-
Στοιχεία ΣΕΑΑ Ιουνίου (πωλήσεις μηνός):
Porsche Cayenne: 42
VW Touareg: 24 (σιγά μην πάρουμε το φθηνό!)
Merc E-series: 221
Peugeot 307cc: 249 (to 206cc αρχίζει και πέφτει)
Audi A4 cabrio: 4 (δεν έπιασε)
Merc CLK: 144
Mazda RX-8: 41
Alfa Romeo GT: 55
Nissan 350Z: 3
BMW Z4: 36
Honda S2000: 6
Lambo Gallardo: 1 -
Στοιχεία ΣΕΑΑ Ιουνίου (πωλήσεις μηνός):
Porsche Cayenne: 42
VW Touareg: 24 (σιγά μην πάρουμε το φθηνό!)
Merc E-series: 221
Peugeot 307cc: 249 (to 206cc αρχίζει και πέφτει)
Audi A4 cabrio: 4 (δεν έπιασε)
Merc CLK: 144
Mazda RX-8: 41
Alfa Romeo GT: 55
Nissan 350Z: 3
BMW Z4: 36
Honda S2000: 6
Lambo Gallardo: 1 -
Στοιχεία ΣΕΑΑ Ιουνίου (πωλήσεις μηνός):
Porsche Cayenne: 42
VW Touareg: 24 (σιγά μην πάρουμε το φθηνό!)
Merc E-series: 221
Peugeot 307cc: 249 (to 206cc αρχίζει και πέφτει)
Audi A4 cabrio: 4 (δεν έπιασε)
Merc CLK: 144
Mazda RX-8: 41
Alfa Romeo GT: 55
Nissan 350Z: 3
BMW Z4: 36
Honda S2000: 6
Lambo Gallardo: 1 -
Τί να πει κανείς. Απορώ πραγματικά πού τα βρίσκει τελικά ο Έλληνας τα λεφτά...
Από τα παραπάνω βέβαια, βγάλτε μερικά, από κατασχέσεις ξέρουμε τί γίνεται... -
καλα, το νουμερο παντως των Cayene με συνταραξε!!! Στην αρχη νομιζα πως ηταν ετησιο νουμερο..... Παντως ξερω πως οι μισες Cayene πουλιουνται στο Πανοραμα Θεσσαλονικης... μια πολυ φτωχη περιοχη...
-
Ο χρήστης stradale έγραψε:
Τί να πει κανείς. Απορώ πραγματικά πού τα βρίσκει τελικά ο Έλληνας τα λεφτά...
Από τα παραπάνω βέβαια, βγάλτε μερικά, από κατασχέσεις ξέρουμε τί γίνεται...Ποιος 'Έλληνας'; Διότι Έλληνας είναι ο Μπόμπολας, Έλληνας και ο μισθωτός των 650 ευρώ τον μήνα. Στη Ρωσσία να δεις τι γίνεται. Οι πλούσιοι κάνουν τρομακτική επίδειξη πλούτου αγοράζοντας ό,τι πιο ακριβό κυκλοφορεί παγκοσμίως (όχι ως επένδυση όπως έκαναν παλιότερα οι Ιάπωνες, αλλά μόνο ως μέσο επίδειξης), ενώ ο πολύς λαός το ρίχνει στο ποτό για να μην βλέπει τα χάλια του. Κάτι παρεμφερές αρχίζει να γίνεται τον τελευταίο καιρό και στην Ελλάδα.
-
Απο τοτε που ολοι μαθαν το leasing μεσο εταιριών, αυξηθηκαν και οι πωλησεις ακριβων αυτοκινητων!!!!
-
Αν αναλογιστεις οτι φιλος μου πουλησε το παλαιο του οχημα 10000Ε και εβαλε δοσεις 5τιας για ποσο 20000Ε για να παρει μεταχειρισμενο ΤΤ τοτε να που τα βρισκουν...
Τωρα βεβαια αν βαζει 10Ε βενζινη καθε φορα και τσονταρει και τα μισα ο πατερας του ειναι ενα αλλο θεμα...
Η μουρη μια φορα θα υπαρχει
-
Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
Αν αναλογιστεις οτι φιλος μου πουλησε το παλαιο του οχημα 10000Ε και εβαλε δοσεις 5τιας για ποσο 20000Ε για να παρει μεταχειρισμενο ΤΤ τοτε να που τα βρισκουν...Τωρα βεβαια αν βαζει 10Ε βενζινη καθε φορα και τσονταρει και τα μισα ο πατερας του ειναι ενα αλλο θεμα...
Η μουρη μια φορα θα υπαρχει
Όπως ένας φίλος μου, που πήρε κάτι λεφτάκια απο ένα χωράφι που πούλησε και αντί να πάρει ένα καλό σπιτί σε μία καλή περιοχή που τώρα ζει στο Περιστέρι σε ένα δυάρι, με νοίκι, πήγε και πήρε την Boxter την 3.2 triptonic!
Η πλάκα έιναι οτι μου έλεγε οτι είμαι βλάκας που αντί να πάρω την αγαπημένη μου Lotus και να την κάνω τούμπανο, προτίμησα με τα λεφτά αυτά να κάνω master και να φτιάξω και ένα δεύτερο εξωχικό σπίτι. -
δεν ειναι δυσκολο να παρεις τετοια αυτοκινητα με μισθωση. Οι περισσοτερες εταιρειες το κανουν αυτο. Εγω ξερω εταιρεια που πηρε δυο Χ3 ετσι και δυο mercs...
Slow the eggs
-
sado
Εγω παντως θα επαιρνα την Lotus και θα την εκανα τουμπανο!
Χαχαχα(ειμαι του δημοτικου, οποτε δεν εχω αναγκη απο master!)
Οποτε ισως να ειχε δικιο ο φιλος σου!
Σπυρος -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Αν αναλογιστεις οτι φιλος μου πουλησε το παλαιο του οχημα 10000Ε και εβαλε δοσεις 5τιας για ποσο 20000Ε για να παρει μεταχειρισμενο ΤΤ τοτε να που τα βρισκουν...
Τωρα βεβαια αν βαζει 10Ε βενζινη καθε φορα και τσονταρει και τα μισα ο πατερας του ειναι ενα αλλο θεμα...
Η μουρη μια φορα θα υπαρχει
Όπως ένας φίλος μου, που πήρε κάτι λεφτάκια απο ένα χωράφι που πούλησε και αντί να πάρει ένα καλό σπιτί σε μία καλή περιοχή που τώρα ζει στο Περιστέρι σε ένα δυάρι, με νοίκι, πήγε και πήρε την Boxter την 3.2 triptonic!
Η πλάκα έιναι οτι μου έλεγε οτι είμαι βλάκας που αντί να πάρω την αγαπημένη μου Lotus και να την κάνω τούμπανο, προτίμησα με τα λεφτά αυτά να κάνω master και να φτιάξω και ένα δεύτερο εξωχικό σπίτι.Να δω τι θα σου λέει αργότερα...
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Η πλάκα έιναι οτι μου έλεγε οτι είμαι βλάκας που αντί να πάρω την αγαπημένη μου Lotus και να την κάνω τούμπανο, προτίμησα με τα λεφτά αυτά να κάνω master και να φτιάξω και ένα δεύτερο εξωχικό σπίτι.μα και συ, τι τό'θελες το μαστερ??? και 2ο εξοχικο??? τσκ... ε, μα... (πλακα κανω ετσι...)
-
Ο χρήστης gc60 έγραψε:
δεν ειναι δυσκολο να παρεις τετοια αυτοκινητα με μισθωση. Οι περισσοτερες εταιρειες το κανουν αυτο. Εγω ξερω εταιρεια που πηρε δυο Χ3 ετσι και δυο mercs...Slow the eggs
Χμμμ...να ανοίξω εταιρεία?
-
Φτωχεια και των γονεων...ο αστακος ψοφιος , το κρασι παλιό,ψωμί μαυρο....μιλαμε για σκετη καταδικη!!!
ΗΜΕΡΗΣΙΑ, 22/07/2004
180.000 νέα αυτοκίνητα στους δρόμους το α΄ εξάμηνο
'Σημαντική αύξηση 21,7% κατέγραψε η Εθνική Στατιστική Υπηρεσία στις πωλήσεις επιβατηγών αυτοκινήτων στο πρώτο εξάμηνο του 2004 σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Τα νέα αυτά στοιχεία ισχυροποιούν τις ενδείξεις για ανάκαμψη φέτος στην αγορά αυτοκινήτου, η οποία πέρασε μία δύσκολη τριετία με διαδοχικές μειώσεις στη ζήτηση. Όπως σχολιάζουν παράγοντες της αγοράς αυτοκινήτου, καθοριστικά στην αύξηση της ζήτησης, επέδρασε η μείωση του φόρου ταξινόμησης και η κατάργηση των τεκμηρίων για την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου, που ανακοινώθηκε στις αρχές Σεπτεμβρίου, οι μεγάλες και πολλές προσφορές στις οποίες προχώρησαν οι εταιρείες αυτοκινήτου σε συνδυασμό με την έντονη διαφημιστική υποστήριξη των μοντέλων τους, και η επέκταση της μακροχρόνιας μίσθωσης οχημάτων που υπολογίζεται να διαμορφωθεί σε 70.000 - 80.000 αυτοκίνητα για το 2004. Τα στοιχεία >>Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε χθες η ΕΣΥΕ, στο πρώτο εξάμηνο του 2004 κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα 180.729 επιβατηγά αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 21,7,6% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2003. Από αυτά τα αυτοκίνητα τα 14.999 ήταν μεταχειρισμένα. Ο αριθμός των μεταχειρισμένων σημείωσε αύξηση 96,8% σε σύγκριση με τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που καταγράφηκαν στο διάστημα Ιανουαρίου - Ιουνίου 2003. Σημαντική αύξηση 28,8% σημείωσαν οι πωλήσεις στις μοτοσικλέτες. Σύμφωνα με την ΕΣΥΕ οι μοτοσικλέτες που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στο πεντάμηνο ανήλθαν στις 39.604 μονάδες. Συγκεντρωτικά στο εξάμηνο ο αριθμός των οχημάτων, επιβατηγών - λεωφορείων - φορτηγών, αυξήθηκε κατά 21% και ανήλθε στα 210.963, έναντι 174.349 στο πρώτο εξάμηνο του 2003. Στους δρόμους της Αττικής προστέθηκαν 91.746 Ι.Χ. στο πρώτο εξάμηνο του 2004 εκ των οποίων τα 6.278 ήταν μεταχειρισμένα. Τον Ιούνιο στην Αττική προστέθηκαν 18.026 Ι.Χ. εκ των οποίων τα 1.252 ήταν μεταχειρισμένα. Αυξηση 31,4% >> Για το σύνολο της χώρας, τον Ιούνιο οι πωλήσεις νέων επιβατηγών αυτοκίνητων αυξήθηκαν κατά 31,4% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2003. Από αυτά τα 2.984 ήταν μεταχειρισμένα, που σημείωσαν αύξηση σε ετήσια βάση 122,4%. Οι πωλήσεις μοτοσικλετών αυξήθηκαν τον Ιούνιο κατά 47,6% σε ετήσια βάση και ο αριθμός τους ανήλθε στις 12.453.'
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Χμμμ...να ανοίξω εταιρεία?
ακομα δεν ανοιξες μετα την απαντηση που εδωσα?
-
Καλησπέρα σε όλους.
Μήπως τελικά αυτό που ακούγεται αρκετά συχνα είναι μια πραγματικότητα και όχι απλά ένα γραφικό σχόλιο. Δηλαδή ότι η Ελλάδα κατέχεται από το σύνδρομο απόκτησης ιδιόκτητης κατοικίας η ενός καλού αυτοκινήτου με όση αντικειμενικότητα μπορεί να έχει ο όρος καλός. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αν υπάρχει τέτοιο σύνδρομο ( κατά τη γνώμη μου υπάρχει σε μεγάλο βαθμό ) είναι κατακριτέο γιατί πριν καταλήξουμε σε τέτοια συμπεράσματα θα πρέπει να ελέγξουμε τα αίτια που οδήγησαν την ύπαρξη του.
Όπως μας λέγανε στο Πανεπιστήμιο ( Οικονομικά ), όταν προσπαθήσουμε να αναλύσουμε την συμπεριφορά της μονάδας ( ενός ανθρώπου ) τότε διαπιστώνουμε ότι αυτή η συμπεριφορά δεν συμβαδίζει με την λογική όπως την υπαγορεύον οι οικονομικές θεωρίες.Αν κάποιος θέλει να πουλήσει μούρη πρόβλημα του αρκεί να έχει προβλέψει ώστε να αντέχει οικονομικά να το κάνει. Το να πουλάς μούρη χωρίς να έχεις προγραμματισμό στο πως να ανταπεξέλθεις έχει μικρή διάρκεια και οφελεί κάποιους που από κατασχεμένα βρίσκουν και απολαμβάνουν ευκαιρίες. Πάντως εγώ από κατασχεμένα δεν έχω βρει ακόμη την άκρη για να επωφεληθώ. Είτε είναι σπίτι η αυτοκίνητο.
Ελπίζω να μην κούρασα.
Φιλικά,
Γιώργος
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Αν αναλογιστεις οτι φιλος μου πουλησε το παλαιο του οχημα 10000Ε και εβαλε δοσεις 5τιας για ποσο 20000Ε για να παρει μεταχειρισμενο ΤΤ τοτε να που τα βρισκουν...
Τωρα βεβαια αν βαζει 10Ε βενζινη καθε φορα και τσονταρει και τα μισα ο πατερας του ειναι ενα αλλο θεμα...
Η μουρη μια φορα θα υπαρχει
Όπως ένας φίλος μου, που πήρε κάτι λεφτάκια απο ένα χωράφι που πούλησε και αντί να πάρει ένα καλό σπιτί σε μία καλή περιοχή που τώρα ζει στο Περιστέρι σε ένα δυάρι, με νοίκι, πήγε και πήρε την Boxter την 3.2 triptonic!
Η πλάκα έιναι οτι μου έλεγε οτι είμαι βλάκας που αντί να πάρω την αγαπημένη μου Lotus και να την κάνω τούμπανο, προτίμησα με τα λεφτά αυτά να κάνω master και να φτιάξω και ένα δεύτερο εξωχικό σπίτι.Δυστυχως αυτη ειναι η αληθεια για πολλους!
Πολλοι κυκλοφορουν με αυτοκινητα μακρυνα ονειρα για τους περισσοτερους. Ποσοι ομως τα εχουν πληρωμενα ειναι ενα αλλο θεμα ή το αν η υπολοιπη καθημερινη ζωη ειναι κατα καποιον τροπο 'αντανακλαση' αυτου που οδηγουν.
Θεωρω πολυ καλυτερα μια αξιοπρεπη στεγη κατω απο το κεφαλι ενος ανθρωπου κ ας κυκλοφορει με ποδηλατο ή πεζος! Το βιοτικο μας επιπεδο δεν ανεβαινει μ ενα αυτοκινητο κ οτι αλλο κανουμε προκειμενου επιδειξης. Αυτο ο Ελληνας δεν το καταλαβαινει κ το πρωτο που κανει πιανοντας λιγα λεφτα ειναι το ν αλλαξει αυτοκινητο. Δεν θα κοιταξει αυτο που θα βελτιωσει σε βαθος την ζωη του. Οπως ενα καλυτερο σπιτι (αναλογα κ τις αναγκες του βεβαια) ή επενδυση στο μελλον του με σπουδες ή οτιδηποτε αλλο οπως ανεφερε κ ο φιλος sado.
Δυστυχως στην Ελλαδα εχουμε χασει προπολλου τις ισορροπιες! Ολα για την μοστρα! Τρομαρα μας... -
Το να πουλαει καποιος/α μουρη φιλε Γιωργο, δεν ειναι το απολυτως σωστο, κατ'εμε παντα. Ειτε εχεις, ειτε δεν εχεις λεφτα και παρεις κατι για να πουλησεις μουρη (πουλ_μουρ), ειναι κομπλεξ-δεν εννοω εσενα, να μην παρεξηγηθω ετσι?. Μαγκια του/της ειναι εφόσον πολυ σωστα ανεφερες το παρει, διοτι το αντεχει οικονομικα, και το εχει διοτι το αγαπαει και του/της αρεσει...Του/της αρεσει τη μυρωδια της αποκτησης αυτης, το χρωμα, η εταιρεια που το κατασκευαζει, η ιστορια της εταιρειας αυτης και ενα σωρο παραμετροι, και οχι για να κολλησει διπλα στο ταπεινο μου, πλην αριστο, ματριξακη ή το 4χ4 μου για να θεωρηθει το δικο του/της καλυτερο. Το να μου ερθει διπλα μου με ενα οποιοδηποτε παν-άκριβο αυτοκινητο, ασχετως αν ο/η οδηγος εχει λεφτα, για να το παιξει καπως, προσωπικα το θεωρω κομπλεξ, και ετσι θα το αντιμετωπισω... Μαγκας ειναι αυτος/η που το αποκτησε, ξερει τι εχει, αλλα σεβεται και τους αλλους/ες με τα 'κατωτερα'.
Σε τελικη, το εχω αναφερει και αλλου, τι αξια μπορει να δωσει ενα αυτοκινητο σε εναν ανθρωπο? Άλλα μετρανε.....άλλα..... -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Να δω τι θα σου λέει αργότερα...Θα λέει ναι τώρα είμαι ταπί και ακόμα στο νοίκι αλλά είχα την εμπειρία ή αλλά εγώ το ευχαριστήθηκα και κάτι τέτοια, έζησα τη ζωή μου..... γιατί έτσι σκέφτεται και έτσι ζει, για το σήμερα. Αν σκεφτόταν αλλιώς θα έπαιρνε σπίτι ή θα έκανε κάποιες επενδύσεις σε σπουδές κλπ. Και όπως εσύ θεωρείς λάθος την επιλογή του έτσι κι αυτός μπορεί να δυσκολεύεται να σε καταλάβει.... Άλλος πάλι μπορεί να μάθαινε ελικόπτερο ή να έπαιρνε σκάφος ή να τα έτρωγε σε σκυλάδικα ή σε ταξίδια.... ο καθένας έχει τις προτεραιότητές του επιπόλαιες, βραχυπρόθεμες, ανεύθυνες ή όχι...ισχύει το περί κολοκυθόπιτας....!
Υποθέτω, αφού δεν γνωρίζω άλλη λογικοφανή δικαιολογία ότι για λόγους που μάλλον συγγενεύουν με την ηλιθιότητα οι τράπεζες δεν βγάζουν σε δημοπρασία τα κατασχεμένα. Οπότε το θέμα με τα κατασχεμένα μάλλον κινείται μόνον για όσους έχουν γνωριμίες και για κάποιους μαντράδες που λιπαίνουν τους μηχανισμούς....
Φτώχειας συνέχεια...