-
Ρε Τίμο μην μπαίνεις στο κόπο να απαντάς στον redarmy7 είναι ο ίδιος που είχε μπει στο club ως c2vts125 και ήθελε μόνο να αναστατώσει το κλίμα στο forum και όχι να κάνει μια φυσιολογική συζήτηση.
Το μόνο που θέλει είναι να αποδείξει στα λόγια(και στα γραπτά ) πως το εκάστοτε νέο γρήγορο και μικρό αυτοκίνητο είναι πιο γρήγορο απ'το RALLYE και για μένα αυτό λέει πολλά για την αξία του 106 που έγινε θρύλος πριν καν σταματήσει η παραγωγή του!!!!!
Τώρα όλα τα άλλα τα ακούω βερεσέ.... -
Παντως προβλεπω και σε καμια 10αρια χρονια οτι 'γρηγορο' βγαινει να συγκρινεται με το rallye!!!!
αυτο λεει απο μονο του πολλα...
προσωπικα πιστευω οτι το fiesta θα ειναι ενα πολυ καλο,γρηγορο ποιοτικο μικρο.
μεχρι εκει..επισης..σιγουρα θα ειναι πιο ποιοτικο,πιο αθορυβο κτλ...αλλα εδω μιλαμε για μικρα gti..
σε αυτη την κατηγορια κοιτας επιδοσεις,feeling πισω απο το τιμονι,κρατημα κτλ...οσο για το feeling..
αν ποτε βγει αμαξακι της μικρης κατηγοριας που να εχει το χαρακτηρα του 106 ελατε να μου το δειξετε..μπορει το 1300αρακι μου να μην εχει τις επιδοσεις των 'καινουργιων' 1600αριων 'gti' αλλα αφου με κανει και εχω χαμογελο διαρκειας οποτε το οδηγαω...αυτο φτανει..
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Βρε Τίμο!! Κι εσυ τέκνον Βρούτε?!!!
Γιατι πρέπει ντε και καλά να μπαινουμε στην λογική του ποιό είναι καλύτερο και χειρότερο με υποκειμενικά κριτήρια?!!!Αν το Fiesta είναι καλό θα το δείξει ο χρόνος!
Ακόμα και αν σκίσεις ενα Fiesta με το 106 στα Μέγαρα πως μετράς τον παράγοντα οδηγός?Αν εγω είμαι καλύτερος από εσένα,δεν φταίει το αυτοκίνητο!!! (λέμε τώρα)!!!
Η δημοσίευση μου κυρίως αφορά στο να μην μπούμε πάλι σε μια ανούσια κόντρα για το Α ή το Β αυτοκίνητο αλλά να μείνουμε επί της ουσίας!
Η Ford ανακοίνωσε ενα γρήγορο αυτοκίνητο!!Ακόμα μια εταιρεία που το κάνει!!Που πάμε!!??...Σε γρήγορα και compact αυτοκίνητα?
Μα δεν λεω πουθενα οτι κατι ειναι καλυτερο απο κατι αλλο ρε Νικο....!!!
Απλα ψαχνω αφορμη να το δω απο κοντα και να δω τι κανει . Αν ο φιλος το παρει τελικα και δεν μεινει στις αναφορες περιοδικων και ξενων Forum...
Με παρεξηγησες . Εγω παντα με θετικη διαθεση γραφω....Υ.Γ. σε γρηγορα μικρα και ΦΤΗΝΑ αυτοκινητα παντως δεν παμε. Μαλλον φευγουμε απο κει ...
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Ρε Τίμο μην μπαίνεις στο κόπο να απαντάς στον redarmy7 είναι ο ίδιος που είχε μπει στο club ως c2vts125 και ήθελε μόνο να αναστατώσει το κλίμα στο forum και όχι να κάνει μια φυσιολογική συζήτηση.Το μόνο που θέλει είναι να αποδείξει στα λόγια(και στα γραπτά ) πως το εκάστοτε νέο γρήγορο και μικρό αυτοκίνητο είναι πιο γρήγορο απ'το RALLYE και για μένα αυτό λέει πολλά για την αξία του 106 που έγινε θρύλος πριν καν σταματήσει η παραγωγή του!!!!!
Τώρα όλα τα άλλα τα ακούω βερεσέ....Α αυτο δεν το ηξερα.... Αν ειναι ετσι τοτε φιλε Νικο (Kouk ) αλλαζει το πραγμα ....
-
Αν συγκρίνει κάποιος το Rallye με το φιεστάκι είναι σαν να συγκρίνει την βούρτσα με την π... Λούτσα!
Το φιεστάκι θα είναι ένα άλλο ένα C2 vts.... τίποτα άλλο.
-
Πιστεύω ότι,τό 'ST' θά είναι στά πλαίσια τών υπολοίπων φόρντ πού μοιράζονται τό ίδιο όνομα.Γρήγορο/ασφαλές/άνετο.
Αν θά υπάρξει κάποια έκδοση 'RS',ίσως τότε νά βρούμε τόν καινούριο ηγέτη τής κατηγορίας.
Μήν ξεχνάτε,ότι η φόρντ,έχει δώσει δείγματα γραφής,στά μικρά καί γρήγορα αυτοκίνητα έως τώρα,καί σέ επίπεδο 'χρόνων' αλλά καί 'αίσθησης'(Sport Ka,Puma) -
Γιατί κανεις δεν αναφέρει πουθενα Ibiza FR?19 χιλιάρικα εχει περίπου και αυτο και βάζει φωτιά στο δρόμο.Η 206 RC?
-
Μου φαινεται πως δεν διαβαζετε τι γραφω.Επαναλαμβανω λοιπον.Το fiesta st στην πιστα lomel κανει σχεδον ισαξιους χρονους με το focus rs των 210 turbatwn αλογων εχοντασ και μπλοκε.Το fiesta st θα εχει υδραυλικο τιμονι 2.5 στροφων και οχι ηλεκτρικο που εχει π.χ το c2 και εχει και μεγαλο μεταξονιο για ηπιες αντιδρασεις.
http://www.fordfiestast.com/article.asp?id=11 Αυτο το αρθρο ειναι αφιερωμενο στους σαξοραλλους. Η τιμη του θα ειναι σιγουρα κατω απο 19.000 ευρο.Συμφωνα με τους ελληνες αντιπροσωπους εδω θα κοστιζει 18.000 ευρο -
Ειλικρινά υπάρχουν νοήμονες άνθρωποι που μπορούν να συγκρίνουν πχ μία Alpine A110 με ένα Mitsubishi EVO , ή μία Stratos με ένα Ford Coswοrth, ή ένα Escort MKII με ένα Type-R?
Έτσι πώς θα συγκρίνεις ένα αυτοκίνητο που ξεκίνησε να χτίζεται πριν 10 και πλέον χρόνια με ένα που βγαίνει τώρα?
Τα legends λέγονται έτσι γιατί αφήσαν μία εποχή , ήταν μακράν του ανταγωνισμού και συγκίνησαν το κοινό!
Αυτό το πέτυχαν τα saxoralla και δεν ξεγίνεται! Με την οριστική διακοπή της παραγωγής τους έκλεισε ένα κεφάλαιο σημαντικό!
Αν το Φιέστα καταφέρει να γίνει και αυτό legend μόνο ο χρόνος θα το δείξει και κανένας δεν μπορεί να το προδικάσει! Θυμηθείτε τι λέγανε για το Φόκους ΡΣ ότι θα γίνει το σύγχρονο ΜΚΙΙ έγινε? Όχι ακόμη!
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Πιστεύω ότι θα έχει χαλαρά 19 χιλ οταν ερθει με το καλό,μην συγκρίνουμε με τιμές Αγγλίας,εμείς οι μόνιμοι κάτοικοι Μονακο-Ελλάδας πληρώνουμε παντα παραπάνω
Παντως τα fordάκια στριβουν όπως λίγα...Και το C2 VTS στην Αγγλία έχει 18k αλλά στην Ελλάδα πωλείται 16 παρα κάτι.
Οπότε μην το παίρνεις κ δεδομένο αυτό που λες...SaxoRallo για πάντα!
-
Δηλαδη θα εχει 18 χιλιαρικα ενω τα Rallye εκαναν 11 αν θυμαμαι καλα. Και τα κατηγορεις οτι ηταν γυμνα? Ακομα και απο το GTi που εκαν γυρω στα 15 ειναι ενα μυριο ακριβοτερο...
Απο κει και περα ξαναλεω, κατσε να βγει και βλεπουμε. Λες να εβγαινε η Ford και να ελεγε οτι ειναι αργο και για τα μπαζα?
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Ειλικρινά υπάρχουν νοήμονες άνθρωποι που μπορούν να συγκρίνουν πχ μία Alpine A110 με ένα Mitsubishi EVO , ή μία Stratos με ένα Ford Coswοrth, ή ένα Escort MKII με ένα Type-R?Έτσι πώς θα συγκρίνεις ένα αυτοκίνητο που ξεκίνησε να χτίζεται πριν 10 και πλέον χρόνια με ένα που βγαίνει τώρα?
Τα legends λέγονται έτσι γιατί αφήσαν μία εποχή , ήταν μακράν του ανταγωνισμού και συγκίνησαν το κοινό!
Αυτό το πέτυχαν τα saxoralla και δεν ξεγίνεται! Με την οριστική διακοπή της παραγωγής τους έκλεισε ένα κεφάλαιο σημαντικό!
Αν το Φιέστα καταφέρει να γίνει και αυτό legend μόνο ο χρόνος θα το δείξει και κανένας δεν μπορεί να το προδικάσει! Θυμηθείτε τι λέγανε για το Φόκους ΡΣ ότι θα γίνει το σύγχρονο ΜΚΙΙ έγινε? Όχι ακόμη!
Συμφωνώ απόλυτα με τον φίλο.Κάθε πράγμα στην εποχή του.Πάντως Red Army ο τίτλος σου είναι άκρως προκλητικός!
-
Οτι το Fiesta ειναι διλιτρο δεν το κοιταει κανεις;
Οτι θα εχει τεκμηριο (ετσι που τα καταφεραν) δεν πειραζει κανενα;
Οτι τα εξοδα ασφαλισης και τα τελη κυκλοφοριας θα ειναι αλλου δεν το κοιταμε;
Οτι το κοστος χρησης και συντηρησης θα ξεφευγει απο την κατηγορια των μικρων δεν το σκεφτομαστε;Ας ξυπνησουμε και ας μιλησουμε για το κοσμο που ζουμε και οχι για το κοσμο που θα θελαμε να ζουμε.
Rallye for ever!
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Στην αγγλια εχει ηδη ανακοινωθει η τιμη του.19.000 ευρο θα κοστιζει κυριοι και θα εχει 16αρες ζαντες και esp στον βασικο εξοπλισμο.Στο focus club λενε οτι στην ελλαδα θα κοστιζει γυρω στις 18.000 ευρο.Εχουν ρωτησει καποιους αντιπροσωπους τηs ford.Τι σχεση εχει ο ραλος με το στ?Το rallye gti κοστιζε 14 με 15.000 ευρο και ειχε σημαντικες ελλειψεις στον εξοπλισμο και ηταν και αποτομο και και και.Ε λοιπον το στ με 4.000 ευρο παραπανω θα εχει καλυτερο εξοπλισμο θα ειναι γρηγοροτερο και με καλυτερο κρατημα και ασφαλεστερο.Επιτελους οι πιτσιρικαδες θα σταματησουν να πεφτουν σε κολωνες.Τα σαξοραλλα ηταν ακρως επικυνδινα.
http://fiesta.focuscosworth.co.uk/ubbthreads.php Σε αυτην την σελιδα μπορειτε να βρειτε τα παντα για το φιεστα στ.Ξέχασες να γράψεις οτι θα ευχόσουν να είναι φούλ στα ηλεκτρονικά,μη απενεργοποιήσιμα φυσικά για ακόμη περισσότερη ασφάλεια. Για τη τιμή δεν είμαι και τόσο αισιόδοξος οτι θα είναι τόσο χαμηλή,μακάρι πάντως. Το αν έχει σχέση το rallye με το St θα το δούμε όταν έρθει εδώ και δε μιλάω για τις απόλυτες επιδόσεις αλλά για την απόλαυση στην οδήγηση. Τέλος,τι άλλο έπρεπε να έχει δηλαδή το 106 GTi ; Γαργαλιέρες στη πλάτη;
-
Βγαινει και το COLT με 1500cc ΤURBO στα 150 (?) αλογα.Το εχει στο AUTOCAR σαν γνωριμια.
-
Ε οχι και legend το rallye,μην παμε στο αλλο άκρο.Ενα αυτοκινητάκι ήτανε,να μου πείτε πχ το renault williams ναι,άλλη φάση.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ε οχι και legend το rallye,μην παμε στο αλλο άκρο.Ενα αυτοκινητάκι ήτανε,να μου πείτε πχ το renault williams ναι,άλλη φάση.....έτσι είναι αν έτσι το βλέπεις
-
Καλό ήταν το Rallye, καλο και το Punto GT, καλο και το EVO, καλο και το Focus RS αλλα αυτοκινητο σαν την **LANCIA DELTA INTEGRALE **δεν ξαναβγαινει δυστυχως. Ο ορισμος του legend...
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ε οχι και legend το rallye,μην παμε στο αλλο άκρο.Ενα αυτοκινητάκι ήτανε,να μου πείτε πχ το renault williams ναι,άλλη φάση.Ελα ντε, ηταν μονο σχεδον το ιδιο γρηγορο και καθαροαιμο με τα μισα λεφτα απο το Williams...
-
Δεν ξέρω για το πως θα πηγαίνει, πάντως το εσωτερικό του φιέστα είναι χάλια!
Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ.BYE BYE RALLYE.FIESTA ST 150 PS