-
Συμφωνα με το autosport.com μετα την αναληψη καθηκοντων της προεδριας του Gruppo Fiat απο τον Luca di Montezemolo ειναι πιθανον ο Jean Todt ν αναλαβει τα ηνια της Ferrari. Επισης ο Ross Brawn φημολογειται κ δεν ειναι απιθανον καθολου ν αναλαβει τα καθηκοντα του Todt στην ομαδα της Scuderia.
Μεγαλες αλλαγες αν υλοποιηθουν ετσι! -
Συμφωνα με το autosport.com μετα την αναληψη καθηκοντων της προεδριας του Gruppo Fiat απο τον Luca di Montezemolo ειναι πιθανον ο Jean Todt ν αναλαβει τα ηνια της Ferrari. Επισης ο Ross Brawn φημολογειται κ δεν ειναι απιθανον καθολου ν αναλαβει τα καθηκοντα του Todt στην ομαδα της Scuderia.
Μεγαλες αλλαγες αν υλοποιηθουν ετσι! -
Συμφωνα με το autosport.com μετα την αναληψη καθηκοντων της προεδριας του Gruppo Fiat απο τον Luca di Montezemolo ειναι πιθανον ο Jean Todt ν αναλαβει τα ηνια της Ferrari. Επισης ο Ross Brawn φημολογειται κ δεν ειναι απιθανον καθολου ν αναλαβει τα καθηκοντα του Todt στην ομαδα της Scuderia.
Μεγαλες αλλαγες αν υλοποιηθουν ετσι! -
Μεγάλες αλλαγές σίγουρα οι οποίες δε βλέπω να φέρνουν κ αλλαγές στη τραγική εικόνα της ομάδας με κάκιστη απόδοση κ αξιοπιστία μηδέν!!!
Τώρα σοβαρά, αν γίνει κάτι τέτοιο δεν νομίζω να είχε κ αρνητικές συνέπειες για την ομάδα. Έχει αποδείξει τα τελευταία χρόνια η Φερράρι ότι προσαρμόζεται εύκολα στις αλλαγές κ γι'αυτό διατηρείται στην κορυφή.
-
Σα να λέμε ότι όλοι πάνε μια θέση πάνω, με αυτή την όμορφη καραμπόλα:
Μοντιζέμολο στη Φιατ
Τοντ στη θέση του Μοντιζέμολο
Μπράουν στη θέση του Τοντ
Μπαλντισέρι στη θέση του Μπράουν.Τώρα αν σας πω ότι μου θυμίζει κάτι απο Ιζνογκούντ θα με παρεξηγήσετε;
-
Το βασικοτερο θεμα ειναι αν ο Luca μπορει να γινει νεος ηρωας σωζοντας την μαμα εταιρεια FIAT. Γιατι κ την Ferrari κ τα κατορθωματα της οπως ολοι γνωριζουμε η FIAT τα πληρωνει. Το σημα της αλλωστε πανω απο το αλογακι στο ρυγχος των μονοθεσιων αυτο υποδηλωνει!
Ελπιζω παντως να τα καταφερει!
-
Η Φιατ τα πληρώνει; Δεν το νομίζω. Οι επιχορηγήσεις έχουν μειωθεί σε τεράστιο βαθμό και είναι κατά πολύ μικρότερες των χρημάτων που προσφέρουν στις ομάδες με τις οποίες συνεργάζονται οι BMW, Mercedes, Honda.
Ο Montizemolo θεωρείται ένας από τους ικανότερους μάνατζερ της Ιταλίας και δεν είανι τυχαίο ότι επί τον ημερών του η Ferrari ανέκαμψε τόσο σε επίπεδο αγώνων, όσο και επίπεδο κερδοφορίας. Παράλληλα, το ότι ο Μπερλουσκόνι ήθελε να τον κάνει υπουργό, και η ακόλουθη εκλογή του σαν πρόεδρο των βιομηχάνων πιστεύω λέει κάτι για το αν 'μετράει' στη γειτονική μας χώρα.
Θεωρώ ότι η Fiat δε θα μπορούσε να κάνει καλύτερη επιλογή.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Σα να λέμε ότι όλοι πάνε μια θέση πάνω, με αυτή την όμορφη καραμπόλα:
Μοντιζέμολο στη Φιατ
Τοντ στη θέση του Μοντιζέμολο
Μπράουν στη θέση του Τοντ
Μπαλντισέρι στη θέση του Μπράουν.Τώρα αν σας πω ότι μου θυμίζει κάτι απο Ιζνογκούντ θα με παρεξηγήσετε;
Και Σουμαχερ στη θεση του Μπαλντισερι , μηπως και δει και κανενας αλλος πιλοτος ασπρη μερα (ευσεβεις ποθοι θα μου πειτε και θα χετε δικιο...)
-
Η δουλειά που έχει γίνει στην Φεράρι είναι αξιέπαινη!!
Τα αυτοκίνητα έχουν εξελιχθεί πολύ και πλέον μπορεί να τα οδηγήσει και ένας οδηγός κατώτερος από τον εξελικτή τους! Μάλιστα οι τελευταίες είναι και πολύ αξιόπιστες και εργονομικές!!!
Ως εκ τούτου έγινε πιο βιώσμη/κερδοφόρος η εταιρεία, και σαφώς μεγάλο ρόλο έπαιξε και η επιτυχία της στην Φ1.
Κατόπιν πήρε τον έλεγχο της Μαζεράτι, που γνωστός μου μηχανικός χαρακτηριστικά είχε πει παλιότερα 'δεν υπάρχει Μαζεράτι που να πήγε Αθήνα - Θεσσαλονίκη με τέρμα γκάζι και να μην σκάσει'. Και αυτή λοιπόν έφτιαξε πολύ αξιόλογα αυτοκίνητα που ως τώρα δείχνουν να είναι και αυτά ανεβασμένα σε αξιοπιστία.Γιατί λοιπόν ο πρόεδρος της εταιρείας αυτής να μην τα καταφέρει και στην μαμά ΦΙΑΤ; Ναι, είναι μεγαλύτερη, με μεγαλύτερες ευθύνες και δυσκολίες, αλλά και αυτός με την σειρά του έχει αποκτήσει εμπειρία και ικανότητα.
Εμένα για καλή είδηση μου φαίνεται σε επίπεδο εταιρειών. Σε επίπεδο ομάδας βέβαια ως γνωστό ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις... Ίδωμεν!
-
Ούτε εγώ πιστεύω ότι οι αλλαγές μπορούν να κλονίσουν την Ferrari. Όσο για τη FIAT μακάρι να ορθοποδήσει γιατί μένουν όλο και λιγότεροι παίκτες στο γήπεδο και δεν νομίζω ότι αυτό μας συμφέρει ως αγοραστές.
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Τώρα σοβαρά, αν γίνει κάτι τέτοιο δεν νομίζω να είχε κ αρνητικές συνέπειες για την ομάδα. Έχει αποδείξει τα τελευταία χρόνια η Φερράρι ότι προσαρμόζεται εύκολα στις αλλαγές κ γι'αυτό διατηρείται στην κορυφή.Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω. Το μόνο που μένει είναι να δούμε την ανάκαμψη και της FIAT.
-
Προσωπικά πιστεύω ότι η μετακίνηση του Luca μόνον καλό θα κάνει στη
μαμά FIAT. Δεν είναι δυνατό να έχεις brands όπως η ALFA και η LANCIA
και να μη τα εκμεταλεύεσαι στο μέγιστο.Για την LANCIA τη να πώ? Μετά τη DELTA έχουμε μία YPSILON εκείνη την ανεκδιήγητη LYBRA (ποιός ήταν αυτός που κατάφερε να πείσει την εταιρεία για τη μούρη του οχήματος??) και βέβαια μία THESIS που είναι ενα βήμα στην σωστή κατεύθυνση αν είσαι διπλωματικός ακόλουθος αλλά στην πραγματικότητα δείχνει πιο βαριά ακόμα και εκείνη την S classe 2 γενειές
πριν....Για την ALFA έχουμε κάποια καλά βήματα αλλά και πάλι αν δεν λύσουν
το πρόβλημα με τη μεγάλη κατηγορία (το λεμόνι που λέγεται 166) δεν τους βλέπω να επιζούν μόνον με την 157 και 148.... (άσε που τα ονάματα δεν έχουν καμμία σχέση με την ALFA).Πάντως ο Gianni ήθελε τον LdM στην ΦΙΑΤ. Τώρα ο Luca βρίσκεται
στο τιμονί της εταιρείας που πρέπει να αντιμετωπίσει προβλήματα
προσωπικότητας (τι ακριβώς θέλει η ίδια για το δικό της image) αλλά
και θέματα επιβίωσης των ιστορικών brand names.Τώρα για την Scuderia. Προσωπικά πιστεύω ότι η φυγή του Luca θα
επηρεάσει σοβαρά την εταιρεία. O Todt καλός και άγιος αλλά και όχι
και στην κεφαλή της εταιρείας. Θα τρίζουν τα κόκκαλα του Enzo με
έναν Γάλλο (τα μισητά ξαδέλφια για τους βορειο-Ιταλούς τουλάχιστον)
στο τιμόνι της Scuderia.Αγωνιστικά αίντε να δούμε την LANCIA στα RALLY την ALFA στο DTM
και πάλι και το mark της Maserati sto Le Mans..... -
Πάντως τίποτα από όλα αυτά δεν είναι ακόμα σίγουρο.
-
Τι έχετε να πείτε για τη δήλωση του Mosley??? Φαντάζεστε να γίνει κάτι τέτοιο? Να δούμε τότε τι έχει να ειπωθεί από τους αντιφεραρικούς περί ευνοϊκής μεταχείρισης της sf πό τη fia!!!!! Και να μην γίνει κάτι, η προκατάληψη θα είναι τεράστια!!!!!
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0 -
Αν πήγαινε ο Ron Dennis ή ο Patrick head δε θα υπήρχε προκατάληψη από του φερραρικούς κλπ?
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Αν πήγαινε ο Ron Dennis ή ο Patrick head δε θα υπήρχε προκατάληψη από του φερραρικούς κλπ?Φυσικά και θα υπήρχε!! Δεν το εννοούσα έτσι! Το είπα επειδή η προκατάληψη αυτή θα προστιθόταν στην ήδη υπάρχουσα προκατάληψη περί 'αγάπης' της fia προς την Φεράρι, που υπάρχει.
-
Ο χρήστης rally maniac έγραψε:
Αν πήγαινε ο Ron Dennis ή ο Patrick head δε θα υπήρχε προκατάληψη από του φερραρικούς κλπ?
Φυσικά και θα υπήρχε!! Δεν το εννοούσα έτσι! Το είπα επειδή η προκατάληψη αυτή θα προστιθόταν στην ήδη υπάρχουσα προκατάληψη περί 'αγάπης' της fia προς την Φεράρι, που υπάρχει.
Υπό αυτό το πρίσμα οκ.
Πάντως δε θα ήθελα ούτε ο Todt, ούτε ο Dennis, ούτε ο Head κ γενικά κανένας που έχει δεθεί κ δοικήσει μια ομάδα να πάρει τα ηνία της fia γιατί όπως και να το κάνουμε ασχέτως αποτελεσμάτων η προκατάληψη θα είναι πάντα προκατάληψη.ΥΓ. Γιατί να προτείνει ο Mosley τον Todt άραγε???
Καλά μη βαράτε, πλάκα κάνω!!! -
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Υπό αυτό το πρίσμα οκ.
Πάντως δε θα ήθελα ούτε ο Todt, ούτε ο Dennis, ούτε ο Head κ γενικά κανένας που έχει δεθεί κ δοικήσει μια ομάδα να πάρει τα ηνία της fia γιατί όπως και να το κάνουμε ασχέτως αποτελεσμάτων η προκατάληψη θα είναι πάντα προκατάληψη.ΥΓ. Γιατί να προτείνει ο Mosley τον Todt άραγε???
Καλά μη βαράτε, πλάκα κάνω!!!Παντως ασχετως προκαληψεων ο Todt ειναι ενας ανθρωπος που γνωριζει εξισου καλα τα rally κ μεσα κ εξω απο το bucket οπως γνωριζει κ πολυ καλα την Formula1. Δεν υπαρχουν πολλοι σαν κ αυτον. Ισως να τον προτιμουσα στην FIA απ οτι στην προεδρια της SF. Βεβαια τοτε σιγουρα θα υπηρχε θεμα κ ισως πολεμος απο αρκετους λογω φοβων ευννοιας την Scuderia στην F1. Απο την αλλη ομως εχει τις ικανοτητες-γνωσεις για το πως θα μπορουσε να βελτιωσει τα πραγματα κ στον χωρο των rally αλλα κ στα paddock της F1.
Ομως, μαλλον στην κεφαλη της Ferrari τον βλεπω. -
Μα τι εχει αυτος ο κοντος και τον θελουν ολοι για κατι; Πρεπει να ειναι η μυτη...
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Παντως ασχετως προκαληψεων ο Todt ειναι ενας ανθρωπος που γνωριζει εξισου καλα τα rally κ μεσα κ εξω απο το bucket οπως γνωριζει κ πολυ καλα την Formula1. Δεν υπαρχουν πολλοι σαν κ αυτον. Ισως να τον προτιμουσα στην FIA απ οτι στην προεδρια της SF. Βεβαια τοτε σιγουρα θα υπηρχε θεμα κ ισως πολεμος απο αρκετους λογω φοβων ευννοιας την Scuderia στην F1. Απο την αλλη ομως εχει τις ικανοτητες-γνωσεις για το πως θα μπορουσε να βελτιωσει τα πραγματα κ στον χωρο των rally αλλα κ στα paddock της F1.
Ομως, μαλλον στην κεφαλη της Ferrari τον βλεπω.Καλα αν ηξερεσ τι π.....ς εχει κανει στο ραλλυ ,στο group B δεν νομιζω να το ελεγες αυτο....ιΞερει τα ραλλυ,αλλα τα ξερει απο την κακη τους μερια....Μπορει να εχει αλλαξει αλλα τοτε ηταν αλητης.....
Αλλαγες στην SF