-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ρώτα αν περιλαμβάνεται το board computer σ' αυτό που παράγγειλες. Δεν είναι στάνταρ σε αρκετές εκδόσεις.Αν κοιταξεις στο site της opel στον standard εξοπλισμο αναφερει για υπολογιστη ταξιδιου και ηχοσυστημα με χωριστη οθονη και ενσωματωμενο στο ταμπλο. Εχω μπερδευτει λιγο να πω την αληθεια.
Μανο μιας και απο οτι βλεπω γνωριζεις αρκετα πραγματα μπορεις να βοηθησεις στον συγκεκριμενο τομεα μιας και εχω χαθει λιγο.
-
Ό,τι ξέρουν όλοι οι κάτοχοι ξέρω.
Μερικές σελίδες νωρίτερα κάποιος έγραφε ότι η οθόνη του ήταν 'απλή' και ότι δεν είχε board computer. Η δική μου είναι μονόχρωμη 'πολλαπλών ενδείξεων', αλλά έχω board computer. Καλύτερα να ζητήσεις εξαντλητικά αναλυτικό κατάλογο του εξοπλισμού του μοντέλου σου. -
προτιμαμε 'τεμπελη'απο αισθητηρες παρκαρισματος?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
προτιμαμε 'τεμπελη'απο αισθητηρες παρκαρισματος?Οχι αλλα εκεινη την ωρα που εκλεισα το αυτοκινητο μου ειπε για τα συγκεκριμενα δωρα και του ειπα οκ. Δεν το σκεφτηκα καθολου για το parking randar εκεινη την ωρα να σου πω την αληθεια και μ*****ια μου. Πιστευω οτι θα ηταν πολυ πιο χρησιμο απο τον τεμπελη. Αλλα πιστευω πλεον ειναι αργα να του τα αλλαξω γιατι ηδη συμφωνησαμε στα συγκεκριμενα
Μανο, αν πας στο site της opel θα βρεις αναλυτικο τιμοκαταλογο της καθε εκδοσης καθως και του στανταρτ αλλα και του επιπλεον εξοπλισμου πολυ αναλυτικα. Αλλα καπου εγω εχω χασει την μπαλα τι ακριβως ειναι τι μιας και δεν ειχα ποτε opel αλλα και κανενας γνωστος μου για να ξερω τι παιζει.
Μπορεις να του ριξεις μια ματια και να μου πεις και εμενα αν δεν σου ειναι κοπος μπας και βγαλουμε ακρη;
Ευχαριστω εκ των προτερων
-
Γράφει μεν ότι δίνεται board computer, εντούτοις δεν γράφει ότι η οθόνη του essentia 'τριών ενδείξεων' αντικαθίσταται από την πολλαπλών λειτουργιών (ίσως εννοείται). Επίσης γράφει ότι το CD 30 mp3 είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού του enjoy. Άρα πώς σου το έδωσαν ως 'δώρο';
Απ' όσο έχω καταλάβει πάντως, ο εξοπλισμός των μοντέλων μεταβάλλεται αρκετά συχνά αναλόγως του ανταγωνισμού και της εμπορικής πολιτικής. Πριν 1 χρόνο τα δισκόφρενα πίσω ήταν έξτρα, όπως και το mp3. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Γράφει μεν ότι δίνεται board computer, εντούτοις δεν γράφει ότι η οθόνη του essentia 'τριών ενδείξεων' αντικαθίσταται από την πολλαπλών λειτουργιών (ίσως εννοείται). Επίσης γράφει ότι το CD 30 mp3 είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού του enjoy. Άρα πώς σου το έδωσαν ως 'δώρο';ΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΤΙ;Tωρα μολις το κοιταξα και δεν αναφερει πουθενα για mp3 στον στανταρ εξοπλισμο μονο για RCD. Εισαι σιγουρος;
Απο οτι καταλαβες εσυ δηλαδη δινεται board computer ετσι δεν ειναι η οχι; Εχω χασει την μπαλα
-
Γράψε λάθος, λέει RadioCD 30 χωρίς να γράφει mp3. Πάντως το mp3 κοστίζει επιπλέον καμιά 50ριά ευρώ μόνο.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Γράψε λάθος, λέει RadioCD 30 χωρίς να γράφει mp3. Πάντως το mp3 κοστίζει επιπλέον καμιά 50ριά ευρώ μόνο.Ναι το ξερω 50 Ευρω εχει επιπλεον και ο τεμπελης γυρω στα 65-70. Η αεροτομη δεν ξερω ποσο να εχει γιατι και αυτη δωρο ηταν;
Σε σχεση με το board computer εβγαλες κανενα συμπερασμα τι μπορει να παιζει; Ποια οθονη θα εχει το δικο μου;
-
Δεν έχω ιδέα. Ρώτα καλύτερα τους ίδιους.
