Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πλευρικες Μπάρες
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πλευρικες Μπάρες
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    27
    75
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zoranb last edited by

      Ξέρει κανείς εαν το Saxo VTS έχει πλευρικές μπάρες?
      Αν δεν κάνω λάθος το 1.1 σίγουρα δεν έχει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • Z
        zoranb last edited by

        Ξέρει κανείς εαν το Saxo VTS έχει πλευρικές μπάρες?
        Αν δεν κάνω λάθος το 1.1 σίγουρα δεν έχει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zoranb last edited by

          Ξέρει κανείς εαν το Saxo VTS έχει πλευρικές μπάρες?
          Αν δεν κάνω λάθος το 1.1 σίγουρα δεν έχει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • Z
            zoranb last edited by

            κανένας με saxo?

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • M
              manosk last edited by

              Ο χρήστης zoranb έγραψε:

              Αν δεν κάνω λάθος το 1.1 σίγουρα δεν έχει.

              Τώρα τι να πω; Στο αφιέρωμα '35 χρόνια' του τελευταίου τεύχους των 4Τ, σελ. 148, έχει μια διαφήμιση της Renault της δεκαετίας του '80 που ανέφερε ως πρωτοτυπία (τότε) τις πλευρικές μπάρες. Είναι δυνατόν να μην έχει πλευρικές μπάρες ευρωπαϊκό αυτοκίνητο της δεκαετίας του 90;

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • I
                interland-gr last edited by

                Ο χρήστης manosk έγραψε:

                Αν δεν κάνω λάθος το 1.1 σίγουρα δεν έχει.

                Τώρα τι να πω; Στο αφιέρωμα '35 χρόνια' του τελευταίου τεύχους των 4Τ, σελ. 148, έχει μια διαφήμιση της Renault της δεκαετίας του '80 που ανέφερε ως πρωτοτυπία (τότε) τις πλευρικές μπάρες. Είναι δυνατόν να μην έχει πλευρικές μπάρες ευρωπαϊκό αυτοκίνητο της δεκαετίας του 90;

                Είναι, στo saxo

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • B
                  bug last edited by

                  Oλα τα saxo έχουν

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • Z
                    zoranb last edited by

                    pedia nomizw pos edw mono ena smoderator mporei na dwsei ti lysi

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • I
                      interland-gr last edited by

                      Ο χρήστης bug έγραψε:
                      Oλα τα saxo έχουν

                      Τα πρώτα μοντέλα που είχαν έρθει παντως δεν είχαν. Μου το είχε ο πωλητής στην Ιερά οδό. Σαν αντιστάθμισμα μου είχε πεί ότι είναι το αφρώδες υλικό στην πόρτα. Είσαι σίγουρος ότι μετά έβαλαν μπάρες?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • C
                        citastak last edited by

                        Πάντως το ξάνθια που ξεκινησε να πωλειται 4 χρόνια πριν το σαξο είχε μπάρες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • J
                          jackques last edited by

                          Καλημέρα!Μπάρες δεν έχει κανένα saxo, τα saxo μετά το face lifting έχουν αφρώδες υλικό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • E
                            emmanoyhl last edited by

                            Ο χρήστης manosk έγραψε:

                            Αν δεν κάνω λάθος το 1.1 σίγουρα δεν έχει.

                            Τώρα τι να πω; Στο αφιέρωμα '35 χρόνια' του τελευταίου τεύχους των 4Τ, σελ. 148, έχει μια διαφήμιση της Renault της δεκαετίας του '80 που ανέφερε ως πρωτοτυπία (τότε) τις πλευρικές μπάρες. Είναι δυνατόν να μην έχει πλευρικές μπάρες ευρωπαϊκό αυτοκίνητο της δεκαετίας του 90;

                            Οι μπάρες εγκαταλείφθηκαν από τη Renault ως πιθανά επιβλαβείς και ξανά εμφανίστηκαν από την VW σαν πρωτοτυπία και ουσιαστικά επιβλήθηκαν αρχικά μέσω της διαφήμισης. Μι σου κάνει εντύπωση ότι ορισμένα αυτοκίνητα δεν έχουν!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • S
                              sharpshooter last edited by

                              Κάπου είχα διαβάσει ότι οι μπάρες σε τελική ανάλυση δεν προσφέρουν τίποτα. Μάλλον επιβληθηκαν λόγω marketing. Τώρα το κατά πόσο ισχύει αυτό...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • I
                                interland-gr last edited by

                                Ο χρήστης Jackques έγραψε:
                                Καλημέρα!Μπάρες δεν έχει κανένα saxo, τα saxo μετά το face lifting έχουν αφρώδες υλικό.

                                Και σύμφωνα με τον πωλητή που είχα ρωτήσει και πριν το lifting οπότε τα saxo δεν είχαν μπάρες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • J
                                  jackques last edited by

                                  Και σύμφωνα με τον πωλητή που είχα ρωτήσει και πριν το lifting οπότε τα saxo δεν είχαν μπάρες.

