-
Εδώ και λίγο καιρό είμαι κάτοχος ενός polo 9Ν με τα 75 άλογα. Ποιές είναι οι διαφορές των κινητήρων 75vs100 του group VAG ??? Γνωρίζω οτι διαφέρουν σε καπάκι, εκκεντροφόρους, πεταλούδα, πρόγραμμα. Έχουν κάποια άλλη διαφορα; μπλόκ και τα πιστόνια είναι ίδια; Και παραπέρα... το polo με τα 75ps τι διαφορές έχει με το 100άρι; Έχουν διαφορετική ανάρτηση σίγουρα, το κιβώτιο-συμπλέκτης-φρένα είναι ίδια; Έκανα το λάθος και πήρα το 75άρι (όχι ακριβώς λάθος, με έπρηξαν οι γονείς μου) και τώρα θέλω οπωσδήποτε να το αναβαθμίσω σε 100άρι και άνω. Όποιος γνωρίζει οτιδήποτε απ' αυτά θα με βοηθούσε πολύ. Σας ευχαριστώ γαι τη βοήθειά σας!
-
Εδώ και λίγο καιρό είμαι κάτοχος ενός polo 9Ν με τα 75 άλογα. Ποιές είναι οι διαφορές των κινητήρων 75vs100 του group VAG ??? Γνωρίζω οτι διαφέρουν σε καπάκι, εκκεντροφόρους, πεταλούδα, πρόγραμμα. Έχουν κάποια άλλη διαφορα; μπλόκ και τα πιστόνια είναι ίδια; Και παραπέρα... το polo με τα 75ps τι διαφορές έχει με το 100άρι; Έχουν διαφορετική ανάρτηση σίγουρα, το κιβώτιο-συμπλέκτης-φρένα είναι ίδια; Έκανα το λάθος και πήρα το 75άρι (όχι ακριβώς λάθος, με έπρηξαν οι γονείς μου) και τώρα θέλω οπωσδήποτε να το αναβαθμίσω σε 100άρι και άνω. Όποιος γνωρίζει οτιδήποτε απ' αυτά θα με βοηθούσε πολύ. Σας ευχαριστώ γαι τη βοήθειά σας!
-
Εδώ και λίγο καιρό είμαι κάτοχος ενός polo 9Ν με τα 75 άλογα. Ποιές είναι οι διαφορές των κινητήρων 75vs100 του group VAG ??? Γνωρίζω οτι διαφέρουν σε καπάκι, εκκεντροφόρους, πεταλούδα, πρόγραμμα. Έχουν κάποια άλλη διαφορα; μπλόκ και τα πιστόνια είναι ίδια; Και παραπέρα... το polo με τα 75ps τι διαφορές έχει με το 100άρι; Έχουν διαφορετική ανάρτηση σίγουρα, το κιβώτιο-συμπλέκτης-φρένα είναι ίδια; Έκανα το λάθος και πήρα το 75άρι (όχι ακριβώς λάθος, με έπρηξαν οι γονείς μου) και τώρα θέλω οπωσδήποτε να το αναβαθμίσω σε 100άρι και άνω. Όποιος γνωρίζει οτιδήποτε απ' αυτά θα με βοηθούσε πολύ. Σας ευχαριστώ γαι τη βοήθειά σας!
-
Μπλοκ και πιστόνια είναι ίδια...
Πρόσθεσε και την πολλαπλή εξαγωγής (χταπόδι) που είναι διαφορετική και είσαι μέσα.
Δεν συμφέρει η μετατροπή που σκέφτεσαι να κάνεις ειδικά να επιλέξεις το δρόμο της αντιπροσωπείας. -
Αρχικά σκεφτόμουν την αντιπροσωπία, αλλά μετά λέω οτι σε εξωτερικά συνεργεία με την ίδια τιμή μάλλον θα πάω πάνω από 100 άλογα. Με μια τέτοια αναβάθμιση και 110 άλογα ας πούμε θα έχω προβλήματα αξιοπιστίας; Ξέρετε περίπου πόσο θα πάει το μαλί;
Αν αγοράσω έτοιμο αυτον με τα 100 άλογα πόσο θα βγεί, πουλώντας και τον παλιό; (έχει πάνω μόλις 2.000 χιλιόμετρα) -
Όπως έχει γραφτεί σε αντίστοιχες περιπτώσεις, πώληση αυτοκινήτου και αγορά καινούριου. Αν βάλεις κάτω πόσο θα στοιχίσουν οι μετατροπές το χάσιμο χρόνου και οι πιθανές βλάβες θα δεις ότι δεν συμφέρει.
μα γιατί δεν είναι κανένας ευχαριστημένος από αυτό το μοτέρ;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
μα γιατί δεν είναι κανένας ευχαριστημένος από αυτό το μοτέρ;
ΡΗτορικη ερωτηση...
75 μουλαρια βαζουν φωτια στο δρομο! -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
μα γιατί δεν είναι κανένας ευχαριστημένος από αυτό το μοτέρ;
Γιατί βάζεις 2α πατάς τέρμα το γκάζι και μετά τις 3000rpm μπουκώνει και μουγρίζει σαν 8βάλβιδο προηγούμενης δακαετίας...
Μα την παναγιά αν δεν ήξερα τι έχω κάτω από το καπώ μπορει να τον περνούσα για diesel...Αν αγοράσω τον 100άρι;;;; Μπορώ αυτόν να τον πουλήσω;
Το αυτοκίνητο δε γίνεται να το πουλήσω, πως θα τα καταφέρω με τους γονείς μου;
-
εμένα η γνώμη μου είναι ότι ο 75 είναι καλύτερος για το πόλο, αλλά αυτά τα πράγματα είναι υποκειμενικά. πριν κάνεις πάντως οτιδήποτε, οδήγησε πρώτα το πόλο με τον 100 για να δεις αν αξίζει να χάσεις τόσα χρήματα γι αυτή την ιστορία.
-
Δηλαδή πόσα χρήματα περίπου;
-
Ο χρήστης nikapos έγραψε:
εμένα η γνώμη μου είναι ότι ο 75 είναι καλύτερος για το πόλο, αλλά αυτά τα πράγματα είναι υποκειμενικά. πριν κάνεις πάντως οτιδήποτε, οδήγησε πρώτα το πόλο με τον 100 για να δεις αν αξίζει να χάσεις τόσα χρήματα γι αυτή την ιστορία.Συμφωνώ. Και δεν έχει 75 άλογα, συνήθως έχει πάνω από 80. Ο 100άρης δεν νομίζω ότι είναι τόσο 'καλός' κινητήρας, ειδικά με το setup που έχει σήμερα (ας μην αρχίσουμε να το αναλύουμε, γιατί τα ίδια έλεγα και για τον 1.8Τ και πέσανε καμιά 10αριά να με φάνε... )
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Συμφωνώ. Και δεν έχει 75 άλογα, συνήθως έχει πάνω από 80. Ο 100άρης δεν νομίζω ότι είναι τόσο 'καλός' κινητήρας, ειδικά με το setup που έχει σήμερα (ας μην αρχίσουμε να το αναλύουμε, γιατί τα ίδια έλεγα και για τον 1.8Τ και πέσανε καμιά 10αριά να με φάνε... )Πές μας, πές μας! Θα είμαστε ευγενικοί Απλά, θα έχουμε την πίσσα και τα πούπουλα έτοιμα για πάν ενδεχόμενο
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Πές μας, πές μας! Θα είμαστε ευγενικοί Απλά, θα έχουμε την πίσσα και τα πούπουλα έτοιμα για πάν ενδεχόμενοΌπως τότε με τον 1.8Τ έτσι;
Η γνώμη μου είναι ότι ο 100άρης, με το ηλεκτρονικό γκάζι, τις αλχημείες για μείωση των ρύπων, κλπ και έχοντας να κινήσει ένα βαρύ πλέον αμάξωμα, τόσο στο Ibiza όσο και στο Polo, είναι ένας κινητήρας με περιορισμένο 'ρεπερτόριο'. Χαμηλά είναι τελείως ψόφιος, για παράδειγμα. Και η ροπή που βγάζει δεν είναι τίποτα συγκλονιστικό, ούτε σαν απόλυτη ποσότητα, ούτε στις στροφές που την αποδίδει. Χίλιες φορές καλύτερα ο 8βάλβιδος 1600.
Έτσι κι'αλλιώς, λόγω ρύπων, ο συγκεκριμένος κινητήρας θα πάρει την άγουσα για τα αποδυτήρια σύντομα, ακολουθώντας τον 'καταπληκτικό' 1.8Τ.
-
Οι ιπποδυνάμεις των κινητήρων του γκρούπ VAG είναι μεγάλη ιστορία, η ιπποδύναμη του 75άρη είναι στους τροχούς ενώ του θεωρητικού 100αρη άγνωστο το πού και πως τους βγάζει, σίγουρα όχι τροχούς!
Κατα την γνώμη μου πέρα της ηχητικής αναβάθμισης του κινητήρα, κλειστή χοάνη και καλή επώνυμη εξάτμιση, δέν αξίζει τίποτα παραπάνω. -
Εγώ πάντως έχω το πόλο 1.4 75ps και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Για την αναβάθμιση σε 100ps να υπολογίζετε από 700.000 δρχ και πάνω, ίσως και στο μύριο. Διαφορά στην απόδοση θα δείτε από τις 4000 σαλ και πάνω, ενώ αντίθετα από τις 2.500 και κάτω ο πιο αδύναμος κινητήρας είναι δυνατότερος.
-
Μια σκέψη μόνο... μή με πάρετε στο ψηλό....
Κανα turbo γίνεται να βάλουμε;;; Όχι τίποτα σοβάρό 0,3-0,5 bar;;; εεε;;;
μ@λ@κιες λέω;;; Έχω ακούσει ότι τα πιστόνια του είναι σα καλαμάκια!!!!!! -
Ο χρήστης geko έγραψε:
Οι ιπποδυνάμεις των κινητήρων του γκρούπ VAG είναι μεγάλη ιστορία, η ιπποδύναμη του 75άρη είναι στους τροχούς ενώ του θεωρητικού 100αρη άγνωστο το πού και πως τους βγάζει, σίγουρα όχι τροχούς!Έχω την εντύπωση (δέν είμαι σίγουρος) πως τα φίδια περι ιπποδύναμης των VW έχουν ξεκινήσει απο ένα συγκεκριμένο περιοδικό.
Αν όντως έβγαζε 75 στους τροχούς, στο μοτέρ θα έβγαζε 90 και θα ήταν αρκετά πιο γρήγορο απο όλα τα άλλα της κατηγορίας.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Οι ιπποδυνάμεις των κινητήρων του γκρούπ VAG είναι μεγάλη ιστορία, η ιπποδύναμη του 75άρη είναι στους τροχούς ενώ του θεωρητικού 100αρη άγνωστο το πού και πως τους βγάζει, σίγουρα όχι τροχούς!
Έχω την εντύπωση (δέν είμαι σίγουρος) πως τα φίδια περι ιπποδύναμης των VW έχουν ξεκινήσει απο ένα συγκεκριμένο περιοδικό.
Αν όντως έβγαζε 75 στους τροχούς, στο μοτέρ θα έβγαζε 90 και θα ήταν αρκετά πιο γρήγορο απο όλα τα άλλα της κατηγορίας.
Δεν πιστεύω να βγάζει 75ps στους τροχούς... 2 περιοδικά με παραξενεύουν μάλλον.... Αν είχε 75ps στους τροχούς τότε στη χειρότερη περίπτωση στο στρόφαλο θα είχε 85ps. Η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 5000 rpm άρα εκεί θα έβγαζε 12,1 kgm ροπής !!!! Slow the eggs .... σιγά μη βγάζει το ψοφίμι 12,1 ροπή στις 5000rpm... Αν βγάζει 75ps στο στρόφαλο, τότε έχει ροπή 10,6 kgm στις 5000rpm που μου φαίνεται πιο cool τιμή...
-
Παντος το δικο μου Seat Cordoba μοντ 2000 με τα 75 αλογα ειναι πιο γρηγορο απο το αστρα πρωτης γενιας. Βεβαια εχει ανοιξει το μοτερ αρκετα. Φωτια στο δρομο δεν βαζει φυσικα! Για 100 αλογα θες πολαπλη εισαγωγης εγκεφαλο και πεταλουδα γκαζιου...Ισως και εκεντροφορους... Καλυτερα μεταχειρισμενα απο το πρωτο με 100 αλογα που ειχε αλουμενενια πολαπλη και πεταλουδα με ντιζα... βεβαια μετα θα εχεις αναμενο το epc..
-
Συγνώμη δηλαδή αλλά το έχουν γ@...ει το θέμα μερικές αυτοκινητοβιομηχανίες... η VW με το Polo σίγουρα... για συνταξιούχους τα προορίζουν οι .......;;;;
Αναβάθμιση 1,4 75ps ------> 1.4 100ps goup VAG