-
Η αλήθεια είναι ότι όλα τα Astra, ανεξαρτήτως έκδοσης, έρχονται πλέον με απλό (ημιαυτόματο) κλιματισμό, όχι με clima, & με την οθόνη BID, των 3 επιπέδων ενδείξεων. Σήμερα γνωστός μου παρέλαβε ένα 1,6 Fashion, το οποίο ουσιαστικά αντκατέστησε το κορυφαίο, εξοπλιστικά, Elegance (δεν παράγεται πια), που έιχε & αυτόματο κλιματισμό, & υποβραχιόνιο, & οθόνη πολλαπλών ενδείξεων CID, & πολλά άλλα... Κρίμα. Δείτε & στο επίσημο site της Όπελ, στην επιλογή 'Πλεονεκτήματα συγκριτικά με τον ανταγωνισμό'...
-
το χει μαμησει και η οπελ με τα επιπεδα εξοπλισμου...δεκαδες εχει βγαλει...
-
Έχετε παρατηρήσει τι λέει για την βενζίνη;
*Επιδόσεις
-4 -κύλινδρος εν σειρά κινητήρας με κωδικό Z14XEP τοποθετημένος εγκάρσια 1.364 κ.εκ., 1,4 λίτρων με διάμετρο κυλίνδρου 73,4, διαδρομή πιστονιού 80,6, συμπίεση 10,5, διπλό εκκεντροφόρο επί κεφαλής και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
-Μετάδοση στους εμπρός τροχούς
**-Καύσιμο: σούπερ αμόλυβδη 98 οκτανίων ***Εμείς που βάζουμε απλή αμόλυβδη κάνουμε κακό δηλαδή ή είναι κάνα κόλπο; -
Σούπερ αμόλυβδη δεν βάζω αφού δεν ακούω πειράκια. Μη σας πάρω στο λαιμό μου, αλλά δεν νομίζω ότι θα πάθει κάτι ο κινητήρας.
-
Φίλε sarandavgas καλοριζικο και καλοτάξιδο..... σου παραθετω κάποια πραγματα σχετικα με το astraki σου αν μπορω να σε βοηθησω απο θεμα εξοπλισμου τι περιλαμβανει και σχετικά με τα extra που ζήτησες:
ASTRA 1,3 CDTI ENJOY
Χαμηλωμένο chassis , sport με δισκόφρενα εμπρός, πίσω
Θήκες στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων
Προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος
Εξωτερικές χειρολαβές θυρών στο χρώμα του αμαξώματος
Χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι
Όργανα ελέγχου με δακτυλίους χρωμίου
Κόρνα δύο τόνων
Ένα αναδιπλούμενο κλειδί
Ηλεκτρικοί/Θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες στο χρώμα αμαξώματος
Διαχωριστικό στον εμπρός χώρο φύλαξης μικροαντικειμένων
Boardcomputer
Ταπετσαρία Tabita/Elba σε charcoal, indian red, steel grey
Ελαστικά 205/55 R 16
Αερόσακοι τύπου κουρτίνας
ABS με 4 δισκόφρενα
Ζάντες 16' τύπου 'Structure'
Σύστημα πλαισίου IDS
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
Δερμάτινο υδραυλικό τιμόνι
Air condition
Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
Ρεζέρβα εξοικονόμησης χώρου
Ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού 4 σημείων
Πακέτο καπνιστούΠΑΚΕΤΟ 450 ΕΥΡΟ
'Fashion Pack 1 :
Ζάντες αλουμινίου 16'' (QL6), Ημιαυτόματος ηλεκτρονικός κλιματισμός (C61)'MP3....50 EYRO
ΑΕΡΟΤΟΜΗ.....500 ΕΥΡΟ
Εμπρός υποβραχιόνιΟ......65 ΕΥΡΟοσο για το Board Computer ειναι std στο enjoy.fasion,cosmo δεν ειναι σε esentia kai sport.
Η οθόνη σου δεν θα ειναι του essentia θα ειναι 3γραμμες αν εχεισ δει....
αν βρω φωτο θα στειλω. ειναι σαν του sport gtc αν εχεις δει.Τέλος ο 1,3 cdti ειναι πολυ καλος!! απο καταναλωση δεν θα ξεφυγεισ σε καμια περιπτωση με οσα και να πηγαινεισ τα 5,8-6λτ/100κμ μεση καταναλωση. τελικη θα δεισ και 190!!σε ευθεια, κατηφορα 200
Γενικά βπηθάει τρομερά το σαζμάν που ειναι 6αρι και εχει κοντεσ σχεσεισ, οποτε σε συνδιασμο με τισ ροπεσ του diesel θα εχει πολυ καλό τράβηγμα. απλα μην περιμενεις τρελλες εκινησεις!! απο τισ 1000σαλ μεχρι τισ 2000σαλ ειναι λιγο αργο (λογικο γιατι ειναι turbo) μετα ομως ειναι φωτια!!! στις ρεπριζ θα βαζεις κατω και 1,8 !!!! δες λιγο παρακατω ροπεσ κ.τ.λ. σε σχεση με τους αλλουσ κινητηρες της οπελ και θα βγαλεις ενα συμπερασμα!!!Πετρελαιοκινητήρες 1.3 CDTI
ECOTECΑριθμός κυλίνδρων 4
∆ιάμετρος σε mm 69.6
∆ιαδρομή σε mm 82.0
Κυβισμός σε cm³ 1248
Μέγιστη απόδοση ισχύος σε kW (hp) 66 (90)
σαλ. 4000
Μέγιστη ροπή σε Nm 200
σαλ. 1750 – 2500
Αναλογία συμπίεσης 18.0 : 11.3 CDTI (66 kW)
τελική 172
0-100km/h 13.6
στην πόλη 6.2lt/100 εκτος πόλης4.0 Συνολική 4.8TWINPORT
ECOTEC
1.6 Μέγιστη απόδοση ισχύος σε kW (hp)77 (105)
Μέγιστη ροπή σε Nm 150
τελική 185 0-100km/h 12.3 εντός πόλης 8.6 – 8.8 εκτός πόλης5.4 – 5.6 συνολική 6.6 – 6.8
TWINPORT
ECOTEC
1.8 Μέγιστη απόδοση ισχύος σε kW (hp) 92 (125)
Μέγιστη ροπή σε Nm 170
τελική 198 0-100km/h 10.8 εντός πόλης 10,4-10,6 εκτός πόλης6,1-6,3 συνολική 7,7-7,9 -
Ο χρήστης Αλέφαντος έγραψε:
Η αλήθεια είναι ότι όλα τα Astra, ανεξαρτήτως έκδοσης, έρχονται πλέον με απλό (ημιαυτόματο) κλιματισμό, όχι με clima, & με την οθόνη BID, των 3 επιπέδων ενδείξεων. Σήμερα γνωστός μου παρέλαβε ένα 1,6 Fashion, το οποίο ουσιαστικά αντκατέστησε το κορυφαίο, εξοπλιστικά, Elegance (δεν παράγεται πια), που έιχε & αυτόματο κλιματισμό, & υποβραχιόνιο, & οθόνη πολλαπλών ενδείξεων CID, & πολλά άλλα... Κρίμα. Δείτε & στο επίσημο site της Όπελ, στην επιλογή 'Πλεονεκτήματα συγκριτικά με τον ανταγωνισμό'...Και αν δεν κανω λαθος, η πρωτη παρτιδα του Elegance που ειχε ερθει στην Ελλαδα ειχε mp3 αντι για απλο cd συν συστημα παρκαρισματος συν τα ¨εξυπνα φωτα' και τα οποια τα εκοψαν στην δευτερη παρτιδα.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Σούπερ αμόλυβδη δεν βάζω αφού δεν ακούω πειράκια. Μη σας πάρω στο λαιμό μου, αλλά δεν νομίζω ότι θα πάθει κάτι ο κινητήρας.Με 1,19 η 100άρα ΒP και 0,99 η 95άρα...μόνο τα πειράκια δεν κοιτάς.
-
Είναι σαν να αγοράζω βενζίνη χωρίς ΦΠΑ δηλαδή.
Άσε που γέμισα προχθές με 0,945.
-
Παιδιά γεια χαρά κ καλή ανάσταση. Εδώ κ 8 μήνες περίπου είμαι κάτοχος ενός Astra GTC 1.8 Cosmo (125ΗΡ) με κάποια έξτρα στον εξοπλισμό (IDSplus, Park Pilot, Cruise Control, 17άρες ζάντες..). Το αμάξι έχει κάνει περίπου 9000χλμ εκ των οποίων περί τα μισά γίνανε σε 5-6 ταξίδια. Σε γενικές γραμμές είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Κυριότερα θετικά. Αίσθηση στιβαρότητας στο δρόμο, ποιότητα εσωτερικού αλλά και εν γένει εν συγκρίσει με τον ανταγωνισμό της κατηγορίας -θεωρώ ότι είναι σαφώς ανώτερο ποιοτικά σε αίσθηση από το Golf V παρότι το τελευταίο συνήθως εκθειάζεται σε αυτό τον τομέα. Επίσης η ικανότητά του να καταπίνει χιλιόμετρα σε ταξίδια με ασφάλεια (εξαιρείται δυστυχώς ο τραχύς θόρυβος του κινητήρα μετά τις 4000σαλ). Στα (λίγα) αρνητικά που έχω διαπιστώσει συγκαταλέγονται η πρόσφυση των ελαστικών της Bridgestone 225/45/R17, η οποία ωστόσο βελτιώθηκε μετά από περίπου 4000χλμ χρήσης, η άνεση της ανάρτησης με το διακόπτη sport ενεργοποιημένο -παρεμπιπτόντως έχω την αίσθηση πως θα ταν καλύτερα η άμεση απόκριση του γκαζιού που προσφέρει η χρήση του να ήταν η default κατάσταση και απλά με το πάτημα να άλλαζαν τα χαρακτηριστικά απόκρισης της ανάρτησης γιατί απλά η απόκριση του ηλεκτρονικού γκαζιού χωρίς χρήση του διακόπτη είναι αρκετά χλιαρή νομίζω -ειδικά για κινητήρα 125 ίππων / 170 Νm ροπής..Βέβαια στην μειωμένη άνεση ομολογώ πως συνεισφέρει και η -μάλλον υπερβολική- τοποθέτηση 17άρων ζαντών με τα ελαστικά που προανέφερα. Επίσης εάν κανείς θελήσει να κινηθεί σε σχετικά σπορ ρυθμούς -με το διακόπτη sport ενεργοποιημένο- διαπιστώνει ότι οι αλλαγές σχέσεων από το κιβώτιο δε γίνονται ιδιαίτερα γρήγορα ενώ και το κούμπωμα από 2η σε 3η θέλει κάποια σχετική προσπάθεια σε γρήγορες αλλαγές.. Τέλος η απόδοση/αίσθηση των φρένων, αν και σε μέσες/υψηλές ταχύτητες (ανοιχτός δρόμος-αυτοκινητόδρομος) είναι ικανοποιητική, στις μικρές ταχύτητες της πόλης δεν ενθουσιάζει, δεδομένου ότι απαιτείται αρκετή πίεση του πεντάλ για να επιτευχθεί η ακινητοποίηση του οχήματος.. Υποθέτω πως οι μηχανικοί της Opel είχαν εξαρχής κατά νου την κυκλοφορία του