Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επισημο thread - French GP 2004
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επισημο thread - French GP 2004
    • 1 / 1
    Formula 1
    11
    19
    52
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fanis-f1 last edited by

      Μετα απο τους δυο υπερποντιους αγωνες που πραγματοποιηθηκαν στην Β.Αμερικη,η F1 γυρναει στην Ευρωπη και συγκριμενα στο Magny-Cours της Γαλλιας,μια πιστα κυριολεκτικα στη ''μεση του πουθενα'',αφου βρισκεται αναμεσα στις μεγαλες γαλλικες πεδιαδες.

      Απο τεχνικης αποψεως η πιστα απαιτει καλη ισοροπια,ενω η αποσταση του μονοθεσιου απο το εδαφος πρεπει να ειναι πολυ χαμηλη.Συν τοις αλλοις το λειο οδοστρωμα ενα απο τα κυρια χαρακτηριστικα της πιστας κανει την επιλογη των ελαστικων ακομα πιο δυσκολη,αφου τυχον επιλογη μαλακης γομας δυναται να δημιουργησει αρκετα προβληματα.
      Εν κατακλειδει ο καιρος καθ'ολο το τριημερο αναμενεται να ειναι ηλιολουστος με ελαχιστα συννεφα,ενω η θερμοκρασια δεν θα ξεπερνα τους 28 βαθμους.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fanis-f1 last edited by

        Μετα απο τους δυο υπερποντιους αγωνες που πραγματοποιηθηκαν στην Β.Αμερικη,η F1 γυρναει στην Ευρωπη και συγκριμενα στο Magny-Cours της Γαλλιας,μια πιστα κυριολεκτικα στη ''μεση του πουθενα'',αφου βρισκεται αναμεσα στις μεγαλες γαλλικες πεδιαδες.

        Απο τεχνικης αποψεως η πιστα απαιτει καλη ισοροπια,ενω η αποσταση του μονοθεσιου απο το εδαφος πρεπει να ειναι πολυ χαμηλη.Συν τοις αλλοις το λειο οδοστρωμα ενα απο τα κυρια χαρακτηριστικα της πιστας κανει την επιλογη των ελαστικων ακομα πιο δυσκολη,αφου τυχον επιλογη μαλακης γομας δυναται να δημιουργησει αρκετα προβληματα.
        Εν κατακλειδει ο καιρος καθ'ολο το τριημερο αναμενεται να ειναι ηλιολουστος με ελαχιστα συννεφα,ενω η θερμοκρασια δεν θα ξεπερνα τους 28 βαθμους.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fanis-f1 last edited by

          Μετα απο τους δυο υπερποντιους αγωνες που πραγματοποιηθηκαν στην Β.Αμερικη,η F1 γυρναει στην Ευρωπη και συγκριμενα στο Magny-Cours της Γαλλιας,μια πιστα κυριολεκτικα στη ''μεση του πουθενα'',αφου βρισκεται αναμεσα στις μεγαλες γαλλικες πεδιαδες.

          Απο τεχνικης αποψεως η πιστα απαιτει καλη ισοροπια,ενω η αποσταση του μονοθεσιου απο το εδαφος πρεπει να ειναι πολυ χαμηλη.Συν τοις αλλοις το λειο οδοστρωμα ενα απο τα κυρια χαρακτηριστικα της πιστας κανει την επιλογη των ελαστικων ακομα πιο δυσκολη,αφου τυχον επιλογη μαλακης γομας δυναται να δημιουργησει αρκετα προβληματα.
          Εν κατακλειδει ο καιρος καθ'ολο το τριημερο αναμενεται να ειναι ηλιολουστος με ελαχιστα συννεφα,ενω η θερμοκρασια δεν θα ξεπερνα τους 28 βαθμους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hellenic-tifosi last edited by

            28 στον άερα με ηλιοφάνεια μπορεί να είναι πάνω απο 45 στην άσφαλτο.

            Οι δύο τελευταίες νίκες της Ferrari δεν θα πρέπει να ξεγελούν κανέναν, καθώς η Renault στον Καναδά και η BAR στην Αμερική είχαν την ταχύτητα για να κερδίσουν αλλά η αξιοπιστία και οι λάθος αποφάσεις τους στέρησαν τη δυνατότητα να προσπαθήσουν.

            Λογικά οι τωρινές πίστες της Ευρώπης βολεύουν περισσότερο το μονοθέσιο της Ferrari απ' όσο οι δύο Βορειοαμερικάνικες αλλά τα Michelin έχουν δείξει σαφέστατα δείγματα ανόδου, όντας πολύ πιο σταθερά απ' όσο στους πρώτους αγώνες.

            Το πρωτάθλημα(τουλάχιστον το οδηγών) ΔΕΝ έχει τελειώσει. Το βαθμολογικό σύστημα είναι τέτοιο που αρκούν 2 εγκαταλείψεις του MS για να γίνει ντέρμπι.

            Γενικά, το πιο ενδιαφέρον θέμα του αγώνα αυτού θα είναι η εμφάνιση της νέας Mclaren που έχει καταπιεί απίστευτα χιλιόμετρα σε Jerez και Silverstone και όλοι δείχνουν ευχαριστημένοι. Η Williams θα παρουσιάσει νέο μονοθέσιο και αυτή(με αεροδυναμικές κυρίως βελτιώσεις), χωρίς όμως να το έχει δοκιμάσει καθόλου! Ίδωμεν....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              ripper last edited by

              Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
              Το πρωτάθλημα(τουλάχιστον το οδηγών) ΔΕΝ έχει τελειώσει. Το βαθμολογικό σύστημα είναι τέτοιο που αρκούν 2 εγκαταλείψεις του MS για να γίνει ντέρμπι.

              Οι οποίες, με τη συχνότητα που εγκαταλείπει ο MS, δεν αποκλείεται να συμβούν...... στα επόμενα τέσσερα χρονάκια

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                staavros last edited by

                Ο χρήστης ripper έγραψε:

                Το πρωτάθλημα(τουλάχιστον το οδηγών) ΔΕΝ έχει τελειώσει. Το βαθμολογικό σύστημα είναι τέτοιο που αρκούν 2 εγκαταλείψεις του MS για να γίνει ντέρμπι.

                Οι οποίες, με τη συχνότητα που εγκαταλείπει ο MS, δεν αποκλείεται να συμβούν...... στα επόμενα τέσσερα χρονάκια

                Απίθανο όντως, αλλά το ενδεχόμενο και μόνο είναι εντυπωσιακό... Το έχουν παρακάνει τελικά. Το να είναι η αξιοπιστία το απόλυτο ζητούμενο δεν συμβάλλει στο αγωνιστικό πνεύμα. Ο νικητής πρέπει να πριμοδοτείται περισσότερο. Κατά τη γνώμη μου, το σύστημα βαθμολόγησης πρέπει να έχει μία περίπου εκθετική μορφή...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  raikkonen last edited by

                  Θα 'εχει ενδιαφέρον πάντως να δούμε πόσο βελτιωμένη θα είναι η νέα McLaren.

                  Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                  Το πρωτάθλημα(τουλάχιστον το οδηγών) ΔΕΝ έχει τελειώσει. Το βαθμολογικό σύστημα είναι τέτοιο που αρκούν 2 εγκαταλείψεις του MS για να γίνει ντέρμπι.

                  Παιδιά θα κάνω μία βαρυσήμαντη δήλωση!!!!
                  Προσοχή παρακαλω!!!
                  Σε καμιά ώρα λέω να πεταχτώ στον Άρη για ψώνια έτσι ώστε να προλάβω να γυρίσω και να δω τον αγώνα της εθνική!!!
                  Θέλει κανείς να του φέρω σουβενίρ???

                  Αστειέυομαι βέβαια.... αλλά πιο εύκολο μου φαίνεται να συμβεί το παραπάνω...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    christos-dimou last edited by

                    Ο καιρός για το Γαλλικό αγώνα....

                    Δεν είναι απίθανο να έχουμε βροχές και καταιγίδες
                    (ειδικά αύριο).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      rally-maniac last edited by

                      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                      Ο καιρός για το Γαλλικό αγώνα....
                      Δεν είναι απίθανο να έχουμε βροχές και καταιγίδες
                      (ειδικά αύριο).

                      ]
                      Μακάρι!!!! Όχι μόνο αύριο! Και μεθαύριο!!!! Ένα gp με βροχή δεν μας έχει 'κάτσει' ακόμα!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fanis-f1 last edited by

                        Στην παρακατω φωτο γινονται αντιληπτες οι νεες αεροδυναμικες βελτιωσεις που εφερε η Williams για το Magny-Cours,χωρις να τις εχει τεσταρει οπως παραδεχθηκε και ο Montoya!Για πρωτη φορα η ομαδα του Grove εμφανιζεται με τα χαρακτηριστικα ''βραγχια'' στο καλυμμα του κινητηρα,που πρωτη ειχε λανσαρει περσι η Ferrari στο GP της Ισπανιας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fanis-f1 last edited by

                          Εδω βρισκονται οι χρονοι απο το 2ο Free practice της ημερας με τον Da Matta να ειναι ο ταχυτερος ολων.Να σημειωθει πως στην πρωτη περιοδο εβρεχε με αποτελεσμα πολλοι πιλοτοι να μην βγουν καθολου απο τα Box.
                          http://www.formula1.com/race/result/723/10.html

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            go_for_pole last edited by

                            Φωτο απο Γαλλια εδω:
                            http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... ace_id=254

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fanis-f1 last edited by

                              Εδω βρισκεται το GRID,μετα απο μια καταπληκτικη περιοδο κατατακτηριων δοκιμων,με τον Alonso να παιρνει την 3η pole στην καριερα του.
                              http://f1.racing-live.com/en/season/live/index_data.shtml?10

                              Ενθαρρυντικη εμφανιση πραγματοποιησε στο ντεμπουτο της η νεα ΜΡ4-19Β η οποια τα πηγε πολυ καλα στις δυο ελευθερες περιοδους το πρωι,αλλα και στις δυο περιοδους κατατακτηριων δοκιμων.Αν δεν εκανε και το λαθος ο Kimi στην 2η περιοδο σιγουρα θα ειχε μια αρκετα καλυτρεη θεση απο την 9η,παρολα αυτα ο Φινλανδος φαινεται αισιοδοξος για τη μαχη του αυριανου αγωνα.Απο την αλλη ο David πραγματοποιησε καταπληκτικη εμφανιση σημερα,αν δε με γελαει η μνημη μου τοσο καλη επιδοση σε κατατακτηριες ειχε να πετυχει απο το περσινο Interlagos οπου ειχε καταταχθει δευτερος.Το μεγαλυτερο ρολο παντως στον αυριανο αγωνα θα παιξουν οι στρατηγικες που θα επιλεξει η καθε ομαδα και πιστευω πως αυτες θα ειναι οι οποιες θα αναδειξουν τον νικητη μετα απο 70 γυρους...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Οντως η νεα ΜΡ4-19Β πιστεύω ότι έκανε θεαματικό come back.
                                Πιστεύω ότι θα δούμε και νίκη από τον Kimi φέτος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  georgetabs last edited by

                                  Αν τερματίσουν και οι δύο ΜακΛάρεν χωρίς να μπούνε από 5 φορές στα πιτς μου φαίνεται θα αρχίσουν να γεύονται σαμπάνια σύντομα και πολύ μου αρέσει!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    rally-maniac last edited by

                                    Tι να πει κανείς για σήμερα.... Η στρατηγική της Ferrari ήταν απίστευτη!!! Το ίδιο και ο ms.
                                    Πρέπει να έχουν βάλει ως στόχο να κερδίσουν με όσο το δύνατόν μεγαλύτερη ποικιλία τρόπων! Δεν εξηγείται αλλιώς!!!
                                    Ειδικά εκεί που είδα τον ms να βγαίνει από τα pits γεμάτος με καύσιμα και να κάνει δύο απανωτούς ταχύτερους γύρους έπαθα πλάκα!!! Πολλά μπράβο και στον Μπαρικέλο που αποδείχθεικε μαχητής!
                                    Συγχαρητήρια αξίζει και η Renault για τον πολύ καλό της αγώνα.
                                    Ευχάριστη έκπληξη και οι Mclaren με την ΜΡ4/19Β να αποτελεί σαφέστατα ένα βήμα εμπρός.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Είναι απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει με τη Ferrari και πρέπει να την ακυρώσουν! Δεν γίνεται να ξεκινάει 10ος ο ένας και να τερματίζει στο βάθρο κι ο άλλος με γεμάτα ρεζερβουάρ και διάφορα τρικς να περνάει στα πιτς!

                                      Ευτυχώς που νίκησε ο Alonso

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        raikkonen last edited by

                                        Τώρα δεν υπάρχει αμφιβολία πιο είναι το καλύτερο μονοθέσιο φέτος. Ο Μπαρικελο παρά τα προβλήματα στα υδραυλικά στην αρχή(στις κατακτήριες δοκιμες) πήρε βάθρο, ο Σουμάχερ με γεμάτα ρεζερβουάρ κάνει ταχύτερους γύρους ενώ ακόμα κ με την πιο ηλίθια στρατηγική δεν υπάρχει περίπτωση να χάσει. Αφήστε για τη απαρράμιλλη σταθερότητά της F2004. Γνώμη μου από τα μέχρι τώρα αποτελέσματα ότι η F2004 είναι καλύτερη ακόμα κ από τη θρυλική F2002.

                                        Ακόμα είμαι τρισευτυχισμένος με τη νέα McLaren. Έκαναν σοβαρή δουλειά.
                                        Επιτέλους!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          staavros last edited by

                                          Η δήλωση του Μιχαλάκη 'no risc no fun', μάλλον ενίσχυσε τη λάθος εντύπωση ότι η Ferrari άλλαξε στρατηγική... για πλάκα! Ήταν φανερό ρε παιδιά ότι αλλιώς δεν τον περνούσε τον Ισπανό! Και αφού, όπως επίσης είπε ο Μιχαλάκης στη συνέντευξη τύπου, δεν κινδύνευαν να χάσουν τη δεύτερη θέση (επίσης ολοφάνερο από την εξέλιξη του αγώνα) το δοκίμασαν και τους βγήκε! Το ότι η Ferrari είναι το πιο γρήγορο μονοθέσιο το ξέραμε από αρκετούς αγώνες, το ερώτημα ήταν μάλλον 'πόσο πιο γρήγορο;'. Απλά, η στρατηγική αυτή απαιτούσε από τον Μιχαλάκη αξιοθαύμαστη διάρκεια σε πολύ γρήγορο ρυθμό. Και επίσης το κατάφερε. Είναι φανερό ότι είναι σε πάρα πολύ καλή φάση οδηγικά. Μάλλον το ρεκόρ των πρωταθλημάτων ήταν ο πιο σημαντικός του στόχος (επίσης απόλυτα φυσιολογικό μου ακούγεται).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hellenic-tifosi last edited by

                                            Ο Σουμάχερ από τον 29ο γύρο που μπήκε για 2η φορά στα πιτς μέχρι και τον 58ο που μπήκε για 4η φορά, κινούνταν συνεχώς ανάμεσα στο 1:15.6 και στο 1:16.1 με εξαιρετική σταθερότητα.

                                            Μοναδικές αποκλίσεις ήταν οι 2-3 ταχύτεροι γύροι και 2 γύροι πάνω από το 1:16.3 όπου προφανώς κάπου έριχνε γύρο. Αυτό το 'κολλημένο' γυρολόγιο σε συνδυασμό με την τακτική είναι που έδωσε τη νίκη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr