Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγή κινητήρα σε σεατ από 1.4 101Hp σε 1.8 τουρμπο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αλλαγή κινητήρα σε σεατ από 1.4 101Hp σε 1.8 τουρμπο
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    8
    30
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vaglan last edited by

      Είμαι κάτοχος ενός ίμπιζα μοντέλο 2001 1,4 με 101Ηp. έχω κάνει ήδη βελτίωση 1ου σταδίου, καθώς και αλλαγή αμορτισέρ-ελατηρίων και στα φρένα. Σκέφτομαι να αλλάξω κινητήρα και να βάλω τον γνωστό 1.8 του γκρουπ(θα δηλώσω την αλλαγή να φάινεται στην άδεια κυκλοφορίας). Μήπως κάποιος γνωρίζει αν θα έχω πρόβλημα στο κτεο και γενικά με την πολιτεία γιατί δεν έχω καμιά όρεξη να έχω τραβήγματα. Βέβαια με απασχολεί και το πόσο αξιόπιστη θα είναι μια τέτοια μετατροπή δεδομένου ότι θα κοστίσει γύρω στα 5-6χιλιάδες ευρώ. Ο λόγος που δεν θέλω καινούριο είναι θέμα 'αρρώστιας', συναισθηματικό δέσιμο με το υπάρχον όχημα.
      Ευχαριστώ για την υπομονή, όποιος μπορεί ας μου απαντήσει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • V
        vaglan last edited by

        Είμαι κάτοχος ενός ίμπιζα μοντέλο 2001 1,4 με 101Ηp. έχω κάνει ήδη βελτίωση 1ου σταδίου, καθώς και αλλαγή αμορτισέρ-ελατηρίων και στα φρένα. Σκέφτομαι να αλλάξω κινητήρα και να βάλω τον γνωστό 1.8 του γκρουπ(θα δηλώσω την αλλαγή να φάινεται στην άδεια κυκλοφορίας). Μήπως κάποιος γνωρίζει αν θα έχω πρόβλημα στο κτεο και γενικά με την πολιτεία γιατί δεν έχω καμιά όρεξη να έχω τραβήγματα. Βέβαια με απασχολεί και το πόσο αξιόπιστη θα είναι μια τέτοια μετατροπή δεδομένου ότι θα κοστίσει γύρω στα 5-6χιλιάδες ευρώ. Ο λόγος που δεν θέλω καινούριο είναι θέμα 'αρρώστιας', συναισθηματικό δέσιμο με το υπάρχον όχημα.
        Ευχαριστώ για την υπομονή, όποιος μπορεί ας μου απαντήσει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vaglan last edited by

          Είμαι κάτοχος ενός ίμπιζα μοντέλο 2001 1,4 με 101Ηp. έχω κάνει ήδη βελτίωση 1ου σταδίου, καθώς και αλλαγή αμορτισέρ-ελατηρίων και στα φρένα. Σκέφτομαι να αλλάξω κινητήρα και να βάλω τον γνωστό 1.8 του γκρουπ(θα δηλώσω την αλλαγή να φάινεται στην άδεια κυκλοφορίας). Μήπως κάποιος γνωρίζει αν θα έχω πρόβλημα στο κτεο και γενικά με την πολιτεία γιατί δεν έχω καμιά όρεξη να έχω τραβήγματα. Βέβαια με απασχολεί και το πόσο αξιόπιστη θα είναι μια τέτοια μετατροπή δεδομένου ότι θα κοστίσει γύρω στα 5-6χιλιάδες ευρώ. Ο λόγος που δεν θέλω καινούριο είναι θέμα 'αρρώστιας', συναισθηματικό δέσιμο με το υπάρχον όχημα.
          Ευχαριστώ για την υπομονή, όποιος μπορεί ας μου απαντήσει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            photis last edited by

            γιατι δε τουρπιζεις το δικο σου , αφου εχεις ιδη ριξει καποια λεφτα , και να ftaseiw γιρω στους 150 hp isow και περισσοτερο ? θασου στοιχισει και πιο φτηνα θα εισαι και πιο ελαφρυς

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • V
              vaglan last edited by

              Ο χρήστης photis έγραψε:
              γιατι δε τουρπιζεις το δικο σου , αφου εχεις ιδη ριξει καποια λεφτα , και να ftaseiw γιρω στους 150 hp isow και περισσοτερο ? θασου στοιχισει και πιο φτηνα θα εισαι και πιο ελαφρυς

              Δεν τουρμπίζεται γιατί έχει ηλεκτρονικό γκάζι και δεν συνεργάζεται με την τουρμπίνα, πρόβλημα απόκρισης, χρειάζεται να μπει και παράλληλος εγκέφαλος και το κόστος της μετατροπής για τον κινητήρα που έχω κοστίζει το ίδιο με το να βάλω τον 1,8. Το θέλω πιο δυνατό το αμάξι γιατί κάνω αρκετά ταξίδια, για καθαρά θέμα ενεργητικής ασφάλειας και όχι για κόντρες κ.λ.π

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lord_rutherford last edited by

                Όταν πέρασα κτεο μου λέει ο τύπος στο τέλος 'άνοιξε το καπώ' το ανοίγω και με ρωτάει 'έχεις κάνει καμιά μετατροπή; για να μην ψάχνω τώρα...'

                Του λέω όχι, την αλήθεια δηλαδή.
                Παντως τώρα που βγήκε το fr πρέπει να είσαι εντός νόμου. Δεν ξέρω για σίγουρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  spiros last edited by

                  και το δικο σου μοντελο εβγαινε με τον 1.8Τ οποτε δεν εχεις προβλημα να το δηλωσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    leonp last edited by

                    Έχεις ένα καλό 1400, με τόσα λεφτά για τη μετατροπή (που δε θα τα πάρεις στη μεταπώληση) αξίζει να δώσεις το δικό σου και να πάρεις ένα καλό μεταχειρισμένο 1.8Τ Έτσι κι αλλιώς μεταχειρισμένο κινητήρα θα έχεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • B
                      blind last edited by

                      symfwnw me pollous...kalitera kratise to..kane ta taksidakia sou...kai otan erthei i wra..pare ena kalo estw ka tourmpato..alla kainourgio aderfe...tourmpato kai mi liwmeno spania...to leigotero tha vretheis me akalimpraristi fetrwti ipsilis..tou saligarou...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr