-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Εργοστασιακό εμένα μου έβαζαν μόνο αν το έκανα παραγγελία. Εδώ βάζουν δικό τους. Τελικά έβαλα ένα aftermarket και δεν έχω πρόβλημα, κανονικά δουλεύει.Εννοείς για το IDS+ ;
Πάντως για διάφορα πακέτα ήρθε επίσημος τιμοκατάλογος από την Opel με οδηγίες τοποθέτησης και ακριβείς περιγραφές λειτουργικότητας και περιορισμούς σε σχέση με τον εργοστασιακό εξοπλισμό κατά την παραγγελία.
-
mschumacher
κάτι πρέπει ν' ακούμπησε εκεί, αλλά δεν μπορώ να είμαι σίγουρος.ginogsm
για τους αισθητήρες παρκαρίσματος λέω. -
έχουμε και λέμε:
Ρώτησα στη αντιπροσωπεία της Χαλκίδας (Καλτσούνης) και μου είπαν τα εξής:
Στη δική μου έκδοση (1400) δεν μπορεί να τοποθετηθεί έγχρωμη οθόνη (και χάρτης) παρά μόνο αν σταλθεί στο εξωτερικό. Χαρακτηριστικά μου είπαν... μόνο το 'πήγαινε - έλα' κοστίζει 6000Ε.
Επίσης δε μπορεί να τοποθετηθεί το IDS Plus γιατί είναι εργοστασιακό και τοποθετείται μόνο κατόπιν παραγγελίας κατά την αγορά
Τέλος όσον αφορά τη γρατζουνιά ρώτησα σε κατάστημα και μου είπαν ότι υπάρχει ειδικό αυτοκόλλητο (το οποίο δε βγαίνει) και πωλείται για κάθε μοντέλο και χρώμα (βάση κωδικού χρώματος). Στη δική μου περίπτωση δε νομίζω να υπάρχει καλύτερη λύση. Δεν είχε το κωδικό του δικού μου χρώματος και είπε θα ρωτήσουν από τη Δευτέρα ωστόσο θα ζητήσω και τη γνώμη φανοποιού στη αντιπροσωπεία απο την ερχόμενη εβδομάδα.
Αυτά.
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
. Γενικά θεωρώ τον εαυτό μου ως οικονομικό οδηγό με φροντίδα να μην καπνίσει ο κινητήρας ( όπως την πάτησα στο στρώσιμο και πήγα στην Opel επειδή μου έσβηνε και εν τέλει το άφησαν μαρσαρισμένο για 20' και όλα ήταν ΟΚ ). Εκτός πόλης μου αρέσει να τεντώνω το αυτοκίνητο λίγο περισσότερο αλλά κατά βάσιν - στην πόη - οδηγώ στο φάσμα 1.800 - 3.500 στροφών.Απο Κυπρο ειμαι,
τι σημαινει μαρσαρισμένο;
-
Άσε τα αυτοκόλλητα. Πάρε ένα κουτάκι με το χρώμα του αυτοκινήτου σου από ειδικό κατάστημα που θα στο φτιάξει από τον κωδικό του (αναγράφεται κάπου στο αμάξωμα) και κάλυψε το σημείο με ένα πινελάκι. Θα φαίνεται μεν μια ανωμαλία στο σημείο αυτό, όμως θα καλυφθεί καλύτερα από τα αυτοκόλλητα και άλλες πατέντες. Θα σου κοστίσει καμιά 10ριά ευρώ και θα σου μείνει για χρόνια (αν το κλείνεις καλά). Για την περίπτωση αυτή να πάρεις, επαναλαμβάνω, κουτάκι, όχι σπρέυ που είναι για μεγαλύτερες επιφάνειες.
zchristos
μαρσαρισμένο = με τέρμα το γκάζι χωρίς εμπλεγμένη ταχύτητα...βρουμ-βρουουουμμμμμμμμμμμ -
Ο χρήστης zchristos έγραψε:
. Γενικά θεωρώ τον εαυτό μου ως οικονομικό οδηγό με φροντίδα να μην καπνίσει ο κινητήρας ( όπως την πάτησα στο στρώσιμο και πήγα στην Opel επειδή μου έσβηνε και εν τέλει το άφησαν μαρσαρισμένο για 20' και όλα ήταν ΟΚ ). Εκτός πόλης μου αρέσει να τεντώνω το αυτοκίνητο λίγο περισσότερο αλλά κατά βάσιν - στην πόη - οδηγώ στο φάσμα 1.800 - 3.500 στροφών.
**Απο Κυπρο ειμαι, **
τι σημαινει μαρσαρισμένο;
Άρα από Ελλάδα
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Άσε τα αυτοκόλλητα. Πάρε ένα κουτάκι με το χρώμα του αυτοκινήτου σου από ειδικό κατάστημα που θα στο φτιάξει από τον κωδικό του (αναγράφεται κάπου στο αμάξωμα) και κάλυψε το σημείο με ένα πινελάκι. Θα φαίνεται μεν μια ανωμαλία στο σημείο αυτό, όμως θα καλυφθεί καλύτερα από τα αυτοκόλλητα και άλλες πατέντες. Θα σου κοστίσει καμιά 10ριά ευρώ και θα σου μείνει για χρόνια (αν το κλείνεις καλά). Για την περίπτωση αυτή να πάρεις, επαναλαμβάνω, κουτάκι, όχι σπρέυ που είναι για μεγαλύτερες επιφάνειες.zchristos
μαρσαρισμένο = με τέρμα το γκάζι χωρίς εμπλεγμένη ταχύτητα...βρουμ-βρουουουμμμμμμμμμμμthnx manosk θα το ψάξω.
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
. Γενικά θεωρώ τον εαυτό μου ως οικονομικό οδηγό με φροντίδα να μην καπνίσει ο κινητήρας ( όπως την πάτησα στο στρώσιμο και πήγα στην Opel επειδή μου έσβηνε και εν τέλει το άφησαν μαρσαρισμένο για 20' και όλα ήταν ΟΚ ). Εκτός πόλης μου αρέσει να τεντώνω το αυτοκίνητο λίγο περισσότερο αλλά κατά βάσιν - στην πόη - οδηγώ στο φάσμα 1.800 - 3.500 στροφών.Δλδ στις ποσες στροφες;Γενικα δεν μου ακουγεται και πολυ καλο αυτο .
-
Φίλε mschumacher το CD70 που υποστηρίζει navi κοστίζει μόνο του 2.000 και περίπου 1.600 κοστίζει η οθόνη. Πρόσθεσέ σε αυτά τα εργατικά και το κόστος της διαδρομής και ΄πάμε πολύ ψηλά. Η προσφορά ξαναλέω ήταν για το δικό μου ( Astra H , 1,6 Cosmo+ , MY2005 ).
Για το IDS+ και το sport switch ρώτησα και εγώ. Μόνο τα αμορτισέρ κοστίζουν 1.000€ και περίπου ακόμη τόσα η εργασία , το πρόγραμμα του εγκεφάλου και η ενεργοποίηση των κυκλωμάτων που σημειωτέων στο δικό μου υπάρχουν λόγω άλλου εξοπλισμού που έχει το αυτοκίνητο πλέον του εργοστασιακού. Το πιθανότερο είναι η τελική τιμή να μην ξεπεράσει τα 1.700 με 1.800 ( έχω κάτι εκπτώσεις ). Το Park pilot δεν μπαίνει εργοστασικό αλλά κάποιο after και κοστίζει περίπου 211. Διαφορές με το εργοστασιακό :
- Δεν έχει αισθητήρες μπροστά
- Δεν ειδοποιεί με βάση τη θέση του εμποδίου ( πχ το εργοστασιακό συνδέεται με το ηχοσύστημα και έαν έχεις ένα εμπόδιο μπροστά δεξιά , ακούς την ειδοποίηση από το μπροστινό δεξί ηχείο κτλ ).
- Δεν το συνδέουν με το ηχοσύστημα αλλά βάζουν ένα ηχείο πίσω και μία οπτική ( με χρώμα η γραφικά ) ειδοποίηση για τη θέση και την απόσταση του εμποδίου προκειμένου να καταλάβεις που βρίσκεται το εμπόδιο και σε τι απόσταση.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
. Γενικά θεωρώ τον εαυτό μου ως οικονομικό οδηγό με φροντίδα να μην καπνίσει ο κινητήρας ( όπως την πάτησα στο στρώσιμο και πήγα στην Opel επειδή μου έσβηνε και εν τέλει το άφησαν μαρσαρισμένο για 20' και όλα ήταν ΟΚ ). Εκτός πόλης μου αρέσει να τεντώνω το αυτοκίνητο λίγο περισσότερο αλλά κατά βάσιν - στην πόη - οδηγώ στο φάσμα 1.800 - 3.500 στροφών.
Δλδ στις ποσες στροφες;Γενικα δεν μου ακουγεται και πολυ καλο αυτο .
Τι εννοείς ; Μπορείς να γίνεις λίγο πιο σαφής ;
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
. Γενικά θεωρώ τον εαυτό μου ως οικονομικό οδηγό με φροντίδα να μην καπνίσει ο κινητήρας ( όπως την πάτησα στο στρώσιμο και πήγα στην Opel επειδή μου έσβηνε και εν τέλει το άφησαν μαρσαρισμένο για 20' και όλα ήταν ΟΚ ). Εκτός πόλης μου αρέσει να τεντώνω το αυτοκίνητο λίγο περισσότερο αλλά κατά βάσιν - στην πόη - οδηγώ στο φάσμα 1.800 - 3.500 στροφών.
Δλδ στις ποσες στροφες;Γενικα δεν μου ακουγεται και πολυ καλο αυτο .
Τι εννοείς ; Μπορείς να γίνεις λίγο πιο σαφής ;
Φανταζομαι οτι καποιος καθοταν και μαρσαριζε το αμαξι μεχρι τον κοφτη ξανα και ξανα.Πολυ βιαιη συμπεριφορα νομιζω.Γιατι πιο απλα δεν καθαριζαν την πεταλουδα;
Ισως να ειμαι υπερβολικος οποτε ζητώ συγνωμη
-
Όχι , το κράτησαν στις 4.000 στροφές περίπου με σταδιακή πτώση στις 2.000 περίπου και πάνω πάλι.
-
ginogsm, για το Park pilot το εργοστασιακό είσαι σίγουρος πως λειτουργεί όπως ακριβώς λες; Εμένα πχ που έβαλα εργοστασιακό (παραγγελία κατά το κλείσιμο του αμαξιού - GTC 1.8 cosmo - ) δεν έχει αισθητήρες μπροστά παρά μόνο πίσω κ πλάι. ενεργοποιείται αυτόματα με την επιλογή της όπισθεν και manual μέσω διακόπτη στην κονσόλα. Επίσης δεν έχει διαφορά ο ήχος σε σχέση με τη θέση του εμποδίου, αριστερά, δεξιά κλπ. Δε συνδέεται δηλ προφανώς με ηχεία κλπ. Κόστισε 330 ευρώ σαν πρόσθετο στον εξοπλισμό του cosmo (Ιούνιος 2005). Έχω το CD30mp3 και board computer.
-
Μπορεί να είναι όπως τα λές φίλε. Την περιγραφή που κάνω πιο πάνω μου την έκανε ένας πωλητής αλλά και ένας τεχνικός που ρώτησα.
-
Apo Kypro:
Tha anafero ta provlimata pou antimetopisa mexri simera me to Astra H.
To agorasa ton Iouli tou 2004, itane i proti paralavi pou irthe kypro tou neou montelou, gia osous den gnorizete stin kypro ta autokinita ine deksiotimona. Meta apo sxedo duo xronia simviosis me to astra kai me 49,300 xiliades xiliometra odigisis, entos kai ektos polis, sinithos to douleuo me psiles strofes, arketes fores mexri tous koftes, antimetopisa ta ekseis: 1. ixa provlimata me tis lampes, kathe ligo kai ligaki mou ekege tous provolis omixlis(egkatastasi egine stin kypro) kai alles lampes, kai otan to eperna stin antiprosopia gia elegxo den mou vrika pote provlima, mexri pou mia mera to autokinito den ksekinouse, telika ston elegxo vrikane oti i mpataria tou autokinitou itane elaptomatiki apo to ergostasio, mou alaksan tin mpataria kai tote lithike to provlima. 2. to proi otan ksekinousa to autokinito i mixani douleue akanonista kai den anevenane oi strofes, eprepe na to klino kai otan to ksanaksenikousa douleue kanonika, auto to provlima iparxi mexri tora xoris na mou vroune lathos, to pira 6-7 fores stin antiprosopia xoris pote na mou vroune lathos(i antiprospopia den exei kalo service) 3. merikes fores eno perni pros to autokinito den kanei kali ekkinisi, eno patao gkazi den anevenoun eukola i strofes gia ta prota 1-2 lepta, prepei na to afiso na douleuei xoris na patiso gkazi gia na doulepsi fisiologika. 3 tin teleutea vdomada eno to amaksi perni pros, otan patiso gkazi to eksos(eksatmisi) pirovolaei opos ena kinigetiko oplo gia 1 lepto peripou. i antiprosopia mou leei na min anisixo kai ine provlima me ta kausima pou vazo, amolimvi 95 oktania, isxirizete oti den ine kalis pioititas, mexri stigmis to gemisa apo 8 diaforetika pratiria diaforetikon eterion kai akoma eksakolouthi kai to kani, simeiosi oti to kanei mono to proi, diladi otan to autokinito ine giro stis 7 i perisoteres ores sto parking. gnorizei kaneis kati pou mpori na me voithisi. 4. to scroll xiristirio sto aristero meros tou timoniou pou ine gia to BC stamatise na douleuei otan to autokinito ixe 48 peripou xiliades xiliometraSe genikes grames ime poli euxaristimenos apo tin stivarotita, tin asfaleia kai tin anesi sto dromo, poli stivaro to esoteriko tou, eno to perno sixna se dromous pou ginonte erga kai iparxoun arketes anomalies ktl, akoma den mou parousiase trigmous.
enimerotika auta!
-
Φίλε για όλα τα προβλήματα που αναφέρεις είτε ζήτα άμεση αντικατάσταση ( από εγγύηση ) είτε επισκευή. Εάν δεν σε εξυπηρετούν όπως θα έπρεπε τότε πες τους ότι θα στείλεις γράμμα στην Opel. Αυτά τα λαμβάνουν πολύ σοβαρά.
-
Και μάλιστα ΠΡΙΝ τη λήξη της διετούς ολικής εγγύησης. Ας αλλάξουν το μισό αμάξι μέχρι να διορθωθούν όλα τα μικρά ή σημαντικά προβλήματα.
-
να ρωτήσω, μιας και η τοποθέτηση έγχρωμης οθόνης δε συμφέρει, υπάρχει κάποιο φορητό gprs που να ... 'αξίζει' τα λεφτά του?
-
Ο χρήστης zchristos έγραψε:
Apo Kypro:Tha anafero ta provlimata pou antimetopisa mexri simera me to Astra H.
To agorasa ton Iouli tou 2004, itane i proti paralavi pou irthe kypro tou neou montelou, gia osous den gnorizete stin kypro ta autokinita ine deksiotimona. Meta apo sxedo duo xronia simviosis me to astra kai me 49,300 xiliades xiliometra odigisis, entos kai ektos polis, sinithos to douleuo me psiles strofes, arketes fores mexri tous koftes, antimetopisa ta ekseis: 1. ixa provlimata me tis lampes, kathe ligo kai ligaki mou ekege tous provolis omixlis(egkatastasi egine stin kypro) kai alles lampes, kai otan to eperna stin antiprosopia gia elegxo den mou vrika pote provlima, mexri pou mia mera to autokinito den ksekinouse, telika ston elegxo vrikane oti i mpataria tou autokinitou itane elaptomatiki apo to ergostasio, mou alaksan tin mpataria kai tote lithike to provlima. 2. to proi otan ksekinousa to autokinito i mixani douleue akanonista kai den anevenane oi strofes, eprepe na to klino kai otan to ksanaksenikousa douleue kanonika, auto to provlima iparxi mexri tora xoris na mou vroune lathos, to pira 6-7 fores stin antiprosopia xoris pote na mou vroune lathos(i antiprospopia den exei kalo service) 3. merikes fores eno perni pros to autokinito den kanei kali ekkinisi, eno patao gkazi den anevenoun eukola i strofes gia ta prota 1-2 lepta, prepei na to afiso na douleuei xoris na patiso gkazi gia na doulepsi fisiologika. 3 tin teleutea vdomada eno to amaksi perni pros, otan patiso gkazi to eksos(eksatmisi) pirovolaei opos ena kinigetiko oplo gia 1 lepto peripou. i antiprosopia mou leei na min anisixo kai ine provlima me ta kausima pou vazo, amolimvi 95 oktania, isxirizete oti den ine kalis pioititas, mexri stigmis to gemisa apo 8 diaforetika pratiria diaforetikon eterion kai akoma eksakolouthi kai to kani, simeiosi oti to kanei mono to proi, diladi otan to autokinito ine giro stis 7 i perisoteres ores sto parking. gnorizei kaneis kati pou mpori na me voithisi. 4. to scroll xiristirio sto aristero meros tou timoniou pou ine gia to BC stamatise na douleuei otan to autokinito ixe 48 peripou xiliades xiliometraSe genikes grames ime poli euxaristimenos apo tin stivarotita, tin asfaleia kai tin anesi sto dromo, poli stivaro to esoteriko tou, eno to perno sixna se dromous pou ginonte erga kai iparxoun arketes anomalies ktl, akoma den mou parousiase trigmous.
enimerotika auta!
Τι κινητήρα έχεις; Τα συμπτώματά σου μου κάνουν για πολλαπλασιαστές, αυτοματο τσόκ και μεταβλητό - αλλα νομίζω οτι το Astra H δεν έχει κινητήρα με μεταβλητό χρονισμό...
-
ενα γραμμα στον επισημο εισαγωγεα κυπρου θα διορθωσει εν μερει την κατασταση μιας και αποτελει δυσφημηση για την opel γερμανιας.
Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)