-
Τι ακριβώς συμβαίνει μεταξύ 4τροχών και Toyota; Ειδύλιο;
Κοιτάχτε αρθράκι επείδη η καλή εταιρία έβαλε ένα...λαμπάκι στα τουτού της! Είχα οδηγήσει κι εγώ παλιά ένα Escort που είχε τέτοιο...αξεσουάρ, βέβαια εκείνο ήταν φουλ έξτρα, είχε....2 λαμπάκια!
Φάε την σκόνη του Escort Toyota! Μπουαααχχαααχαααα!
Είναι απίστευτοι!
Παράθεση το εν λόγω αρθράκι, θα το βρείτε και στην πρώτη σελίδα στο Internet....
*Η Toyota ανακοίνωσε ότι τα νέα της μοντέλα στην ιαπωνική αγορά με αυτόματο κιβώτιο θα εφοδιάζονται με δείκτη Eco Drive, ένα χαρακτηριστικό που πρόκειται να ενθαρρύνει την οδήγηση με περιβαλλοντική ευαισθησία. Η εξέλιξη αυτή, η οποία στοχεύει στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα μέσω της αυξημένης απόδοσης καυσίμου, αποτελεί μέρος των προσπαθειών της Toyota για την αντιμετώπιση της αύξησης θερμοκρασίας του πλανήτη.Με βάση έναν ολοκληρωμένο υπολογισμό που λαμβάνει υπόψη παράγοντες όπως η χρήση του γκαζιού, η απόδοση κινητήρα & κιβωτίου, η ταχύτητα και ο ρυθμός της επιτάχυνσης, ο δείκτης Eco Drive, που βρίσκεται στο ταμπλό, ανάβει όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί με αποδοτικό τρόπο. Οι ειδικοί ελπίζουν ότι έτσι ο οδηγός θα μυηθεί στην έννοια της περιβαλλοντικά ενσυνείδητης οδήγησης και θα μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου.
Αν και τα αποτελέσματα μπορεί να ποικίλουν (ανάλογα με την κυκλοφορία και τις συνθήκες, όπως είναι η συχνότητα των σταμάτα-ξεκίνα και η επιτάχυνση, καθώς και η απόσταση που καλύπτεται) ο δείκτης Eco Drive μπορεί να βελτιώσει την απόδοση καυσίμου κατά 4% περίπου. Η Toyota πιστεύει ότι για την υλοποίηση της έννοιας της βιώσιμης μετακίνησης απαιτείται μία μέθοδος η οποία να αντιμετωπίζει τα οχήματα, την οδική κυκλοφορία και τους ανθρώπους σαν τρεις άξονες ενός αλληλοσχετιζόμενου συνόλου. *
-
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Δεν έχω δίπλα μου τα περιοδικά για να παραθέσω το ακριβές κείμενο, αλλά η τελευταία περίπτωση που το παρατήρησα αυτό ήταν στη γνωριμία της νέας 911 turbo πριν λίγους μήνες. Τότε που ο θεός Βάλτερ Ρέρλ πήγε βόλτα όλους τους καλεσμένους δημοσιογράφους και έχασαν τη μιλιά τους.
Άλλα έγραφε ο John Barker για την εμπειρία που έζησε και άλλα έγραφε ο Έλληνας.
Προφανώς αυτός ήξερε καλύτερα.Παλιότερα, ένα άλλο τρανταχτό που είχα παρατηρήσει ήταν στη δοκιμή του ανανεωμένου Civic Type R. Το νέο μοντέλο είχε αν θυμάσαι εκτός των αισθητικών αλλαγών λίγο πιο ελαφρύ βολάν, αλλαγές στο τιμόνι κ.α.
Εκεί λοιπόν στην ελληνική μετάφραση έγραψαν 'το τιμόνι εξακολουθεί να μην είναι το δυνατό του σημείο' ή κάτι τέτοιο, και δεν έκαναν κανένα άλλο σχόλιο επ'αυτού.
Το original κείμενο όμως είχε ασχοληθεί περισσότερο με το θέμα του τιμονιού, είχε περιγράψει πως φαίνεται να κολλάει γύρω από τη θέση της ευθείας και πως το βάρος του φαίνεται πολύ τεχνητό, και στο τέλος κατέληγε στην ακριβή φράση: '...far from an improvement, this is a step backwards'.
Οι Έλληνες θεώρησαν καλό να παρακάμψουν αυτό το σημείο...Και γενικώς υπάρχουν δεκάδες άλλα παραδείγματα που όπως έγραψα και παραπάνω μπορεί να διαπιστώσει ο καθένας αν βάλει 2 τέτοια άρθρα δίπλα δίπλα.
Δεν ξέρω βέβαια μήπως σταμάτησαν να το κάνουν τους τελευταίους 2 μήνες που δεν έχει πέσει στα χέρια μου ελληνικό EVO...Θα προτιμούσα όμως να μη συνεχιστεί η συζήτηση γιατί πρώτον είμαστε οff topic, εδώ μιλάμε για τους 4Τ -ζητώ συγγνώμη γιατί εγώ το ξεκίνησα...- και δεύτερον δεν έχω κανένα λόγο να ασχολούμαι με τη δυσφήμιση του ελληνικού EVO, απλά έδωσα food for thought σε κάποιους που το αγοράζουν.
δεν έχω οδηγήσει το παλιό αλλά θεωρώ ότι απ ότι άλλο έχω οδηγήσει είναι τρένο. τωρα το να σβήσουν την έκφραση είναι κάπως. Πολύ κάπως
Μπορούσανε να γράψουνε και τα 2.... -
καλά τώρα σοβαρά συζητάς ότι δε σου αρέσει η δουλειά σου επειδή κάποιος σου είπε για τα 2 λαμπάκια?
-
Θα μπορούσε αντί για **TOYOTA **να ήταν **DAIHATSU **ή ο,τιδήποτε άλλο.
όχι και το πιο εύστοχο παράδειγμα
Υπάρχουν ΠΟΛΥ πιο ενδιαφέρουσες ειδήσεις για να γεμίσει το site και το κείμενο αυτό θα ήταν ταιριαστό στη σελίδα toyota.gr (πχ '..αποτελεί μέρος των προσπαθειών της Toyota για την αντιμετώπιση της αύξησης θερμοκρασίας του πλανήτη..')
-
Γιατί να μη γράψουν γι αυτό το σύστημα; κάποιος που θέλει να του υπενθυμίζει το αυτοκίνητο για το πόσο οικονομικά οδηγά, θα το εκτιμήσει. Μια σελίδα ολόκληρη μπορούσαν να αφιερώσουν.
-
Μα εγω δεν απαξίωσα τη σελίδα των 4Τ, απλώς το επιχείρημα πως η συγκεκριμένη είδηση μπήκε επειδή κάτι έπρεπε να βάλουμε μου φάνηκε άτοπο.
-
εγώ από την άλλη χαίρομαι...μας διαβάζουν τελικά
Επομένως η κριτική που γίνεται στο περιοδικό από τα μέλη του φόρουμ καλοπροαίρετη και μη διαβάζεται από κάποιους στο περιοδικό.
Ελπίζω όμως να λαμβάνεται υπόψιν... -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
εγώ από την άλλη χαίρομαι...μας διαβάζουν τελικά
Επομένως η κριτική που γίνεται στο περιοδικό από τα μέλη του φόρουμ καλοπροαίρετη και μη διαβάζεται από κάποιους στο περιοδικό.
Ελπίζω όμως να λαμβάνεται υπόψιν...Μας διαβάζουν ή μας γράφουν.
Μπαίνει ο ieron γράφει μια απάντηση και μετά σε ένα σχόλιο του (σίγουρα όχι κακοπροαίρετου) ΙΚΕ δηλώνει ότι αποχωρεί και δε συνεχίζει τη συζήτηση.Όσο για τα Σαββατοκύριακα άνευ ωραρίου κ.λ.π. τι να πούμε.
Δε νομίζω να τον έπιασαν από το λαιμό για αυτά. Η πόρτα είναι κάπου εκεί γύρω.Αλλά ξέχασα. Ίσως εγώ δε δικαιούμαι να γράφω σε αυτό το θέμα διότι πλέον δεν είμαι αγοραστής του περιοδικού. Αλλά δεν σταμάτησα μόνος μου την μηνιαία συνήθειά μου. Κάποιες συμπεριφορές ίσως βοήθησαν.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Μπαίνει ο ieron γράφει μια απάντηση και μετά σε ένα σχόλιο του (σίγουρα όχι κακοπροαίρετου) ΙΚΕ δηλώνει ότι αποχωρεί και δε συνεχίζει τη συζήτηση.
Όσο για τα Σαββατοκύριακα άνευ ωραρίου κ.λ.π. τι να πούμε.
Δε νομίζω να τον έπιασαν από το λαιμό για αυτά. Η πόρτα είναι κάπου εκεί γύρω.Αλλά ξέχασα. Ίσως εγώ δε δικαιούμαι να γράφω σε αυτό το θέμα διότι πλέον δεν είμαι αγοραστής του περιοδικού. Αλλά δεν σταμάτησα μόνος μου την μηνιαία συνήθειά μου. Κάποιες συμπεριφορές ίσως βοήθησαν.
+1 αφού αυτά πάνω κάτω σκεφτόμουν να γράψω και εγώ....Όταν στην κριτική απαντάμε με νεύρα....δεν βλέπω τον λόγο ύπαρξης την εν λόγω ενότητας...Αλλά τέσπα πάμε παρακάτω.
-
Ο χρήστης ieron έγραψε:
*Η Toyota ανακοίνωσε ότι τα νέα της μοντέλα στην ιαπωνική αγορά με αυτόματο κιβώτιο θα εφοδιάζονται με δείκτη Eco Drive, ένα χαρακτηριστικό που πρόκειται να ενθαρρύνει την οδήγηση με περιβαλλοντική ευαισθησία. Η εξέλιξη αυτή, η οποία στοχεύει στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα μέσω της αυξημένης απόδοσης καυσίμου, αποτελεί μέρος των προσπαθειών της Toyota για την αντιμετώπιση της αύξησης θερμοκρασίας του πλανήτη.
Με βάση έναν ολοκληρωμένο υπολογισμό που λαμβάνει υπόψη παράγοντες όπως η χρήση του γκαζιού, η απόδοση κινητήρα & κιβωτίου, η ταχύτητα και ο ρυθμός της επιτάχυνσης, ο δείκτης Eco Drive, που βρίσκεται στο ταμπλό, ανάβει όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί με αποδοτικό τρόπο. Οι ειδικοί ελπίζουν ότι έτσι ο οδηγός θα μυηθεί στην έννοια της περιβαλλοντικά ενσυνείδητης οδήγησης και θα μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου. *
....................
Το συγκεκριμένο λαμπάκι υπήρχε και σε starlet προ 20 ετών. Έγραφε 'eco' και ήταν πράσινο όταν οδηγούσες με απαλό πόδι και πορτοκαλί αν το πάταγες λίγο παραπάνω. Δεν ξέρω γιατί το έβγαλαν, ίσως άγχωνε υπερβολικά τους οδηγούς.
-
Και σε Citroen υπήρχε (BX και άλλα).
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Μπαίνει ο ieron γράφει μια απάντηση και μετά σε ένα σχόλιο του (σίγουρα όχι κακοπροαίρετου) ΙΚΕ δηλώνει ότι αποχωρεί και δε συνεχίζει τη συζήτηση.
Όσο για τα Σαββατοκύριακα άνευ ωραρίου κ.λ.π. τι να πούμε.
Δε νομίζω να τον έπιασαν από το λαιμό για αυτά. Η πόρτα είναι κάπου εκεί γύρω.Αλλά ξέχασα. Ίσως εγώ δε δικαιούμαι να γράφω σε αυτό το θέμα διότι πλέον δεν είμαι αγοραστής του περιοδικού. Αλλά δεν σταμάτησα μόνος μου την μηνιαία συνήθειά μου. Κάποιες συμπεριφορές ίσως βοήθησαν.
+1 αφού αυτά πάνω κάτω σκεφτόμουν να γράψω και εγώ....Όταν στην κριτική απαντάμε με νεύρα....δεν βλέπω τον λόγο ύπαρξης την εν λόγω ενότητας...Αλλά τέσπα πάμε παρακάτω.
συν ένα
(καλύτερα δεν είναι έτσι; )
-
+1.
Μου έκανε πολύ άσχημη εντύπωση η αντίδραση του κυρίου.
-
Όχι
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
ΌχιΚαλά ντε!
-
δηλαδή tazio εγώ που τους διαβάζω 20 χρόνια ανελλιπώς έχω διαφορετική αντιμετώπιση; Δεν νομίζω ότι θα με σέβονταν περισσότερο από οποιονδήποτε εδώ πέρα...
Έχετε δίκιο όμως ότι πρέπει να μπαίνουν συχνότερα και να παραθέτουν τις απόψεις τους. Υπό αυτό το πρίσμα δεκτή η παρέμβαση του φίλου μας από το περιοδικό όμως του ζητώ να δίνει το παρόν συχνότερα ακόμα και αν διαφωνούμε. Δεν τιμά η σιγή ούτε εκείνον ούτε το περιοδικό...
Ο δημοσιογράφος είναι καταδικασμένος να δέχεται σε μόνιμη βάση κριτική...Η δύναμη του απορρέει από την δυνατότητα να υπερασπίζει όσα πρεσβεύει μέσα από τα γραφόμενα του.Άλλωστε εκείνος αμείβεται για αυτό έτσι δεν είναι;
Οι moderators από την άλλη όχι(τουλάχιστον αυτό είχε γράψει ο krus κάπου και μου είχε κάνει εντύπωση...χωρίς φυσικά να τον αμφισβητώ...) -
Ο χρήστης ieron έγραψε:
Αυτή είναι απλά μία από τις χιλιάδες συνηθισμένες ειδήσεις του σημερινού κόσμου της Αυτοκίνησης. Θα μπορούσε αντί για TOYOTA να ήταν DAIHATSU ή ο,τιδήποτε άλλο. Λοιπόν; Πώς θα έπρεπε να σκεφτεί ο συντάκτης; Να μη το γράψει; Θα ήταν προτιμώτερο να μην υπήρχαν νέα, για να μην παρεξηγούνται όσοι ψάχνονται να παρεξηγηθούν; Για να το πώ πιο απλά: Όποιος νομίζει ότι μπορεί, ας περάσει από την καρεκλίτσα του http://www.4troxoi.gr για 5-6 χρονάκια άνευ ωραρίου και Σαββατοκύριακων, να γεμίζει το site, γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι ΚΑΙ θα τον ειρωνευτούν ΚΑΙ θα πουν και μπουχαχά. ΟΡΙΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ. ΟΠΟΙΟΣ ΜΕ ΑΝΤΕΡΑ, ΑΣ ΠΡΟΣΕΛΘΕΙ...
ΑΝΑΜΕΝΩ...Σπύρος Χατήρας
Θα μπορούσε ίσως να είναι έργο κάποιων μεγαλοmanagers ή υψηλόβαθμων στελεχών πολυεθνικών επιχειρήσεων, που οργανώνουν Σαφάρι για να νοιώσουν πώς είναι να σκοτώνεις:
Tραβηγμένο πολύ, αλλά συναντάται σε χώρες εκτός Ελλάδος. Όταν ο Θεός είναι το Χρήμα, όλα πιθανά είναι. Γιατί να έχουν ήθος τέτοιοι τύποι;
Ας ελπίσουμε ότι είναι έργο κάποιων τρελλών κι ότι το παραπάνω σενάριο δεν ισχύει. Γιατί αν ισχύει, δεν θα συλληφθούν ποτέ. Η Δικαιοσύνη στην Ελλάδα δεν πειράζει ποτέ όποιον έχει πολλά λεφτά...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Οι moderators από την άλλη όχι(τουλάχιστον αυτό είχε γράψει ο krus κάπου και μου είχε κάνει εντύπωση...χωρίς φυσικά να τον αμφισβητώ...)Δε θα επρεπε να τον αμφισβητεις, αληθεια λεει
Οσο για το οτι οι συνταχτες δεν μπορουν να ανοιξουν εκτεταμενο διαλογο στο φορουμ, ο βασικος λογος εχει να κανει με ελλειψη χρονου παρα διαθεσης.
-
ο κ.Χατηρας παραιτηθηκε η οχι ακομα?
-
Ελλειψη χρόνου? Γιατί, οι υπόλοιποι που μπαίνουμε και διαβάζουμε και γράφουμε από πού το κάνουμε, από την πισίνα του σπιτιού μας με την pina colada ανά χείρας?
Δε νομίζω ότι είναι αυτό, χωρίς από την άλλη να τους κατηγορώ και για έλλειψη διάθεσης... Πάντως είναι η δουλειά τους, παίρνω ως δεδομένο ότι είναι κάτι που τους αρέσει (είναι αρκετά 'ειδική' ως εργασία και ανεξάρτητα από τις δυσκολίες που ενδέχεται να αντιμετωπίζουν ως συντάκτες, θεωρώ προϋπόθεση την προσωπική αγάπη προς το αντικείμενο) και ως εκ τούτου θεωρώ πως θα έπρεπε να το νιώθουν και ως υποχρέωσή τους να την υπερασπίζονται. Οπως εγώ υπερασπίζομαι τη δική μου, όπως και όλοι μας άλλωστε.
Προσοχή, δεν εννοώ να μπαίνουν εδώ και να μας βρίζουν που ασκούμε κριτική. Πάντως καλό θα ήταν να βλέπουμε συχνότερα σημάδια ότι αυτά που γράφουμε δεν μένουν στην έρημο.
Στο κάτω κάτω εμείς οι περισσότερο ή λιγότερο συχνοί αναγνώστες δεν έχουμε κάτι να κερδίσουμε από το περιοδικό, πέραν της ευχαρίστησης που μας δίνει. Οι συντάκτες όμως πληρώνονται από αυτό. Δηλαδή από εμάς. Φαύλος κύκλος.
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό