-
Σε αυτό το σάιτ http://auto.howstuffworks.com/enzo1.htm λέει οτι η Ένζο ζυγίζει 1,365 κιλά και οτι έχει γίνει εκτεταμένη χρήση ελαφρών υλικών. Δηλαδή άμα δέν είχε γίνει χρήση ελαφρών υλικών πόσο θα ζύγιζε, 2,5 τόνους?
Ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα περίμενε κανείς να ζυγίζει κάτω απο τόνο, καθώς πέρα απο τα ελαφριά υλικά, του λείπουν πολλά απο τα πράγματα που βρίσκονται σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο. Απο πού προέρχεται όλο αυτό το βάρος?
-
Σε αυτό το σάιτ http://auto.howstuffworks.com/enzo1.htm λέει οτι η Ένζο ζυγίζει 1,365 κιλά και οτι έχει γίνει εκτεταμένη χρήση ελαφρών υλικών. Δηλαδή άμα δέν είχε γίνει χρήση ελαφρών υλικών πόσο θα ζύγιζε, 2,5 τόνους?
Ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα περίμενε κανείς να ζυγίζει κάτω απο τόνο, καθώς πέρα απο τα ελαφριά υλικά, του λείπουν πολλά απο τα πράγματα που βρίσκονται σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο. Απο πού προέρχεται όλο αυτό το βάρος?
-
Σε αυτό το σάιτ http://auto.howstuffworks.com/enzo1.htm λέει οτι η Ένζο ζυγίζει 1,365 κιλά και οτι έχει γίνει εκτεταμένη χρήση ελαφρών υλικών. Δηλαδή άμα δέν είχε γίνει χρήση ελαφρών υλικών πόσο θα ζύγιζε, 2,5 τόνους?
Ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα περίμενε κανείς να ζυγίζει κάτω απο τόνο, καθώς πέρα απο τα ελαφριά υλικά, του λείπουν πολλά απο τα πράγματα που βρίσκονται σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο. Απο πού προέρχεται όλο αυτό το βάρος?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Σε αυτό το σάιτ http://auto.howstuffworks.com/enzo1.htm λέει οτι η Ένζο ζυγίζει 1,365 κιλά και οτι έχει γίνει εκτεταμένη χρήση ελαφρών υλικών. Δηλαδή άμα δέν είχε γίνει χρήση ελαφρών υλικών πόσο θα ζύγιζε, 2,5 τόνους?Ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα περίμενε κανείς να ζυγίζει κάτω απο τόνο, καθώς πέρα απο τα ελαφριά υλικά, του λείπουν πολλά απο τα πράγματα που βρίσκονται σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο. Απο πού προέρχεται όλο αυτό το βάρος?
Μονο ο 6λιτρος κινητηρας της παιζει να ζυγιζει οσο ενα μικρομεσαιο
Τοσο ζυγιζει και το Α3 που ειναι 1.6, εχει πεντε ταχυτητες, μικροτερους τροχους, μικροτερα δισκοφρενα και φυσικα μικροτερες δισατασεις!!!
Θαυμα ειναι το βαρος της!!! -
μπορεί κάποιος mod να μεταφέρει απαντήσεις από αυτό;
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=9176
το σκίσαμε το RS4
-
Από συνέντευξη του διευθυντή έρευνας της ///M στο BMW Magazin:
Είναι καλύτερο να έχεις 1000kg βάρος παρά 1000kgm ροπής.Η M3 CSL έχει οροφή από ανθρακονήματα, και είναι το πρώτο 'εξάρτημα' από ανθρακονήματα που βγήκε σε 'μαζική' παραγωγή. Τυπικά η κατασκευή εξαρτημάτων από ανθυρακονήματα είναι χειρωνακτική εργασία. Όμως, αν η μέθοδος γενικευτεί θα μειώσει το κόστος παραγωγής γιατί με τα ανθρακονήματα μπορούν να φτιαχτούν ιδιαίτερα πολύπλοκες φόρμες, που ως τώρα απαιτούσαν πολλά μεταλλικά εξαρτήματα.
Επίσης, νέα μεταλλικά κράματα θα ελαφρύνουν ακόμα περισσότερο τα μηχανικά μέρη. Η έρευνα έχει στραφεί στο μαγνήσιο, αλλά το πρόβλημά του είναι ότι δεν είναι αρκετά ανθεκτικό στις υψηλές θερμοκρασίες.
Θα χρειαστούν περίπου 5-10 χρόνια για να εφαρμοστούν ευρύτερα τέτοιες λύσεις.
-
Έχει παραγίνει το κακό με τα βάρη των αυτοκινήτων. Το mirafiori που είχα πριν λίγα χρόνια οριακά έφτανε τον ένα τόνο και μετά αναρωτιόμουν πως γίνεται να περνάω όλα τα 1600άρια της αγοράς (1600 και αυτό)
Και για να μη μου πει κάποιος ότι τα παλιά δεν είχαν παθητική ασφάλεια, δεν θα πάω μακριά. Το Toledo του πατέρα μου, '98 μοντέλο, με δυο αερόσακους και παθητική ασφάλεια που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα πιο καινούρια (έχει σωθεί η οικογένεια ενός φίλου με ένα τέτοιο σε αρκετά σοβαρό ατύχημα), ζυγίζει μόλις 1080 κιλά, 30 κιλά βαρύτερο από ένα C2 VTS και κατά τι ελαφρύτερο από ένα Polo!!!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
μπορεί κάποιος mod να μεταφέρει απαντήσεις από αυτό;http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=9176
το σκίσαμε το RS4
Οκ, έγινε συνεχίστε εκεί να γράφετε!
Βάρος αυτοκινήτων