Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αναξιοπιστα τα ακριβά ΙΧ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αναξιοπιστα τα ακριβά ΙΧ
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    10
    13
    37
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gfon last edited by

      Ριξτε μια ματιά σε αυτό το αρθρο!!

      Τα Νέα
      6/8/04

      Ερευνα στην Βρετανία.Τα Γερμανικά αυτοκίνητα χαλάνε πιο συχνά.

      'Τα γερμανικά αυτοκίνητα είναι τα πιο ευάλωτα σε βλάβες, υποστηρίζουν Βρετανοί αυτοκινητιστές. Τα Audi, BMW και Volkswagen κατατάσσονται στην κατηγορία των «ανεπαρκών» όσον αφορά την αξιοπιστία τους στην έρευνα της βρετανικής Ένωσης Καταναλωτών.

      Σύμφωνα με την έρευνα, τα ακριβά μοντέλα είναι τα λιγότερο αξιόπιστα. Στην τελευταία θέση έρχεται για δεύτερη χρονιά το σπορ μοντέλο ΤΤ της Audi, που τιμάται από 32.000 έως και 42.000 ευρώ. Από τους 43 ιδιοκτήτες ενός ΤΤ έως δύο ετών, 23% είπαν πως το αυτοκίνητο τούς άφησε στον δρόμο μέσα στους τελευταίους 12 μήνες. Από τους 44 τύπους αυτοκινήτων που περιλαμβάνονται στην έρευνα, δεύτερη από το τέλος είναι η Mercedes-Benz Ε Class.
      Ανέβηκαν Ιάπωνες και Κορεάτες
      Από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα ήταν το Getz της Hyundai, η τιμή του οποίου ξεκινά από τα 8.900 ευρώ. Κανένα από τα 30 της έρευνας δεν υπέστη βλάβη τους 12 τελευταίους μήνες. Το ίδιο ισχύει για το ΖΤ και τo ΖΤ-Τ της MG, το 323 της Mazda και το Corolla και Corolla Verso της Toyota. Σε μικρή απόσταση, με αξιοπιστία 99%, ακολουθούν τα Civic, CR-V και Jazz της Honda, καθώς και το Mazda 6 και τα 406 και 406 Coupe της Peugeot.
      H βρετανική Ένωση Καταναλωτών συγκέντρωσε πληροφορίες για 34.277 αυτοκίνητα ηλικίας ώς και 8 ετών από αναγνώστες του περιοδικού «Which?». Ζητήθηκε από τους ιδιοκτήτες να σχολιάσουν τις βλάβες και τα ελαττώματα που παρουσίασε το αυτοκίνητό τους κατά τους 12 τελευταίους μήνες. Οι μάρκες που πέρυσι κατατάσσονταν στο «μέτρια» και έπεσαν φέτος στο «ανεπαρκές» είναι οι Audi, BMW, Chrysler, Daewoo και Saab. Βρήκαν εκεί τις Citroen, Fiat, Land Rover, Peugeot, Renault, Rover, Vauxhall και VW που ήταν ήδη από πέρυσι στην τελευταία κατηγορία. Οι μάρκες που κατατάχθηκαν φέτος στη στήλη «εξαιρετικά» για την αξιοπιστία ήταν οι Honda, Toyota και Suzuki, οι οποίες ανέβηκαν από το «καλά» όπου βρίσκονταν πέρυσι.
      Ο Ντάνκαν Φόρεστερ, διευθυντής του τμήματος επικοινωνίας με τα μέσα ενημέρωσης της BMW στη Βρετανία, δήλωσε: «Τα φετινά πορίσματα, που βασίζονται σε 1.388 αυτοκίνητα BMW, δεν συμφωνούν με την εμπειρία μας. H ιστορία μας, η οποία αναφέρεται στο 100% των αυτοκινήτων BMW, δεν δείχνει πως η αξιοπιστία τους επιδεινώνεται. Αντίθετα, βλέπουμε να βελτιώνεται σημαντικά».
      Αμφιβητούν τα στοιχεία
      Ο Πολ Μπάκετ, επικεφαλής δημοσίων σχέσεων της VW στη Βρετανία, αμφισβήτησε επίσης τα πορίσματα και το μέγεθος του δείγματος της έρευνας. «Είναι ακόμη πολύ περίεργο για μας το γεγονός ότι το VW Bora κατατάσσεται κοντά στην κορυφή όσον αφορά την αξιοπιστία και το Golf, το οποίο είναι τεχνικά σχεδόν πανομοιότυπο, βρίσκεται χαμηλά».
      Εκπρόσωπος της Mercedes δήλωσε: «Τα πορίσματα αντιβαίνουν σε αυτά άλλων ερευνών ποιότητας που έχουν γίνει αλλού». H Audi εξέδωσε δήλωση στην οποία αναφέρει: «Τα ποσοστά αξιοπιστίας της Audi ήταν προσωρινά χαμηλά λόγω ενός εξαιρετικού και μοναδικού προβλήματος στην ανάφλεξη, το οποίο διορθώθηκε στα αυτοκίνητα παραγωγής στη διάρκεια του 2003. Ο ευρέως χρησιμοποιούμενος κινητήρας 1,8 T είναι μια από τις μονάδες που επηρεάστηκαν από το πρόβλημα αυτό και χρησιμοποιείται σε όλα τα μοντέλα TT, εκτός από δύο, και σε αρκετές εκδοχές του Α4». '

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        gfon last edited by

        Ριξτε μια ματιά σε αυτό το αρθρο!!

        Τα Νέα
        6/8/04

        Ερευνα στην Βρετανία.Τα Γερμανικά αυτοκίνητα χαλάνε πιο συχνά.

        'Τα γερμανικά αυτοκίνητα είναι τα πιο ευάλωτα σε βλάβες, υποστηρίζουν Βρετανοί αυτοκινητιστές. Τα Audi, BMW και Volkswagen κατατάσσονται στην κατηγορία των «ανεπαρκών» όσον αφορά την αξιοπιστία τους στην έρευνα της βρετανικής Ένωσης Καταναλωτών.

        Σύμφωνα με την έρευνα, τα ακριβά μοντέλα είναι τα λιγότερο αξιόπιστα. Στην τελευταία θέση έρχεται για δεύτερη χρονιά το σπορ μοντέλο ΤΤ της Audi, που τιμάται από 32.000 έως και 42.000 ευρώ. Από τους 43 ιδιοκτήτες ενός ΤΤ έως δύο ετών, 23% είπαν πως το αυτοκίνητο τούς άφησε στον δρόμο μέσα στους τελευταίους 12 μήνες. Από τους 44 τύπους αυτοκινήτων που περιλαμβάνονται στην έρευνα, δεύτερη από το τέλος είναι η Mercedes-Benz Ε Class.
        Ανέβηκαν Ιάπωνες και Κορεάτες
        Από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα ήταν το Getz της Hyundai, η τιμή του οποίου ξεκινά από τα 8.900 ευρώ. Κανένα από τα 30 της έρευνας δεν υπέστη βλάβη τους 12 τελευταίους μήνες. Το ίδιο ισχύει για το ΖΤ και τo ΖΤ-Τ της MG, το 323 της Mazda και το Corolla και Corolla Verso της Toyota. Σε μικρή απόσταση, με αξιοπιστία 99%, ακολουθούν τα Civic, CR-V και Jazz της Honda, καθώς και το Mazda 6 και τα 406 και 406 Coupe της Peugeot.
        H βρετανική Ένωση Καταναλωτών συγκέντρωσε πληροφορίες για 34.277 αυτοκίνητα ηλικίας ώς και 8 ετών από αναγνώστες του περιοδικού «Which?». Ζητήθηκε από τους ιδιοκτήτες να σχολιάσουν τις βλάβες και τα ελαττώματα που παρουσίασε το αυτοκίνητό τους κατά τους 12 τελευταίους μήνες. Οι μάρκες που πέρυσι κατατάσσονταν στο «μέτρια» και έπεσαν φέτος στο «ανεπαρκές» είναι οι Audi, BMW, Chrysler, Daewoo και Saab. Βρήκαν εκεί τις Citroen, Fiat, Land Rover, Peugeot, Renault, Rover, Vauxhall και VW που ήταν ήδη από πέρυσι στην τελευταία κατηγορία. Οι μάρκες που κατατάχθηκαν φέτος στη στήλη «εξαιρετικά» για την αξιοπιστία ήταν οι Honda, Toyota και Suzuki, οι οποίες ανέβηκαν από το «καλά» όπου βρίσκονταν πέρυσι.
        Ο Ντάνκαν Φόρεστερ, διευθυντής του τμήματος επικοινωνίας με τα μέσα ενημέρωσης της BMW στη Βρετανία, δήλωσε: «Τα φετινά πορίσματα, που βασίζονται σε 1.388 αυτοκίνητα BMW, δεν συμφωνούν με την εμπειρία μας. H ιστορία μας, η οποία αναφέρεται στο 100% των αυτοκινήτων BMW, δεν δείχνει πως η αξιοπιστία τους επιδεινώνεται. Αντίθετα, βλέπουμε να βελτιώνεται σημαντικά».
        Αμφιβητούν τα στοιχεία
        Ο Πολ Μπάκετ, επικεφαλής δημοσίων σχέσεων της VW στη Βρετανία, αμφισβήτησε επίσης τα πορίσματα και το μέγεθος του δείγματος της έρευνας. «Είναι ακόμη πολύ περίεργο για μας το γεγονός ότι το VW Bora κατατάσσεται κοντά στην κορυφή όσον αφορά την αξιοπιστία και το Golf, το οποίο είναι τεχνικά σχεδόν πανομοιότυπο, βρίσκεται χαμηλά».
        Εκπρόσωπος της Mercedes δήλωσε: «Τα πορίσματα αντιβαίνουν σε αυτά άλλων ερευνών ποιότητας που έχουν γίνει αλλού». H Audi εξέδωσε δήλωση στην οποία αναφέρει: «Τα ποσοστά αξιοπιστίας της Audi ήταν προσωρινά χαμηλά λόγω ενός εξαιρετικού και μοναδικού προβλήματος στην ανάφλεξη, το οποίο διορθώθηκε στα αυτοκίνητα παραγωγής στη διάρκεια του 2003. Ο ευρέως χρησιμοποιούμενος κινητήρας 1,8 T είναι μια από τις μονάδες που επηρεάστηκαν από το πρόβλημα αυτό και χρησιμοποιείται σε όλα τα μοντέλα TT, εκτός από δύο, και σε αρκετές εκδοχές του Α4». '

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gfon last edited by

          Ριξτε μια ματιά σε αυτό το αρθρο!!

          Τα Νέα
          6/8/04

          Ερευνα στην Βρετανία.Τα Γερμανικά αυτοκίνητα χαλάνε πιο συχνά.

          'Τα γερμανικά αυτοκίνητα είναι τα πιο ευάλωτα σε βλάβες, υποστηρίζουν Βρετανοί αυτοκινητιστές. Τα Audi, BMW και Volkswagen κατατάσσονται στην κατηγορία των «ανεπαρκών» όσον αφορά την αξιοπιστία τους στην έρευνα της βρετανικής Ένωσης Καταναλωτών.

          Σύμφωνα με την έρευνα, τα ακριβά μοντέλα είναι τα λιγότερο αξιόπιστα. Στην τελευταία θέση έρχεται για δεύτερη χρονιά το σπορ μοντέλο ΤΤ της Audi, που τιμάται από 32.000 έως και 42.000 ευρώ. Από τους 43 ιδιοκτήτες ενός ΤΤ έως δύο ετών, 23% είπαν πως το αυτοκίνητο τούς άφησε στον δρόμο μέσα στους τελευταίους 12 μήνες. Από τους 44 τύπους αυτοκινήτων που περιλαμβάνονται στην έρευνα, δεύτερη από το τέλος είναι η Mercedes-Benz Ε Class.
          Ανέβηκαν Ιάπωνες και Κορεάτες
          Από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα ήταν το Getz της Hyundai, η τιμή του οποίου ξεκινά από τα 8.900 ευρώ. Κανένα από τα 30 της έρευνας δεν υπέστη βλάβη τους 12 τελευταίους μήνες. Το ίδιο ισχύει για το ΖΤ και τo ΖΤ-Τ της MG, το 323 της Mazda και το Corolla και Corolla Verso της Toyota. Σε μικρή απόσταση, με αξιοπιστία 99%, ακολουθούν τα Civic, CR-V και Jazz της Honda, καθώς και το Mazda 6 και τα 406 και 406 Coupe της Peugeot.
          H βρετανική Ένωση Καταναλωτών συγκέντρωσε πληροφορίες για 34.277 αυτοκίνητα ηλικίας ώς και 8 ετών από αναγνώστες του περιοδικού «Which?». Ζητήθηκε από τους ιδιοκτήτες να σχολιάσουν τις βλάβες και τα ελαττώματα που παρουσίασε το αυτοκίνητό τους κατά τους 12 τελευταίους μήνες. Οι μάρκες που πέρυσι κατατάσσονταν στο «μέτρια» και έπεσαν φέτος στο «ανεπαρκές» είναι οι Audi, BMW, Chrysler, Daewoo και Saab. Βρήκαν εκεί τις Citroen, Fiat, Land Rover, Peugeot, Renault, Rover, Vauxhall και VW που ήταν ήδη από πέρυσι στην τελευταία κατηγορία. Οι μάρκες που κατατάχθηκαν φέτος στη στήλη «εξαιρετικά» για την αξιοπιστία ήταν οι Honda, Toyota και Suzuki, οι οποίες ανέβηκαν από το «καλά» όπου βρίσκονταν πέρυσι.
          Ο Ντάνκαν Φόρεστερ, διευθυντής του τμήματος επικοινωνίας με τα μέσα ενημέρωσης της BMW στη Βρετανία, δήλωσε: «Τα φετινά πορίσματα, που βασίζονται σε 1.388 αυτοκίνητα BMW, δεν συμφωνούν με την εμπειρία μας. H ιστορία μας, η οποία αναφέρεται στο 100% των αυτοκινήτων BMW, δεν δείχνει πως η αξιοπιστία τους επιδεινώνεται. Αντίθετα, βλέπουμε να βελτιώνεται σημαντικά».
          Αμφιβητούν τα στοιχεία
          Ο Πολ Μπάκετ, επικεφαλής δημοσίων σχέσεων της VW στη Βρετανία, αμφισβήτησε επίσης τα πορίσματα και το μέγεθος του δείγματος της έρευνας. «Είναι ακόμη πολύ περίεργο για μας το γεγονός ότι το VW Bora κατατάσσεται κοντά στην κορυφή όσον αφορά την αξιοπιστία και το Golf, το οποίο είναι τεχνικά σχεδόν πανομοιότυπο, βρίσκεται χαμηλά».
          Εκπρόσωπος της Mercedes δήλωσε: «Τα πορίσματα αντιβαίνουν σε αυτά άλλων ερευνών ποιότητας που έχουν γίνει αλλού». H Audi εξέδωσε δήλωση στην οποία αναφέρει: «Τα ποσοστά αξιοπιστίας της Audi ήταν προσωρινά χαμηλά λόγω ενός εξαιρετικού και μοναδικού προβλήματος στην ανάφλεξη, το οποίο διορθώθηκε στα αυτοκίνητα παραγωγής στη διάρκεια του 2003. Ο ευρέως χρησιμοποιούμενος κινητήρας 1,8 T είναι μια από τις μονάδες που επηρεάστηκαν από το πρόβλημα αυτό και χρησιμοποιείται σε όλα τα μοντέλα TT, εκτός από δύο, και σε αρκετές εκδοχές του Α4». '

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            gskarmou last edited by

            Ο χρήστης GFON έγραψε:
            Ñéîôå ìéá ìáôéÜ óå áõôü ôï áñèñï!!

            Ôá ÍÝá
            6/8/04
            .........................

            Ï Ðïë ÌðÜêåô, åðéêåöáëÞò äçìïóßùí ó÷Ýóåùí ôçò VW óôç Âñåôáíßá, áìöéóâÞôçóå åðßóçò ôá ðïñßóìáôá êáé ôï ìÝãåèïò ôïõ äåßãìáôïò ôçò Ýñåõíáò. «Åßíáé áêüìç ðïëý ðåñßåñãï ãéá ìáò ôï ãåãïíüò üôé ôï VW Bora êáôáôÜóóåôáé êïíôÜ óôçí êïñõöÞ üóïí áöïñÜ ôçí áîéïðéóôßá êáé ôï Golf, ôï ïðïßï åßíáé ôå÷íéêÜ ó÷åäüí ðáíïìïéüôõðï, âñßóêåôáé ÷áìçëÜ».

            '

            ×Á÷÷á÷á÷÷á÷á÷÷á÷á÷
            êáé óå smiley

            AèÜíáôç ÂñåôáíéêÞ Áìåñïëçøßá

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skullone last edited by

              Όσο κι αν οι Βρεττανοί δεν φημίζονται για την αμεροληψία τους (θυμούνται να γίνουν αντικειμενικοί μόνον όταν τα αυτοκίνητα για τα οποία μιλάνε έχουν γίνει πια κλασσικά, άρα δεν ανταγωνίζονται τα δικά τους), εδώ κι εγώ προβληματίζομαι. Αφού είναι το ίδιο αυτοκίνητο, γιατί το η μια παραλλαγή βγαίνει αξιόπιστη και η άλλη βγάζει βλάβες;

              Επίσης, πρέπει εδώ να πω αυτό που έχουν αρχίσει και παραδέχονται οι κατασκευαστές (με την Μ-Β να έχει αρχίσει να το συνειδητοποιεί με οδυνηρό τρόπο):

              Όσο αυξάνεται η πολυπλοκότητα των ηλεκτρονικών του αυτοκινήτου, τόσο αυξάνεται η πιθανότητα κάτι να χαλάσει. Και όχι μόνον αυτό, αλλά όλες αυτές οι ανόητες 'ευκολίες' (πολύ μου τη σπάνε αυτές οι κουλές οθόνες και τα μενού που θυμίζουν Η/Υ), κάνουν τα αυτοκίνητα δύσχρηστα, αντιεργονομικά και αυξάνουν την επικινδυνότητά τους, καθώς ο χειρισμός πολλών ευκολιών απαιτεί παρατεταμένη απόσπαση της προσοχής του οδηγού από το δρόμο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • O
                og2002gr last edited by

                Αυτο διαβαζα και γω μολις τωρα!!! (να εισαι καλα GFON και ψιλοβαριομουνα να αντιγραψω το αρθρο )

                Λογικο ειναι οσοι πληγονται (BMW,VW) απο την ερευνα αυτη να την αμφισβητουν..ομως σε προηγουμενη συζητηση και παλι ειχατε αναφερει για τα προβληματα του Golf.
                Aπο την άλλη ομως Αγγλοι ειναι αυτοι...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Ο χρήστης skullone έγραψε:
                  Όσο κι αν οι Βρεττανοί δεν φημίζονται για την αμεροληψία τους (θυμούνται να γίνουν αντικειμενικοί μόνον όταν τα αυτοκίνητα για τα οποία μιλάνε έχουν γίνει πια κλασσικά, άρα δεν ανταγωνίζονται τα δικά τους), εδώ κι εγώ προβληματίζομαι. Αφού είναι το ίδιο αυτοκίνητο, γιατί το η μια παραλλαγή βγαίνει αξιόπιστη και η άλλη βγάζει βλάβες;

                  Το Bora το αγοράζουν ως επί το πλείστον οικογενειάρχες που συμπεριφέρονται -κατά πλειοψηφία- πιο συντηρητικά. Το Golf έχει σαφώς μεγαλύτερη απήχηση και 'βελτιώνεται' περισσότερο. Επίσης, κυκλοφορούν περισσότερα Golf με τον 1.8Τ κινητήρα, -που είναι λιγότερο αξιόπιστος από τους ατμοσφαιρικούς και τους diesel-, άρα και περισσότερες συνολικά βλάβες.

                  Τέλος κυκλοφορούν πολλά περισσότερα Golf άρα και περισσότερες πιθανότητες βλαβών. Πάντως οι γρύλλοι χαλάνε και στα δύο εξίσου

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    tiger last edited by

                    Δεν νομίζω να αναφέρεται στα 1.8Τ golf που είναι παλια,τα οποία είναι μια χαρά γενικά.
                    Το golf 4 1.6 του γαμπρού μου είναι αναξιόπιστο παντως.
                    Παντως η βρετανική έρευνα έβγαλε αναξιόπιστα και τα rover αλλα ίσως δεν ειναι τόσο μούφα όσο θέλουν μερικοί να νομίζουν.Παντως το roverακι μου ήταν το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο που υπήρξε ποτε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • T
                      technik last edited by

                      Ο χρήστης lkar έγραψε:
                      .....Τέλος κυκλοφορούν πολλά περισσότερα Golf άρα και περισσότερες πιθανότητες βλαβών.

                      Δεν έχει σημασία πιστεύω αν κυκλοφορούν περισσότερα GOLF ή BORA.
                      Αν το δείγμα από τα παραπάνω δύο μοντέλα είναι ικανοποιητικό για την εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων,
                      τότε προφανώς υπάρχει κάτι περίεργο στην παραπάνω έρευνα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        skullone last edited by

                        Ή στα Bora, λόγω μικρότερου αριθμού παραχθεισών μονάδων, υπήρξε λιγότερος φόρτος εργασίας στις γραμμές συναρμολόγησης και έγινε καλύτερη δουλειά στον ποιοτικό έλεγχο. Αυτό δεν μπορούμε καθόλου να το αποκλείσουμε, γιατί, όταν υπάρχει πίεση για μεγάλη αύξηση της παραγωγής, ο έλεγχος ποιότητας συνήθως χαλαρώνει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης skullone έγραψε:
                          Ή στα Bora, λόγω μικρότερου αριθμού παραχθεισών μονάδων, υπήρξε λιγότερος φόρτος εργασίας στις γραμμές συναρμολόγησης και έγινε καλύτερη δουλειά στον ποιοτικό έλεγχο. Αυτό δεν μπορούμε καθόλου να το αποκλείσουμε, γιατί, όταν υπάρχει πίεση για μεγάλη αύξηση της παραγωγής, ο έλεγχος ποιότητας συνήθως χαλαρώνει.

                          Η ιδέα σου δεν είναι λάθος αλλά μόνο αν μπορείς να την στηρίξεις με στοιχεία... Ξέρεις δηλαδή για το φόρτο που μπορείς να περιγράψεις σαν το ποσοστό απόδοσης σε σχέση με την μέγιστη απόδοση της γραμμής παραγωγής?
                          Γιατί αν δεν τα ξέρεις αυτά, εγώ που επίσης δεν τα ξέρω.... λέω ότι το Bora λόγω χαμηλότερης ζήτησης φτιάχνεται σε λιγότερες γραμμές συναρμολόγησης και το φορτίο ανά γραμμή είναι το ίδιο (ή μεγαλύτερο ή λιγότερο επιλέγει κανείς ό,τι τον βολεύει κατά περίπτωση).....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cpp last edited by

                            Από την στιγμή που ο όμιλος VAG αντιμετώπισε

                            1. το πρόβλημα με τους πολλαπλασιαστές στον 1.8Τ 2001 με 2003
                              και 2. το γνωστό πρόβλημα με τους γρύλλους στα παράθυρα αυτό δημιουργεί απογοήτευση και συνεπώς τα μοντέλα χαρακτηρίζονται προβληματικά φανταστείτε πόσοι κυκλοφορούν σε EU και USA με Golf, TT, Passat, A4 κλπ σίγουρα με τέτοιες βλάβες θα τα πουν αναξιόπιστα.

                            Ας υποθέσουμε ότι έχεις ένα Α4 1.8T απογοητεύθηκες από αυτά που έπαθες και λες δεν ξαναπαίρνω Audi τι θα πάρεις? SAAB, Mercedes, BMW, ALFA? Ιάπωνα? Ποιος πιστεύει ότι αυτά είναι περισσότερο αξιόπιστα?
                            Τα επόμενα πέντε χρόννια που θα αρχίσουν να φωρτώνουν ηλεκτρονικά και οι ιάπωνες θα λέμε έπεσε η ποιότητα στην Ιαπωνία

                            Βλάβες και ανακλήσεις γίνονταν και θα γίνονται για πάντα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              skullone last edited by

                              Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                              Ή στα Bora, λόγω μικρότερου αριθμού παραχθεισών μονάδων, υπήρξε λιγότερος φόρτος εργασίας στις γραμμές συναρμολόγησης και έγινε καλύτερη δουλειά στον ποιοτικό έλεγχο. Αυτό δεν μπορούμε καθόλου να το αποκλείσουμε, γιατί, όταν υπάρχει πίεση για μεγάλη αύξηση της παραγωγής, ο έλεγχος ποιότητας συνήθως χαλαρώνει.

                              Η ιδέα σου δεν είναι λάθος αλλά μόνο αν μπορείς να την στηρίξεις με στοιχεία... Ξέρεις δηλαδή για το φόρτο που μπορείς να περιγράψεις σαν το ποσοστό απόδοσης σε σχέση με την μέγιστη απόδοση της γραμμής παραγωγής?
                              Γιατί αν δεν τα ξέρεις αυτά, εγώ που επίσης δεν τα ξέρω.... λέω ότι το Bora λόγω χαμηλότερης ζήτησης φτιάχνεται σε λιγότερες γραμμές συναρμολόγησης και το φορτίο ανά γραμμή είναι το ίδιο (ή μεγαλύτερο ή λιγότερο επιλέγει κανείς ό,τι τον βολεύει κατά περίπτωση).....

                              Δυστυχώς, είμαι αναγκασμένος να μιλήσω υποθετικά. Πάντως, εάν δυο γραμμές παραγωγής έχουν την ίδια δυναμικότητα, πιο μεγάλο φόρτο εργασίας θα έχει αυτή που αναγκάζεται να παράγει μια παραλλαγή του προϊόντος η οποία πουλάει σαν τρελλή, παρά η διπλανή της που της ζητάνε λιγότερα κομμάτια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pakos-m last edited by

                                Το θέμα αξιοπιστία το αντιλαμβάνεται διαφορετικά κάθε άνθρωπος. Για κάποιον αξιοπιστία είναι να μην τον αφήσει στο δρόμο, για μένα να μην καεί ούτε λαμπάκι, (Honda Civic 99).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr