-
Εψαξα στα θεματα σας αλλα δεν βρηκα πουθενα πληροφοριες για επαγγελματικα pick-up (οχι 4χ4 πιο light)
Ενδιαφερομαι για φορτηγακι, στα υποψιν ειναι το strada της fiat αλλα δεν συμπαθω πολυ την εταιρια ενω στο site της vw δεν εχει ακομα πληροφοριες για το νεο caddy.
To μπατζετ ειναι γυρω στις 10000 με 11000 ευρω, εχει κανεις γνωση?
Ευχαριστω -
Εψαξα στα θεματα σας αλλα δεν βρηκα πουθενα πληροφοριες για επαγγελματικα pick-up (οχι 4χ4 πιο light)
Ενδιαφερομαι για φορτηγακι, στα υποψιν ειναι το strada της fiat αλλα δεν συμπαθω πολυ την εταιρια ενω στο site της vw δεν εχει ακομα πληροφοριες για το νεο caddy.
To μπατζετ ειναι γυρω στις 10000 με 11000 ευρω, εχει κανεις γνωση?
Ευχαριστω -
Εψαξα στα θεματα σας αλλα δεν βρηκα πουθενα πληροφοριες για επαγγελματικα pick-up (οχι 4χ4 πιο light)
Ενδιαφερομαι για φορτηγακι, στα υποψιν ειναι το strada της fiat αλλα δεν συμπαθω πολυ την εταιρια ενω στο site της vw δεν εχει ακομα πληροφοριες για το νεο caddy.
To μπατζετ ειναι γυρω στις 10000 με 11000 ευρω, εχει κανεις γνωση?
Ευχαριστω -
Δέν κοιτάς καί τό Renault Kangoo;
Μπορεί νά μήν έχει ανοιχτή καρότσα,αλλά έχει πολύ μεγάλο χώρο φόρτωσης(κοντά στά 4 κυβικά μέτρα) -
Και ως fun της Citroen εγώ θα προτείνω και το Berlingo το οποίο βέβαια προσφέρεται με τα γνωστά επιθετικά πακέτα δανείων και τιμολόγησης της Citroen και βέβαιά είναι Citroen ( τι άλλο θα πρότεινε κάποιος από το Citroen forum ). Α υπάρχει και το C2 enterpsise δηλαδή ένα C2 χωρίς πίσω τζάμια και καθίσματα.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Και ως fun της Citroen εγώ θα προτείνω και το Berlingo το οποίο βέβαια προσφέρεται με τα γνωστά επιθετικά πακέτα δανείων και τιμολόγησης της Citroen και βέβαιά είναι Citroen ( τι άλλο θα πρότεινε κάποιος από το Citroen forum ). Α υπάρχει και το C2 enterpsise δηλαδή ένα C2 χωρίς πίσω τζάμια και καθίσματα.Ως μη fun καμιάς εταιρείας και εγώ θα πρότεινα το Berlingo ή το αντίστοιχο της Peugeot έτσι κι αλλιώς τα ίδια είναι. Τώρα το Ιταλικό το έχω οδηγήσει όχι βέβαια το επαγγελματικό με πετρέλαιο αλλά το κανονικό το έχει ένας γνωστός μου με πέντε παιδιά και το χρησιμοποιεί σαν πουλμανάκι. Για το επαγγελματικό έχω κάποιους ενδιασμούς για το αν είναι αρκετά μεγάλο εξαρτάται λοιπόν και για τι ακριβώς το θες.
-
Η κατηγορία, Berlingo, Kangoo, Partner, Doblo κλπ γίνεται πολύ δημοφίλής λόγω του μικρού όγκου και του μεγάλου χώρου και των συρόμενων πορτών! Τωρα βγαίνουν και επιβατικά που αν συμβιβαστείς λίγο με τα οδηγικά χαρακτηριστικά τους, είναι πολύ τίμιες προτάσεις για οικογενειάχες! Το έχω σκεφτεί πολλές φορές αλλά δεν έχω ψάξει καθόλου αυτην την κατηγορία.
Εχει κανένας εμπειρίες?
-
Το Berlingo είναι αξιοπρεπέστατο αλλά μέχρι εκεί. Στα εκατόνσαράντα με πέντε παιδιά και τα αντίστοιχα πράγματα πάει μια χαρά. Από εκεί και πέρα έχει κάποια προβλήματα άσε που θα αρχίζουν τα μικρά να κλαίνε. Από την άλλη όμως ο οικογενειάρχης από ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν απαιτεί γκάζια αλλά χώρους και να κάνει καλά τη δουλεία του γρήγορα και φτηνά.Από χώρους άλλο τίποτα ένα σωρό θέσεις για πράγματα έχει ίσως θα μπορούσε να έχει λίγο μεγαλίτερο πορτ παγκάζ . Νομίζω πως είναι μια αρκετά τίμια πρόταση για τα λεφτά του.
Λίγο ψηλά είναι η θέση οδήγησης θα μοιάζεις λίγο με φορτηγατζή αλλά εμένα μου άρεσε άλλωστε συνήθεια είναι... -
Από ότι καταλαβαίνω ενδιαφέρεσαι για μισού τόνου φορτηγάκι. Αν δεν πρόκειται να μεταφέρεις πολύ μεγάλα αντικείμενα (π.χ. ψυγεία σε όρθια θέση) το καλύτερο είναι να προτιμήσεις κλειστές εκδόσεις όπως αναφέρθηκαν ήδη. Τα οχήματα αυτά έχουν παραπλήσιες διαστάσεις σε χώρους αποσκευών με μόνο περιορισμό το ύψος. Στην τιμή που αναφέρεις δεν πρόκειται να βρεις κάτι αξιόλογο σε καινούργιο καθώς θα βάλω σαν βάση το 1400 κυβικά. Οτιδήποτε σε μικρότερο κινητήρα αν πρέπει να κινείσαι συχνά φορτωμένος δεν είναι άξιο λόγου. Μην ξεχνάς ότι σε αυτά τα αυτοκίνητα συχνά προτιμούνται από τους κατασκευαστές για συμπίεση κόστους παλιότερης τεχνολογίας κινητήρες με μειωμένη απόδοση. Από τα προαναφερθέντα έχω πολλές και καλές εμπειρίες από το Citroen berlingo και θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα.
Για να επανέλθουμε στο κόστος η πρέπει να ανέβεις στο ποσό που προτίθεσαι να διαθέσεις ή να ψάξεις για μεταχειρισμένο. Στα χρήματα που αναφέρεις μπορείς να βρεις μεγαλύτερης κατηγορίας με σαφώς μεγαλύτερες δυνατότητες σε χώρους και φορτία όπως ford transit. -
Ευτυχώς η δυστυχώς, σε αυτή την κατηγορία το Φίατ είναι μονόδρομος (μην το φοβάσαι πάντως, το δικό μου καλοπουλήθηκε 13 χρόνων). Δεν υπάρχουν πλέον άλλα ανοιχτά σε μικρά κυβικά, όλοι οι υπόλοιποι είναι στα μεγάλα. Αν βολεύεσαι με κλειστό, οι παραπάνω προτάσεις είναι καλές και υπάρχουν κι άλλες τόσες (τουλάχιστον). Αν αποφασίσεις να ανέβεις λίγο ψηλότερα, μην το σκεφτείς. Πάρε όποιο σου αρέσει, αρκεί να είναι Ιαπωνικό.
-
παιδια σεβομαι τις γνωμες σας αλλα αυτα που προτεινετε ειναι βαν και οχι pick up (ανοιχτη καροτσα)
ililia ειχες fiorino απο οτι φανταζομαι και το strada ειναι μαλλον η εξελιξη του αλλα με προβληματιζει το ιταλικο απο παλαιοτερη εμπειρια σε ι.χ -
Είχε ο πατέρας μου ένα Fiorino 1100 για 12 χρόνια 190.000 χλμ. Μία φουρκέτα στο σαζμάν που χρειάστηκε αλλαγή ήταν η μοναδική βλάβη που είχε βγάλει. Η αλήθεια είναι βέβαια ότι δεν σου έδινε την εντύπωση του γεροφτειαγμένου .... αλλά αυτό τίποτα .... σκυλί
Υποθέτω ότι τα καινούργια Strada πρέπει να είναι πιο καλά , πάντως είναι η μοναδική λύση για φθηνό pick-up.
edit: ψέματα , είχε κοπεί 2 φορές και το συρματόσχοινο του παραθύρου και είχε χαλάσει ο διακόπτης της μίζας (κλειδαριά τιμονιού) τον οποίο άλλαξα με start button στο ταμπλώ
-
Πριν καμμιά 10αριά χρόνια αγοράσαμε ένα Fiorino και την δεύτερη βδομάδα ανακαλύψαμε πως είχε τρυπημένο ρεζερβουάρ και έριχνε βενζίνες στο δρόμο. Το επισκευάσαμε και είπαμε 'καλή αρχή...'.
7 χρόνια μετά δεν είχε παρουσιάσει τίποτε άλλο και πουλήθηκε μια χαρά.2 χρόνια τώρα έχουμε το Strada και μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα.
-
Στην κατασκευή της Αττικής οδού χρησιμοποιήθηκαν πολλά Fiorino και Strada. Οι συνθήκες ήταν πολύ κακές για τα αυτοκίνητα, χώματα, λάσπες, ανώμαλα εδάφη, βαριά φορτία πολλά χιλιόμετρα και συνεχόμενες εναλλαγές οδηγών κάθε... παιδείας (η μη). Εξαιρώντας την εξωτερική τους κατάσταση, μηχανικώς άντεξαν μια χαρά κάτι το οποίο σχολιάστηκε θετικά από πολλούς στο τέλος. Τρίζανε βέβαια όλα σαν αραμπάδες...
Στη χρήση, συντήρηση τώρα της Αττικής οδού χρησιμοποιούνται πολλά Caddy (τα κλειστά τα οποία δε σε ενδιαφέρουν μεν απλά παραθέτω συγκριτικά στοιχεία). Τα αυτοκίνητα γράφουν χιλιόμετρα με εναλλαγή οδηγών αλλά αποκλειστικά στην Α.Ο. Τα σχόλια αυτή τη φορά είναι δυσμενή και δικαιολογημένα επειδή οι βλάβες που παρουσιάστηκαν είναι πραγματικά πολλές. Και τα τριξίματα επίσης!
Μην τα υποτιμάς λοιπόν τα fiatάκια και βάλτα στη λίστα σου κατά τη γνώμη μου. -
Εφόσον μιλάμε για ανοιχτό φορτηγάκι τότε το Fiatακι σε αυτά τα λεφτά είναι μονόδρομος. Το έχει γνωστός εργολάβος στην εταιρεία και είναι πάρα πολύ ευχαριστημένος.
-
Εγω ψαχνοντας επισης για μικρο επαγγελματικο τετοιου τυπου βλεπω οτι μονο το strada υπαρχει και μαλιστα σε πολλες εκδοσεις
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Εφόσον μιλάμε για ανοιχτό φορτηγάκι τότε το Fiatακι σε αυτά τα λεφτά είναι μονόδρομος. Το έχει γνωστός εργολάβος στην εταιρεία και είναι πάρα πολύ ευχαριστημένος.Μολις χθες συζητουσα με εναν ιδιοκτητη Strada και εψαχνε να βρει βενζινη να του βαλει φωτια να του καψει! Το εχει και κυκλοφορει καθημερινα, χωρις να το φορτωνει και να το κουραζει και μετα απο ενα χρονο χρησης εχει κοψει ιμαντα χρονισμου, ενα ημιαξονιο και τριζει σαν κροταλιας! Και μου ελεγε οτι καποια τα οποια φορτωνονται εχουν στραβωσει!!!
-
Ανδρέα,τό απλό τό Hilux από πόσο ξεκινάει;
-
Αccording to 4T magazine
το πιο φτηνό ονομάζεται επι λέξη Τοyota Hilux 4X2 Regular Cab 2.5 Chassis cab (και ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα) και κοστίζει [b]
-
[quote='elteo']Αccording to 4T magazine
το πιο φτηνό ονομάζεται επι λέξη Τοyota Hilux 4X2 Regular Cab 2.5 Chassis cab και κοστίζει [b]
Ρε'συ αυτος...θελει επαγγελματικο!