-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Οφ τόπικ. Τι τιμές παίζουν βενζίνης παίζουν στην Αυστρία? Βέβαια θα πεταχτώ Λιχτενστάιν
1.42 βλεπω και ετοιμαζομαι
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Οφ τόπικ. Τι τιμές παίζουν βενζίνης παίζουν στην Αυστρία? Βέβαια θα πεταχτώ Λιχτενστάιν
1.42 βλεπω και ετοιμαζομαι
Σωθηκες
Γενικοτερα οι τιμες στην Αυστρια ειναι στα υψη! -
Αλλαγή δίσκου /πλατω και σερβις των 160Κ χλμ στο elantra του πατέρα μου.. ....έχουμε
Δίσκο/ πλατω
Τακακια μπροστά
Λαδια 10/40
Φίλτρο λαδιού
Φίλτρο αέρα
Φίλτρο καμπινας
Βαλβολινες
Στο Ταμείο έγραψε 342ευρώ. ........εξειδικευμένο hyundai -
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Οφ τόπικ. Τι τιμές παίζουν βενζίνης παίζουν στην Αυστρία? Βέβαια θα πεταχτώ Λιχτενστάιν
1.42 βλεπω και ετοιμαζομαι
Μια χαρούλα, Γενεύη 1,47€/λτ σε άλλα καντόνια είναι λίγο ποιό φθηνή καμιά 10 λεπτά
-
Σέρβις EcoFlex σε Vectra C (διετία, +20000km, είχε ακόμη βέβαια 1000km βάσει της ένδειξης)
- Λάδια 5-30 Alpine 4,5l
- Φίλτρο λαδιού
- Φίλτρο αέρος
- Φίλτρο βενζίνης
- Φίλτρο καμπίνας
- Μπουζί Bosch
120 ευρώ - Εργασία
30 ευρώ
Σύνολο: 150 ευρώ.
-
@panos3.....
οπα...γιατι?Γιατί τα έκανες μόνος σου ρε σύ.....
-
εχουμε και λεμε: πισω βραχιονας υαλοκαθαριστήρα σε fiat 500 : 29 ευρω σε Σαρακακη
Και παμε στο τωρα: αλλαγη μηχανισμου του γρυλλου στο παραθυρο του οδηγου αφου δεν κατεβαινε σχεδον καθολου λογο δικιας μου βλακειας (ειχε πιασει ουκ ολιγες φορες ρετσινα το τζαμι, δεν το ειχα καθαρισει οποτε στο τελος σταματησε να κατεβαινει).
Κοστος σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο (και οχι επισημο αντιπροσωπο): 140 ευρω (40 εργασια, 100 ο γρυλλος). No complain here.
Επισης λιπαντικο σερβις στο twinair 500 στο ιδιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο με την ελπιδα οτι θα δουμε αισθητη διαφορα σε σχεση σε σχεση με τον Σαρακακη που πηγαιναμε πριν. Σοκ και δεος ομως.
Παραθετω χρεωσεις:λιπαντικο service €49,20
Selenia Star 5W40 4L €59,29
φιλτρο λαδιου €27,64 (WTF?)
φίλτρο αέρος €33,74(WTF X2?)
φίλτρο καμπίνας €30,22 (WTF X3?)
καθαριστικο παρπριζ €1,85δλδ το κουστουμι €200
Δεν ριχνω το φταιξιμο εντελως σε αυτους αφου δεν συννενοηθηκαμε εαν θα πρεπει να μπουν αυθεντικα ανταλλακτικα η οχι οποτε θεωρησαν οτι σε νεο αμαξι 2 ετων οτι επρεπε να βαλουν αυθεντικα. Απο την αλλη αναρωτιεμαι..27 ευρω το αυθεντικο φιλτρο λαδιου? Οπως μου ειπαν η τιμη σε λυσεις απο τριτους κατασκευαστες για φιλτρα αερα/λαδιου κτλ ειναι μακραν φθηνοτερες.
Και καθομαι εγω ως αδαης και βλεπω τις χρεωσεις στο 500 1.2 μεχρι σημερα στους επισημους αντιπροσωπους (παζαροπουλος και πλεον Σαρακακης):
Ο επισημος αντιπροσωπος που χρεωνε το φιλτρο λαδιου λιγοτερο απο 10 ευρω, τι εβαζε? Μη αυθεντικο?
Τελοσπαντων, σε λιγο καιρο θα παω και το 1.2 για λιπαντικο σερβις αλλα θα διαπραγματευω τη τιμη πριν το προχωρησω.
-
Στα παραπάνω διαστήματα που βλέπω, προσωπικά θα άλλαζα το φίλτρο αέρος κάθε χρόνο (αμέσως μετά την καλοκαιρινή περίοδο) και το φίλτρο καμπίνας κάθε έξι μήνες (αμέσως μετά το καλοκαίρι και λίγο πριν την άνοιξη).
Αισθάνομαι πολύ άτυχος που έχω παλιό αυτοκίνητο με aftermarket AC, χωρίς πρόβλεψη για φίλτρο καμπίνας, και αναγκάζομαι να εισπνέω όλη τη γύρη, τη σκόνη και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο που περνάει από τους αεραγωγούς.
Μάλιστα, εμμένω στην παραπάνω άποψη για άλλαγμα κάθε έξι μήνες, έχοντας δει πληθώρα φίλτρων καμπίνας που αλλάζονταν κάθε χρόνο, ή και σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, σε τι κατάσταση έβγαιναν από την υποδοχή τους. -
Μενω αφωνος.........
Τα κουβαδακια τωρα ειναι premium -
Ποσο κοστιζει το σερβις, στο σαραβαλακι μας, λεει ο τιτλος παρα πανω.
Λοιπον, θα γραψω προσωπικες εμπειριες, απο το δικο μου golf 3. Προσφατες.
Το γουσταριζα απο παλια, το βρηκα ευκαιρια το 07, τελικα το πηρα.
Επεσαν μπολικα ευρω πανω του. Η καυ@@@λα, πληρωνετε. Αν πω αναλυτικα τι εφτιαξα, θα γραφω μια εβδομαδα.
Απο απλο 1400, το εκανα GTI
Εχω κανει κοντα, 90000χλμ. απο τοτε. Και ολα επαρχια.
Μεταξυ αλλων το 10, αλλαξα και το ψυγειο νερου. Καινουργιο, του εμποριου. Γνωστης γερμανικης φιρμας.
Τρεχει παραφλου τωρα, στο κατω μερος.
Παμε παρακατω. Μεταχ. υδρ. κρεμμαγιερα.
Ειχαν μποσικα τα ιμιμπαρα, και αλλαχτηκαν μαζι με τις φουσκες, πασιγνωστης γερμανικης παπαριας.
Μεχρι τωρα, ξανα αλλαξα 3 φορες φουσκες, και το ενα ιμιμπαρο. Μπηκαν πλεον γνησια. Και βλεπουμε.
Φουσκες ιμιαξονιων. Ααααααλο θεμα αυτο. 3 φορες το σετ, μεσα εξω, με ελαστικες. Στο εξαμηνο σαπακια.
Περασα θερμοπλαστικες. Ακομα αντεχουν, κανα εξαμηνο που τις εχω.
Δισκοπλακες εμπροσθιες. Στις 18000χλμ. εχουμε νυχι μπολικο.
Επαφη διακοπτου. Πρωτη φορα το 07, και ξανα φετος.
Ειπα προληπτικα, να αλλαξω τις βασεις του κινητηρα. Και του κιβωτιου. Κοστος, ενα 60αρι, με βασεις του εμποριου.
Γνωστος γερμαναρας ο κατασκευαστης. Η εμπροσθια, βιμπραριζε ασχημα. Ξαναπερασα την παλια.
Εγγυηση ανταλακτικου, μην το ψαχνουμε.
Ντιζα συμπλεκτη γνησια. Ξανα αλλαχτηκε φετος προληπτικα, γιατι ετριζε.
Τελικο καζανακι εξατμισης. Του εμποριου το 10, του εμποριου παλι ξανα.
Το μεγαλο service στα φρενα, δεν το λαμβανω υπ'οψιν. Το εκανα απο την τρελλα μου, για την ασφαλεια μου.
Μεχρι τωρα, μια σουμα στο περιπου, ξεπερνα το χιλιαρικο. Αν το πουλησω, τοσα θα παρω με το ζορι, και αν.
Με αυτο θα πορευτουμε, και δεν προβλεπουμε αλλαγη.
Λογο επαγγελματος, το συντηρω-επισκευαζω μονος μου. Και επιλεγω τα ανταλακτικα μου.
Αυτα θα εβαζα, και στο αμαξι του πελατη, αν το επιθυμουσε. Εδω ομως, καπου γινομαστε ρομπες.
Την σκαρτουρα, καθε κερατα κατασκευαστη, την τρωμε στην μαπα. Και τα πουστ@@@λικια απω πανω.
Δικαια η αδικα, ο επισκευαστης τα ακουει.
Την γλωσσα του συνεργειου σας μιλαω, εκ πειρας. Ψαξτε τα ανταλακτικα σας, οσο μπορειτε.
Μην εχετε εμπιστοσυνη, πουθενα ομως.
Ξεφυγαν πολυ τα πραγματα. Ειδικα οι φριτσιδες, ειναι απιστευτοι. Και τα γνησια τους, γαμω τα κερατα τους.
original αντλια βενζινης, με αφησε νυχτιατικα στην ερημια.
Αγανακτησμενος οδηγος ειμαι, αλλα και επισκευαστης.
Τελικα το σερβις, ειναι πιασω κωλο.
Συγνωμη για το μακροσκελες σεντονι, και τις βωμολοχιες.. -
Ο χρήστης CptBill έγραψε:
εχουμε και λεμε: πισω βραχιονας υαλοκαθαριστήρα σε fiat 500 : 29 ευρω σε ΣαρακακηΚαι παμε στο τωρα: αλλαγη μηχανισμου του γρυλλου στο παραθυρο του οδηγου αφου δεν κατεβαινε σχεδον καθολου λογο δικιας μου βλακειας (ειχε πιασει ουκ ολιγες φορες ρετσινα το τζαμι, δεν το ειχα καθαρισει οποτε στο τελος σταματησε να κατεβαινει).
Κοστος σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο (και οχι επισημο αντιπροσωπο): 140 ευρω (40 εργασια, 100 ο γρυλλος). No complain here.
Επισης λιπαντικο σερβις στο twinair 500 στο ιδιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο με την ελπιδα οτι θα δουμε αισθητη διαφορα σε σχεση σε σχεση με τον Σαρακακη που πηγαιναμε πριν. Σοκ και δεος ομως.
Παραθετω χρεωσεις:λιπαντικο service €49,20
Selenia Star 5W40 4L €59,29
φιλτρο λαδιου €27,64 (WTF?)
φίλτρο αέρος €33,74(WTF X2?)
φίλτρο καμπίνας €30,22 (WTF X3?)
καθαριστικο παρπριζ €1,85δλδ το κουστουμι €200
Δεν ριχνω το φταιξιμο εντελως σε αυτους αφου δεν συννενοηθηκαμε εαν θα πρεπει να μπουν αυθεντικα ανταλλακτικα η οχι οποτε θεωρησαν οτι σε νεο αμαξι 2 ετων οτι επρεπε να βαλουν αυθεντικα. Απο την αλλη αναρωτιεμαι..27 ευρω το αυθεντικο φιλτρο λαδιου? Οπως μου ειπαν η τιμη σε λυσεις απο τριτους κατασκευαστες για φιλτρα αερα/λαδιου κτλ ειναι μακραν φθηνοτερες.
Και καθομαι εγω ως αδαης και βλεπω τις χρεωσεις στο 500 1.2 μεχρι σημερα στους επισημους αντιπροσωπους (παζαροπουλος και πλεον Σαρακακης):
Ο επισημος αντιπροσωπος που χρεωνε το φιλτρο λαδιου λιγοτερο απο 10 ευρω, τι εβαζε? Μη αυθεντικο?
Τελοσπαντων, σε λιγο καιρο θα παω και το 1.2 για λιπαντικο σερβις αλλα θα διαπραγματευω τη τιμη πριν το προχωρησω.
θα τρελαθούμε βραδυατικα ... φιλτρο λαδιου για Fiat 500 κοστος 27.64 euro ?????????? δηλαδή στο porsche cayenne ποσο κοστιζει βρε παιδιά ....
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Μενω αφωνος.........
Τα κουβαδακια τωρα ειναι premiumΣουτ, δεν ξερεις εσυ, δεν ειναι Hyundai μαλακια αυτοκινητο, ειναι Ευρωπαικο και πηγε και 'στους ειδικους, στην αντιπροσωπεια'
Επίσης πρεπει να ζησουν και οι αντιπροσωπειες.@ΚαπετάνΒασίλη
σε κοπανησαν ασχημα.
Γιατι δεν πας σε ενα συνεργειο 'νορμαλ' ή/και
γιατι δε βαζεις 'ιμιτασιόν' ή τουλαχιστον
γιατι δε τους βαζεις να σου λενε τι θα κανουν και ποσο θα κοστισει για να μη σου ερχεται ταμπλας? -
Sent from Corsair's brick
-
CptBill κανε μια ερευνα αγορας εξω σε καταστηματα ανταλλακτικων ποσο κανουν τα φιλτρα σου. Τι τιμες ειναι αυτες που μας λες? Ειναι τιποτα ειδικης κατασκευης φιλτρα με πολυ περιεργη εφαρμογη που δικαιολογουν τετοια τιμη? Στα πιο πολλα αυτοκινητα οι τιμες των 3 αυτων φιλτρων με δυσκολια ξεπερνουν τα 20 ευρω συνολο.
-
Φιλε CptBill για τι αμαξι μιλαμε... (κινητηρα, χρονολογια)
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Μενω αφωνος.........
Τα κουβαδακια τωρα ειναι premiumΣουτ, δεν ξερεις εσυ, δεν ειναι Hyundai μαλακια αυτοκινητο, ειναι Ευρωπαικο και πηγε και 'στους ειδικους, στην αντιπροσωπεια'
Επίσης πρεπει να ζησουν και οι αντιπροσωπειες.Μήπως να ξαναδιάβαζες τι έγραψε ;Που έκανε σέρβις και πόσο τον χρέωσαν σε εξουσιοδοτημένο και αντιπροσωπεία;
-
Για πες ρε μπιλ τι καταλαβες μηπως κανω λαθος
- υπαρχουν 2 500αρακια
- τα πηγαινε σε σαρακακη και παζαροπουλο
- υπαρχει ενας πινακας με τιμες που δε λεει σε ποιον εγιναν
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Για πες ρε μπιλ τι καταλαβες μηπως κανω λαθος- υπαρχουν 2 500αρακια
- τα πηγαινε σε σαρακακη και παζαροπουλο
- υπαρχει ενας πινακας με τιμες που δε λεει σε ποιον εγιναν
Ξαναδιαβασε γιατι κανεις λαθος.
Send from outer space ★
-
Accent 1300, 2000 μοντ.
Λάδια Adler MPX Super 10-40 HC
http://adleroil.com/index.php/products
Φ. λαδιού Mahlle
Μπουζί
Καθάρισμα ταμπούρα, λιπάνση, υγρά, έλεγχος
80 Σύνολο -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Για πες ρε μπιλ τι καταλαβες μηπως κανω λαθος
- υπαρχουν 2 500αρακια
- τα πηγαινε σε σαρακακη και παζαροπουλο
- υπαρχει ενας πινακας με τιμες που δε λεει σε ποιον εγιναν
Ξαναδιαβασε γιατι κανεις λαθος.
Send from outer space ★
ΠΟΥ ειναι το θεμα, εφοσον το ειδες, πεστο
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?