Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βάρος αυτοκινήτων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βάρος αυτοκινήτων
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    7
    19
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Σε αυτό το σάιτ http://auto.howstuffworks.com/enzo1.htm λέει οτι η Ένζο ζυγίζει 1,365 κιλά και οτι έχει γίνει εκτεταμένη χρήση ελαφρών υλικών. Δηλαδή άμα δέν είχε γίνει χρήση ελαφρών υλικών πόσο θα ζύγιζε, 2,5 τόνους?

      Ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα περίμενε κανείς να ζυγίζει κάτω απο τόνο, καθώς πέρα απο τα ελαφριά υλικά, του λείπουν πολλά απο τα πράγματα που βρίσκονται σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο. Απο πού προέρχεται όλο αυτό το βάρος?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dog80 last edited by

        Σε αυτό το σάιτ http://auto.howstuffworks.com/enzo1.htm λέει οτι η Ένζο ζυγίζει 1,365 κιλά και οτι έχει γίνει εκτεταμένη χρήση ελαφρών υλικών. Δηλαδή άμα δέν είχε γίνει χρήση ελαφρών υλικών πόσο θα ζύγιζε, 2,5 τόνους?

        Ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα περίμενε κανείς να ζυγίζει κάτω απο τόνο, καθώς πέρα απο τα ελαφριά υλικά, του λείπουν πολλά απο τα πράγματα που βρίσκονται σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο. Απο πού προέρχεται όλο αυτό το βάρος?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dog80 last edited by

          Σε αυτό το σάιτ http://auto.howstuffworks.com/enzo1.htm λέει οτι η Ένζο ζυγίζει 1,365 κιλά και οτι έχει γίνει εκτεταμένη χρήση ελαφρών υλικών. Δηλαδή άμα δέν είχε γίνει χρήση ελαφρών υλικών πόσο θα ζύγιζε, 2,5 τόνους?

          Ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα περίμενε κανείς να ζυγίζει κάτω απο τόνο, καθώς πέρα απο τα ελαφριά υλικά, του λείπουν πολλά απο τα πράγματα που βρίσκονται σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο. Απο πού προέρχεται όλο αυτό το βάρος?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • J
            johnnyka last edited by

            Ο χρήστης dog80 έγραψε:
            Σε αυτό το σάιτ http://auto.howstuffworks.com/enzo1.htm λέει οτι η Ένζο ζυγίζει 1,365 κιλά και οτι έχει γίνει εκτεταμένη χρήση ελαφρών υλικών. Δηλαδή άμα δέν είχε γίνει χρήση ελαφρών υλικών πόσο θα ζύγιζε, 2,5 τόνους?

            Ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα περίμενε κανείς να ζυγίζει κάτω απο τόνο, καθώς πέρα απο τα ελαφριά υλικά, του λείπουν πολλά απο τα πράγματα που βρίσκονται σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο. Απο πού προέρχεται όλο αυτό το βάρος?

            Μονο ο 6λιτρος κινητηρας της παιζει να ζυγιζει οσο ενα μικρομεσαιο
            Τοσο ζυγιζει και το Α3 που ειναι 1.6, εχει πεντε ταχυτητες, μικροτερους τροχους, μικροτερα δισκοφρενα και φυσικα μικροτερες δισατασεις!!!
            Θαυμα ειναι το βαρος της!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lkar last edited by

              μπορεί κάποιος mod να μεταφέρει απαντήσεις από αυτό;

              http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=9176

              το σκίσαμε το RS4

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Από συνέντευξη του διευθυντή έρευνας της ///M στο BMW Magazin:
                Είναι καλύτερο να έχεις 1000kg βάρος παρά 1000kgm ροπής.

                Η M3 CSL έχει οροφή από ανθρακονήματα, και είναι το πρώτο 'εξάρτημα' από ανθρακονήματα που βγήκε σε 'μαζική' παραγωγή. Τυπικά η κατασκευή εξαρτημάτων από ανθυρακονήματα είναι χειρωνακτική εργασία. Όμως, αν η μέθοδος γενικευτεί θα μειώσει το κόστος παραγωγής γιατί με τα ανθρακονήματα μπορούν να φτιαχτούν ιδιαίτερα πολύπλοκες φόρμες, που ως τώρα απαιτούσαν πολλά μεταλλικά εξαρτήματα.

                Επίσης, νέα μεταλλικά κράματα θα ελαφρύνουν ακόμα περισσότερο τα μηχανικά μέρη. Η έρευνα έχει στραφεί στο μαγνήσιο, αλλά το πρόβλημά του είναι ότι δεν είναι αρκετά ανθεκτικό στις υψηλές θερμοκρασίες.

                Θα χρειαστούν περίπου 5-10 χρόνια για να εφαρμοστούν ευρύτερα τέτοιες λύσεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  taurus last edited by

                  Έχει παραγίνει το κακό με τα βάρη των αυτοκινήτων. Το mirafiori που είχα πριν λίγα χρόνια οριακά έφτανε τον ένα τόνο και μετά αναρωτιόμουν πως γίνεται να περνάω όλα τα 1600άρια της αγοράς (1600 και αυτό)

                  Και για να μη μου πει κάποιος ότι τα παλιά δεν είχαν παθητική ασφάλεια, δεν θα πάω μακριά. Το Toledo του πατέρα μου, '98 μοντέλο, με δυο αερόσακους και παθητική ασφάλεια που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα πιο καινούρια (έχει σωθεί η οικογένεια ενός φίλου με ένα τέτοιο σε αρκετά σοβαρό ατύχημα), ζυγίζει μόλις 1080 κιλά, 30 κιλά βαρύτερο από ένα C2 VTS και κατά τι ελαφρύτερο από ένα Polo!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    cmarin last edited by

                    Ο χρήστης lkar έγραψε:
                    μπορεί κάποιος mod να μεταφέρει απαντήσεις από αυτό;

                    http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=9176

                    το σκίσαμε το RS4

                    Οκ, έγινε συνεχίστε εκεί να γράφετε!

                    http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=9221

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr