Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 7
    • Best 0
    • Groups 0

    filter

    @filter

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    7
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    filter Unfollow Follow

    Latest posts made by filter

    • RE: Πετρέλαιο, Βενζίνη...Μήπως βρισκόμαστε στην αρχή του τέλους!

      Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
      Αντίθετα στην Ελλάδα βλέπουμε να πουλάνε πολύ τα SUV τα οποία εκτός από το να καίνε πολύ και να μην έχουν κρατήματα δεν μπορούν να προσφέρουν τίποτε άλλο. Και πριν βιαστείτε να πείτε για εκτός δρόμου δυνατότητες να πούμε ότι κανένας δεν θα δώσει από 30000 εώς όσες χιλιάδες ευρώ, για να το πάει στα χώματα.

      Δηλαδή μόνο Lada επιτρέπεται να πάρουμε για off-road?
      Και γιατί να μην πάρω ένα θωρηκτό SUV για να προστατευτώ απ'το twingo που του κοτσάρανε μια 1.6 και τελικάρει με τα μαμίσια φρένα και αναρτήσεις;
      Ένα τσιπαρισμένο 1.6 μπορεί να καίει τα άντερα του, και να βγάζει οχετούς απ'το μπουρί, σε σχέση με ένα εργοστασιακό 2.0
      Υπάρχει και ο άγιος Ντίζελ για εναλλακτική, όπως πολύ σωστά αναφέρεις.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      filter
    • RE: Επικίνδυνες στροφές - αναστροφές πάνω στις γραμμές του Τραμ

      Πιθανόν να υπάρχουν ράγες και ράγες. Αυτές στις οποίες αναφερόμουν αποτελούνται από ένα επίπεδο τμήμα και μια εσοχή μέσα στην οποία κινείται ένας 'οδηγός' του κάθε τροχό. Δεν είναι σαν τα τρένα όπου ο τροχός 'αγκαλιάζει' τη ράγα.
      Αν μπλοκαριστεί η εσοχή, το αντικείμενο που τη μπλόκαρε αντέξει τους τόνους και καβαληθεί απ'τον τροχό, και το μπλοκάρισμα συγχρονιστεί και στους 2 τροχούς ενός άξονα τότε ο τροχός είναι εκτός εσοχής και έφυγε. Και φυσικά δεν λέω ότι φεύγει όλος ο συρμός, ντελαπάρει και καίγεται, το πρώτο βαγόνι πάει λίγα μέτρα στην άσφαλτο.
      Πιθανόν να μην γίνεται πάντα, να θέλει εξάσκηση αλλά ήταν καθημερινό πρωινό φαινόμενο γερανοί να επανατοποθετούν γκραφιταρισμένα 'owned' βαγόνια.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      filter
    • RE: Car Plate Spotting!!!

      Σωστό ερώτημα του Pavlos23

      Επίσης να ρωτήσω αν προβλέπεται ποτέ να έχουμε τη δυνατότητα custom πινακίδων;
      Εννοώ του στυλ να τα ακουμπάς και να παίρνεις πινακίδες με κάποια λέξη, ακρονύμιο κλπ (όπως στην USA, UK, HU κλπ)
      π.χ. 'MHT5O5' 'G4MI45' ... οι συνδιασμοί άπειροι. Θα έχουμε ποτέ εδώ;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      filter
    • RE: ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΠΕΖΟΥΣ

      Σε χώρα του πρώην ανατολικού μπλόκ χτύπησα τον πεζό μου. Έγινε πάνω σε γέφυρα 2+2 λωρίδες + 2 για τραμ, μέσα στην πόλη, με όριο 70, μπαριέρες από παντού και υπόγεια διάβαση πεζών ακριβώς από κάτω. Ήμουν πρώτος στη φουρνιά απ'το προηγούμενο φανάρι και είχα γύρω στα 80. Έριχνε χιόνι αλλά δεν έστρωνε, γινόταν 'σούπα' κάτω και βράδυαζε. Το παιδί πετάχτηκε στα 10 μέτρα πίσω από κολώνα φωτισμού.
      Το φρενάρισμα ήταν το πιο οριακό που έχω κάνει ώστε να μην κοκαλλώσουν οι τροχοί και πάω καροτσάκι με τη γλύτσα, οπότε καμμία λαστιχιά. Απ'την κατεύθυνση που έτρεχε, έκοψα δεξιά για να περάσω πίσω του. Οι πίσω μου λέγανε ότι ο πίσω δεξιά σηκώθηκε. Το αμάξι το μάζεψα 2 τιμόνια αργότερα. Μπαριέρα δεν βρήκα αλλά τον πεζό τον βρήκα ξόφαλτσα με το αριστερό φανάρι (Golf 2) το οποίο και μπήκε μέσα και έσπασε τη μάσκα. Το καπώ συγκυνήθηκε κι'αυτό και ο αριστερός καθρέφτης μαζεύτηκε απ'την πλάτη του πεζού.
      Βουτάω μια κουβέρτα που είχα, κάνω και μερικές προσευχές και τρέχω κοντά. Αίμα πουθενά, αλλά το πόδι του σπασμένο στο μπούτι στάνταρ. Το παιδί (καμιά 20αρια) κατα τα άλλα καλά, ζητάει τσιγάρο και τρώει δούλεμα απ'την παρέα του (περίμενα να με λυντσάρουνε).
      Τεσπα ασθενοφόρα, μπατσικά, κορδελιές, φώτο, αλκοτέστ, καταθέσεις κλπ και 2 ώρες μετά ακολουθώ το μπατσικό στα κεντρικά, όπου λέω θα με αναλάβει η KGB.
      Εκεί απλή κατάθεση σε μεταφραστή και η συμβουλή να πάω σε εκτιμητή ώστε να με αποζημιώσει ο πεζός(!!!)
      Κάνα μήνα μετά, προ-δικαστική επιτροπή όπου δήλωσα ότι η αποζημίωσή μου ήταν ότι δεν τον σκοτωσα και δεν επιθυμούσα την δίωξή του. Κατηγορία εις βάρος μου δεν γινόταν (!!!) λόγω της υπόγειας διάβασης ακριβώς απο κάτω.
      Στην Ελλάδα άραγε θα είχα ακόμα πάρε δώσε με δικαστήρια; Οι 'εξευγενισμένοι' συγγενείς θα ήταν τόσο ψύχραιμοι και αντικειμενικοί;
      Πάντως αυτό το γεγονός σήμανε τη λήξη της θητείας μου ως γκαζάκιας ή άλλος χάρος του δρόμου και μετεμψυχώθηκα σε Παναγία. Απλούστατα δεν θα ήθελα να το ξαναζήσω, τόσο εγώ όσο και κανένας άλλος, άσχετα αν αθωονόμουν ή καταδικαζόμουν. Αν τον σκότωνα, άσχετα αν φταίω ή όχι, δεν θα μπορούσα να το χωνέψω. Το 'γκουπ' με άνθρωπο σε στοιχειώνει για αρκετό καιρό.

      Προ μηνός παρέσυρε τη μάνα μου deliverας με παπί. Η μεν διάσειση ο δε στραμπούληγμα απ΄τη χύμα που φάγανε. Ευτυχώς όλα καλά τώρα άλλα ήταν άλλο ένα γεγονός που μου υπενθύμησε τον όρκο που έδωσα για όσο το δυνατόν ασφαλή προς όλους οδήγηση.
      sorry για το μακροσκελές του κειμένου

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      filter
    • RE: Επικίνδυνες στροφές - αναστροφές πάνω στις γραμμές του Τραμ

      οι ράγες του τραμ, από εμπειρία σε κρύα χώρα του εξωτερικού, είναι εγγύηση για κοσκίνισμα. Υπο συνθήκες ζέστης δεν ξέρω αν οι τριβές μειώνονται ή όχι.
      Οι ρόδες απ'τα μηχανάκια δεν χωράνε να πέσουν μέσα στις ράγες αλλά σίγουρα γλυστράνε. Τα ποδήλατα κάνουν τις θεαματικότερες βουτιές.
      Καλό το ερώτημα για το πότε θα γίνει το πρώτο ατύχημα, θα έλεγα στο πρώτο τέταρτο. Επίσης, κάθε πότε θα εκτροχιάζονται, από τα μπάζα που κυκλοφορούν στο οδόστρωμα; Στην χώρα που αναφέρομαι οι πιτσιρικάδες είχαν βρεί διασκεδαστικό το να σφηνώνουν πέτρες στις ράγες σε στροφή και να βλέπουν το θηρίο να εκτροχιάζεται μέσα σε σύνεφα σπίθας.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      filter
    • Αυτοκίνητα... ακριβαίνουν ή όχι;

      Αιτία για να γράψω αυτό το θέμα ήταν μεσημεριανή ελληνική βιντεοταινία των 80's που προβάλλονται αυτές τις ώρες στην TV. Τίτλο δεν θυμάμαι αλλά είναι αυτή που ο Ψάλτης έχει τρέλα με τις enduro (Τρέχω, τρέχω, τρέχω, τρέχω) και παράλληλα έχει αδερφό σε συγκρότημα της κακιάς ώρας. Ο aδερφός του λοιπόν, Γαρδέλης, σε μια στιγμή χαζεύει ένα Renegade (ή αλλιώς CJ) και σχολιάζει με τα μέλη του συγκροτήματός του 'Αυτό είναι ρε που πάει 4 εκατομύρια!'
      Και μου δημιουργήθηκε η απορία... Αν σε ένα μοντέλο των 30.000 δεν γίνει face lift, ανανέωση, τίποτα και ανεξάρτητα από αλλαγές σε πληθωρισμό-φορολογία κλπ, η κοστολόγηση από αντιπρόσωπο/εταιρία σε 1 χρόνο του ιδίου αυτοκινήτου θα είναι 29.000 ή 31.000;
      Ότι έχει να κάνει με υπολογιστές π.χ. ξέρουμε ότι όσο περνάει ο καιρός γίνεται πιο φτηνό. Στα αυτοκίνητα συμβαίνει κάτι τέτοιο;

      To θέμα δεν αφορά νέο μοντέλο, οπότε πηγαίνει στην Αυτοκίνηση [moderator]

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      filter
    • RE: Αυτοκίνητα... ακριβαίνουν ή όχι;

      Αιτία για να γράψω αυτό το θέμα ήταν μεσημεριανή ελληνική βιντεοταινία των 80's που προβάλλονται αυτές τις ώρες στην TV. Τίτλο δεν θυμάμαι αλλά είναι αυτή που ο Ψάλτης έχει τρέλα με τις enduro (Τρέχω, τρέχω, τρέχω, τρέχω) και παράλληλα έχει αδερφό σε συγκρότημα της κακιάς ώρας. Ο aδερφός του λοιπόν, Γαρδέλης, σε μια στιγμή χαζεύει ένα Renegade (ή αλλιώς CJ) και σχολιάζει με τα μέλη του συγκροτήματός του 'Αυτό είναι ρε που πάει 4 εκατομύρια!'
      Και μου δημιουργήθηκε η απορία... Αν σε ένα μοντέλο των 30.000 δεν γίνει face lift, ανανέωση, τίποτα και ανεξάρτητα από αλλαγές σε πληθωρισμό-φορολογία κλπ, η κοστολόγηση από αντιπρόσωπο/εταιρία σε 1 χρόνο του ιδίου αυτοκινήτου θα είναι 29.000 ή 31.000;
      Ότι έχει να κάνει με υπολογιστές π.χ. ξέρουμε ότι όσο περνάει ο καιρός γίνεται πιο φτηνό. Στα αυτοκίνητα συμβαίνει κάτι τέτοιο;

      To θέμα δεν αφορά νέο μοντέλο, οπότε πηγαίνει στην Αυτοκίνηση [moderator]

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      filter
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr