-
Δεν ξέρω εαν εχει ξανατεθεί το συγκεκριμένο θεμα αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα ενδιαφέρει τους πολυπληθείς κατόχων FIAT να ανταλλάξουμε εμπειρίες και γνώμες για τα διαφορα εξουσιοδοτημένα και μη συνεργεία. Εμεις προσφατα αποκτήσαμε ενα FIAT Punto 1.2 με σκοπό την καλυψη των μετακινήσεων μεσα στην πόλη. Η αγορά εγινε απο γνωστή αντιπροσωπεία στα βόρεια προάστεια, αλλά ομολογώ οτι εχω ακούσει τα χειρότερα λόγια στον τομέα του Service για αυτούς και ψάχνομαι για κάτι αλλο. Νομιζω πως πρωταρχικος παράγοντας θα πρέπει να ειναι η ποιότητα εργασίας σε συνδιασμό με τις τιμές.
Προτάσεις ??
-
Δεν ξέρω εαν εχει ξανατεθεί το συγκεκριμένο θεμα αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα ενδιαφέρει τους πολυπληθείς κατόχων FIAT να ανταλλάξουμε εμπειρίες και γνώμες για τα διαφορα εξουσιοδοτημένα και μη συνεργεία. Εμεις προσφατα αποκτήσαμε ενα FIAT Punto 1.2 με σκοπό την καλυψη των μετακινήσεων μεσα στην πόλη. Η αγορά εγινε απο γνωστή αντιπροσωπεία στα βόρεια προάστεια, αλλά ομολογώ οτι εχω ακούσει τα χειρότερα λόγια στον τομέα του Service για αυτούς και ψάχνομαι για κάτι αλλο. Νομιζω πως πρωταρχικος παράγοντας θα πρέπει να ειναι η ποιότητα εργασίας σε συνδιασμό με τις τιμές.
Προτάσεις ??
-
Δεν ξέρω εαν εχει ξανατεθεί το συγκεκριμένο θεμα αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα ενδιαφέρει τους πολυπληθείς κατόχων FIAT να ανταλλάξουμε εμπειρίες και γνώμες για τα διαφορα εξουσιοδοτημένα και μη συνεργεία. Εμεις προσφατα αποκτήσαμε ενα FIAT Punto 1.2 με σκοπό την καλυψη των μετακινήσεων μεσα στην πόλη. Η αγορά εγινε απο γνωστή αντιπροσωπεία στα βόρεια προάστεια, αλλά ομολογώ οτι εχω ακούσει τα χειρότερα λόγια στον τομέα του Service για αυτούς και ψάχνομαι για κάτι αλλο. Νομιζω πως πρωταρχικος παράγοντας θα πρέπει να ειναι η ποιότητα εργασίας σε συνδιασμό με τις τιμές.
Προτάσεις ??
-
Είχα Punto για 6 χρόνια (το πρώτο Punto Sporting με τα 86 άλογα). Από το αυτοκίνητο έμεινα γενικά ευχαριστημένος. Έκανα 105000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα και οι βλάβες που μου έβγαλε ήταν ελάχιστες. Βέβαια και εγώ ήμουν πολύ τυπικός στη συντήρηση.
Ο λόγος που δεν ξαναπήρα Fiat όμως ήταν ακριβώς τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Κακή συμπεριφορά, κακή εξυπηρέτηση, πολύ κόσμο συνέχεια, δουλειά άρπα κόλα και... ζημιές στο αυτοκίνητο!!! Με πολύ ψάξιμο βρήκα ένα συνεργείο μη εξουσιοδοτημένο όπου απλά μπόρεσα και συνεννοήθηκα. Τώρα μάλιστα με την 5ετή εγγύηση θα μου φαινότανε μάλλον Γολγοθάς να ξαναμπλέξω για 5 χρόνια. Στη διάθεσή σου αν θέλεις να σου αναφέρω συγκεκριμένα παράπονα. -
Συμφωνώ.
Αλλάζουν ένα πισω παρμπρίζ που ξεκόλλησε(!!!!) και σου χαρακώνουν όλη τη πόρτα.
Αλλάζουν φίλτρο γύρης και σου σπάνε το πλαστικό καπάκι.
Τάπες χάνονται, βίδες περισεύουν και το χειρότερο σε χρεώνουν πράγματα που ουδέποτε χρησιμοποιούνται(αμα φωνάξεις τα βγάζουν απο την τιμή).
ΛΑΜΔΑ ΑΕ.!!!!!!!!!!
Πιο ακριβό σερβις του punto 1,2 απο Μr2 και Rav4. Hmarton.
-
Για αυτο και ψάχνομαι... Απλά επειδή ειναι καινούργιο δεν θελω ακομα να μπλέξω με μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία. (Αν πάντως υπάρχουν θετικές εμπειρίες από τετοια καλο θα ήταν να τις λέμε ΕΠΩΝΥΜΩΣ).
Τελος πάντων, εγώ πήγα για την πρώτη αλλαγή λαδιών στον ΣΙΔΗΚΑ (Ταύρος). Σχετικά καλη εξυπηρέτηση, ελάχιστη αναμονή (ισως βοηθάει οτι πολύς κοσμος λείπει) και κοστος για λαδι/φιλτρο 35 Ευρώ.
Για την γνωστή και μη εξαιρετέα αντιπροσωπεία στα Βόρεια Προάστεια ούτε λόγος φιλε silvertommy
Kαλύτερα στο μαστρο Μήτσο της γειτονιας παρεπιπτόντως πολλοί από αυτούς ειναι κλάσεις καλύτεροι από τους μηχανικούς των εξουσιοδοτημένων
-
Εγώ μόλις έφαγα κατακέφαλα μια βλάβη στο Punto. Δεν έχει φτάσει τα 15000km και χάλασε το ηλεκτρικό τιμόνι. Η Spicar ζητάει 750 για το ανταλλακτικό και 250 για εργασία. Προσωπικά θα προτιμούσα να μην έχω υποβοήθηση παρά να πληρώσω τόσα. Προτείνεται κάποιον άλλον;
-
Εχω το PUNTO από το 2000 και έχω αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα. Την πρώτη φορά στα 5000 χλμ μου είπαν εντός εγγύησης ότι το άλλαξαν. Την δεύτερη φορά μετά από ένα χρόνο και έχοντας συνολικά 20000 χλμ είχα το ίδιο πρόβλημα. Οπως ανακάλυψα το τιμόνι δεν είχε αλλαχθεί αλλά απλώς είχε μπαλωθεί. Το αυτοκίνητο ήταν εκτός εγγύησης και δεν μου κάλυπταν την ζημιά. Απευθύνθηκα στο τηλεφωνικό τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και απλώς ήμουν στο περίμενε. Τελικά κατόπιν επιστολής σε περιοδικό του χώρου μου το αντικατέστησαν άμεσα.
-
Μετά τα καλά λόγια για την Σιδήκα στον Ταύρο πήγα σημερα το Punto για να δουν το τιμόνι. Η διάγνωση ήταν η ίδια με τη Σπικάρ, αλλά με δύο διαφορές:
- Μου είπαν ότι αφού το πρόβλημα είναι παροδικό (το πρωί το κάνει, το βράδυ όχι, την άλλη μέρα ξανά), δεν χρειάζεται να αλλάξουν το μοτέρ πριν γίνει μόνιμο.
- Μου έδωσαν τιμή για την αντικατάσταση του μοτέρ λιγότερο από τα μισά από την Σπικάρ!
Ε;
Βλέπω να αλλάζω σέρβις...
ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΓΙΑ FIAT - ΓΝΩΜΕΣ