-
Ρε παιδιά ... το ένα είναι πιο γρήγορο, το άλλο είναι πιο ωραίο... κ.α.
Μηπως το κουράζουμε
Μου άρεσαν ολονών οι αναλύσεις αλλά δε μου άρεσαν οι χαρακτηρισμοί
Σαν μεγαλύτερος (ΛΑΛΑΚΑΣ) όλων σας παρακαλώ να επανέλθετε στην τάξη...
Οι της Honda να γράψουν 10 φορές 'TO GT?/TSI είναι και γαμώ τ' αμάξια'
Οι της VW/Σεατ/Scoda/Audi να γράψουν 10Χ4 φορές (όχι θα σας άφηνα, αφου είστε περισσότεροι)
'Ζηλεύω που σας κοιτάνε τα κοριτσάκια όταν οδηγάτε το CIVIC' -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Ρε παιδιά ... το ένα είναι πιο γρήγορο, το άλλο είναι πιο ωραίο... κ.α.Μηπως το κουράζουμε
Μου άρεσαν ολονών οι αναλύσεις αλλά δε μου άρεσαν οι χαρακτηρισμοί
Σαν μεγαλύτερος (ΛΑΛΑΚΑΣ) όλων σας παρακαλώ να επανέλθετε στην τάξη...
Οι της Honda να γράψουν 10 φορές 'TO GT?/TSI είναι και γαμώ τ' αμάξια'
Οι της VW/Σεατ/Scoda/Audi να γράψουν 10Χ4 φορές (όχι θα σας άφηνα, αφου είστε περισσότεροι)
'Ζηλεύω που σας κοιτάνε τα κοριτσάκια όταν οδηγάτε το CIVIC'ναι αλλά μόνο το δικό σου κάνει βρουμ βρουμ!
-
Πολύ το τέντωσες το σιβικ
Τραβηγμένα σενάρια, αυτό που έχει σημασία είναι ότι το γκολφ είναι αρκετά πιο γρήγορο σε επιταχύνσεις. Αν είσαι δίπλα δίπλα θα τις δεις τις διαφορές και δεν είναι ελάχιστες. Τέρμα.Είναι σημαντικό το ότι το γκολφ είναι πιο γρήγορο από το σιβίκ; Αν ήταν ολόιδια αμάξια θα ήταν το κριτήριο επιλογής τους.
-
το θέμα είναι ότι παρουσιάζουν το civic ως αργό αυτοκίνητο επειδή το γκολφ είναι γρηγορότερο...Πέρα από αυτό εγώ θέλω να μου γράψουν σε ποιους τομείς υπερέχει το γκολφ γιατί εγώ δεν βρίσκω κανέναν πέρα της άνεσης...
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Πολύ το τέντωσες το σιβικ
Τραβηγμένα σενάρια, αυτό που έχει σημασία είναι ότι το γκολφ είναι αρκετά πιο γρήγορο σε επιταχύνσεις. Αν είσαι δίπλα δίπλα θα τις δεις τις διαφορές και δεν είναι ελάχιστες. Τέρμα.Είναι σημαντικό το ότι το γκολφ είναι πιο γρήγορο από το σιβίκ; Αν ήταν ολόιδια αμάξια θα ήταν το κριτήριο επιλογής τους.
Ρε συ δεν είπε κανείς ότι το Civic ΔΕΝ είναι πιο αργό. Κανείς όμως.
Όντως αν ήμουν δίπλα δίπλα θα τις έβλεπα. Το έγραψα όμως ότι δεν έχω τη δυνατότητα να το κάνω αυτό. Οπότε κρίνω με τα νούμερα που βλέπω να γίνονται αποδεκτά.
Τέσπα, για το παράδειγμά μου γιατί είναι τραβηγμένο σενάριο; Αν έχω λάθος υπόδειξέ μου το, όχι για να 'δούμε' πιο είναι καλύτερο αλλά για να καταλαβαίνω εγώ τι λένε οι αριθμοί. Γιατί εμένα αυτή τη στιγμη αυτό μου λένε και δεν το βρίσκω καθόλου μα καθόλου τραβηγμένο.
Τα έτσι είναι και 'τέρμα' και πάρε ένα 40 μέτρα διαφορά όμως με ενοχλούν, κυρίως όταν συνοδεύονται με στόμφο. Και κυρίως όταν δεν βλέπω να επιβεβαιώνονται από τους ίδιους τους αριθμούς.
Πάντως αν δεν βαριέσαι θα ήθελα να μου πεις γιατί είναι τραβηγμένο αυτό που έγραψα.
-
ο einstein έλεγε ότι αν μπορείς να αποδείξεις αυτό που υποστηρίζεις με νούμερα τότε γνωρίζεις κάτι παραπάνω για αυτό...νομίζω ότι ο mjacob αυτό έκανε...
Όποιος μπορεί ας τον διαψεύσει λοιπόν...στα λόγια μπορώ και εγώ να λέω εκ του ασφαλούς ότι θέλω...οι νόμοι όμως των μαθηματικών και της φυσικής είναι εκεί για να με επιβεβαιώσουν ή να με διαψεύσουν. -
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Πάντως αν δεν βαριέσαι θα ήθελα να μου πεις γιατί είναι τραβηγμένο αυτό που έγραψα.Είναι τραβηγμένο γιατί η μέτρηση της διαδικασίας προσπέρασης είναι διαφορετική στο περιοδικό, με τη 'δική σου' προσπέραση οι διαφορές ελαχιστοποιούνται.
Ακόμα, η θεωρητική προσέγγιση δε δίνει καλά αποτελέσματα γιατί υπάρχουν πολλές παράμετροι και μόνο η μέτρηση έχει ακρίβεια. Χρησιμοποιείς το 80-110 αλλά η προσπέρασή σου τελειώνει αρκετά νωρίτερα, εγώ νομίζω ότι στις χαμηλότερες στροφές το γκολφ θα πάει καλύτερα.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Πάντως αν δεν βαριέσαι θα ήθελα να μου πεις γιατί είναι τραβηγμένο αυτό που έγραψα.
Είναι τραβηγμένο γιατί η μέτρηση της διαδικασίας προσπέρασης είναι διαφορετική στο περιοδικό, με τη 'δική σου' προσπέραση οι διαφορές ελαχιστοποιούνται.
Ακόμα, η θεωρητική προσέγγιση δε δίνει καλά αποτελέσματα γιατί υπάρχουν πολλές παράμετροι και μόνο η μέτρηση έχει ακρίβεια. Χρησιμοποιείς το 80-110 αλλά η προσπέρασή σου τελειώνει αρκετά νωρίτερα, εγώ νομίζω ότι στις χαμηλότερες στροφές το γκολφ θα πάει καλύτερα.
ΟΚ δίκιο. Πάντως μεταξύ των θεωρητικών 'βέλτιστων' της γραμμικής σχέσης της ταχύτητας και των 40 μέτρων, υπάρχει τεράστια απόσταση. Σε κάθε περίπτωση δεν ήθελα με τους αριθμούς των ρεπρίζ να αποδείξω κάτι για το civic, στο κάτω κάτω λίγα post πριν ρωτούσα ακριβώς γι' αυτά. Πόση σχέση έχουν με την πραγματικότητα οι τυποποιημένες μετρήσεις ρεπρίζ. Άρα μάλλον απίθανο ήθελα να αποδείξω κάτι 'πραγματικό' με αυτές.
Στο έγραψα. Απλώς ενοχλούμαι με το 'συνδικαλισμό' του πετάω νούμερα για να βάλω , κυρίως όταν αυτά τα νούμερα αν τα πάρεις ως έχουν λένε κάτι διαφορετικό. Αυτό το διαφορετικό έγραψα.
EDIT Α ναι, ποιά είναι η διαδικασία μέτρησης προσπέρασης;
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Άλλη μια πανέμορφη επίδειξη του πως τα και κάνουν τους αριθμούς
Λοιπόν για να δούμε πως αλλιώς μπορούμε να μετρήσουμε, μια που υποτίθεται πως μας ενδιαφέρει η ασφάλεια σε ένα πραγματικό παράδειγμα, και όχι πόσες καρότσες θα ρίξει το Golf στο Honda. Άλλωστε για το τελευταίο τα 0-400 και 0-100 μας νοιάζουν.. κι εκεί είδαμε πόσο χαώδεις είναι οι διαφορές
Σε νοιάζουν φαίνεται πολύ τα 0-100;
Γιατί μας νοιάζει το 80-110 σε μια προσπέραση; Προφανώς για να προσπεράσουμε κάτι που πηγαίνει με 80 π.χ. μια νταλίκα. Ο φίλος lkar έχει δεχτεί πως οι ταχύτητα των αυτοκινήτων μπορεί να προσεγγιστεί από τη γραμμικλη σχέση που προκύπτει από τη ρεπριζ των 80-110. Ας τον ακολουθήσουμε.
Τα 80-110 -με 3η- είναι μία ένδειξη. Δεν σημαίνει ότι αυτή τη ΜΕΣΗ τιμή επιτάχυνσης μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις για όλες τις μετρήσεις. Άλλη ΜΕΣΗ τιμή έχουν τα 50-80, άλλη τα 120-140. Ούτε φυσικά σημαίνει ότι σε προσπέρασμα θα... σταματήσεις στα 110
Μήκος νταλίκας; Να βάλω 10 μέτρα; Απόσταση που διανύει η νταλίκα y=vt όπως ξέρουμε, τουτέστιν y=22.22t για δευτερόλεπτα και μέτρα.
Υπάρχουν και 18μέτρες και βάλε και λίγο 'άέρα', εκτός κι αν προσπερνάς προφυλακτήρα-προφυλακτήρα -υπάρχει και το παράδειγμα μετρήσεων στους 4Τ.
80-110 (ή 22.22-30.56) σε 4.4 => v = (1.9t)+22.22 (με στρογγυλοποιήσεις 'καλή' για το golf)
αντίστοιχα για το honda => v=(1.41t)+22.22 (με στρογγυλοποίηση 'κακή' για το honda)Πήρες τη ΜΕΣΗ τιμή επιτάχυνσης από τα 80-110 για να τη χρησιμοποιήσεις για να βγάλεις άλλη ταχύτητα; Θα φτάσει μέχρι τα 110; μέχρι τα 100; ή μήπως θα ξεπεράσει και τα 110 ή είναι ίδιος ο ρυθμός επιτάχυνσης μετά τα 110 -το αν χρειαστεί και αλλαγή ταχύτητας το αφήνω απ' έξω-
Για να δούμε πότε θα καταφέρει το Golf και το Honda να περάσει τη νταλίκα, δηλαδή πότε η απόσταση που θα έχει διανύσει θα είναι μεγαλύτερη από αυτή της νταλίκας κατά το μήκος της νταλίκας.
y(G) - y(ντ) = 10 => *( (1.9*t)+22.22 )t -22.22t = 10 => (1.9t +22.22 -22.22)t = 10 => 1.9t^2 = 10 => t=2.3 (σε σύνολο ~61m)
...=>1.41*t^2 = 10 => t=2.66 (σε σύνολο ~69m)Στο έντονο τι ακριβώς έκανες; μήπως ξέχασες το 1/2; Στην επιταχυνόμενη κίνηση ισχύει το S=vt+1/2γt*t, που πήγε το 1/2; Για ξανακάνε τις πράξεις και πες μας πόσο βγαίνει -ακόμα και με την παραδοχή της ΙΔΙΑΣ μέσης επιτάχυνσης γ.
Μήπως 0,95t^2=10 (στην περίπτωση Golf) και... 0,705t^2=10 στην περίπτωση Civic;
Το Honda θα χρειαστεί το τεράστιο ποσό των** 0.36 δευτερολέπτων **παραπάνω. Και τον τεράστιο χώρο των 8 μέτρων (επί συνόλου 61 =>13%)
Μήπως είναι μεγαλύτερος τελικά ο χρόνος; Ναι λίγο, έφτασε τα 0,52 αλλά ακόμα η νταλίκα παραμένει 10 μέτρα και με προσπέρασμα προφυλακτήρα-προφυλακτήρα. Αν γίνει 20 μέτρα; (18 μέτρα η νταλίκα/ΚΤΕΛ +1+1 'αέρας'. Ας μην βάλω παραπάνω, το πολύ να μας βρίσει ο νταλικέρης) τότε φτάνουμε στα 17 μέτρα διαφοράς -από τα 8 που λανθασμένα υπολόγισες-
Αντικειμενικά τα 0.36 δευτερόλεπτα της διαφοράς είναι σίγουρα μικρότερα από τη διακύμναση του χρόνου που θα πάρει στους οδηγούς να αντιληφθούν ότι του δόθηκε η ευκαιρία να προσπεράσουν. Άρα μάλλον αδιάφορη ποσότητα.
Αντικειμενικά είσαι λάθος και μην στηρίζεσαι στους υπολογισμούς σου, μπορεί να βρεθείς προ εκπλήξεως
Έτσι λοιπόν τα 40 μέτρα διαφοράς και η χαώδης απόσταση, τελικά σε ένα ρεαλιστικό σενάριο ασφάλειας είναι 8, ο χρόνος 0.36 δευτερόλεπτα, ποσότητα που ούτως ή άλλως είναι μικρότερη από άλλους αστάθμητους παράγοντες, και θα εκμηδενιζόταν αν απλώς ο honda φροντίζει να ξεκινάει την προσπέρασή του στο ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ του δευτερολέπτου νωρίτερα.
Στο 'ρεαλιστικό' σου σενάριο, -με λάθος παραδοχή και λάθος υπολογισμούς- γιατί ο οδηγός του Honda θα ξεκινήσει την πρόσπέραση νωρίτερα; λόγω διαστημικού ταμπλό;
Από που προκύπτει;Έχεις δίκιο lkar. Όσον αφορά στην ασφάλεια προσπέρασης, η μέρα με τη νύχτα
έχω άδικο, να στηρίζεσαι στους υπολογισμούς σου
Τώρα συνέχισε να μας επιδικνύεις και μίλησέ μας κι εσύ για την αντικειμενικότητα έναντι της κλάψας. Και πάλι καλά που δεν κάνουμε συνδικαλισμό....
Ποιος πήγε να κάνει επίδειξη είναι προφανές. Όπως πάντα το αποτέλεσμα μετράει
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Έτσι λοιπόν τα 40 μέτρα διαφοράς και η χαώδης απόσταση, τελικά σε ένα ρεαλιστικό σενάριο ασφάλειας είναι 8, ο χρόνος 0.36 δευτερόλεπτα, ποσότητα που ούτως ή άλλως είναι μικρότερη από άλλους αστάθμητους παράγοντες, και θα εκμηδενιζόταν αν απλώς ο honda φροντίζει να ξεκινάει την προσπέρασή του στο ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ του δευτερολέπτου νωρίτερα.
Στο 'ρεαλιστικό' σου σενάριο, -με λάθος παραδοχή και λάθος υπολογισμούς- γιατί ο οδηγός του Honda θα ξεκινήσει την πρόσπέραση νωρίτερα; λόγω διαστημικού ταμπλό;
Από που προκύπτει;αυτό που σου γράφει εδώ ο mjacob είναι ότι 0,36 δεύτερα μπορεί να εκμηδενιστούν από τον χρόνο αντίδρασης του οδηγού...δεν καταλαβαίνω γιατί τον ειρωνεύεσαι...Για τον ίδιο λόγω θα μπορούσε να ισχύει η αύξηση του χρόνου αυτού υπερ του γκολφ. Αναφορικά με το διαστημικό ταμπλό του σιβικ...μακάρι να μην ήταν τόσο συντηρητικοί στην vw και να είχαν κάτι ανάλογο στα αυτοκίνητα τους...Αν το είχαν ξέρεις πως θα περηφανευόσουν για το εσωτερικό του γκολφ σε αντίθεση με την πραγματικότητα που σε τετοια θέματα σιωπάς; Αυτό που θέλω να παραδεχθείς είναι ότι το γκολφ υπερέχει σε δύναμη και άνεση αλλά στα υπόλοιπα ακολουθεί το civic.
-
Έχεις δίκιο lkar.
Πάμε στα μισό δευτερόλεπτο για προσπέραση νταλίκας δέκα μέτρων, και στα 0.7 για 20 μέτρων.Στην καλύτερη περίπτωση απέχει 0.35 από δικό μου αποτέλεσμα (0.35) και 0.7 από το δικό σου (1.5). Ό,τι καταλαβαίνεις από αυτό.
Αν εσύ θεωρείς ότι μισό δευτερόλεπτο είναι κάλιστα μεγαλύτερο από το χρόνο αντίληψης του κα΄θε οδηγού, όσον αφορά στο πότε καταλαβαίνει πως μπορεί να κάνει προσπέραση, πάω πάσσο.
Εγώ πιστεύω πως ο χρόνος αντίληψης είναι μεγαλύτερος, οπότε οι 'μετρήσεις' που ως καταλήγουν σε 'ειδοποιοί' διαφορές του 0.5sec είναι εκ βάσεως άκυρες και επηρεάζονται από πολύ σημαντικότερους αστάθμητους παράγοντες.
Εγώ το δέχομαι. Μαλακία ο συλλογισμός μου.
Τα δικά σου 40 μέτρα και ήταν καλύτερα;
Γιατί εγώ τα βλέπω να απέχουν ακόμα περισσότερο από τις δικές μου μαλακίες. -
μπορεις να πεις, σε παρακαλω, ποια ειναι τα υπολοιπα στα οποια ακολουθει το golf?
-
Καλά όλα αυτά.
Δεν λάβατε υπόψιν όμως ένα βασικό αστάθμητο παράγοντα.
Τον ΝΤΑΛΙΚΙΕΡΗ. Ο οποίος όταν δει το προσπέρασμα, και μάλιστα σε οριακές καταστάσεις, θα γκαζώσει για να κάνει την πλάκα του.
Αυτά για να μην ξεχνιόμαστε.Πάντως και εγώ είχα κοιτάξει το golf προτού πάρω το civic. Με τρόμαξε όμως η τιμή του (όταν το είδα η θέση του ραδιοcd ήταν άδεια. Ρωτάω, 'δεν το βάζετε για να μην το κλέψουν; και μου απαντάει ... 'μα τα Golf έρχονται άδεια και ότι βάλεις το πληρώνες') και το βασικότερο η super βενζίνη που λέει στο διαφημιστικό φυλλάδιο, (εκείνο το 'μη ρυθμιζόμενη θέση οδηγού' τι σημαίνει?
Άντε ήρεμα τώρα, να περάσουμε ήσυχα και με υγεία τις γιορτές μας. Και να θυμόμαστε όπως έλεγε και ένας φίλος μου, όταν έκανε καμιά χαζή προσπέραση, ότι πίσω από κάθε στροφή, κρύβετε ένα φορτηγό....
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
μπορεις να πεις, σε παρακαλω, ποια ειναι τα υπολοιπα στα οποια ακολουθει το golf?ναι φυσικά...απλά θα τα ψάξεις μόνος σου μετά...
αρχίζουμε...
χώροι επιβατών
χώροι αποσκευών
φρένα
κιβώτιο
οικονομία
εξοπλισμός
εγγύηση
αξιοπιστία
μεταπώληση
τιμή (υπολόγισε εξοπλισμό)
εμφανιση(αυτό βεβαια είναι υποκειμενικο) -
Ο χρήστης gxaral έγραψε:
Καλά όλα αυτά.
Δεν λάβατε υπόψιν όμως ένα βασικό αστάθμητο παράγοντα.Εγώ εκεί απλώς είχα καταλήξει.
Ότι οι αστάθμητοι παράγοντες είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ μεγαλύτεροι από τις διαφορές που δείχνουν τα νούμερα.
Και το συμπέρασμά μου ήταν απλώς ότι οι διαφορές δεν είναι λοιπόν τόσο μέρα με τη νύχτα
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
το θέμα είναι ότι παρουσιάζουν το civic ως αργό αυτοκίνητο επειδή το γκολφ είναι γρηγορότερο...Πέρα από αυτό εγώ θέλω να μου γράψουν σε ποιους τομείς υπερέχει το γκολφ γιατί εγώ δεν βρίσκω κανέναν πέρα της άνεσης...oύτε πιο άνετο είναι
ο ημιάκαμπτος είναι πιο ανάλαφρος στις λακούβες
-
ξεχάσαμε και κάτι άλλο...πρακτικό. Φανταστείτε ένα ταξίδι όπου το γκολφ ταξιδεύει με 4000στροφές σταθερά για 2 ώρες...δεν μου είπατε η θερμοκρασία της τουρμπίνας παραμένει σταθερή;
Μήπως, λέω μήπως η απόδοση της μειώνεται ελαφρά; πόσοι από εμάς με τα τούρμπο...έστω παλαιάς κοπής δεν παρατηρούμε αύξηση του lag όταν το τούρμπο είναι ζεστό;Αυτό το οποίο οφείλω να αναγνωρίσω όμως είναι ότι ένα τούρμπο χρειάζεται λιγότερες αλλαγές ταχυτήτων γενικά...στο ταξίδι όμως και εκείνος θα κατεβάσει για να έχει την μέγιστη δυνατή επιτάχυνση.
-
σε ευχαριστω σπυρο!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
το θέμα είναι ότι παρουσιάζουν το civic ως αργό αυτοκίνητο επειδή το γκολφ είναι γρηγορότερο...Πέρα από αυτό εγώ θέλω να μου γράψουν σε ποιους τομείς υπερέχει το γκολφ γιατί εγώ δεν βρίσκω κανέναν πέρα της άνεσης...
oύτε πιο άνετο είναι
ο ημιάκαμπτος είναι πιο ανάλαφρος στις λακούβες
άσε γιατί με τους ελληνικούς δρόμους και τις λακούβες θα μου φεύγουν τα στραγγίσματα
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
σε ευχαριστώ άπυρο!anytime φιλε μου
(τι έγινε; εσύ παρέλαβες ή υποφέρεις σαν και εμάς; δεν θυμάμαι το μοντέλο που πήρες)
Ηonda Civic 2005