-
Στην ιστοσελίδα γράφει τα παρακάτω:
Διπλή ηλεκτρική ηλίοροφή [WP1]
-
Καλησπέρα κύριοι , πήγα για service. 20.360 χλμ και έκανα το service των 30.000χλμ.
To InSP μου λέει τώρα 35.000 χλμ.
Το κόστος :
Τοποθέτηση Cruise control : 90€
Service με αλλαγή λαδιών ( ξανά , τα είχα ξαναλλάξει στα 16.500 αλλά μου το πρότειναν προκειμένου service και λάδια να πηγαίνουν μαζί ) , αλλαγή μπουζί , αλλαγή φίλτρου ενεργού άνθρακα στον κλιματισμό , φίλτρο λαδιού , φίλτρο αέρα , καθαριστικού μπεκ βενζίνης και υγρό καθαρισμού παρπρίζ : 182€.Επιπλέον υπερπλήρωσαν με φρέον το σύστημα κλιματισμού γιατί παρουσίασε κάποια απώλεια. Δεν μου χρέωσαν τίποτα. Τους έκανα όμως παρατήρηση γιατί έχω πάει σε όλους τους θερινούς/χειμερινούς ελέγχους και δεν το είδαν. Η απώλεια έγινε από βαλβίδα ανακούφησης λόγω απότομης αυξομείωσης της εξωτερικής θερμοκρασίας και δεν είναι πιθανό να συμβεί ξανά , δεδομένου ότι τον κλιματισμό τον χρησιμοποιώ συνέχεια ( έχω ρυθμισμένη τη θερμοκρασία σταθερή στους 22 βαθμούς ).
Νομίζω ότι το κόστος ήταν μία χαρά.
-
Για service διετίας είναι 2 χαρές. Πού το πήγες;
-
Στη Mega Motors στον Πειραιά. Οι τεχνικοί είναι άψογοι και γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από τη Mega Motors. Επιπλέον μαζεύω πληροφορίες και τα φώτα με Ξένον που βάζουν με kit τώρα. Η Opel έφερε το kit χωρίς πλυστικά και βεβαίως το AFL ( θα έκανε 4.000€ εάν τα είχα όλα ) και βάζει τις λάμπες , μαζί με τη ρύθμιση και πιστοποιητικό εγκατάστασης ( για εγγύηση και ΚΤΕΟ ) με περίπου 500€. Είναι στους 6.500Κ το φώς και νομίζω ότι θα είναι πολύ καλό.
-
έριξα μια ματιά στο site και επιλέγοντας τη δική μου έκδοση, (1400 sport) είδα ότι σου έχει την επιλογή στο extra εξοπλισμό να βάλεις έγχρωμη οθόνη με μικρό κόστος, όταν στην αντιπροσωπεία μου είπαν πως είναι αδύνατον να συμβεί αυτό επειδή θέλει και άλλες αλλαγές (εγκέφαλος κτλ) με συνολικό κόστος πάνω από 12.000Ε (!).
-
Εάν το βάλεις στην παραγγελία κοστίζει μαζί με την αναβάθμιση του ράδιο-CD ( σε CD40 ), περίπου 1.500€.
-
[quote='ginogsm']Εάν το βάλεις στην παραγγελία κοστίζει μαζί με την αναβάθμιση του ράδιο-CD ( σε CD40 ), περίπου 1.500
-
Ο χρήστης JHON_STARLET έγραψε:
Εχει ενας φιλος μου το astra h 1.4 και προχτες μας αφησε στο δρομο απο δισκο για δευτερη φορα μεσα σε 56000 χλμ η πρωτη ηταν στα 30000 εχει τυχει παλι σε κανεναν?Σαν πολλά χλμ δεν κάνει; Πόσο καιρό το έχει; Ελπίζω να είναι μέσα στη διετή εγγύηση.
Σάββα, σχετικά με το σκιάδιο δεν έχω δει κάπου ν' αναφέρεται ότι είναι μηχανικό. Όμως μάλλον καλύτερα είναι έτσι γιατί έτσι και σου χαλάσει.... Κάποιος είχε αναφέρει εδώ μέσα ότι το κόστος επισκευής ηλεκτρικής ηλιοροφής σε mercedes είναι τετραψήφιο νούμερο.
-
Παιδιά σήμερα (σε λίγα λεπτά φεύγω) θα πάω για πρώτη αλλαγή λαδιών (στα 12500χλμ και 11 μήνες χρήσης) στο GTC 1.8. Κατά διαβολική σύμπτωση διάβασα μόλις το post του ginogsm και ομολογώ πως προβληματίστικα λίγο...Τι εννοώ. Έχω αγοράσει το αμάξι από τον Καλτσούνη. Σκεφτόμουν να το πηγαίνω εκεί για service. Η πλάκα είναι πως είχα ρωτήσει παλιά εκεί για αλλαγή λαδιών (παίρνει 4,25 λτ λάδι ο Ζ18ΧΕ) και μου παν μαζί με φίλτρο 75 ευρώ. Μου φάνηκαν πολλά..Από την άλλη πλευρά επειδή τυχαίνει η Mega Motors του Πειραιά (service) να είναι ακριβώς δίπλα στην παλιά μου δουλειά, έχω μιλήσει με τα παιδιά εκεί και μου φάνηκαν πολύ εξυπηρετικοί και γενικά σωστοί επαγγελματίες, χωρίς να έχω βέβαια κακή άποψη (ακόμα) και για το service του Καλτσούνη. Μπορεί κάποιος να δώσει τα φώτα του σε σχέση με το service αυτών των 2 συγκεκριμένων εξουσιοδοτημένων; Επίσης αυτό που γράφει ο φίλος ginog για τα xenon, ας δώσει αν γίνεται περισσότερες λεπτομέρειες γιατί με ενδιαφέρει ιδιαίτερα (ήμουν κι εγώ από τους αφελείς που πίστεψα τους πωλητές που λέγαν πως δε χρειάζεται έξτρα φώτα το αμάξι γιατί τα μανίσια αλογόνου είναι μια χαρά...Τρίχες..Η πλάκα είναι πως στου Καλτσούνη μάλλον θέλανε να σπρώξουν το full kit Xenon που κόστιζς γύρω στα 1200 ευρώ (με AFL), ενώ μετά είδα στον κατάλογο πως το βασικό κιτ της Opel κόστιζε (για εργοστασιακή τοποθέτηση)
605 ευρώ...Έφαγα μεγάλη πίκρα έκτοτε...Τώρα ψάχνω τα λαμπάκια των 20 ευρώ ποιο έχει καλύτερη απόδοση για να αλλάξω (να κερδίσω 100-150 lumens φωτεινότητας παραπάνω στα περίπου 1500 μανίσια). Στερνή μου γνώση να σείχα πρώτα... -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Εχει ενας φιλος μου το astra h 1.4 και προχτες μας αφησε στο δρομο απο δισκο για δευτερη φορα μεσα σε 56000 χλμ η πρωτη ηταν στα 30000 εχει τυχει παλι σε κανεναν?
Σαν πολλά χλμ δεν κάνει; Πόσο καιρό το έχει; Ελπίζω να είναι μέσα στη διετή εγγύηση.
Σάββα, σχετικά με το σκιάδιο δεν έχω δει κάπου ν' αναφέρεται ότι είναι μηχανικό. Όμως μάλλον καλύτερα είναι έτσι γιατί έτσι και σου χαλάσει.... Κάποιος είχε αναφέρει εδώ μέσα ότι το κόστος επισκευής ηλεκτρικής ηλιοροφής σε mercedes είναι τετραψήφιο νούμερο.
Έλα βρε Μάνο μην τσιμπάς και εσύ με κάθε μήνυμα
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Καλησπέρα κύριοι , πήγα για service. 20.360 χλμ και έκανα το service των 30.000χλμ.To InSP μου λέει τώρα 35.000 χλμ.
Το κόστος :
Τοποθέτηση Cruise control : 90€
Service με αλλαγή λαδιών ( ξανά , τα είχα ξαναλλάξει στα 16.500 αλλά μου το πρότειναν προκειμένου service και λάδια να πηγαίνουν μαζί ) , αλλαγή μπουζί , αλλαγή φίλτρου ενεργού άνθρακα στον κλιματισμό , φίλτρο λαδιού , φίλτρο αέρα , καθαριστικού μπεκ βενζίνης και υγρό καθαρισμού παρπρίζ : 182€.Επιπλέον υπερπλήρωσαν με φρέον το σύστημα κλιματισμού γιατί παρουσίασε κάποια απώλεια. Δεν μου χρέωσαν τίποτα. Τους έκανα όμως παρατήρηση γιατί έχω πάει σε όλους τους θερινούς/χειμερινούς ελέγχους και δεν το είδαν. Η απώλεια έγινε από βαλβίδα ανακούφησης λόγω απότομης αυξομείωσης της εξωτερικής θερμοκρασίας και δεν είναι πιθανό να συμβεί ξανά , δεδομένου ότι τον κλιματισμό τον χρησιμοποιώ συνέχεια ( έχω ρυθμισμένη τη θερμοκρασία σταθερή στους 22 βαθμούς ).
Νομίζω ότι το κόστος ήταν μία χαρά.
Μάλιστα, και να φανταστεί κανείς ότι μου ζητάνε απο την piaggio για το service του beverly 250 στα 9000 χλμ 220€!!!
-
Οντως Μανο λαθος δικο μου.Στο σαιτ δεν λεει τιποτα για μηχανικο αλλα το ειχα διαβασει σε καποια σαιτ αυτοκινητου στο ιντερνετ και νιμιζαοτι το ειχα δει και στην οπελ.Παντως απο την αντιπροσωπεια της Οπελ ετσι μου ειχαν πει και τωρα μου ειπαν οτι ουτε αυτοι τον ηξεραν.ΕΛΕΟΣ.
-
Σε σχέση με τα Xenon...
Κατ' αρχήν να σου πω πως θεωρώ ότι αδικείς λίγο τα εργοστασιακά normal φώτα. Νομίζω πως για το είδος τους είναι πολύ καλά. Επιπλέον μπορείς να βάλεις τις λάμπες που έχει βγάλει που δίνουν +50% φωτισμό ( κοστίζουν περίπου 45
-
Ο χρήστης ΣΑΒΒΑΣ ΚΟΥΡΚΟΥΤΗΣ έγραψε:
Οντως Μανο λαθος δικο μου.Στο σαιτ δεν λεει τιποτα για μηχανικο αλλα το ειχα διαβασει σε καποια σαιτ αυτοκινητου στο ιντερνετ και νιμιζαοτι το ειχα δει και στην οπελ.Παντως απο την αντιπροσωπεια της Οπελ ετσι μου ειχαν πει και τωρα μου ειπαν οτι ουτε αυτοι τον ηξεραν.ΕΛΕΟΣ.Και ποιο είπαμε είναι το περιοδικό και ο αντιπρόσωπος τώρα που λύθηκε το ένα λάθος?!
-
Φίλε ginossm ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Στα νεότερα τώρα. Πήγα σήμερα στην Opel Καλτσούνης στη Λ. Καραμανλή για την 1η αλλαγή λαδιών. Μπαίνοντας στο service κλασικά μου ζητήσανε το service manual. Το αμάξι μπήκε αμέσως στους γρύλλους για ανύψωση. Κάποια στιγμή βλέπω το νεαρό αφού είχε αδειάσει τα λάδια από το κάρτερ να βάζει τη νέα ποσότητα λαδιού. Προσθέτει ότι είναι να προσθέσει και φεύγει προς στιγμήν από το αμάξι. Αυθόρμητα και χωρίς να προσέξω πόσα κουτιά του λίτρου άνοιξε πηγαίνω στον υπεύθυνο μηχανικό του service και ρωτώ αν βάλανε 4,25 λίτρα που γράφει στο εγχειρίδιο για τον Ζ18ΧΕ κινητήρα. Μου πετάει ένα κοφτό ότι η ποσότητα λαδιού εξαρτάται από το αν το κάρτερ είναι χυτοσιδηρό ή αλουμινένιο . Ταυτόχρονα πηγαίνει προς το μέρος του αυτοκινήτου, τσεκάρει ότι όντως το μοτέρ είναι 1800άρι και λέει στον πιτσιρικά να συμπληρώσει και 5ο δοχείο του λίτρου (όσο πάρει). Στρέφεται δε προς το μέρος μου και λέει με έμφαση στον πιτσιρικά (μάλλον για να ακούσω) ότι περισσέψει δώστο στον κύριο, πράγμα που και έγινε φυσικά...Δε ξέρω παιδιά, ίσως δεν ήταν και τραγικό αυτό που πήγε να γίνει, πάντως εμένα μου κανε κακή εντύπωση η σχετική επιπολαιότητα σε ένα θέμα ρουτίνας μεν όπως η αλλαγή λαδιών αλλά και σημαντικό συνάμα. Δηλαδή το να θεωρούν εκ των προτέρων χωρίς πολλά πολλά βάλε 4 λίτρα λάδι και δε χάλασε ο κόσμος... Για την ιστορία το κόστος ήταν 75 ευρώ (5 λίτρα και φίλτρο λαδιού) και μου βγάλανε και κάρτα καυσαερίων κατόπιν απαίτησής μου. Επίσης ρώτησα για kit Xenon και μου τα μέπρδεψαν λίγο. Μου είπαν δηλαδή πως αυτοί (Καλτσούνης) δε φέρνουν κάτι σχετικό αλλά δε γνωρίζουν αν ενδεχομένως άλλοι διανομείς φέρνουν και τοποθεττούν, αλλά πως πιθανότατα αν συμβαίνει αυτό θα πρόκειται για μη αυθεντικά Opel after market kits...
-
Τι διάολο, όλο λάθος γράφω το nick σου...ginogsm
-
Στο:
http://www.ifz-berlin.de/db_start_GM.htm
υπάρχει λίστα με επιλογή part numbers για όλα (λογικά) τα εξαρτήματα επιβατικών μοντέλων της Opel με οδηγίες εγκατάστασης σε PDF καθώς και πίνακες MSDS (Material Safety Data Sheets - οδηγίες δεδομένων ασφάλειας χρήσης)..
-
Πάντως στην Mega Motors τις πιθανές παρατηρήσεις του πελάτη τις λαμβάνοπυν υπ' όψιν και δεν απαντούν σε αυτό το στύλ. Επιπλέον δεν μπορείς να είσαι κοντά στο αυτοκίνητο κατά την επισκευή του αλλά μετά από αυτήν και πριν την παραλαβή θα σου δείξουν ότι συσκευασία υλικού χρησιμοποιήσαν , ότι υλικό έβγαλάν από το αμάξι ( για παράδειγμα βρήκα τα φίλτρα λαδιού και κλιματισμού στο πάτωμα του συνοδηγού σε μία σακούλα ) και θα σου επιστρέψουν και ότι είναι χρήσιμο ( πχ όταν έβαλα το Cruise Control τον παλαιό διακόπτη μου τον έδωσαν όπως και όταν άλλαξα τις λάμπες μπροστά ).
Το kit για τις λάμπες Ξένον είναι εργοστασιακό και το τσέκαρα εκ νέου με τη Μega Motors για να είναι και τυπικά ασφαλής για ΚΤΕΟ κτλ και περιμένω απάντηση.
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Στο:http://www.ifz-berlin.de/db_start_GM.htm
υπάρχει λίστα με επιλογή part numbers για όλα (λογικά) τα εξαρτήματα επιβατικών μοντέλων της Opel με οδηγίες εγκατάστασης σε PDF καθώς και πίνακες MSDS (Material Safety Data Sheets - οδηγίες δεδομένων ασφάλειας χρήσης)..
Πολύ καλό αυτό.
-
Πήγα χτες από το service της Mega Motors στον Πειραιά για αλλαγή των εργοστασιακής τοποθέτησης λαμπών (Η7) του GTC με τις Opel blue (κόστος για 1 ζευγάρι στα 40 ευρώ). Εντυπώσεις από το εν λόγω service αρκετά καλές (μάλλον καλύτερες από Καλτσούνη...). Αρκετά ενημερωμένος ο τεχνικός σύμβουλος που μίλησα (δεν είχε ύφος ξερόλα, μου φάνηκε ειλικρινής και πρόθυμος να απαντήσει σε ότι τον ρώταγα). Ρωτώντας τον αν γενικά κάτοχι astra H έχουν αλλάξει τις εργοστασιακές τους λάμπες μου είπε πως πάρα πολλοί έχουν έρθει και τις έχουν αλλάξει.. Ρώτησα και για το κιτ μετατροπής σε xenon. Μου είπε πως το εισάγει τελευταία η Mega Μotors. Από ότι κατάλαβα από τα λεγόμενά του, δεν είναι της επίσημης opel, απλά μου είπε πως είναι πλήρως συμβατή η τοποθέτησή του με το φωτιστικό σύστημα του astra και δεν επηρεάζει την εργοστασιακή εγγύηση. Κόστος γύρω στα 500 ευρώ με τοποθέτηση για τα 2 φανάρια (μεσαία σκάλα), χρόνος τοποθέτησης περί τις 2 ώρες. Εντυπώσεις από τα νέα μου φώτα αρκετά καλές. Δοκιμή έκανα αργά βράδυ χτες στο δρόμο Εκάλης - Νέας Μάκρης (μέσω πεντέλης) και ομολογώ πως έχοντας κάνει την ίδια διαδρομή πριν 6 μέρες βράδυ, ήταν σαφώς καλύτερα τα πράγματα από πλευράς φώτων. Απλά η μεγάλη σκάλα δεν ήταν must όπως με τα προηγούμενα λαμπάκια (τα οποία παρεμπιπτόντως είναι της Philips από ότι είδα). Άσχετο, είδα χτες για πρώτη φορά την ηλεκτρονική ένδειξη για το πρώτο service. Μου εμφάνισε λοιπόν στο μερικό χιλιομετρητή:
InSP18000
Αυτό σημαίνει πως πρέπει να κάνω το πρώτο service στα 18000 χλμ αντί των 30000; (τώρα έχω ήδη 12600 σε 11 μήνες κυκλοφορίας). Η αντιπροσωπεία, αν πάω το αμάξι για το πρώτο service πχ στα 20000 χλμ θα θεωρήσει πως ενήργησα καθυστερημένα για το service με συνέπεια την ακύρωση της εγγύησης; Πρέπει με λίγα λόγια για να ισχύει η εγγύηση να τηρώ απαρέγκλητα τις ηλεκτρονικές ενδείξεις κι όχι τις απλές χιλιομετρικές ή τα χρονικά όρια;
Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)