-
Συμφωνώ με τον migf1. Το ότι κάποιοι ίσως δεν βρίσκουν τους αγώνες ενδιαφέροντες και δεν παρακολουθούν συχνά δε σημαίνει ότι δεν αγαπούν την Φ1.
Πάντως, για να δηλώσω και τη δική μου θέση, εγώ δεν έχω ξενερώσει καθόλου, και ειλικρινά δεν ξέρω γιατί!!
Παρακολουθώ τους αγώνες με ενδιαφέρον και αν εξαιρέσουμε την πορεία της McLaren, δε με χαλάει τίποτε άλλο!
Φυσικά οι αγώνες δεν έχουν το χρώμα που είχαν, αλλά το έχω πάρει απόφαση και δέχομαι τη σύγχρονη Φ1 έτσι όπως είναι.
-
Εγώ πάντως πάνω στο συγκεκριμένο θέμα συμφωνώ απόλυτα με τον JarnoT.
-
Οι πιστοι φιλοι της F1, οσοι την αγαπουν πραγματικα, θα συνεχισουν να μη χανουν αγωνα. Ειδικα τη στιγμη που τεσσερις ομαδες μαχονται επι ισοις οροις για τη δευτερη θεση. Οι υπολοιποι καλη διασκεδαση στο κυριακατικο μπανιο τους.
Πες τα!(και εσυ και ο JTrulli).και εμένα δεν μου αρεσει το IRL και το Asscar αλλα δεν παω σε κανενα αντιστοιχο φορουμ να τους λεω ποσο βαρετο ειναι και οτι αντι να το βλεπω κανω μπανιο και κοιμαμαι
-
Ο χρήστης TomGPL έγραψε:
...εμένα δεν μου αρεσει το IRL και το **Asscar **αλλα...Καποιος ξεχασε το Ν
Συμφωνω παντως και εγω με Jarno και λοιπους. Οταν εισαι ερωτευμενος με την Formula 1 βλεπεις τους αγωνες ειτε ειναι σκοτωμος, ειτε χαλαροι.
-
Μα βέβαια, κι εγώ δεν μπορώ να φανταστώ πολλούς λόγους να χάσω αγώνα ή δοκιμαστικά f1, εκτός από ανωτέρα βία. Άσχετο αυτό με το αν ο αγώνας είναι τελικά αντικειμενικά βαρετός. Υπάρχουν συναισθήματα που τα νοιώθω κάθε φορά, από τον πρώτο αγώνα που είδα ποτέ, μέχρι και σήμερα, ασχέτως εξέλιξης.
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
[snip]
Είναι τι βλέπεις τελικά. Προσπεράσεις και θέαμα σπανίως βλέπουμε, αλλά και χωρίς αυτά η ένταση υπάρχει, όπως ακριβώς υπάρχει ένταση και αγωνία σε ένα ποδοσφαιρικό ντέρμπι κορυφής, που δεν έχει καμία σπουδαία φάση.
[snip]Το κακό είναι πως ΔΕΝ υπάρχει μάχη κορυφής ούτε καν σε επίπεδο οδηγών. Αυτό είναι κάτι που δεν υπήρχε σε καμία άλλη σαιζόν πριν από το 2000, από όσο θυμάμαι.
Και η πεμπτουσία οποιουδήποτε άθλήματος (αυτή δηλαδή που δημιουργεί ΠΡΩΤΓΕΝΩΣ ένταση & αγωνία στον θεατή) είναι η μάχη της κορυφής... αυτή δηλαδή που λείπει τα τελευταία 3 χρόνια στη F1.
-
Έλλειψε πέρσι η μάχη κορυφής;
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
...εμένα δεν μου αρεσει το IRL και το **Asscar **αλλα...
Καποιος ξεχασε το Ν
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Έλλειψε πέρσι η μάχη κορυφής;Σίγουρα το περυσινό δεν ήταν μάχη κορυφής (σίγουρα όχι όπως πιστεύω να εννοεί ο migf1). Μπορεί να ο Kimi να τερματισε 2 βαθμούς πίσω από το πρωταθλητή Γερμανό αλλά στη πραγματικότητα ο καθένας τους ήταν σαν να έκανε το 'δικό' του αγώνα κ να μαζεύει βαθμούς, όπου στο τέλος θα αθροίζονταν για να βγει ο πρωταθλητής. Σκηνικό 2000-99-98... όπου είχαμε εμφανή μαχη μεταξύ των πρωτοπορων δεν νομίζω να είδαμε πέρυσι. Συνήθως σε κάθε αγώνα ο ένας θα ήταν καλύτερος΄από τον άλλο. Στις έξι νίκες που πήρε ο Schumi και στις '2' ( βάζω μέσα κ αυτή που έχασε από κινητήρα στο Nurburing) που 'πήρε' ο Kimi είδες λυσσαλέα μάχη μεταξύ τους??? Είδες να παλεύουν στους περισσότερους αγώνες μεταξύ τους για pole??? Εμένα αυτή είναι η αίσθηση μου για το 2003. Ναι σαφέστατα πιο εντυπωσιακή κ ανταγωνιστική χρονιά απο το 2001-2002 κ οπως φαίνεται από το 2004 αλλά σαν κάτι να έλοιπε... Αν κάτι μου διαφεύγει διορθώστε με...
