Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτοκίνητα... ακριβαίνουν ή όχι;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αυτοκίνητα... ακριβαίνουν ή όχι;
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    3
    4
    1
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      filter last edited by

      Αιτία για να γράψω αυτό το θέμα ήταν μεσημεριανή ελληνική βιντεοταινία των 80's που προβάλλονται αυτές τις ώρες στην TV. Τίτλο δεν θυμάμαι αλλά είναι αυτή που ο Ψάλτης έχει τρέλα με τις enduro (Τρέχω, τρέχω, τρέχω, τρέχω) και παράλληλα έχει αδερφό σε συγκρότημα της κακιάς ώρας. Ο aδερφός του λοιπόν, Γαρδέλης, σε μια στιγμή χαζεύει ένα Renegade (ή αλλιώς CJ) και σχολιάζει με τα μέλη του συγκροτήματός του 'Αυτό είναι ρε που πάει 4 εκατομύρια!'
      Και μου δημιουργήθηκε η απορία... Αν σε ένα μοντέλο των 30.000 δεν γίνει face lift, ανανέωση, τίποτα και ανεξάρτητα από αλλαγές σε πληθωρισμό-φορολογία κλπ, η κοστολόγηση από αντιπρόσωπο/εταιρία σε 1 χρόνο του ιδίου αυτοκινήτου θα είναι 29.000 ή 31.000;
      Ότι έχει να κάνει με υπολογιστές π.χ. ξέρουμε ότι όσο περνάει ο καιρός γίνεται πιο φτηνό. Στα αυτοκίνητα συμβαίνει κάτι τέτοιο;

      To θέμα δεν αφορά νέο μοντέλο, οπότε πηγαίνει στην Αυτοκίνηση [moderator]

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • F
        filter last edited by

        Αιτία για να γράψω αυτό το θέμα ήταν μεσημεριανή ελληνική βιντεοταινία των 80's που προβάλλονται αυτές τις ώρες στην TV. Τίτλο δεν θυμάμαι αλλά είναι αυτή που ο Ψάλτης έχει τρέλα με τις enduro (Τρέχω, τρέχω, τρέχω, τρέχω) και παράλληλα έχει αδερφό σε συγκρότημα της κακιάς ώρας. Ο aδερφός του λοιπόν, Γαρδέλης, σε μια στιγμή χαζεύει ένα Renegade (ή αλλιώς CJ) και σχολιάζει με τα μέλη του συγκροτήματός του 'Αυτό είναι ρε που πάει 4 εκατομύρια!'
        Και μου δημιουργήθηκε η απορία... Αν σε ένα μοντέλο των 30.000 δεν γίνει face lift, ανανέωση, τίποτα και ανεξάρτητα από αλλαγές σε πληθωρισμό-φορολογία κλπ, η κοστολόγηση από αντιπρόσωπο/εταιρία σε 1 χρόνο του ιδίου αυτοκινήτου θα είναι 29.000 ή 31.000;
        Ότι έχει να κάνει με υπολογιστές π.χ. ξέρουμε ότι όσο περνάει ο καιρός γίνεται πιο φτηνό. Στα αυτοκίνητα συμβαίνει κάτι τέτοιο;

        To θέμα δεν αφορά νέο μοντέλο, οπότε πηγαίνει στην Αυτοκίνηση [moderator]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          filter last edited by

          Αιτία για να γράψω αυτό το θέμα ήταν μεσημεριανή ελληνική βιντεοταινία των 80's που προβάλλονται αυτές τις ώρες στην TV. Τίτλο δεν θυμάμαι αλλά είναι αυτή που ο Ψάλτης έχει τρέλα με τις enduro (Τρέχω, τρέχω, τρέχω, τρέχω) και παράλληλα έχει αδερφό σε συγκρότημα της κακιάς ώρας. Ο aδερφός του λοιπόν, Γαρδέλης, σε μια στιγμή χαζεύει ένα Renegade (ή αλλιώς CJ) και σχολιάζει με τα μέλη του συγκροτήματός του 'Αυτό είναι ρε που πάει 4 εκατομύρια!'
          Και μου δημιουργήθηκε η απορία... Αν σε ένα μοντέλο των 30.000 δεν γίνει face lift, ανανέωση, τίποτα και ανεξάρτητα από αλλαγές σε πληθωρισμό-φορολογία κλπ, η κοστολόγηση από αντιπρόσωπο/εταιρία σε 1 χρόνο του ιδίου αυτοκινήτου θα είναι 29.000 ή 31.000;
          Ότι έχει να κάνει με υπολογιστές π.χ. ξέρουμε ότι όσο περνάει ο καιρός γίνεται πιο φτηνό. Στα αυτοκίνητα συμβαίνει κάτι τέτοιο;

          To θέμα δεν αφορά νέο μοντέλο, οπότε πηγαίνει στην Αυτοκίνηση [moderator]

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • X
            xtkz last edited by

            Οσον αφορα στην τεχνολογια ναι. Παλιοτερα ηταν πολυτελεια να εχεις υδραυλικο τιμονι, ηλ.παρα8υρα, A/C κτλ κτλ κτλ. Σιγα σιγα προστε8ηκαν στον βασικο ε3οπλισμο κ του μικροτερου μοντελου μιας εταιριας. Το ιδιο γινεται κ τωρα με τα ηλεκτρονικα συστηματα ευστα8ειας, τη χρηση ψαγμενων κραμματων μεταλλων κοκ.

            Οσον αφορα στην αυ3ηση των τιμων του αυτοκινητου, 8εωρω οτι μακροπρο8εσμα ειναι κα8αρα ε3αιτιας του πλη8ωρισμου(κ τα οικοπεδα πριν 30 χρονια εκαναν 5000δρχ πχ), ενω βραχυπρο8εσμα η αυ3ηση των τιμων απο τη μια γενια στην επομενη ενος μοντελου 8α ελεγα οτι οφειλεται στα ε3οδα για την ε3ελι3η του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • G
              georgetabs last edited by

              Ο χρήστης xtkz έγραψε:
              [...]
              ενω βραχυπρο8εσμα η αυ3ηση των τιμων απο τη μια γενια στην επομενη ενος μοντελου 8α ελεγα οτι οφειλεται στα ε3οδα για την ε3ελι3η του.

              Κι εγώ αυτό σκεφτόμουν, αλλά και το προηγούμενο όμως είχε κόστος εξέλιξης, και είχαν κάνει αύξηση και σε αυτό...

              Μήπως τελικά το ακριβαίνουν όσο είναι 'φρέσκο' για να κάνουν μετέπειτα εκπτώσεις; Ή έστω για να κερδίσουν παραπάνω τωρα που μπορούνε (καινούριο, άρα και 'τρέντι') και μετά συμπιέζουν τις αυξήσεις, για να τις ξανανεβάσουν με το καινούριο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr