-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
18K + για το 1.4..Αυτή είναι η τιμή παντού ή μόνο στην Ελλάδα γιατί ο Σακαράκης ξέρεις οτι μας τρέχουν από τα παντζάκια ;
...για γέλια είναι...μάλλον δεν έχουν δει τον ανταγωνισμό ή νομίζουν ότι ζουν σε άλλες εποχές...
και να αξίζε ως 1400άρι; ένα ψόφιο 83άρι είναι. Να είχε το μοτέρ των Renault να πεις κάτι γίνεται.
0-100 ...14,6'...;; Μάλλον παραπάνω το κόβω.
-
θα το παρουν κοριτσάκια ίσως
Λυση ανάγκης για Ελλάδα είναι αυτό
Το εργοστάσιο στην Αγγλία δε βγάζει άλλο (λαλακια) -
Σίγουρα είναι ακριβό το Civic και τώρα που ήρθε και το Astra στα 1,8 με καλύτερη τιμή θα τα βρει σκούρα. Έχει βέβαια την αξιοπιστία η Honda αλλά δεν νομίζω πως φτάνει αυτό.
Αφήστε που όταν εμφανιστεί το «άλλο» με τα 140 ΗΡ, GOLF, θα τρέχει και δε θα φτάνει ο Σαρακάκης.
Δεν το κρύβω ότι το είχα στα υπ’ όψιν για αγορά το Civic, αλλά μετά το τεστ που διάβασα αλλάζω γνώμη. Όταν το οδηγήσω θα καταλήξω αλλά θα πάω αρνητικά επηρεασμένος αυτή τη φορά. -
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Σίγουρα είναι ακριβό το Civic και τώρα που ήρθε και το Astra στα 1,8 με καλύτερη τιμή θα τα βρει σκούρα. Έχει βέβαια την αξιοπιστία η Honda αλλά δεν νομίζω πως φτάνει αυτό.
Αφήστε που όταν εμφανιστεί το «άλλο» με τα 140 ΗΡ, GOLF, θα τρέχει και δε θα φτάνει ο Σαρακάκης.
Δεν το κρύβω ότι το είχα στα υπ’ όψιν για αγορά το Civic, αλλά μετά το τεστ που διάβασα αλλάζω γνώμη. Όταν το οδηγήσω θα καταλήξω αλλά θα πάω αρνητικά επηρεασμένος αυτή τη φορά.Πολυ σωστες παρατηρησεις, ειδικα αυτη για το Golf. Βεβαια τοτε ολος ο ανταγωνισμος θα τα βρει σκουρα απεναντι του, οχι μονο το Civic.
Κι εγω περιμενα κατι παραπανω σε επιπεδο επιδοσεων, ενω θεωρω αδικαιολογητο να γραφεται για μοντελο της Honda οτι ειναι χαλαρος ο επιλογεας . Τοσα χρονια αλλιως μας εχει μαθει...
ΑΝ υπολειπεται και σε οδικη συμπεριφορα εναντι των υπολοιπων της κατηγοριας τοτε εχει δυσκολο εργο... -
Aκόμα και ο 1.8 στα σημεία, είναι ελαφρά χειρότερος από το 1.8 της GM-FIAT Powertrain....
H Honda μας είχει συνιθίσει σε κάτι καλύτερο....
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Aκόμα και ο 1.8 στα σημεία, είναι ελαφρά χειρότερος από το 1.8 της GM-FIAT Powertrain....H Honda μας είχει συνιθίσει σε κάτι καλύτερο....
Να σε ρωτησω, γιατι το λες αυτο και ποια ειναι τα σημεια αυτα?
-
Τωρα τι γινεται....αφου πρωτα το εξυμνυσαμε ..τωρα σιγα σιγα το θαβουμε???
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Aκόμα και ο 1.8 στα σημεία, είναι ελαφρά χειρότερος από το 1.8 της GM-FIAT Powertrain....
H Honda μας είχει συνιθίσει σε κάτι καλύτερο....
Να σε ρωτησω, γιατι το λες αυτο και ποια ειναι τα σημεια αυτα?
μπορεί να έχουν τα ίδια άλογα (140) αλλά στο Astra έχει ελαφρά μεγαλύτερη ροπή σε αρκετά χαμηλότες στροφές
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Σίγουρα είναι ακριβό το Civic και τώρα που ήρθε και το Astra στα 1,8 με καλύτερη τιμή θα τα βρει σκούρα. Έχει βέβαια την αξιοπιστία η Honda αλλά δεν νομίζω πως φτάνει αυτό.
Αφήστε που όταν εμφανιστεί το «άλλο» με τα 140 ΗΡ, GOLF, θα τρέχει και δε θα φτάνει ο Σαρακάκης.
Δεν το κρύβω ότι το είχα στα υπ’ όψιν για αγορά το Civic, αλλά μετά το τεστ που διάβασα αλλάζω γνώμη. Όταν το οδηγήσω θα καταλήξω αλλά θα πάω αρνητικά επηρεασμένος αυτή τη φορά.Τι σχέση έχει ο Σαρακάκης με αυτά?
Αυτός το κατασκευάζει?
Αυτός διαλέγει τους κινητήρες?
Δηλαδή έξω είναι φτηνότερη η Honda? ή εξω βγάζει λιγότερα άλογα ή έχει άλλο κιβώτιο
Διαβάσατε μισό άρθρο και.... -
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Σίγουρα είναι ακριβό το Civic και τώρα που ήρθε και το Astra στα 1,8 με καλύτερη τιμή θα τα βρει σκούρα. Έχει βέβαια την αξιοπιστία η Honda αλλά δεν νομίζω πως φτάνει αυτό.
Αφήστε που όταν εμφανιστεί το «άλλο» με τα 140 ΗΡ, GOLF, θα τρέχει και δε θα φτάνει ο Σαρακάκης.
Δεν το κρύβω ότι το είχα στα υπ’ όψιν για αγορά το Civic, αλλά μετά το τεστ που διάβασα αλλάζω γνώμη. Όταν το οδηγήσω θα καταλήξω αλλά θα πάω αρνητικά επηρεασμένος αυτή τη φορά.Συγγνωμη ρε παιδια, ποιο τεστ διαβασαμε???
Αν λεμε το τεστ των 4Τ για το 5θυρο, sorry αλλα δεν ειδα αρνητικα πραγματα. Δηλαδη επειδη το 0-100 δεν ειναι 8,9 αλλα 9,8 εχασε η Βενετιά βελόνι??? Το μονο αρνητικο που ειδα (για το 5θυρο παντα) ηταν αυτο για τα καθισματα και οτι ο κινητηρας δειχνει τα δοντια του ψηλα.Α ναι, και η ηχομονωση.
Να πιασουμε παλι τα 'βασικα' οτι οι κινητηρες Honda ΠΑΝΤΑ δειχνουν τα δοντια τους ψηλα? Δεν νομιζω, οτι εδω εχουμε να κανουμε με ασχετους.
Να πιασουμε το θεμα ηχομονωσης που για ΜΕΝΑ ειναι κατι υποκειμενικο?
Δηλαδη τι θελουμε? Την ηχομονωση του υβριδικου Lexus με τα λεφτα του Civic???
Αν λεμε για το τεστ του 4θυρου ναι ασφαλως και υστερει σε 'οδηγοκεντρικοτητα' εν σχεσει με το 3αρι της mazda. Τουλαχιστον ετσι λεει το τεστ.
Εχουμε πλακα παντως... σε ολα τα τοπικς. -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Σίγουρα είναι ακριβό το Civic και τώρα που ήρθε και το Astra στα 1,8 με καλύτερη τιμή θα τα βρει σκούρα. Έχει βέβαια την αξιοπιστία η Honda αλλά δεν νομίζω πως φτάνει αυτό.
Αφήστε που όταν εμφανιστεί το «άλλο» με τα 140 ΗΡ, GOLF, θα τρέχει και δε θα φτάνει ο Σαρακάκης.
Δεν το κρύβω ότι το είχα στα υπ’ όψιν για αγορά το Civic, αλλά μετά το τεστ που διάβασα αλλάζω γνώμη. Όταν το οδηγήσω θα καταλήξω αλλά θα πάω αρνητικά επηρεασμένος αυτή τη φορά.Τι σχέση έχει ο Σαρακάκης με αυτά?
Αυτός το κατασκευάζει?
Αυτός διαλέγει τους κινητήρες?
Δηλαδή έξω είναι φτηνότερη η Honda? ή εξω βγάζει λιγότερα άλογα ή έχει άλλο κιβώτιο
Διαβάσατε μισό άρθρο και....Στο bold είσαι φάουλ!
Με την λογική σου κι εσύ έκανες ένα τεστ drive και...(λέμε τώρα)Ο Σαρακάκης έχει σχέση εφόσον είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Ηonda στην Ελλάδα. Αυτός τα φέρνει και καθορίζει την τιμή τους εν Ελλάδι.
Θυμάσαι το S2000 πόσο το πουλούσαν έξω και πόσο Ελλάδα; -
θυμάμαι και γι αυτό έχει τιμωρηθεί
Δε πούλησε το αμάξι. Αλλα το civic εχει την τιμή που εχει παντού -
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
Συγγνωμη ρε παιδια, ποιο τεστ διαβασαμε???
Αν λεμε το τεστ των 4Τ για το 5θυρο, sorry αλλα δεν ειδα αρνητικα πραγματα. Δηλαδη επειδη το 0-100 δεν ειναι 8,9 αλλα 9,8 εχασε η Βενετιά βελόνι??? Το μονο αρνητικο που ειδα (για το 5θυρο παντα) ηταν αυτο για τα καθισματα και οτι ο κινητηρας δειχνει τα δοντια του ψηλα.Α ναι, και η ηχομονωση.
Να πιασουμε παλι τα 'βασικα' οτι οι κινητηρες Honda ΠΑΝΤΑ δειχνουν τα δοντια τους ψηλα? Δεν νομιζω, οτι εδω εχουμε να κανουμε με ασχετους.
Να πιασουμε το θεμα ηχομονωσης που για ΜΕΝΑ ειναι κατι υποκειμενικο?
Δηλαδη τι θελουμε? Την ηχομονωση του υβριδικου Lexus με τα λεφτα του Civic???
Αν λεμε για το τεστ του 4θυρου ναι ασφαλως και υστερει σε 'οδηγοκεντρικοτητα' εν σχεσει με το 3αρι της mazda. Τουλαχιστον ετσι λεει το τεστ.
Εχουμε πλακα παντως... σε ολα τα τοπικς.Τις ρεπριζ του τις θεωρεις ικανοποιητικες για 1800αρη κινητηρα Honda με 140ΗΡ? Τον χαλαρο επιλογεα?
Περαν αυτων που ανεφερες, για την ανεση της αναρτησης επισης δεν γραφουν καλα λογια ενω μιλανε για 'ψήγματα' σπορ συμπεριφορας δουλευοντας τον κινητηρα ψηλα. Βεβαια αυτο μπορει να μην ενδιαφερει καποιους.
Τελος στον επιλογο νομιζω οτι αφηνεται ενας σαφης υπαινιγμος για τον ανταγωνισμο... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Σίγουρα είναι ακριβό το Civic και τώρα που ήρθε και το Astra στα 1,8 με καλύτερη τιμή θα τα βρει σκούρα. Έχει βέβαια την αξιοπιστία η Honda αλλά δεν νομίζω πως φτάνει αυτό.
Αφήστε που όταν εμφανιστεί το «άλλο» με τα 140 ΗΡ, GOLF, θα τρέχει και δε θα φτάνει ο Σαρακάκης.
Δεν το κρύβω ότι το είχα στα υπ’ όψιν για αγορά το Civic, αλλά μετά το τεστ που διάβασα αλλάζω γνώμη. Όταν το οδηγήσω θα καταλήξω αλλά θα πάω αρνητικά επηρεασμένος αυτή τη φορά.Τι σχέση έχει ο Σαρακάκης με αυτά?
Αυτός το κατασκευάζει?
Αυτός διαλέγει τους κινητήρες?
Δηλαδή έξω είναι φτηνότερη η Honda? ή εξω βγάζει λιγότερα άλογα ή έχει άλλο κιβώτιο
Διαβάσατε μισό άρθρο και....Στο bold είσαι φάουλ!
Με την λογική σου κι εσύ έκανες ένα τεστ drive και...(λέμε τώρα)Εγώ έκανα ένα στο 4 θυρο και κανένα στο 5θυρο και εχω ενα ΤΑΠΕΡ
Αρα μου φάνηκε πιο αργο απ ότι και να μου δώσεις,
Βέβαια μετά από τις 3500 το αμάξι ρουφάει χιλιόμετρα πολύ γρήγορα
Το ίδιο κάνει και το typeR.
Θεωρώ ότι το 1800 το 4θυρο ήταν καταπληκτικό στην εθνική αλλά θέλει περισσότερες στροφές (+3500) για να γκαζώσεις πολύ
Και δε καταλαβαίνεις με πόσα πάς. Φορτώνει και για πλάκα έχεις 170 κμ -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Σίγουρα είναι ακριβό το Civic και τώρα που ήρθε και το Astra στα 1,8 με καλύτερη τιμή θα τα βρει σκούρα. Έχει βέβαια την αξιοπιστία η Honda αλλά δεν νομίζω πως φτάνει αυτό.
Αφήστε που όταν εμφανιστεί το «άλλο» με τα 140 ΗΡ, GOLF, θα τρέχει και δε θα φτάνει ο Σαρακάκης.
Δεν το κρύβω ότι το είχα στα υπ’ όψιν για αγορά το Civic, αλλά μετά το τεστ που διάβασα αλλάζω γνώμη. Όταν το οδηγήσω θα καταλήξω αλλά θα πάω αρνητικά επηρεασμένος αυτή τη φορά.Τι σχέση έχει ο Σαρακάκης με αυτά?
Αυτός το κατασκευάζει?
Αυτός διαλέγει τους κινητήρες?
Δηλαδή έξω είναι φτηνότερη η Honda? ή εξω βγάζει λιγότερα άλογα ή έχει άλλο κιβώτιο
Διαβάσατε μισό άρθρο και....Στο bold είσαι φάουλ!
Με την λογική σου κι εσύ έκανες ένα τεστ drive και...(λέμε τώρα)Εγώ έκανα ένα στο 4 θυρο και κανένα στο 5θυρο και εχω ενα ΤΑΠΕΡ
Αρα μου φάνηκε πιο αργο απ ότι και να μου δώσεις,
Βέβαια μετά από τις 3500 το αμάξι ρουφάει χιλιόμετρα πολύ γρήγορα
Το ίδιο κάνει και το typeR.
Θεωρώ ότι το 1800 το 4θυρο ήταν καταπληκτικό στην εθνική αλλά θέλει περισσότερες στροφές (+3500) για να γκαζώσεις πολύ
Και δε καταλαβαίνεις με πόσα πάς. Φορτώνει και για πλάκα έχεις 170 κμΞέρω ότι έχεις το τάπερ, εγώ καυτηρίασα την λίγο απότομη συμπεριφορά σου στο θέμα.
-
Για να βαλουμε τα πραγματα στη θεση τους.
Οδηγησα το 4θυρο και το μονο που μου εκανε καλη εντυπωση ηταν ο κινητρας ψηλα. (Αυτο παντα το περιμενεις απο ενα Honda).
Το στησιμο του αυτοκινητου προσωπικα δε μου αρεσε. Στο 5θυρο,οπως λεει στους 4Τ, εχει μια σχετικα πιο σκληρη ρυθμιση στις αναρτησεις και το καλυτερο τιμονι που εχει βγει σε Civic. Αν θα μου αρεσει δεν το ξερω.(δεν το νομιζω ομως)
Τα 0 - 100 δεν τα κοιταζω ποτε. Οι ρεπριζ με ενδιαφερουν και εκει ειναι που χρειαζονται οι κοντες σχεσεις. Απουσιαζουν ομως οπως παντα. Γιαυτο ειναι και οικονομικο στη καταναλωση.Και επειδη οδηγω το Rallye ειμαι ιδιαιτερα ααιτητικος στο θεμα κρατημα!!!
-
αυτό περίμενα να διαβάσω
Τι αμάξι έχεις
Τωρα εξηγούνται όλα...
Άμα πας στον πατέρα μου και του πεις δε μου αρεσει αυτό το αμάξι (και δει τι αμάξι έχεις) θα πάει να το πάρει...- Εγω προχτές βγήκα από το δικό μου και πήγα ταξίδι με ένα μικρό.... κόντεψα να φαω τα μουτρα μου στην πρώτη στροφή.... Αμα έχεις συνηθίσει σε κάτι συγκεκριμένο οι mass market λύσεις δε σου αρέσουν
-
Δυστυχως δε μπορω να βρω ευκολα αλλο αμαξι. Καπως κοντα ειμαι με το Golf V. Το εχει παρει ενας φιλος το 1,6 FSI, του εχει αλλαξει αναρτησεις, αλλα παρολο που κοπαναει πιο πολυ απ το Rallye, δε μου δινει την ιδια αισθηση.
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Δυστυχως δε μπορω να βρω ευκολα αλλο αμαξι. Καπως κοντα ειμαι με το Golf V. Το εχει παρει ενας φιλος το 1,6 FSI, του εχει αλλαξει αναρτησεις, αλλα παρολο που κοπαναει πιο πολυ απ το Rallye, δε μου δινει την ιδια αισθηση.Παντως φιλε rallye40 στην κατηγορια αυτη νομιζω οτι αν υπαρχει κατι που ισως σου ταιριαζε μετα το Rallye αυτο ειναι πρωτα η 147 και μετα τα Focus/Golf V. Διαβασα σε αλλο thread οτι εισαι και παλιος ιταλοφιλος οποτε σιγουρα θα την εκτιμησεις.
Σταματω εδω ομως γιατι ειμαστε πολυ offtopic -
Επειδη η φαμιλια μεγαλωσε χρειαζομαι πιοπολους χωρους τωρα. Να σκεφτειται οτι ψαχνω και για SUV. Τα φοβαμαι ομως. Ειμαι σε πολυ περιεργη κατασταση. Το μονο σιγουρο ειναι οτι θα προσπαθησω να κρατησω το Rallye
Ηonda Civic 2005