-
Μετα απο τη διακοπη τριων εβδομαδων,ωστε πιλοτοι και μηχανικοι να ξεκουραστουν λιγακι,το ''πολυχρωμο καραβανι'' της F1,θα μεταφερθει στην Ουγγαρια και πιο συγκεκριμενα στην πιστα Hungaroring,η οποια απεχει μολις 24χλμ απο την ομορφη πολης της Βουδαπεστης.
Στις αρχες τις δεκαετιας του '80 ο Bernie Ecclestone,προσπαθησε να επεκετεινει το καλενταρι της F1 και στις ανατολικες χωρες,αρχικα ειχε ακουστει πως η Μοχσα ηταν η επικρατεστερη για να διοργανωσει εναν αγωνα,ομως αυτη η αποψη γρηγορα απορριφθηκε και ετσι στο προσκηνιο ηρθε η Ουγγαρια και ειδικοτερα η πρωτευουσα της η Βουδαπεστη.Στην αρχη ''ειχε πεσει η ιδεα'' να γινει το GP στους δρομους της πολης,ομως τελικα οι υπευθυνοι αποφασισαν να κατασκευασουν κανονικη πιστα.Οπερ και εγενετο,το 1986 πραγματοποιηθηκε ο πρωτος αγωνας ο οποιος συγκεντρωσε 200.000 κοσμο! ,την ημερα του αγωνα.Απο τοτε και μεχρι σημερα βρισκεται ανελλιπως στο καλενταρι του πρωταθληματος,εχοντας προσφερει θεαματικους αγωνες.Ποιος θα ξεχασει το '90 με την ''παλικαρισια'' νικη του Boutsen μπροστα απο τον Senna,το '91 με την ''ομηρικη μαχη'' μεταξυ Senna-Mansell,αλλα και το '97 εκει οπου ο Hill,πηγε να κανει την εκπληξη και να παρει την παρθενικη νικη της Arrows,ομως προβλημα στα υδραυλικα λιγους γυρους πριν τελος δεν του επετρεψε να τερματισει τελικα στην 1η θεση.
Παρ'ολα αυτα ομως αυτη η πιστα δεν ειναι και απο τις πιο αγαπημενες των πιλοτον,αφου η ζεστη,η σκονη και η μεγαλη χρονικη διαρκεια του αγωνα,κανουν τη ζωη τους δυσκολη!
-
Μετα απο τη διακοπη τριων εβδομαδων,ωστε πιλοτοι και μηχανικοι να ξεκουραστουν λιγακι,το ''πολυχρωμο καραβανι'' της F1,θα μεταφερθει στην Ουγγαρια και πιο συγκεκριμενα στην πιστα Hungaroring,η οποια απεχει μολις 24χλμ απο την ομορφη πολης της Βουδαπεστης.
Στις αρχες τις δεκαετιας του '80 ο Bernie Ecclestone,προσπαθησε να επεκετεινει το καλενταρι της F1 και στις ανατολικες χωρες,αρχικα ειχε ακουστει πως η Μοχσα ηταν η επικρατεστερη για να διοργανωσει εναν αγωνα,ομως αυτη η αποψη γρηγορα απορριφθηκε και ετσι στο προσκηνιο ηρθε η Ουγγαρια και ειδικοτερα η πρωτευουσα της η Βουδαπεστη.Στην αρχη ''ειχε πεσει η ιδεα'' να γινει το GP στους δρομους της πολης,ομως τελικα οι υπευθυνοι αποφασισαν να κατασκευασουν κανονικη πιστα.Οπερ και εγενετο,το 1986 πραγματοποιηθηκε ο πρωτος αγωνας ο οποιος συγκεντρωσε 200.000 κοσμο! ,την ημερα του αγωνα.Απο τοτε και μεχρι σημερα βρισκεται ανελλιπως στο καλενταρι του πρωταθληματος,εχοντας προσφερει θεαματικους αγωνες.Ποιος θα ξεχασει το '90 με την ''παλικαρισια'' νικη του Boutsen μπροστα απο τον Senna,το '91 με την ''ομηρικη μαχη'' μεταξυ Senna-Mansell,αλλα και το '97 εκει οπου ο Hill,πηγε να κανει την εκπληξη και να παρει την παρθενικη νικη της Arrows,ομως προβλημα στα υδραυλικα λιγους γυρους πριν τελος δεν του επετρεψε να τερματισει τελικα στην 1η θεση.
Παρ'ολα αυτα ομως αυτη η πιστα δεν ειναι και απο τις πιο αγαπημενες των πιλοτον,αφου η ζεστη,η σκονη και η μεγαλη χρονικη διαρκεια του αγωνα,κανουν τη ζωη τους δυσκολη!
-
Μετα απο τη διακοπη τριων εβδομαδων,ωστε πιλοτοι και μηχανικοι να ξεκουραστουν λιγακι,το ''πολυχρωμο καραβανι'' της F1,θα μεταφερθει στην Ουγγαρια και πιο συγκεκριμενα στην πιστα Hungaroring,η οποια απεχει μολις 24χλμ απο την ομορφη πολης της Βουδαπεστης.
Στις αρχες τις δεκαετιας του '80 ο Bernie Ecclestone,προσπαθησε να επεκετεινει το καλενταρι της F1 και στις ανατολικες χωρες,αρχικα ειχε ακουστει πως η Μοχσα ηταν η επικρατεστερη για να διοργανωσει εναν αγωνα,ομως αυτη η αποψη γρηγορα απορριφθηκε και ετσι στο προσκηνιο ηρθε η Ουγγαρια και ειδικοτερα η πρωτευουσα της η Βουδαπεστη.Στην αρχη ''ειχε πεσει η ιδεα'' να γινει το GP στους δρομους της πολης,ομως τελικα οι υπευθυνοι αποφασισαν να κατασκευασουν κανονικη πιστα.Οπερ και εγενετο,το 1986 πραγματοποιηθηκε ο πρωτος αγωνας ο οποιος συγκεντρωσε 200.000 κοσμο! ,την ημερα του αγωνα.Απο τοτε και μεχρι σημερα βρισκεται ανελλιπως στο καλενταρι του πρωταθληματος,εχοντας προσφερει θεαματικους αγωνες.Ποιος θα ξεχασει το '90 με την ''παλικαρισια'' νικη του Boutsen μπροστα απο τον Senna,το '91 με την ''ομηρικη μαχη'' μεταξυ Senna-Mansell,αλλα και το '97 εκει οπου ο Hill,πηγε να κανει την εκπληξη και να παρει την παρθενικη νικη της Arrows,ομως προβλημα στα υδραυλικα λιγους γυρους πριν τελος δεν του επετρεψε να τερματισει τελικα στην 1η θεση.
Παρ'ολα αυτα ομως αυτη η πιστα δεν ειναι και απο τις πιο αγαπημενες των πιλοτον,αφου η ζεστη,η σκονη και η μεγαλη χρονικη διαρκεια του αγωνα,κανουν τη ζωη τους δυσκολη!
-
Ο καιρός όπως αναμένεται μάλλον κάνει τα χατίρια της Bridge καθώς
μέχρι σήμερα (Τετάρτη 11/8) για τη Παρασκευή αναμένονται βροχές
με θερμοκρασία από 15~27 και για το Σ/Κ οι θερμοκρασίες δεν αναμένε-
ται να υπερβούν τους 25 βαθμούς (με μερική νεφοσκέπη).Είδωμεν
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ο καιρός όπως αναμένεται μάλλον κάνει τα χατίρια της Bridge καθώς
μέχρι σήμερα (Τετάρτη 11/8) για τη Παρασκευή αναμένονται βροχές
με θερμοκρασία από 15~27 και για το Σ/Κ οι θερμοκρασίες δεν αναμένε-
ται να υπερβούν τους 25 βαθμούς (με μερική νεφοσκέπη).Είδωμεν
Ειτε βρέξει είτε όχι νομίζω πως θα έχει ενδιαφερον ο αγώνα και θα τολμήσω να πω και για την 1η θέση!!!Νομίζω Mclaren θα είναι πολύ δυνατές εκεί...
-
Αναμφιβολα,η διακοπη απο τα αγωνιστικα δρωμενα για 3 εβδομαδες δεν ηταν και οτι καλυτερο για εμας,ομως οι ειδησεις αναμφισβητητα ολον αυτον τον καιρο ηταν παρα πολλες και ενδιαφερουσες.
Λοιπον,ας τις συνοψισουμε λιγακι:Ο Ralf τελικα δεν πηρε την ''πολυποθητη'' αδεια απο τον καθηγητη νευροχηρουργικης Dr.Sid Watkins,ετσι λοιπον εκτος απο το Hungaroring,ο Γερμανος θα χασει και το SPA,απο'κει και περα βλεπουμε για Monza.Και σ'αυτον τον αγωνα αντικαταστατης του θα ειναι ο Pizzonia.
Συν τοις αλλοις,παρολο που οι δοκιμες το καλοκαιρι απαγορευονται η Williams θα αλλαξει την πολυσυζητημενη μπροστινη πτερυγα,και στη θεση της θα βρεθει μια πιο ''κλασσικη'' αεροτομη,με αλλαγες και στο μπροστινο φτερο.Περιμενουμε με αγωνια,να δουμε τις αυριανες φωτο απο την πιστα.
Στην ΤΟΥΟΤΑ,ο Zonta θα παρει τη θεση του Da Matta για τους υπολοιπους 6 αγωνες,χωρις να γινουν σαφη τα αιτια για την απομακρυνση του Βραζιλιανου
Τελος,μετα απο τα τελαυταια γεγονοτα για τα περι μετακινησης του Button στη Williams,πιστευω πως το κλιμα στην ομαδα της BAR δεν θα ειναι και το καλυτερο.Πολυ πιθανον στο τελος να στοιχησουν τη 2η θεση απο τη BAR στο κατασκευαστων.
-
Ιδου η νεα πτερυγα της Williams
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Ιδου η νεα πτερυγα της Williams
{clip}
Θυμίζει λίγο τις Sauber του 2000-2002 ή μου φαίνεται???
Πάει το wallus. Μου φαίνεται γρήγορη ας ελπίσουμε ότι θα είναι
και όλας..... -
Εδω βρισκονται οι χρονοι απο τις 2 περιοδους ελευθερων δοκιμων
1η Περιοδος
http://www.formula1.com/race/livetiming/popup/726/9.html2η Περιοδος
http://www.formula1.com/race/livetiming/popup/726/10.htmlΕπισης,νεο κρανος λανσαρε ο Coulthard,οχι δεν
αλλαξε το κλασσικο που εχει εδω και χρονια.Απλως μεσα απο εναν διαγωνισμο που οργανωσε η McLaren,ωστε να σχεδιασουν ενα κρανος για τον DC.Νικητης αναδειχθηκε ο Dimitri Merkulov απο τη Σλοβακια και ο οποιος θα περασει ενα ευχαριστο τριημερο κοντα στα pits και motorhome της McLaren.Kατι παρομοιο ειχε γινει και περυσι στο Interlagos,οταν μια 17χρονη ειχε κερδισει το 1ο βραβειο για το καλυτερο σχεδιο που ειχε κανει στο κρανος του Montoya.
-
Εδω βρισκεται το GRID για τον αυριανο αγωνα
http://f1.racing-live.com/en/season/live/index_data.shtml?10
Μου φαινεται πως και εδω θα εχουμε μια ανετη επικρατηση του Michael ,εκτος και αν η κακοτυχια του Μονακο,εμφανιστει και στην Ουγγαρια ,λεμε τωρα.
Στη ΜcLaren,πληρωνουν ακομα την λανθασμενη επιλογη ελαστικων,γι'αυτο και εχαναν τοσο πολυ χρονο στο δευτερο κομματι.
Ο καιρος αυριο αναμενεται να ειναι σχετικα καλος,χωρις να υπαρχει πιθανοτητα βροχης.Η θερμοκρασια θα βρισκεται γυρω στους 25 βαθμους,ενω προβληματα αναμενεται να δημιουργησει ο αερας στα συστηματα ψυξης,αφου καθ'ολο το τριημερο η ενταση του ηταν αρκετα μεγαλη. -
Ο χρήστης ThanosM έγραψε:
Ειτε βρέξει είτε όχι νομίζω πως θα έχει ενδιαφερον ο αγώνα και θα τολμήσω να πω και για την 1η θέση!!!Νομίζω Mclaren θα είναι πολύ δυνατές εκεί...
Δυστυχώς δεν υπήρχε ενδιαφέρον για τη 1η θέση ούτε καν για την 8η
θέση. Ο πιο βαρετός αγώνας φέτος (με αντίστοιχο την Imola) και 1-2
για τις Φερράρι που απλά ήταν 1 δεύτερο πιο γρήγορες από τους υπόλοιπους. -
Η σκηνή που ο RB έτρωγε μπανάνα προς το τέλος του αγώνα τα λέει όλα
-
Καλά, ο Brawn συνηθίζει να τρώει μπανάνες. Τον έχω ξαναδεί 2-3 φορές στο ίδιο μοτίβο. Πάντως, ενδεικτικό του ενδιαφέροντος του αγώνα είναι και το πόσες δημοσιεύσεις έχουν γίνει μετά την καρώ σημαία. Άστα να πάνε... Αν είναι και το 2005 έτσι, νομίζω θα μάθω να πλέκω...
-
Δυστυχως για το θεαμα η FERRARI για μια ακομη φορα κυριαρχησε.
Ωστοσο αυτο δεν αποτελει ειδηση τη φετινη χρονια.
Ομως η απουσια εστω και μιας μαχης εκανε τον αγωνα πολυ βαρετο.
Ωστοσο τι περιμεναμε στο Hungaroring??????
Τιποτα παραπανω.Σωστα??Τελος να συγχαρω τις κοκκινες βολιδες για το 6ο συνεχομενο
πρωταθλημα κατασκευαστων -
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...
-
....ίσως ο πιο βαρετός άγώνας της χρονιάς . Τους τελευταίους 15 δεν άντεξα να του δω...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ειτε βρέξει είτε όχι νομίζω πως θα έχει ενδιαφερον ο αγώνα και θα τολμήσω να πω και για την 1η θέση!!!Νομίζω Mclaren θα είναι πολύ δυνατές εκεί...
Δυστυχώς δεν υπήρχε ενδιαφέρον για τη 1η θέση ούτε καν για την 8η
θέση. Ο πιο βαρετός αγώνας φέτος (με αντίστοιχο την Imola) και 1-2
για τις Φερράρι που απλά ήταν 1 δεύτερο πιο γρήγορες από τους υπόλοιπους.Τελικά λάθος προβλέψεις όντως ο πιο βαρετός αγώνας........
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
....ίσως ο πιο βαρετός άγώνας της χρονιάς . Τους τελευταίους 15 δεν άντεξα να του δω...Πάλι καλα που την έπεσα για ύπνοστον πέμπτο γύρο, με τη Σοφια να μου λέει κάτσε μπορει να τρακαρουν και να έχει ενδιαφέρον. τελικα στον δεκατο περιπου γύρο πειρε και αυτη τον υπνάκο της. Τελικα κοιμηθείκαμε ευτιχησμένοι γιατι δεν χάσαμε την μεσημεριανη σιεστα.
Πρέπει να αλλάξουν τους κανονισμούς αν ειπάρχει Ferrari, απο την πρώτη εώς την έβδομη θέση στην σειρά εκκίνησης, θα πρέπει να εκκινει τελευταια ή με ποινή 20 δευτερολέπτων με την πρώτη είσοδο στα πιτς, επιπλέων φυσικα απο τον προγραματισμ΄΄ενο χρονο που θα κάτσουν γαι τις αλλαγες ελαστικών και τροφοδότηση βενζινας.
Παω για υπνο πάλι. -
Ο πιο βαρετος αγωνας αλλα και ο πιο σημαντικος-καθοριστικος καθως σημανε το 6ο συνεχομενο πρωταθλημα για την Ferrari
-
Τι να πω ρε παιδια,η φετινη Ουγγαρια μου θυμισε αισθητα αυτη του 2002.Μιλαμε μεχρι και εγω κοντεψα να κοιμηθω.Παρακαλουσα να τελειωσει ο αγωνας οσο πιο γρηγορα γινοτανε .
Απο τη μια να βλεπω τον γερο-βουβαλο τον Brawn ,να τρωει τις μπανανες του (μιλαμε το'χω σιχαθει αυτο το φρουτο) και απο την αλλη την αλλη τον μηχανικο της Ferrari να ''παιζει'' στο pitwall ,μου'ρθε πραγματικα να σπασω την τηλεοραση.Απο την αλλη και η γρηγορη εγκαταληψη του Kimi,μολις στον 14ο γυρο με προβλημα στο συστημα ψεκασμου,σιγουρα ''επιδεινωσε'' την κατασταση μου,οχι βεβαια οτι θα μπορουσε να κανει και τιποτα καλυτερο ο Φινλανδος.
Περυσι,μετα το τελος του πρωταθληματος καναμε ψηφοφοριες για τον πιο συναρπαστικο αγωνα,φετος μου φαινεται πως θα κανουμε ψηφοφορια για τον πιο βαρετο αγωνα της χρονιας ,αν και δε νομιζω να υπαρχει χειροτερος απο αυτον που ειδαμε την Κυριακη.
Α,και το καλυτερο δεν σας το ειπα,η Ουγγαρια θα βρισκεται στο καλενταρι μεχρι το 2011.
Επισημο thread:GP Ουγγαριας 2004