-
Α, ναι με αυτήν την οπτική δεν μπορώ να διαφωνήσω!
Πάντως, θα πρέπει να το πάρουμε χαμπάρι ότι αποκλείεται να δούμε ξανά τις παλιές εποχές, και δεν είναι θέμα πιστών, οδηγών, ή μηχανικών. Απλώς είναι η νομοτελειακή εξέλιξη των πραγμάτων, καθώς το σπορ γίνεται ολοένα και πιο 'sophisticated'. Οι αλλαγές των κανονισμών ίσως μας δώσουν κάτι πίσω, αλλά οι παλιές εποχές έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.
-
Όντως, αυτό ακριβώς που ανέλυσε ο φίλος Raikkonen εννοούσα στο προηγούμενο post μου, με τη φράση 'μάχη κορυφής'. Μάχη επί της ουσίας δηλαδή, μέσα στις πίστες και όχι μόνο στα χαρτιά.
98-00 είχαμε Χάκι-Σούμι, πριν είχαμε Βιλνέβ-Σούμι, πιο πριν Χιλ-Σούμι και πάει λέγοντας. Από το 2000 και μετά που ουσιαστικά ο Χάκι αποσύρθηκε, είχαμε λίγο τον Κούλθαρντ λίγο τον Ράικονεν να προσπαθούν με εκλάμψεις, αλλά επί της ουσίας ο συνδυασμός Σούμι-Φεράρι έπαιζε & παίζει μόνος του.
-
Και ο Trulli σήμερα μου έδωσε το καλύτερο παράδειγμα για όσα είχα πει παραπάνω. Μπορεί να έχουμε δει απείρως καλύτερες κατατακτήριες δοκιμές στο παρελθόν, όμως προσωπικά δεν έχω ζήσει ευτυχέστερες στιγμές σε δοκιμαστικά. Τόσο απλό. Αφού μπορούν ακόμα και οι δοκιμές να μου παρέχουν τέτοια συναισθήματα, σηκώνω τα χέρια ψηλά (και ασφαλώς περιμένω με τη μεγαλύτερη αγωνία ever τον αυριανό αγώνα). Τι άλλο να ζητήσω?
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Α, ναι με αυτήν την οπτική δεν μπορώ να διαφωνήσω!Πάντως, θα πρέπει να το πάρουμε χαμπάρι ότι αποκλείεται να δούμε ξανά τις παλιές εποχές, και δεν είναι θέμα πιστών, οδηγών, ή μηχανικών. Απλώς είναι η νομοτελειακή εξέλιξη των πραγμάτων, καθώς το σπορ γίνεται ολοένα και πιο 'sophisticated'. Οι αλλαγές των κανονισμών ίσως μας δώσουν κάτι πίσω, αλλά οι παλιές εποχές έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.
Εδώ συμφωνώ κ εγώ με τη σειρά μου!
-
Ελπίζω αυτοί που παίζαν με τα κουβαδάκια τους στην παραλία να ευχαριστήθηκαν την φραπεδιά τους
-
Ο χρήστης TomGPL έγραψε:
Ελπίζω αυτοί που παίζαν με τα κουβαδάκια τους στην παραλία να ευχαριστήθηκαν την φραπεδιά τους -
Ο χρήστης TomGPL έγραψε:
Ελπίζω αυτοί που παίζαν με τα κουβαδάκια τους στην παραλία να ευχαριστήθηκαν την φραπεδιά τουςΑλλά να ξέρουν ότι έχασαν μία ευχάριστη αλλάγη όπου τα είδαμε όλα!!!
-
Αρκεί όμως ένας αγώνας (που το ενδιαφέρον διατηρήθηκε αποκλειστικά και μόνο λόγω αυτοκινήτου ασφαλείαςx2) για να αναιρέσει τη συζήτηση; ΌΧΙ!
Είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα -
Φυσικά κ όχι!!! Αλλά ο συγκεκριμένος αγώνας ήταν μια ευχαριστη αναλαμπή από αρκετές απόψεις. (Νέος νικητης, αυτοκίνητο ασφαλείας, εγκατάλειψη γερμανού...)
Κατά τα άλλα πιστεύω ότι στον επόμενο αγώνα θα γυρίσουμε στην κλασική ρουτίνα...
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Φυσικά κ όχι!!! Αλλά ο συγκεκριμένος αγώνας ήταν μια ευχαριστη αναλαμπή από αρκετές απόψεις. (Νέος νικητης, αυτοκίνητο ασφαλείας, εγκατάλειψη γερμανού...)Κατά τα άλλα πιστεύω ότι στον επόμενο αγώνα θα γυρίσουμε στην κλασική ρουτίνα...
Εκτός κι αν ξανασπάσει η Φερράρι....
-
Πράγμα πολύ δύσκολο, καθώς από πλευράς κινητήρα είναι ουσιαστικά αλεξίσφαιρες, ενώ το πρόβλημα που έθεσε τον Σουμάχερ εκτός ήταν εκείνο το μπλοκάρισμα στη σήραγγα.
Βάλτε εδώ μια υπογραφή αν....