότητας προς τα πίσω υπό βροχή, ανάλογα με τον τύπο του ελαστικού που χρησιμοποιείτε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            manosk last edited by

            Από τα πιο περίεργα πράγματα που έχω διαβάσει. Είναι δυνατόν να έρχεται το νερό πίσω και πάνω και να 'προλαβαίνει' το αυτοκίνητο που κινείται με ταχύτητα;

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • P
              popol-ros last edited by

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • G
                gvala last edited by

                Ο χρήστης manosk έγραψε:
                Από τα πιο περίεργα πράγματα που έχω διαβάσει. Είναι δυνατόν να έρχεται το νερό πίσω και πάνω και να 'προλαβαίνει' το αυτοκίνητο που κινείται με ταχύτητα;

                NAI! Πίσω από το αυτοκίνητο δημιουργείται ΥΠΟΠΙΕΣΗ!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • M
                  manosk last edited by

                  Σύμφωνοι, όμως πρέπει να υπάρχει και μια αεροδυναμική που να περιορίζει το φαινόμενο. Εκτός του clio εμφανίζεται το ίδιο πρόβλημα σε άλλα αυτοκίνητα; Προσωπικά δεν το έχω αντιληφθεί σε Corolla 15ετίας, Starlet, Audi 80 CC, Accent, Astra H που έχω οδηγήσει σε βροχή.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    meco last edited by

                    manosk και popol@ros πλάκα κάνετε???
                    Φυσικά και ισχύουν αυτά που γράφει ο χρήστης tt.
                    Για αυτό άλλωστε υαλοκαθαριστήρα πίσω έχουν μόνο τα hatchback αυτοκίνητα και όχι τα sedan.
                    Για την απορία του tt: Όσο περισσότερο νερό διώχνει το ελαστικό μας, τόσο περισσότερο μειώνεται η ορατότητα προς τα πίσω. Οι στροβιλισμοί υπάρχουν ούτως ή άλλως, απλά όσο περισσότερο νερό (σε μορφή σταγονιδίων από τα ελαστικά) δημιούργείται πίσω από το αυτοκίνητο, τόσο περισσότερο θα ρίξουν με τη σειρά τους και οι στροβιλισμοί, στο πίσω παρπρίζ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Ο χρήστης manosk έγραψε:
                      Από τα πιο περίεργα πράγματα που έχω διαβάσει. Είναι δυνατόν να έρχεται το νερό πίσω και πάνω και να 'προλαβαίνει' το αυτοκίνητο που κινείται με ταχύτητα;

                      σαφώς!!!

                      το 'νερό' στο πίσω τζάμι είναι 100% λάσπη από το δρόμο. Ο στροβιλισμός του αέρα που 'κόβει' το αυτοκίνητο το προκαλεί αυτό.

                      είναι τυχαίο ότι καθαριστήρα στο πίσω τζάμι έχουν ΚΥΡΙΩΣ τα αυτοκίνητα που το πίσω παρμπρίζ 'έρχεται' μέχρι το πίσω όριο του αυτοκινήτου? (SUV, s/w, hatchback)

                      Έχεις δει ποτέ sedan με καθαριστήρα? (εγώ μόνο το TEMPRA θυμάμαι). Η εξήγηση μάλλον είναι ότι, λόγω τρίτου όγκου, θεωρούν ότι το νερό του δρόμου δεν μπορεί να φτάσει μέχρι το τζάμι

                      Σπύρος

                      edit: meco με πρόλαβες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        meco last edited by

                        Ο χρήστης manosk έγραψε:
                        Σύμφωνοι, όμως πρέπει να υπάρχει και μια αεροδυναμική που να περιορίζει το φαινόμενο. Εκτός του clio εμφανίζεται το ίδιο πρόβλημα σε άλλα αυτοκίνητα; Προσωπικά δεν το έχω αντιληφθεί σε Corolla 15ετίας, Starlet, Audi 80 CC, Accent, Astra H που έχω οδηγήσει σε βροχή.

                        Τι εννοείς???
                        Σε όλα τα αυτοκίνητα εμφανίζεται. Απλά στα sedan π.χ. To φαινόμενο περιορίζεται από το ύψος του πορτμπαγκάζ και κάτω οπότε δεν γίνεται αντιληπτό αφού δεν λερώνεται το πίσω τζάμι.
                        Με μια καλή αεροτομή το φαινόμενο μπορεί να περιοριστεί στο ελάχιστο. Τέτοια περίπτωση είναι το Audi το Α2 που δεν έχει πίσω υαλοκαθαριστήρα, αλλά μία αεροτομή...

                        Σπύρο: Τώρα σου έδωσα το δικαίωμα να μπορείς να πεις το ίδιο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cmarin last edited by

                          Ο χρήστης meco έγραψε:
                          Όσο περισσότερο νερό διώχνει το ελαστικό μας, τόσο περισσότερο μειώνεται η ορατότητα προς τα πίσω.

                          Όσο περισσότερο νερό διώχνει το ελαστικό, τόσο μικρότερο υδρολίσθηση έχουμε, σωστά?
                          Άρα οι στροβιλισμοί και τα νερά στο πίσω τζάμι είναι μία ένδειξη πόσο καλά συμπεριφέρονται τα ελαστικά μας στη βροχή? Είναι τραβηγμένο?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • M
                            meco last edited by

                            Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                            Όσο περισσότερο νερό διώχνει το ελαστικό μας, τόσο περισσότερο μειώνεται η ορατότητα προς τα πίσω.

                            Όσο περισσότερο νερό διώχνει το ελαστικό, τόσο μικρότερη υδρολίσθηση έχουμε, σωστά?

                            Ολόσωστα!!!!!!!

                            Άρα οι στροβιλισμοί και τα νερά στο πίσω τζάμι είναι μία ένδειξη πόσο καλά συμπεριφέρονται τα ελαστικά μας στη βροχή? Είναι τραβηγμένο?

                            Όχι!!!! Πολλά νερά στο πίσω τζάμι=καλό 'βροχολάστιχο'.
                            Βέβαια οι εταιρείες προσπαθούν να φτιάξουν καλά 'βροχολάστιχα' τα οποία όμως δεν δημιουργούν πολύ spray, σαν χρυσή τομή ανάμεσα στη βελτίωση της πρόσφυσης στο βρεγμένο και της διατήρησης μιας αποδεκτής ορατότητας για αυτούς που ακολουθούν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • V
                              vask last edited by

                              σε όλα (σχεδόν) ta hatchback. Μέχρι και στα ράλλυ δεν έχετε δει αυτοκίνητα καθαρά, εκτός από τον κώλο που είναι γεμάτος χώμα/πούδρα?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                ...επίσης, πολλοί κατασκευαστές προσπαθούν να μειώσουν το φαινόμενο, βάζοντας πολύ μικρούς λασπωτήρες στα πίσω φτερά. Το Τογιοτάκι μου έχει τέτοιους, αλλά τα Πιρέλλι Ρ6 έχουν σχετικά μεγάλο αυλάκι στο κέντρο και 'σηκώνουν' ΠΟΛΥ σπρέι

                                Σπύρος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  kospapad last edited by

                                  Νομίζω ότι ο υαλοκαθαριστήρας στο πίσω τζάμι έχει να κάνει με την κλίση του παρμπρίζ που καθώς είναι μικρότερη, το νερό δεν κυλάει και μένει με αποτέλεσμα μειωμένη ορατότητα.
                                  Τώρα για το αν το καλό λάστιχο δεν λερώνει πιστέυω ότι υπάρχουν δύο τρόποι να απομακρύνει το πέλμα το νερό, μία να το εγκλωβίσει σε βαθιά κεντρικά αυλάκια για να πατήσει το πέλμα, ή να το απομακρύνει δεξιά και αριστερά του πέλματος . Προφανώς αν ισχύει το δεύτερο δεν εγκλωβίζει και άρα δεν πετάει πολύ νερό. Τότε όμως αυξάνονται πόλυ και οι θόρυβοι κύλισης

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Z
                                    zoro last edited by

                                    Φίλε tt, λίγο αναπόφευκτο μπλα-μπλά πρώτα, και μετά πάμε στο θέμα...

                                    Τα ελαστικά που έχουν φορά, διώχνουν το νερό προς τα εμπρός και πλάγια με κατάλληλα αυλάκια διοχέτευσης, και τα ελαστικά χωρίς φορά το διώχνουν προς τα πλάγια. Ο τρόπος που αυτά τα εγκάρσια αυλάκια διοχέτευσης (προς τα εμπρός ή πλάγια, ή μόνο πλάγια), διώχνουν το νερό, βασίζεται στην σταδιακή στένωση του αυλακιού όταν πιέζεται σταδιακά από το δρόμο, με φορά από μέσα προς τα έξω, όπως εμείς σπρώχνουμε την οδοντόπαστα να βγεί από το σωληνάριο. Όταν το σημείο αυτό περάσει πλέον προς τα πίσω, αρχίζει και ανοίγει για να ανακτήσει το αρχικό του σχήμα (διατομή), δημιουργώντας έτσι μία ελαφρά υποπίεση (όπως όταν ρουφάμε με συμπιεσμένα τα χείλια μας, και ξαφνικά ανοίγουμε περισσότερο το στόμα μας. Τη στιγμή εκείνη, δημιουργείται μία 'κρουστική' υποπίεση, που ρουφά περισσότερο αέρα). Αυτή η υποπίεση ρουφά τα υπολείμματα του νερού και τα σηκώνει προς τα πάνω και πίσω από το όχημα, και μάλιστα τόσο περισσότερο, όσο λιγότερο σταδιακή είναι η επανάκτηση της αρχικής διάστασης της διατομής, και εξαρτάται από την ελαστικότητα του υλικού.

                                    Βέβαια, εκτός αυτού, πίσω από ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΠΕΛΜΑ του ελαστικού δημιουργείται υποπίεση, και πολύ περισσότερο, πίσω απ' ΟΛΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, μην το ξεχνάμε έτσι;

                                    Πάμε τώρα στο κέντρο του πέλματος, όπου εκεί σε ορισμένους τύπους ελαστικών υπάρχουν μεγάλα διαμήκη αυλάκια 'αποθήκευσης' (ένα ή περισσότερα), εν είδει 'τούνελ', κάτω από το οποίο περνά το νερό. Ουσιαστικά, σε αυτήν την περιοχή του πέλματος (του τούνελ), το ελαστικό περνά σχεδόν επάνω από το νερό αυτό. Και λέω σχεδόν, γιατί και αυτή η διατομή του τούνελ παραμορφώνεται και στενεύει όταν πατά στον δρόμο, δημιουργώντας μία υποπίεση όταν 'ξαναφαρδαίνει', ρουφώντας το νερό και πετώντας το προς τα πάνω και πίσω, και μάλιστα περισσότερο από τα μικρά αυλάκια διοχέτευσης. Λέγονται αυλάκια αποθήκευσης (χωρίς ουσιαστικά να είναι), γιατί είναι τυφλά (δεν επικοινωνούν με τα πλαϊνά αυλάκια διοχέτευσης), ώστε το νερό που περνά από κάτω τους, να μην πηγαίνει προς τα αυλάκια διοχέτευσης, για να μην τα 'μπουκώνει' με πρόσθετο νερό και δυσκολεύει το έργο τους.

                                    Τα καλά ελαστικά διαθέτουν αυλάκια αποθήκευσης και αυλάκια διαφυγής. Σε μερικά ελαστικά, υπάρχει και μία μικρή επικοινωνία ανάμεσα στα δύο είδη αυλακώσεων.

                                    Πάμε στα δικά σου ελαστικά. Αν τώρα έχεις βάλει τα νέα Michelin Energy (μηπως έχουν τον κωδικό E3B;), αυτά απ' όσο θυμάμαι, έχουν αυλάκια διοχέτευσης που διώχνουν περισσότερο νερό προς τα... μέσα, τα οποία μάλιστα στο τέλος τους είναι 'τυφλά'. Γι' αυτό και έχεις λιγότερο σπρέι προς τα πίσω. Αν μπορούσες να κάνεις ένα φανταστικό τεστ και να έστριβες με οριακή ταχύτητα κατά 90 μοίρες στο βρεγμένο με τα παλαιότερα ελαστικά σου και κατόπιν με τα νέα, θα διαπίστωνες ότι με τα τωρινά θα είχες... δυστυχώς περισσότερη υποστροφική μετατόπιση-γλίστρημα.

                                    Α, και κάτι άλλο... Όσο περισσότερο είναι καθρέφτης ο δρόμος, τόσο λειτουργεί σε μεγαλύτερο βαθμό το φαινόμενο του 'ρουφήγματος' του νερού προς τα πίσω και πάνω (από την υποπίεση των αυλακώσεων που έρχονται στην αρχική τους διατομή όπως σου είπα προηγουμένως), άρα θα έχεις και περισσότερο σπρέι. Αντίθετα, άν ο δρόμος είναι άγριος, το ρούφηγμα αυτό δεν μπορεί να γίνει σε μεγάλο βαθμό, αφού τα μπιμπίκια του δρόμου με τον αέρα που έχουν ανάμεσά τους, εμποδίζουν το ρούφηγμα (όπως η διαφορά όταν προσπαθείς να ρουφήξεις με ένα καλαμάκι που έχει μερικές τρύπες).

                                    Υ.Γ. Όσο για το πέλμα που βρίσκεται εκατέρωθεν των 'τυφλών' αυλακιών αποθήκευσης, έχει πλέον το σχήμα διαμήκων λωρίδων ελαστικού (όπως βλέπουμε το πέλμα ανάμεσα στις διαμήκεις αυλακώσεις στα ελαστικά των μονοθεσίων της F1) που βοηθούν στην κατευθυντικότητα του ελαστικού, δηλ. κατά κάποιον τρόπο, το 'κλειδώνουν' στην ευθεία. Παλαιότερα, τα περισσότερα μπροστινά ελαστικά των μοτοσικλετών, είχαν μόνο διαμήκεις αυλακώσεις, για λόγους καλύτερης κατευθυντικότητας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • K
                                      kouk last edited by

                                      Μια ασφαλής μέθοδος για να καταλάβω πόσο φθαρμένα είναι τα ελαστικά μου είναι να παρατηρώ το σπρέϋ που σηκώνουν σε βροχή!

                                      Και ναι,ενα σεντάν δεν βρωμίζει το πίσω τζάμι γιατι η υποπίεση αρχίζει από το τέλος του πορτ-παγκάζ!

                                      Αντίθετα σε π.χ. 206 το πίσω τζάμι θέλει συνέχεια καθάρισμα!!!

                                      Τα S-02 λέγανε ότι πετάει το νερό πλάγια και οριζόντια λόγω σχεδίασης!
                                      Δεν κατάφερα να το επιβεβαιώσω ποτέ!Ισως να είναι παρατηρήσεις που δεν μπορούν να γίνουν εύκολα στον δρόμο,όπου υπάρχουν και άλλοι παράγοντες,όπως ο αέρας,το ρεύμα που δημιουργούν τα άλλα αυτοκίνητα κλπ!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • C
                                        cliodriver last edited by

                                        Φίλε zoro, πολύ σωστή η ανάλυσή σου, μπράβο!

                                        Και να βγάλω και ένα συμπέρασμα που καιρό τώρα έχω ακούσει και και υποπτευθεί και ο ίδιος: Τα καινούρια Energy είναι μπάζα!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • M
                                          manosk last edited by

                                          OK, έχετε δίκαιον με το θέμα των λασπόνερων στο πίσω τζάμι.

                                          Τα energy (αρχές 2004 τα πήρα) είναι μια χαρά στο Accent για καθημερινή μετακίνηση. Εξάλλου δεν τα πουλάει η Michelin για παντιλίκια, είναι το φθηνό της μοντέλο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • Z
                                            zoro last edited by

                                            Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                            Τα energy (αρχές 2004 τα πήρα) είναι μια χαρά στο Accent για καθημερινή μετακίνηση. Εξάλλου δεν τα πουλάει η Michelin για παντιλίκια, είναι το φθηνό της μοντέλο.

                                            Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι στο post μου και στο υποθετικό τεστ που είπα στον tt, αλλά ανεφέρθηκα στο γλίστριμα του ελαστικού από τα νερά και όχι σε παντιλίκι. Όπως είπες και εσύ πολύ σωστά, η σειρά Εnergy επικεντρώνεται στην οικονομική (σε καύσιμο) κύλιση και στην άνετη-ήρεμη μετακίνηση, χωρίς 'πολλά by-by και ζεστά νερά' που λέει και ο Βέγγος. Εκεί, την κάνει πολύ καλά τη δουλειά του, όπως έχεις διαπιστώσει κι εσύ από το Accent, αλλά δεν μπορεί να κάνει τίποτα περισσότερο από αυτά που, στο κάτω-κάτω, υπόσχεται οτι θα έχει κανείς στην τιμή που προσφέρεται. Και να σου πώ κάτι; Η προηγούμενη έκδοσή του (ΧΤ1) ήταν ελαφρώς καλύτερη...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr