-
Bridgestone Turanza
185-60-14 -
Γριστρέλλι P7 205/55/16 W
Μέτρια. -
Continental Premium Contact 2, 185/55/15 H.
Μια χαρά, για τη χρήση που τα θέλω (πόλη, κρύα λειτουργία, 3-4 ταξίδια το χρόνο) ... -
s3
michelin pilot sport 2 225/40/18 Y XLσχεδον τελεια
c2
eagle F1 με V 195/40/16
αισχρα και επικινδυνα οταν ειναι κρυα, απλα καλα αμα ζεσταθουν , κανουν πολυ θορυβο
πολυ κακη επιλογη σε σχεση με τα exalto που ειχαν τα οποια φοραγε πριν το αυτοκινητο και ηταν κι αυτα τελεια
δηλωνω φανμποι της michelin
-
To StreetKa φορούσε μαμά Continental SportContact (195/45/16)
Έλιωσαν σε χρόνο μηδέν (15000 χλμ) και έπαψαν να αποδίδουν μετά τα 12000 χλμ. Μέχρι τότε μου άφησαν μέτριες εντυπώσεις και επιπλέον είχαν μαλακό πλαϊνό με αποτέλεσμα 2 σκισμένα λάστιχα μετά από πτώση σε λακκούβα!!! Αντικαταστάθηκαν από τα Μichelen Exalto (extra load) τα οποία υποτίθεται ότι θα ήταν ακατάλληλα, σκληρά κ.ο.κ.
Άντεξαν σε όλες τις κωλολακούβες, δούλευαν ικανοποιητικότατα κρύα και μ@μούσαν όταν τα ζέσταινες ελαφρά. Υπέροχο τιμόνι (ακρίβεια και αίσθηση) και φρενάρισμα τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο και κυρίως αντοχή στο χρόνο δίχως να χάνουν την αποτελεσματικότητά τους.
Μόνο μειονέκτημα οι ξερές αντιδράσεις της ανάρτησης...αλλά εμπρός στα κάλλη τι είναι ο πόνος!!!Τώρα φοράει Uniroyal rainsrort 2 με μαλακό πέλμα αλλά σκληρό πλαϊνό. Εξαιρετικά στο βρεγμένο (και στο χιόνι!!!) και στους καθρέπτες της Θεσσαλονίκης τα κρύα πρωινά αλλά έχασα το απόλυτο τιμόνι και την ακρίβεια στα στροφιλίκια. Kάνουν και πολύ θόρυβο... Για την διάρκεια στο χρόνο θα δείξει η νεκροψία αλλά μου λείπουν ήδη τα Exalto....
-
σε ολους λειπουν τα exalto
τελικα κι εσυ βρηκες πιο μαλακα τα κοντι (γιατι καποτε ειχα μια διαφωνια, και γω πιο μαλακα απο τα μισελεν τα θεωρω)
εγω δεν ειχα προβλημα με τις λακουβες, αλλα αν απλα αγγιζες πεζοδρομιο εφευγε κομματαρα
πιο φθηνα (οχι sport contact δλδ) ομως κοντι που ετυχε να εχουμε σε κλιο πχ εσκαγαν σε λακουβες για πλακα , 2 τετοια εχουμε κλαψει
δεν ξερω αν τα δικα μου στο s3 αντεχαν επειδη ηταν extra loadκαι οντως σε χρονο μηδεν δεν ειχε μεινει ιχνος πελματος παροτι 4κινητος και τα μπροστα και πισω ειχαν γινει για πεταμα
-
Οι λιγοτεροι εδω μεσα φορανε goodyear... Γιατι ομως... Εμεις στο focus εχουμε τα goodyear excellence με δεικτη ταχυτητας v.Το ξερω υπερβολη αλλα ειναι ενταξει στο αυτοκινητο.Βεβαια θα ηταν καλυτερα τα πραγματα με H αλλα δεν εχουμε βαλει.
-
εγω οπως ειπα και παραπανω τα βρισκω παρα πολυ ασχημα τα δικα μου goodyear και δεν προκειται να ξαναμπουν ποτε πουθενα οσο περναει απο το χερι μου
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εγω οπως ειπα και παραπανω τα βρισκω παρα πολυ ασχημα τα δικα μου goodyear και δεν προκειται να ξαναμπουν ποτε πουθενα οσο περναει απο το χερι μουΠοια εχεις?
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Οι λιγοτεροι εδω μεσα φορανε goodyear... Γιατι ομως... Εμεις στο focus εχουμε τα goodyear excellence με δεικτη ταχυτητας v.Το ξερω υπερβολη αλλα ειναι ενταξει στο αυτοκινητο.Βεβαια θα ηταν καλυτερα τα πραγματα με H αλλα δεν εχουμε βαλει.Φοράω εγώ ένα ζευγάρι!
Goodyear Assymetric 225/40/18 με δείκτη ταχύτητας Υ extra load. Στον πίσω άξονα. Τα είχα και μπροστά , αλλά έβαλα Pirelli PZero Rosso στην ίδια διάσταση γιατί ήταν αρκετά φθηνότερα και είχα ακούσει καλά λόγια. Α, πήρα και δωρεάν ασφάλιση!Θα ματαξαναπώ ( ) πως εκτιμώ αφάνταστα στα Goodyear το rim protector που προστατεύει εξαιρετικά τις ζάντες, όταν στα Pirelli είναι περίπου ανύπαρκτο...
Όταν τα λιώσω (σύντομα δηλαδή... ), θα βάλω και εκεί Pirelli. Ευχαριστημένος είμαι και από τα δύο, αλλά αν τα Pirelli δεν αποκτήσουν καλύτερο rim protector, δεν τα ξαναβάζω.
Α, η Goodyear καλό είναι να ρίξει τις τιμές της σημαντικά για την ίδια (κάτω από Michelin και Conti γιατί οι τελευταίες έχουν καλύτερο όνομα...καλώς ή κακώς ) και ακόμη πιο κάτω για την Dunlop (είναι αστείο να κάνουν τα Dunlop περισσότερο από τα Pzero νομίζω... ).
Α, στην Lancia έχω το...κλασικό Michelin Exalto2 σε 195/50/15 με δείκτη V.
-
Ειναι καλα λαστιχα και τα dunlop.Δουλευει ο πατερας μου σε βουλκανιζατερ godyear-dunlop και εχω δει πως ειναι πολυ καλα λαστιχα.Συν και το rim protector στα goodyear ειναι κορυφη! Επειδη δεν ξερω καλα να παρκαρω(ουτε καν διπλωμα εχω ) γενικα το λαστιχο μου βρισκει πολλες φορες απανω στο πεζοδρομειο που αν δεν υπηρχε αυτο θα ειχα αποκομισει πολλες γρατζουνιες απανω στη ζαντα. Οχι πως δεν εχει αλλα εχει πολυ λιγοτερες.Το μειον στα michelin ειναι τα αδυναμα πλαϊνα.
-
Εγώ φοράω κάτι παλιο nokian.Περισσότερες λεπτμέρειες δεν ξέρω. Φανταστικά στο βρεγμένο μέτρια σε όλα τα υπόλοιπα.Ας όψεται η κολοδιάσταση ... (185/55/14)
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Δουλευει ο πατερας μου σε βουλκανιζατερ godyear-dunlop και εχω δει πως ειναι πολυ καλα λαστιχα.Πώς το είδες αυτό;
Το μειον στα michelin ειναι τα αδυναμα πλαϊνα.
Δηλαδή;
-
Διάσταση 225-45-17.
Πρώτη τοποθέτηση είχε Michelen Pilot τα παλιά, δεν θυμάμαι ακριβώς πιά αλλά έχουν καταργηθεί εδώ και καιρό.
Καλά λάστιχα γενικά, μαλακά, όχι κάτι το πάρα πολύ ιδιαίτερο από κράτημα αλλά άντεξαν μια χαρά για σχεδόν 43.000 χιλιόμετρα πριν τα αλλάξω.Μετά έβαλα τα Vredestein Ultrac Sesantra (made in Holland) και τα έχω εδώ και 2 περίπου χρόνια.
Σχετικά ακριβό λάστιχο αλλά απλά ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ, μαλακό, δεν έκανε θόρυβο, πραγματικά φοβερό κράτημα τόσο στο στεγνό όσο και στο βρεγμένο, πολύ γερά πλαϊνά.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ όμως δεν άντεξαν για πάνω από 20.000 χιλιόμετρα, παρόλο που με την αλλαγή μπρός-πίσω διορθώθηκαν λίγο, πλέον γλιστράνε πάρα πολύ και δεν είναι για πολλά πολλά...
Καλό μεν αλλά είτε δεν είναι για τόσο ζεστό κλίμα, είτε απλά δεν είναι να τα έχεις για πολύ καιρό. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δουλευει ο πατερας μου σε βουλκανιζατερ godyear-dunlop και εχω δει πως ειναι πολυ καλα λαστιχα.
Πώς το είδες αυτό;
Εχοντας ακουσει απο διαφορους.Εγω δεν μπορω να συγκρινω.
Το μειον στα michelin ειναι τα αδυναμα πλαϊνα.
Δηλαδή;
Δηλαδη οτι αν το πιασεις το λαστιχο σε κανα πεζοδρομειο με απροσεξια μπορει να κοπει το λαστιχο.
-
Καλά, για την 'υπεροχή' των dunlop ευθύνεται το promo που τρώνε από την μαμά. Εγώ όσα έχω οδηγήσει δεν με τρέλαναν, ένα μέτριο λάστιχο είναι χωρίς ιδιαίτερες εξάρσεις.
Αυτό με τα πεζοδρόμια κτλ το ακούω αλλά προσωπικά έχω εντελώς διαφορετική εμπειρία: με 4-5 τετράδες energy και saver και τα exalto που φοράω τώρα δεν είχα κανένα θέμα ούτε με λακούβες ούτε με πεζοδρόμια, και ειδικά με τα τελευταία έχω ιδιαίτερα καλή σχέση.
-
Είχα Michelin Energy. Τα έδιωξα κακήν κακώς με 2000 χιλιόμετρα, μετά από μια σειρά από τραγικές περιστάσεις που μόνο ως απόπειρες δολοφονίας της Michelin προς τους οδηγούς μπορώ να τις χαρακτηρίσω. Αρκούσε να πατήσεις μια λακούβα νερά με τον έναν κινητήριο τροχό για να χαθεί ολοκληρωτικά η πρόσφυσή του, η οποία φυσικά ακόμα κι όταν ήταν στα 'καλά' της δεν αρκούσε για να διαχειριστεί 22 κιλά ροπής ούτε με 3η ταχύτητα.
Μετά από αυτό τον ορυμαγδό σαπουνιάσματος και διορθώσεων με το τιμόνι α-λα Formula 1 ακόμα και για να παρκάρω, έβαλα τα Sport Contact 2 (αν και σκόπευα αρχικά να κινηθώ προς Exalto αλλά δεν κατάφερα μέσα μου να συγχωρήσω τη Michelin για το Energy). Θόρυβος και σκληρές αντιδράσεις απ τη μία, εξαιρετική πρόσφυση σε στεγνό και βρεγμένο απ την άλλη. Μέχρι να ζεσταθούν βέβαια κάνουν τα γλιστρηματάκια τους, αλλά πχ σε ένα ταξίδι μπορείς να στρίβεις απροβλημάτιστος με όσα έρχεσαι χωρίς καθόλου δράματα, ακόμα και με δυνατή βροχή. 15.000χλμ μετά βέβαια έχουν φθαρεί έντονα, τόσο που παρατηρώ μικροαστάθειες στη βροχή από aquaplaning, αλλά και η πλευρική πρόσφυση έχει χάσει πολύ καθώς τα πλαϊνά τους δεν έχουν ικανοποιητικό πέλμα. Στα 20.000χλμ θα θέλουν οπωσδήποτε αλλαγή.
Συνολικά καλό λάστιχο αν δεν σε ενδιαφέρει η κύληση/άνεση, αλλά δεν κρατάει για πολλά χλμ. -
Μα καλα εβαλες στο golf energy? Αυτα τα λαστιχα πιστευω ειναι καθαρα λαστιχα πολης! >Ο χρήστης drdino έγραψε:
Καλά, για την 'υπεροχή' των dunlop ευθύνεται το promo που τρώνε από την μαμά. Εγώ όσα έχω οδηγήσει δεν με τρέλαναν, ένα μέτριο λάστιχο είναι χωρίς ιδιαίτερες εξάρσεις.
Αυτό με τα πεζοδρόμια κτλ το ακούω αλλά προσωπικά έχω εντελώς διαφορετική εμπειρία: με 4-5 τετράδες energy και saver και τα exalto που φοράω τώρα δεν είχα κανένα θέμα ούτε με λακούβες ούτε με πεζοδρόμια, και ειδικά με τα τελευταία έχω ιδιαίτερα καλή σχέση.
Ντινο εγω αυτα εχω δει με τα ματια μου απο πολλες γυναικες και διαφοροι καλοι οδηγοι να εχουν προβλημα και να σκιζουν τα λαστιχα.
-
Πρώτον, δεν σε έβρισα, δεν έχω golf.
Τα energy μπαίνουν στο 406, καταρχήν γιατί δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στη διάσταση αυτή και κατά δεύτερον γιατί δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω.
Κατά δεύτερον, οποιοδήποτε λάστιχο και αν έχεις και ανεβαίνεις όπως να ναι τα πεζοδρόμια, ρισκάρεις να προκαλέσεις ζημιά. Εγώ αυτό που βλέπω είναι πως με μια στοιχειώδη προσοχή δεν πρόκειται κανείς να έχει πρόβλημα.
-
Ε ενταξει αμα δεν προσεχεις οντως θα γινει ζημια αλλα σου λεω και προσεκτικοι οδηγοι που ειχαν μια μικρη επαφη επαθαν ζημια.
Τι λάστιχα φοράει το αυτοκίνητό σας?