-
Εμαθα για μια μοντιφα που κανουν μερικοι στο αρκουδισιον και κερδίζεις σε υπποδύναμη.
Συγκεκριμένα απομονώνοτας το απο τον υπόλοιπο κινητήρα βάζοντας ενα λουρί μικρότερο που να μήν περνάει απο τον κομπρέσορα και πατώντας το κουμπί,μπορείς να ξεγελάσεις τον εγγεφαλο και να βελτιώσει το μίγμα.Αν αναλώγιστης οτι το αιρ κοντίσιον καταναλώνει περίπου 6hp (πληροφορια που πειρα απο συνεργείο) τοτέ μου φένεται λογικό να εχουν προγραμματίσει ετσι τον εγκεφαλο ώστε σε λειτουργία αιρ κοντισιον να ανεβάζει λίγο την ισχή.Τι λέτε ειναι δυνατό κατι τέτοιο? υπάρχει περίπτωση να διμιουργίσει προβλημα στον κομπρέσορα? -
Εμαθα για μια μοντιφα που κανουν μερικοι στο αρκουδισιον και κερδίζεις σε υπποδύναμη.
Συγκεκριμένα απομονώνοτας το απο τον υπόλοιπο κινητήρα βάζοντας ενα λουρί μικρότερο που να μήν περνάει απο τον κομπρέσορα και πατώντας το κουμπί,μπορείς να ξεγελάσεις τον εγγεφαλο και να βελτιώσει το μίγμα.Αν αναλώγιστης οτι το αιρ κοντίσιον καταναλώνει περίπου 6hp (πληροφορια που πειρα απο συνεργείο) τοτέ μου φένεται λογικό να εχουν προγραμματίσει ετσι τον εγκεφαλο ώστε σε λειτουργία αιρ κοντισιον να ανεβάζει λίγο την ισχή.Τι λέτε ειναι δυνατό κατι τέτοιο? υπάρχει περίπτωση να διμιουργίσει προβλημα στον κομπρέσορα? -
Εμαθα για μια μοντιφα που κανουν μερικοι στο αρκουδισιον και κερδίζεις σε υπποδύναμη.
Συγκεκριμένα απομονώνοτας το απο τον υπόλοιπο κινητήρα βάζοντας ενα λουρί μικρότερο που να μήν περνάει απο τον κομπρέσορα και πατώντας το κουμπί,μπορείς να ξεγελάσεις τον εγγεφαλο και να βελτιώσει το μίγμα.Αν αναλώγιστης οτι το αιρ κοντίσιον καταναλώνει περίπου 6hp (πληροφορια που πειρα απο συνεργείο) τοτέ μου φένεται λογικό να εχουν προγραμματίσει ετσι τον εγκεφαλο ώστε σε λειτουργία αιρ κοντισιον να ανεβάζει λίγο την ισχή.Τι λέτε ειναι δυνατό κατι τέτοιο? υπάρχει περίπτωση να διμιουργίσει προβλημα στον κομπρέσορα? -
Επικοινωνεί το air condition με τον εγκέφαλο? Δεν νομίζω. Η βελτίωση του μείγματος μάλλον γίνεται απο την αυξηση του φορτίου που επιφέρει στον κινητήρα ο κομπρέσορας και όχι απο το πάτημα του κουμπιού.
Θα ρωτήσω πάντως. Μπορεί να κάνω λάθος.
-
Και ομως. Οι πιο πολλοί ECUs έχουν γνώση το αν το Air Condition είναι σε λειτουργία. Αυτό όμως δεν νομίζω οτι έχει να κάνει τίποτα για μεγαλύτερες αποδώσεις στην μηχανή μιας και το μόνο που επιρεάζεται είναι το ρελαντί. Οι στροφές στην μηχανή όταν είναι στο ρελαντί ανεβαίνουν λιγάκι με το AC αναμένο. Τώρα για το 'αρκουδίσιον' τα 6 άλογα τα χάνει άμα το ΑC είναι σε λειτουργία. Η τροχαλία του ΑC έχει ηλεκρονικό συμπλέκτη και ενεργοπιηται μόνο τότε. Αλιως δεν βλέπω να χάνεις πάνω απο 1-2 άλογα.
Με λίγα λόγια δεν αξίζει ούτε να το σκέφτεσαι......πιο πολύ φασαρία είναι απο ότι ακούγεται.
-
Το θέμα μετακινηθηκε από την 'Αυτοκίνηση' [moderator]
-
ειναι φθηνή μοντίφα και λέω να το δοκιμάσω και να μήν δουλέυει δεν χάνω τιποτα ετσι?!
Απομονώνοντας την αρκούδα