GTC σε αυτοκινητόδρομους κυρίως παρά στο ιδιόμορφο περιβάλλον πόλης. Σε ότι αφορά διάφορα μικροπροβλήματα που παρατήρησα, αυτά εστιάζονται σε έναν μικρό θόρυβο που μάλλον προέρχεται από την κολώνα του τιμονιού, εμφανίστηκε μετά τα 4500χλμ κι ακούγεται σαν ελαφρύς ήχος καστάνιας που κουμπώνει.. Ο ήχος ακούγεται κυρίως κατά την περιστροφή προς τα δεξιά του τιμονιού. Επίσης κι εγώ παρατήρησα από τα πρώτα λεπτά οδήγησης του αυτοκινήτου με το διακόπτη sport απενεργοποιημένο έναν ελαφρύ κραδασμό στο τιμόνι κατά τις εκκινήσεις από στάση ο οποίος περιοριζόταν με εξισορρόπηση γκαζιού αφήματος συμπλέκτη. Λογικά οφείλεται στην υστέρηση απόκρισης του ηλεκτρονικού γκαζιού κι εξαφανίζεται με τη θέση του διακόπτη sport σε λειτουργία.. Σε ότι τέλος αφορά την κατανάλωση καυσίμου αυτή κυμαίνεται σε περί τα 10 λ/100χλμ για συνθήκες ταξιδιού και περί τα 12,5 λ/100χλμ για συνθήκες αστικής οδήγησης, μάλλον λογικές τιμές για τον κυβισμό του κινητήρα. Συνολικά λοιπόν θα έλεγα πως το ASTRA GTC 1.8 (125 HP) είναι ένα όμορφο και ποιοτικό κουπέ που βρίσκεται στο στοιχείο του για σχετικά γρήγορες μετακινήσεις εκτός πόλεων και σαφώς αποδεκτή αλλά όχι εντυπωσιακή συμπεριφορά στις αστικές μετακινήσεις ή σε συνθήκες σπορ οδήγησης. Σε κάθε περίπτωση μένει να δοκιμαστεί στο χρόνο η αξιοπιστία του μοντέλου, ειδικά που πλέον εξοπλίζεται με τον κινητήρα 1.8 140 HP ο οποίος παρεμπιπτόντως εμφανίζει στα τεχνκά χαρακτηριστικά οριακά αυξημένη ροπή (175 Nm έναντι 170Nm του παλιού) και μάλιστα νομίζω σε ελαφρά ψηλότερες στροφές από τον παλιό..οπότε το κέρδος σε ρεπρίζ που για μένα είναι κ το κυρίως ζητούμενο, μάλλον αβέβαιο..
-
-
παιδιά σε μένα για 1η φορά (μετά από 2000km) δείχνει το cd30Mp3 να 'ξεχνάει' τη 2η μνήμη που έχει με αποτέλεσμα να πρέπει να ψάχνω το σταθμό πάλι από την αρχή. Αυτό το κάνει μετά από 3-4 φορές που θα το ενεργοποιήσω. Η αντιπροσωπεία μου δίνει 2 χρόνια εγγύηση στο cd 30mp3, αλλά σκέφτομαι αν αξίζει να το πάω γι'αυτό το λόγο... δηλ. φοβάμαι μήπως δε μπορέσουν να το φτιάξουν άμεσα και θα πρέπει να ψαχτούν διαφορετικά.... αξίζει να μπω σε αυτή τη διαδικασία ή να περιμένω μήπως χειροτερέψει?
Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)