-
Παίρνοντας αφορμή το σημερινό δυστύχημα που έγινε στο Μαλιακό μεταξύ μιας mercedes (κάηκε ολοσχερώς) και δύο άλλων αυτοκινήτων, τελικά τι πρέπει να γίνει να σταματήσει αυτό το κακό και να θρηνουμε θύματα συνεχώς ????
-
Παίρνοντας αφορμή το σημερινό δυστύχημα που έγινε στο Μαλιακό μεταξύ μιας mercedes (κάηκε ολοσχερώς) και δύο άλλων αυτοκινήτων, τελικά τι πρέπει να γίνει να σταματήσει αυτό το κακό και να θρηνουμε θύματα συνεχώς ????
-
Παίρνοντας αφορμή το σημερινό δυστύχημα που έγινε στο Μαλιακό μεταξύ μιας mercedes (κάηκε ολοσχερώς) και δύο άλλων αυτοκινήτων, τελικά τι πρέπει να γίνει να σταματήσει αυτό το κακό και να θρηνουμε θύματα συνεχώς ????
-
Να αποκτήσουμε ένα πράγμα που οι περισσότεροι δεν έχουμε…
Τι είναι αυτό;
Το μυαλό φυσικά!!!
-
Τα ατυχηματα δεν προκειται να μειωθουν αν δεν αποκτησουμε Οδηγικη παιδια.
& ΔΡΟΜΟΥΣ. (κατ τ αλλα η Gefyra μας μαρανε..)Οταν στην σχολη οδηγων μαθαινεις να πηγαινεις με 20 μεσα στο Χαλανδρι και η ΕΟ ειναι αγνωστος ορισμος, οταν ολα τα ΚΤΕΟ λαδωνονται, οταν το 90% των δρομων εχει να στρωθει πανω απο 20τια και οταν στρωνεται η ποιοτητα ειναι αθλια, οταν στο 2004 εκεινος ο δρομος στο Μαλιακο αποκαλειται ΕΟ, οταν ακομα τα φορτηγα κυκλοφορουν ανεξελενκτα στους δρομους και γραφουν του αλλους για φιμε τοτε μην περιμενεις να μειωθουν τα ατυχηματα...
Οσες καμερες κ μπλοκα να στηθουν στους δρομους δεν προκειται να γινει κατι.. Μονο λεφτα θα βγουν...
Ειναι πολλοι οι παραγοντες ... Δικια μου γνωμη ειναι οτι τον μεγαλυτερο παραγοντα παιζουν οι δρομοι.
Τα οτι φταινε τα saxoralla η αυτοι που πανε στην βοηθιτικη στην Κορινθου-Πατρας εγω τα βλεπω αηδιες κ λεπτομεριες.
Να μην αρχισουμε να λεμε για Πιστες, αντιολισθηρους ταπητες παντου, κινητρα για αντικατασταση παλαιων οχηματων κλπ κλπ........
Καψιμο οχηματος υπηρξε κ στην Κακια Σκαλα κ σχηματιστηκε ουρα..
Κατ τ αλλα μια merc με 2 ζηταδες περναγε μεσα απο την κινηση διοτι αυτος ο κυριος βιαζοτανε... Ισως αν επηζε στην κινηση να εκανε κατι για ολα αυτα αλλα γι αυτους ολα ειναι ωραια........ ΚΑΦΡΟΙΤο κουρασα
ΣΤΟΠ -
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Παίρνοντας αφορμή το σημερινό δυστύχημα που έγινε στο Μαλιακό μεταξύ μιας mercedes (κάηκε ολοσχερώς) και δύο άλλων αυτοκινήτων, τελικά τι πρέπει να γίνει να σταματήσει αυτό το κακό και να θρηνουμε θύματα συνεχώς ????Να προσπαθήσουμε , μεταξύ άλλων, να καταλάβουμε ότι το αυτοκίνητο
είναι μία εν δυνάμει ΛΑΙΜΗΤΟΜΟΣ .
Και αναλόγως να συμπεριφερόμαστε .Αποστόλης.
-
Σαφώς για τα περισσότερα ατυχήματα φταίνε οι δρόμοι, αλλά φταίει και η αμυαλοσύνη πολλών. Όταν ο δρόμος είναι χάλια προσαρμοζόμαστε οδηγικά στις συνθήκες του, δεν πάμε σαν τρελοί!!!
Αλλά πάνω απ' όλα οδηγούμε με σύνεση και... ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ!!!
Διευκρινιστικά, επειδή κι εγώ ταξιδεύω πολύ, γνωρίζω πολύ καλά ότι σε έναν φαινομενικά καλό δρόμο μπορεί ξαφνικά να εμφανιστεί μπροστά μας η φονική λακούβα και να μην υπάρχει χρόνος ούτε για αμήν. Εκεί ναι, φταίει αποκλειστικά ο δρόμος, το κράτος, ο δήμος, η τύχη, δε ξέρω πάντως σίγουρα όχι ο οδηγός!!!
Όπως και να το κάνουμε πάντως τα 180 στην Κορίνθου Πατρών είναι πολλά με τις δεδομένες συνθήκες και πηγαίνοντας με τόσα, αναλαμβάνουμε εκτός από τις ευθύνες μας και τις τύχες των άλλων συνανθρώπων.
Ας γίνουμε πιο συνετοί και ας ενώσουμε με κάποιον τρόπο τις φωνές μας ώστε να φτιαχτούν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ και οι δρόμοι που κινούμαστε. -
Τι θα γινει με τα ατυχηματα?????
Μα απολυτως τιποτα....
Θα συνεχιζουμε να θρηνουμε εκατονταδες νεκρους σε καθε μεγαλη εξοδο και ακομα περισσοτερους τραυματιες....
Η κατασταση στην Ελλαδα δεν θα αλλαξει γιατι απλουστατα τοσα χρονια εχει μεινει η ιδια ισως και χειροτερη...
Παντοτε φταιει ο οδηγος,που ετρεχε με υπερβολικη ταχυτητα και ποτε η κατασταση των δρομων μας.....
Παντοτε η τροχαια θα γραφει καποιον που κινειται με 130(με οριο 120) στην αριστερη λωριδα και οχι αυτον που κινειται με 70 στην ιδια λωριδα...Αραγε ποιος ειναι πιο επικινδυνος????
Παντοτε η τροχαια θα ειναι μεσο εισπραξης του κρατους και οχι μεσο προληψης...
Παντοτε θα ειμαστε ετοιμοι,να πλακωθουμε,βριστουμε με τους υπολοιπους χρηστες του δρομου ενεκα μεσογειακου ταπεραμεντου...
Η οδηγικη μας παιδεια ειναι μηδενικη...
Μου αρεσει που περιμεναμε την Ολυμπιαδα για να μπει νεα ασφαλτος σε πολλους δρομους...Μας κοροιδευουν και λεμε κ ευχαριστω κιολας.... -
Οι δρόμοι είναι εκεί για όλους το ίδιο. Εφόσον η πλειοψηφία των οδηγών περνά από τα επικίνδυνα σημεία χωρίς να τρακάρει, δεν μπορώ να βάλω σαν πρώτο αίτιο τους δρόμους μας. Το μυαλό μας φταίει.
-
Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
...η αυτοι που πανε στην βοηθιτικη στην Κορινθου-Πατρας εγω τα βλεπω αηδιες κ λεπτομεριες.Ελπίζω να μην χρειαστείς βοήθεια ποτέ (απο..λάστιχο, μέχρι φωτιά στο αυτοκίνητο, ή κάτι χειρότερο) και το αυτoκίνητο βοήθειας (πυροσβεστικό, ασθενοφόρο, κλπ) να μην μπορεί να έλθει επειδή οι '¨μάγκες' έχουν γεμίσει την βοηθητική.
Τότε δεν θα το θεωρήσεις 'λεπτομέρεια' το γεγονός.
Κατα τ΄άλλα, συμφωνώ μαζί σου.
-
H μια οικογενεια που ξεκληριστηκε, ειναι γειτονες συγγενων μου στη Λαμια.
Ενδεικτικα αναφερω, απο ξαδερφο μου γιατρο, που δουλευει στο Νοσοκομείο της Λαμίας, ότι κάθε σαββατοκύριακο έχουν 2 με 3 περιστατικά με τουλάχιστον 1 νεκρό. Στις περισσότερες των περιπτώσεων, τα ατυχήματα έχουν συμβεί στο λεγόμενο πέταλο του Μαλιακού. Κρίμα στις ψυχές που χάνονται και στις ψυχές που μένουν πίσω...
Τί θα γίνει επιτέλους με αυτόν καταραμένο δρόμο;; Σίγουρα μερίδιο ευθύνης έχουμε και οι οδηγοί, αλλά τι κάνει η πολιτεία για να μας προστατεύσει;;;;
-
Περι χρησης βοηθητικης παρεξηγηθηκα.
Η βοηθητικη χρησιμοποιειται οταν λογω καποιου περιστατικου κολησει η κυκλοφορια κ το εκαστοτε οχημα εκτακτης αναγκης πρεπει να βρει διοδο να περασει. Τοτε ΠΡΕΠΕΙ να ειναι ελευθερη αυτη η λωριδα.
Οταν τα οχηματα κινουνται ομαλα δεν υπαρχει νοημα.
Η επικυνδινοτητα ειναι το να εχει μεινει καποιος σε στροφη κ να πεσεις πανω του.
Σιγουρα δεν θα επρεπε να μπαινει κανεις εκει. Αλλα οταν ο δρομος δεν παρεχει αλλους τροπους διευκολυνσης της κυκλοφοριας τοτε ΔΕΝ γινεται αλλιως..Οταν υπαρχει λογος παντα ελευθερη η βοηθητικη κ γω 1ος θα το κανω.
Οταν ομως δεν υπαρχει παντα ακρη αν παω 'αργα' κ για την δικια μου ασφαλεια κ για των αλλων. Κανεις δεν θα συνετιστει απο τον 'τυπικο' οδηγο που παει αριστερα για δειξει την νομιμοτητα του. Αντιθετα θα γινει η καφριλα και υπαιτιος θα ειναι αυτος που καθησε εκει κ πηρε ζωες στο λαιμο του.Οι Ολυμπιακοι ηταν η προφαση να φτιαχτει η χωρα με 2 τετραγωνικα ασφαλτο παραπανω που τον χειμωνα θα εχει γινει παλι γυαλι...
Ακομα κ εκει ομως θα φυγει αρκετος κοσμος στα φρεατια που δεν ηρθαν στο σωστο επιπεδο μετα την στρωση..................
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Τί θα γίνει επιτέλους με αυτόν καταραμένο δρόμο;; Σίγουρα μερίδιο ευθύνης έχουμε και οι οδηγοί, αλλά τι κάνει η πολιτεία για να μας προστατεύσει;;;;
έφτιαξε τη γέφυρα (ναι γκρινιάζω )
Υπάρχουν επίσης αρκετοί -και σε αυτό το φόρουμ- που θεωρούν τα 120+ λογική ταχύτητα στο πέταλο του Μαλλιακού
-
Ακομα κ εκει ομως θα φυγει αρκετος κοσμος στα φρεατια που δεν ηρθαν στο σωστο επιπεδο μετα την στρωση...
Τι κακό είναι αυτό!!!! Ρίξαν άσφαλτο (σα πατημένο χαλίκι είναι το χειμώνα δε θα μείνει τπτ) και τα φρεάτια είναι ή 10 πόντους παρακάτω ή 10 πόντους παραπάνω....
Το ίδιο και στους ανισόπεδους κόμβους της Κηφισίας.... -
δυστυχηματα παντα θα γινονται οπως γινονται και στις πιο προηγμενες χωρες με τους πολυ αυστηρους νομους και το αριστο οδικο δικτυο.
η διαφορα ισως ειναι στην αναλογια νεκρων-τραυματιων/μεγεθος πληθυσμου οπου οσο λιγοτερο ανεπτυγμενη ειναι μια χωρα τοσο περισσοτερο αυξανουν οι στατιστικες σε αυτον τον θλιβερο τομεα.
η πραγματικοτητα ειναι οτι τα τελευταια χρονια υπαρχει μια ταση βελτιωσης και η ταση αυτη θα μεγαλωνει οσο ολοκληρωνονται τα μεγαλα οδικα εργα και η αστυνομευση [οσο και αν αυτο δεν αρεσει σε πολλους απο εμας] καθως και η δυνατοτητα κατοχης καλυτερων και ασφαλεστερων αυτοκινητων παντα σε συνδιασμο με την οδηγικη παιδεια που λιγοτερο ή περισσοτερο αποκτουν οι νεοτερες γενιες ελληνων οδηγων.
-
Τελικά η Β-Λ-Α-Κ-Ε-Ι-Α είναι κάτι που διορθώνεται....????
-
Μπα...
Ειναι ενας λεκες που μενει ανεξιτηλος στον εγκεφαλο.
Μονο αν προνοησουμε και δεν τον λερωσει. -
Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
Περι χρησης βοηθητικης παρεξηγηθηκα.Η βοηθητικη χρησιμοποιειται οταν λογω καποιου περιστατικου κολησει η κυκλοφορια κ το εκαστοτε οχημα εκτακτης αναγκης πρεπει να βρει διοδο να περασει. Τοτε ΠΡΕΠΕΙ να ειναι ελευθερη αυτη η λωριδα.
**Η επικυνδινοτητα ειναι το να εχει μεινει καποιος σε στροφη κ να πεσεις πανω του.
**Σιγουρα δεν θα επρεπε να μπαινει κανεις εκει. Αλλα οταν ο δρομος δεν παρεχει αλλους τροπους διευκολυνσης της κυκλοφοριας τοτε ΔΕΝ γινεται αλλιως................
Άν η βοηθητική στην Ελλάδα λειτουργεί όπως και εδώ και στην υπόλοιπη Ευρώπη, τότε δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ποτέ! Δεν γνορίζω το νόμο για Ελλάδα συγκεκριμένα, αλλά υποθέτω οτι θα είναι ίδιος με εδώ, Canada, Japan, UK, Italy, France, Germany, etc όσων αφορά τα emergency lanes. Είναι για περίπτωση ανάγκης μόνο και δεν πρέπει να υπάρχει κανένα όχημα εκεί.
Δεν είναι μόνο για ασθενοφόρα. Είναι και για την περίπτωση που ένας οδηγός εκτάκτος χρειαστεί να βγεί απο το δρόμο. Πχ βλάβη στο αυτοκίνητο, να μην μπορεί να σταματήσει εγκαίρος το όχημα του γιατί είναι κάποιος μπροστά του κλπ. Σε αυτό που έκανα bold στο post, γνωρίζοντας την επικυνδηνότητα, θεωρείς οτι η ευκολία που παρέχει η χρήση της βοηθητικής λωρίδας αντισταθμίζει τον κίνδυνο;
Οι βοηθητικές λωρίδες εδώ είναι δεξία και πολλές φορές και αριστερά του δρόμου, και η άσφαλτος έχει μικρά αυλάκια πολλές φορές, ώστε σε περίπτωση που κάποιος οδηγος χαλαρώσει και βγαίνει απο το δρόμο, με το που θα πατήσει το αυτοκίνητο εκεί, αρχίζει και κραζάζεται και ξυπνάει τον οδηγό. Ένας λόγος λοιπόν της ύπαρξης της βοηθητικής είναι και για να μήν είσαι τέρμα δίπλα στον τοίχο.Μιλώντας για εδώ τουλάχιστον και τα περισσότερα μέρη του κόσμου που γνωρίζω οτι ισχύει το ίδιο στο συγκεκριμένο θέμα, το να είναι κάποιος στη βοηθητική λωρίδα ενώ το απαγορεύει ο νόμος και να είναι σε εγρήγορση να μπεί στην κανονική άν χρειαστεί, είναι σαν να παίρνει το νόμο στα χέρια του. Τα πρόστιμα για κάτι τέτοιο είναι πολύ μεγάλα εδώ.
Ακόμα και στην Ευρώπη τα πρόστιμα είναι πολύ μεγάλα. Νομίζω στη Γαλλία οδήγηση στην emergeny lane οδηγεί και σε απώλεια διπλώματος οδήγησης μέχρι και 3 χρόνια.
Με εκτίμηση,
Δημήτρης -
Δημήτρη, όχι μόνο αυτά που λές αλλά υπάρχει και πρόστιμο για άσκοπη στάθμευση στην βοηθητική λωρίδα! Δηλαδή δεν μπορείς να σταματήσεις εκεί για να...τεντωθείς.
-
Εχεις απολυτο δικιο αλλα οι περισσοτεροι δρομοι εκει θα εχουν πανω απο 1 λωριδα ανα κατευθυνση και διαζωμα...
Το να μπεις στην βοηθητικη στην ΑΟ η στην Μαλακασα πχ αυτο ειναι καφριλα.
Στην Κορινθου-Πατρων ομως σε ενα δρομο που παιζεις με την ζωη σου καθε φορα που μπαινεις ειναι αναγκαιο κακο..
Νομιμο τυπικα οχι αλλα καλυτερα να με γραψουν παρα να φιλιθω με κανεναν απο το αντιθετο..Φαντασου ολοι να μην εμπαιναν ποτε στην ΛΕΑ και να πηγαιναν οσο λεγανε οι ταμπελες. Το αποτελεσμα θα ηταν μια ατελειωτη ουρα...
Απλα αυτος ο δρομος ειναι ανεπαρκης κ επικυνδινος οπως κ ο Μαλιακος οπως κ τα Τεμπη..
Τι θα γίνει με τα ατυχήματα επιτέλους ???