                                  Έχω την εντύπωση ότι τα προ lifting δεν είχαν ούτε αφρώδες υλικό..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • J
                                    jackques last edited by

                                    Και σύμφωνα με τον πωλητή που είχα ρωτήσει και πριν το lifting οπότε τα saxo δεν είχαν μπάρες.

                                    Έχω την εντύπωση ότι τα προ lifting δεν είχαν ούτε αφρώδες υλικό..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • M
                                      manosk last edited by

                                      Πως είναι δυνατόν να μην έχει σημασία για την ασφάλεια η πλευρική μπάρα; Σε μια πλευρική σύγκρουση με όχι μεγάλη ταχύτητα τι είναι καλύτερο;
                                      Να σου έρχεται στα πλευρά ο προφυλακτήρας του άλλου με μηδενική σχεδόν αντίσταση από μια λαμαρινούλα ή να υπάρχει κάτι που να του κόβει τη φόρα; Ομοίως σ'ένα τετακέ που καταλήγει σε κολώνα/δέντρο/μάντρα, δεν βοηθάει η πλευρική μπάρα μαζί με το πλευρικό τμήμα του σασί στην απορρόφηση της σύγκρουσης;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Σκέψεις μου, ατάκτως εριμμένες:
                                        Η μπάρα πιάνει ένα μικρό τμήμα της πόρτας. Αν το αντικείμενο είναι μεγάλο (πχ ολόκληρο αυτοκίνητο) σταματάει στις κολώνες εμπρός και πίσω από την πόρτα (ειδικά όταν η πόρτα είναι μικρή όπως στο Saxo). Αν πέσεις σε κάτι μυτερό (πχ έναν στύλο) και πάλι μπορεί να περάσει πάνω ή κάτω από τη μπάρα... Αν βάλεις 2 μπάρες κλείνεις τις τρύπες αλλά αυξάνεις πολύ το βάρος (άσε που ο φαναρτζής θα βρίζει στο κάθε μικροχτύπημα).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          interland-gr last edited by

                                          Ο χρήστης TGD έγραψε:
                                          Σκέψεις μου, ατάκτως εριμμένες:
                                          Η μπάρα πιάνει ένα μικρό τμήμα της πόρτας. Αν το αντικείμενο είναι μεγάλο (πχ ολόκληρο αυτοκίνητο) σταματάει στις κολώνες εμπρός και πίσω από την πόρτα (ειδικά όταν η πόρτα είναι μικρή όπως στο Saxo). Αν πέσεις σε κάτι μυτερό (πχ έναν στύλο) και πάλι μπορεί να περάσει πάνω ή κάτω από τη μπάρα... Αν βάλεις 2 μπάρες κλείνεις τις τρύπες αλλά αυξάνεις πολύ το βάρος (άσε που ο φαναρτζής θα βρίζει στο κάθε μικροχτύπημα).

                                          Η απάντηση έρχετε Live απο το χθεσινό δελτίο ειδήσεων. Ένα φορτηγό παρέσυρε καμιά δεκαριά αυτοκίνητα. Ένα Golf πάνω σε μία νησίδα είχε στραμπατσαριστεί απο παντού και στην πόρτα του συνοδηγού είχε ξυλωθεί όλη η λαμαρίνα και είχαν παραμορφωθεί λίγο οι 2 μπάρες πρός τα μέσα. Τυχερός ο συνοδηγός και τι ποιο καλή απόδειξη για την χρήση μπάρας στις πόρτες. Κόστος μηδαμηνό, κέρδος σε ελάχιστες περιπτώσεις? Μεγάλο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • E
                                            emmanoyhl last edited by

                                            Οι μελέτες σχετικά με τις μπάρες στις πόρτες είναι αλληλοαναιρούμενες. Υπάρχει το σκεπτικό ότι οι μπάρες κάνουν πολύ σκληρή την πόρτα και είναι επικίνδυνες για τον επιβάτη σε πλευρική σύγκρουση σε αντίθεση με το αφρώδες υλικό που απορροφά μέρος της σύγκρουσης όπως εξάλλου και στο ταμπλό. Δεν έχει σχέση με το βάρος ή τον φαναρτζή. Εξάλλου το αντίστοιχο βάρος ή και παραπάνω μπαίνει για την ενίσχυση των κολώνων και των μασπιέ ώστε να αντέχουν σε μεγαλύτερες δυνάμεις και να μην επιτρέπουν στο άλλο αντικείμενο να εισχωρήσει μέσα στην καμπίνα. Αλλά είπαμε πολλά έχουν επιβληθεί μέσω της διαφήμισης όπως και άλλα σωτήρια συστήματα έχουν καταργηθεί λόγω πολιτικής των εταιριών. Θυμάστε μήπως το εκπληκτικό σύστημα της AUDI (procom ten λεγόταν ή κάπως έτσι) που απομάκρυνε το τιμόνι κατά την σύγκρουση κολλώντας το στο ταμπλό και έστελνε τον κινητήρα με το σαζμάν κάτω από το χώρο των επιβατών ώστε να μην τους τραυματίζει; Φαντάζεστε να είχε εξελιχθεί όλα αυτά τα χρόνια τι θα μπορούσε πιθανόν να προσφέρει;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr