-
Αιτία για να γράψω αυτό το θέμα ήταν μεσημεριανή ελληνική βιντεοταινία των 80's που προβάλλονται αυτές τις ώρες στην TV. Τίτλο δεν θυμάμαι αλλά είναι αυτή που ο Ψάλτης έχει τρέλα με τις enduro (Τρέχω, τρέχω, τρέχω, τρέχω) και παράλληλα έχει αδερφό σε συγκρότημα της κακιάς ώρας. Ο aδερφός του λοιπόν, Γαρδέλης, σε μια στιγμή χαζεύει ένα Renegade (ή αλλιώς CJ) και σχολιάζει με τα μέλη του συγκροτήματός του 'Αυτό είναι ρε που πάει 4 εκατομύρια!'
Και μου δημιουργήθηκε η απορία... Αν σε ένα μοντέλο των 30.000 δεν γίνει face lift, ανανέωση, τίποτα και ανεξάρτητα από αλλαγές σε πληθωρισμό-φορολογία κλπ, η κοστολόγηση από αντιπρόσωπο/εταιρία σε 1 χρόνο του ιδίου αυτοκινήτου θα είναι 29.000 ή 31.000;
Ότι έχει να κάνει με υπολογιστές π.χ. ξέρουμε ότι όσο περνάει ο καιρός γίνεται πιο φτηνό. Στα αυτοκίνητα συμβαίνει κάτι τέτοιο;To θέμα δεν αφορά νέο μοντέλο, οπότε πηγαίνει στην Αυτοκίνηση [moderator]
-
Αιτία για να γράψω αυτό το θέμα ήταν μεσημεριανή ελληνική βιντεοταινία των 80's που προβάλλονται αυτές τις ώρες στην TV. Τίτλο δεν θυμάμαι αλλά είναι αυτή που ο Ψάλτης έχει τρέλα με τις enduro (Τρέχω, τρέχω, τρέχω, τρέχω) και παράλληλα έχει αδερφό σε συγκρότημα της κακιάς ώρας. Ο aδερφός του λοιπόν, Γαρδέλης, σε μια στιγμή χαζεύει ένα Renegade (ή αλλιώς CJ) και σχολιάζει με τα μέλη του συγκροτήματός του 'Αυτό είναι ρε που πάει 4 εκατομύρια!'
Και μου δημιουργήθηκε η απορία... Αν σε ένα μοντέλο των 30.000 δεν γίνει face lift, ανανέωση, τίποτα και ανεξάρτητα από αλλαγές σε πληθωρισμό-φορολογία κλπ, η κοστολόγηση από αντιπρόσωπο/εταιρία σε 1 χρόνο του ιδίου αυτοκινήτου θα είναι 29.000 ή 31.000;
Ότι έχει να κάνει με υπολογιστές π.χ. ξέρουμε ότι όσο περνάει ο καιρός γίνεται πιο φτηνό. Στα αυτοκίνητα συμβαίνει κάτι τέτοιο;To θέμα δεν αφορά νέο μοντέλο, οπότε πηγαίνει στην Αυτοκίνηση [moderator]
-
Αιτία για να γράψω αυτό το θέμα ήταν μεσημεριανή ελληνική βιντεοταινία των 80's που προβάλλονται αυτές τις ώρες στην TV. Τίτλο δεν θυμάμαι αλλά είναι αυτή που ο Ψάλτης έχει τρέλα με τις enduro (Τρέχω, τρέχω, τρέχω, τρέχω) και παράλληλα έχει αδερφό σε συγκρότημα της κακιάς ώρας. Ο aδερφός του λοιπόν, Γαρδέλης, σε μια στιγμή χαζεύει ένα Renegade (ή αλλιώς CJ) και σχολιάζει με τα μέλη του συγκροτήματός του 'Αυτό είναι ρε που πάει 4 εκατομύρια!'
Και μου δημιουργήθηκε η απορία... Αν σε ένα μοντέλο των 30.000 δεν γίνει face lift, ανανέωση, τίποτα και ανεξάρτητα από αλλαγές σε πληθωρισμό-φορολογία κλπ, η κοστολόγηση από αντιπρόσωπο/εταιρία σε 1 χρόνο του ιδίου αυτοκινήτου θα είναι 29.000 ή 31.000;
Ότι έχει να κάνει με υπολογιστές π.χ. ξέρουμε ότι όσο περνάει ο καιρός γίνεται πιο φτηνό. Στα αυτοκίνητα συμβαίνει κάτι τέτοιο;To θέμα δεν αφορά νέο μοντέλο, οπότε πηγαίνει στην Αυτοκίνηση [moderator]
-
Οσον αφορα στην τεχνολογια ναι. Παλιοτερα ηταν πολυτελεια να εχεις υδραυλικο τιμονι, ηλ.παρα8υρα, A/C κτλ κτλ κτλ. Σιγα σιγα προστε8ηκαν στον βασικο ε3οπλισμο κ του μικροτερου μοντελου μιας εταιριας. Το ιδιο γινεται κ τωρα με τα ηλεκτρονικα συστηματα ευστα8ειας, τη χρηση ψαγμενων κραμματων μεταλλων κοκ.
Οσον αφορα στην αυ3ηση των τιμων του αυτοκινητου, 8εωρω οτι μακροπρο8εσμα ειναι κα8αρα ε3αιτιας του πλη8ωρισμου(κ τα οικοπεδα πριν 30 χρονια εκαναν 5000δρχ πχ), ενω βραχυπρο8εσμα η αυ3ηση των τιμων απο τη μια γενια στην επομενη ενος μοντελου 8α ελεγα οτι οφειλεται στα ε3οδα για την ε3ελι3η του.
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
[...]
ενω βραχυπρο8εσμα η αυ3ηση των τιμων απο τη μια γενια στην επομενη ενος μοντελου 8α ελεγα οτι οφειλεται στα ε3οδα για την ε3ελι3η του.Κι εγώ αυτό σκεφτόμουν, αλλά και το προηγούμενο όμως είχε κόστος εξέλιξης, και είχαν κάνει αύξηση και σε αυτό...
Μήπως τελικά το ακριβαίνουν όσο είναι 'φρέσκο' για να κάνουν μετέπειτα εκπτώσεις; Ή έστω για να κερδίσουν παραπάνω τωρα που μπορούνε (καινούριο, άρα και 'τρέντι') και μετά συμπιέζουν τις αυξήσεις, για να τις ξανανεβάσουν με το καινούριο...
Αυτοκίνητα... ακριβαίνουν ή όχι;