-
Υπαρχει καποιος που να εχει την 156 η την 147 με τον 3.2 η να εχει οδηγησει το συγκεκριμενο μοντελο?Θα ηθελα ενα μικρο review για αυτον τον κινητητρα αν γινεται.Επιδοσεις-ηχος-καταναλωση.Ευχαριστω.
-
Υπαρχει καποιος που να εχει την 156 η την 147 με τον 3.2 η να εχει οδηγησει το συγκεκριμενο μοντελο?Θα ηθελα ενα μικρο review για αυτον τον κινητητρα αν γινεται.Επιδοσεις-ηχος-καταναλωση.Ευχαριστω.
-
Υπαρχει καποιος που να εχει την 156 η την 147 με τον 3.2 η να εχει οδηγησει το συγκεκριμενο μοντελο?Θα ηθελα ενα μικρο review για αυτον τον κινητητρα αν γινεται.Επιδοσεις-ηχος-καταναλωση.Ευχαριστω.
-
Ο κινητηρας αυτος αποτελει απλα θρυλο.
Προκειτε για πραγματικη ερωμενη ιταλιδα, την ερωτευεσαι παραφωρα αλλα και καποιες φορες η ζωη μαζι της ειναι ανυποφορη γιατι... κοστιζει και ειναι δυστροπη!Απλη απαντηση.
-
Επιδοσεις καταπληκτικες. δειχνει να εχει παραπανω απο τα 250αλογα και απλα αρπαζει απο 0 στροφες (!) και χτυπαει κοφτες για πλακα με μεταξενια λειτουργια χωρις να καταλαβεις τι εγινε.
-
ηχος... ο ηχος.. η μελωδια! Απλα ισως ο πιο μελωδικος V6 με διαφορα. Ακουγεται σαν V8 στο ρελαντι και στις χαμηλες, και γινεται υστερικος στις ψηλες! Εγω ειχα (πουληθηκε) τον 2.0 V6 TurboBenzina. στα διοδια στην autostrada μου εδιναν παντα συγχαρητηρια για τον ηχο, ενω συχνα γυρνοντας σπιτι μετα την δουλεια καθομουν στο ρελαντι για 2-3 λεπτα ετσι για να τον ακουσω... ολα αυτα με νορμαλ εξατμιση.
-
Καταναλωση, οπως ειπα προκειτε περι ερωμενης. Δεν ειναι συχγρονη ποπ σταρ, ειναι η σοφια λορεν. Ζηταει πολλα, ΠΑΡΑ πολλα. Ισως μονο το RX/8 τον ξεπερναει σε καταναλωση. Δεν εχει σημασια αν προσεχεις η αν βαλεις το αυγο κατω απο το ποδι... θα καιει ΠΑΝΤΑ και συνεχως!
Μια φορα μονο ειδα 10l/100km και σχεδον εβαλα τα κλαματα απο την συγκινηση. Οδηγηση ικανοποιητικη στην πολη, 14λιτρα/100χλμ
autostrada 150-180km/h 12-13l/100km (ταχυτητες που πιανει για πλακα βεβαια...)
οργασμος οδηγησης... 20και βαλε λιτρα στα 100χλμ
αυτα
-
-
Re αριστοτελη αφου δεν κανω και πολλα χιλιομετρα σκεφτομαι να περιμενω ενα χρονο ακομα και να μαζεψω χρηματα για να παρω την gt se 3.2.Ειναι πιστευω ευκαιρια να μην χασω αυτο το διαμαντι.3 εκατομμυρια δεν ειναι πολυ μεγαλη διαφορα απο τον 2.0 jts.Παντως αποκλειεται να καιει μονο 14L μεσα στην πολη.Ρε συ λιγα δεν ειναι?
-
Eγώ την 156 έκανα μια βόλτα και πιστεύω πως αναμφισβήτητα αξίζει. Πάντως τα αρχικά GTA προυποθέτουν και γνώση και σύνεση από τον οδηγό, γιατί τιμόνι με 1,8 στροφές και 250 άλογα μπροστά δεν είναι αστεία, ούτε το αμάξι είναι σε στυλ 3λιτρο Audi ή φτιαγμένα ραλλάκια και διάφορα Gti. Αν ξέρεις τι θέλεις πάρτο πάντως!
Α, και η GT είναι 3.2 αλλά ΟΧΙ GTA. Λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά....
-
Έχω οδηγήσει την 156 σε πίστα και μου φάνηκε υπερβολικά γρήγορη (για να μαζεύει στα 170+ σε μία μικρή ευθειούλα...),πολύ φρηγορότερη απ΄ότι υποδηλώνουν οι αριθμοί.Μάλλον δεν χρειάζονται τόσα άλογα στην Ελλάδα,τα βάζει κάτω μεν,αλλά και πάλι πολλά είναι.
Αντίθετα,ο 2,5V6 μου φάνηκε ως ο πιο ταιριαστός κινητήρας για αυτό το αμάξωμα.Πιο ελαφρύ μπροστινό,πιο ραφιναρισμένη λειτουργία,ταχύτερη ευστροφία,λιγότεροι φόροι...Γενικά,πιο ομοιογενές αμάξι.
-
Είχα μια κόκκινη 147 GTA στο γκαραζ του σπιτιού μου πέρυσι το καλοκαίρι για περίπου δυο μήνες!
Περιττό να πω ότι ο ιδιοκτήτης αυτούς τους δύο μήνες ήταν μόνο συνοδηγόςΤο αυτοκίνητο είναι πραγματικά πολύ γρήγορο, ο κινητήρας απίστευτος, ο ήχος επίσης -τα γράφει και ο Aristotelis-, η συμπεριφορά του καταπληκτική (ποτέ δεν θα δεις τα όρια αυτού του αυτοκινήτου) και όλα αυτά με μια άνεση GT.
Ο κινητήρας που υπάρχει στην GT είναι ο γνωστός 3.2 των GTA με κάποιες περιφερειακές αλλαγές οπότε δεν νομίζω να έχεις ουσιώδεις διαφορές σε σχέση με αυτόν, των GTA...
Αν το δίλημμα είναι μεταξύ των 2.0 JTS και 3.2 V6, έ δεν νομίζω να υπάρχει ουσιώδες δίλημμα
-
Ο χρήστης Vagvog έγραψε:
Έχω οδηγήσει την 156 σε πίστα και μου φάνηκε υπερβολικά γρήγορη (για να μαζεύει στα 170+ σε μία μικρή ευθειούλα...),πολύ φρηγορότερη απ΄ότι υποδηλώνουν οι αριθμοί.Μάλλον δεν χρειάζονται τόσα άλογα στην Ελλάδα,τα βάζει κάτω μεν,αλλά και πάλι πολλά είναι.Αντίθετα,ο 2,5V6 μου φάνηκε ως ο πιο ταιριαστός κινητήρας για αυτό το αμάξωμα.Πιο ελαφρύ μπροστινό,πιο ραφιναρισμένη λειτουργία,ταχύτερη ευστροφία,λιγότεροι φόροι...Γενικά,πιο ομοιογενές αμάξι.
για να γνωριζεις,2.5 με 3.2 εχει τα ιδια τελοι κυκλοφοριας,πολυ μικρη διαφορα στα ασφαλιστρα,ι διαφορα ειναι μονο στο ποθεν εσχες τησ αγορας.
-
ότι 250 άλογα είναι too much για προσθιοκίνητο αυτοκίνητο.
-
Να στο θέσω απλά Sakiss? Πάρτο και θα αποκτήσεις εκείνο που τόσο πολύ έψαχνες... Το μόνιμο χαμόγελο στα χείλη...
Αν το πάρεις και σε GT, τότε μιλάμε για έρωτα....
-
Sakiss τα 14 μπορει να σου φαινονται λιγα αλλα να σημιωσω οτι στην πολη που μενω η λεξη κινηση ειναι σχεδον αγνωστη. Γραφειο σπιτι 15χλμ χωρις να σταματαω σχεδον πουθενα αλλα και με χαμηλη σχετικα ταχυτητα 60/90χλμ/ωρα
Απο εκει και περα. Προσοχη! Οι εκδοσεις 156GTA, 147GTA KAI GT εχουν διαφορετικη αναρτηση απο τις νορμαλ 156,147. Αρα επιλεγοντας για παραδειγμα την 2.5V6 ΔΕΝ εχεις το ιδιο στησιμο. Επισεις ο 2.5 εχει το ιδιο βαρος με τον 3.2. δεν αλλαζει τιποτα το ιδιαιτερο εκτος απο τα εμβολα...
Επισεις τα αρχικα GTA δεν κανουν την διαφορα σε σχεση με την GT. Αντιθετως η GT ειναι η καλυτερη απο τις τρεις.
αν η επιλογη ειναι μεταξυ 2.0 και 3.2... δεν το συζηταμε τι ρωτας. 3.2!
Θυμισου ενα πραγμα...Το αυτοκινητο βαζει την δυναμη κατω με ασφαλη τροπο, εσυ μπορει να προσεχεις, ΑΛΛΑ σπανια οι αλλοι οδηγοι μπορουν να αντιληφθουν την ταχυτητα με την οποια ερχεσαι! Προσοχη λοιπον στους αλλους και ελεγχε την ταχυτητα σου με βαση τα δικα τους ορια, οχι τα δικα σου ή του αυτοκινητου
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Είχα μια κόκκινη 147 GTA στο γκαραζ του σπιτιού μου πέρυσι το καλοκαίρι για περίπου δυο μήνες!
Περιττό να πω ότι ο ιδιοκτήτης αυτούς τους δύο μήνες ήταν μόνο συνοδηγόςΤο αυτοκίνητο είναι πραγματικά πολύ γρήγορο, ο κινητήρας απίστευτος, ο ήχος επίσης -τα γράφει και ο Aristotelis-, η συμπεριφορά του καταπληκτική (ποτέ δεν θα δεις τα όρια αυτού του αυτοκινήτου) και όλα αυτά με μια άνεση GT.
Ο κινητήρας που υπάρχει στην GT είναι ο γνωστός 3.2 των GTA με κάποιες περιφερειακές αλλαγές οπότε δεν νομίζω να έχεις ουσιώδεις διαφορές σε σχέση με αυτόν, των GTA...
Αν το δίλημμα είναι μεταξύ των 2.0 JTS και 3.2 V6, έ δεν νομίζω να υπάρχει ουσιώδες δίλημμα
Υπαρχει ενα διλλημα.Αυτη τη στιγμη εχω ενα 1.6 και βαζω περιπου 20 ευρω την εβδομαδα για κινηση μεσα στη πολη.Αν παρω τη gt me to νεο 2.0jts απ οτι μου εχουν πει απο τα 20 θα παω γυρω στα 25 με 30.Καιει σχεδον τα ιδια με τον 1.8 twin spark.Aμα ομως ο 3.2 καιει γυρω στα 50 ευρωπουλα ειναι πολλα λεφτα.Θα μου πεις σε τετοια αυτοκινητα και ειδικα αλφα ρομεο δεν κοιτας καταναλωση αλλα κουβεντα να κανουμε.Γι αυτο θελω να σε ρωτησω αυτους τους δυο μηνες που την οδηγουσες εσυ τι παρατηρησες.Ειναι οντως ρουφηχτρα?Καιει παντα το ιδιο ανεξαρτητος ρυθμισης πενταλ?
-
σου απανταω εγω... ειναι ρουφηχτρα
-
Φίλε sakiss είναι όπως τα λέει ο Aristotelis, αλλά σε αποζημιώνει κατάλληλα με την πρώτη ευκαιρία!
Πάντως σε χονδρικές μετρήσεις μας μέσα στην πόλη έκαιγε σχεδόν πάντα από 15,5 l/100km μέχρι 17,5 l/100km (τιμές trip computer) παραπάνω (18 ) φτάνει πολύ σπάνια... Στην εθνική οι τιμές ήταν πάντα κάτω από 9 λίτρα οπότε εκεί κανένα πρόβλημα...
Γενικά δεν καίει περισσότερο από τα άλλα αντίστοιχου κυβισμού, οπότε αν δεν κάνεις ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα μέσα στην πόλη δεν υπάρχει λόγος να το σκέφτεσαι άλλο
-
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
Sakiss τα 14 μπορει να σου φαινονται λιγα αλλα να σημιωσω οτι στην πολη που μενω η λεξη κινηση ειναι σχεδον αγνωστη. Γραφειο σπιτι 15χλμ χωρις να σταματαω σχεδον πουθενα αλλα και με χαμηλη σχετικα ταχυτητα 60/90χλμ/ωραΑπο εκει και περα. Προσοχη! Οι εκδοσεις 156GTA, 147GTA KAI GT εχουν διαφορετικη αναρτηση απο τις νορμαλ 156,147. Αρα επιλεγοντας για παραδειγμα την 2.5V6 ΔΕΝ εχεις το ιδιο στησιμο. Επισεις ο 2.5 εχει το ιδιο βαρος με τον 3.2. δεν αλλαζει τιποτα το ιδιαιτερο εκτος απο τα εμβολα...
Επισεις τα αρχικα GTA δεν κανουν την διαφορα σε σχεση με την GT. Αντιθετως η GT ειναι η καλυτερη απο τις τρεις.
αν η επιλογη ειναι μεταξυ 2.0 και 3.2... δεν το συζηταμε τι ρωτας. 3.2!
Θυμισου ενα πραγμα...Το αυτοκινητο βαζει την δυναμη κατω με ασφαλη τροπο, εσυ μπορει να προσεχεις, ΑΛΛΑ σπανια οι αλλοι οδηγοι μπορουν να αντιληφθουν την ταχυτητα με την οποια ερχεσαι! Προσοχη λοιπον στους αλλους και ελεγχε την ταχυτητα σου με βαση τα δικα τους ορια, οχι τα δικα σου ή του αυτοκινητου
Περιεκτικότατος και πληρέστατος σχολιασμός!
Προσυπογράφω!Όσο Sakiss για την κατανάλωση, pls μην μπαίνεις τον κόπο να σκέφτεσαι για 3.2 αν είναι να αρχίζεις προκαταβολικά να 'περνάει'¨έστω από το μυαλό σου το θέμα της βενζίνης. 3.2 status & feeling σε κόστη 1.6 ποτέ δεν συνέβη. Αν αποφασίζεις να ανέβεις σε κυβικά και στο εύχομαι, τότε κάποια πράγματα ακριβά σε άλλα επίπεδα γίνονται απλά δεδομένα στο επίπεδο κυβικών που θα ανέβεις. Δεν αναρωτιέσαι, ούτε συζητάς, είναι τετελεσμένο.
Αλλοίμονο αν ο καθένας που αποκτούσε κάποιο αυτοκίνητο μεγάλων κυβικών και επιδόσεων (Αλφα, Άουντι, Μερτσέντες, Φερράρι, Πόρσε, Μαζεράτι, κλπ) 'σκεφτόταν' τη βενζίνη. Θα είχαν γεμίσει τα φρενοκομεία στο τρίτο γέμισμα του τεπόζιτου τους. (Στο πρώτο λες: Μπα! Ιδέα μου ήταν! , στο δεύτερο λες: Λες???? Ε στο τρίτο είσαι πια σίγουρος: Το πράμα ΡΟΥΦΑΕΙΙΙΙΙ )ΘΑ δεις πάντως πως τα ερωτηματικά σου σχετικά με τη κατανάλωση θα αμβλυνθούν μόλις πάρεις το αμάξι που κάνεις κέφι, για τον μόνο λόγο ότι θα τότε ναι μεν θα βάζεις περισσότερο βενζίνη αλλά θα παίρνεις πολλαπλάσιο feeling.
-
Παιδιά, έχει παραγίνει λίγο το θέμα με τα 'ρουφήγματα'!
Μιλάμε για έναν μεγάλο, με τα Ευρωπαϊκά δεδομένα, κινητήρα επιδόσεων.
Δηλαδή ένας ακραία φτιαγμένος δίλιτρος (βλ. S2000) δεν ρουφάει αν πιεστεί;
Ένας αναλόγου απόδοσης μικρός turbo, όπως εκείνο το 'διαμάντι' της VW που επιτέλους αποσύρρεται, δεν ρουφάει αν πιεστεί;
Ένας 'ειδικός' κινητήρας επιδόσεων όπως ο Βάνκελ του RX8 δεν ρουφάει, ακόμα και αν δεν πιεστεί;
Τι συζητάμε λοιπόν; Αυτός που θα πάρει μια GTA ξέρει, υποτίθεται, τι αγοράζει...
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Παιδιά, έχει παραγίνει λίγο το θέμα με τα 'ρουφήγματα'!Μιλάμε για έναν μεγάλο, με τα Ευρωπαϊκά δεδομένα, κινητήρα επιδόσεων.
Δηλαδή ένας ακραία φτιαγμένος δίλιτρος (βλ. S2000) δεν ρουφάει αν πιεστεί;
Ένας αναλόγου απόδοσης μικρός turbo, όπως εκείνο το 'διαμάντι' της VW που επιτέλους αποσύρρεται, δεν ρουφάει αν πιεστεί;
Ένας 'ειδικός' κινητήρας επιδόσεων όπως ο Βάνκελ του RX8 δεν ρουφάει, ακόμα και αν δεν πιεστεί;
Τι συζητάμε λοιπόν; Αυτός που θα πάρει μια GTA ξέρει, υποτίθεται, τι αγοράζει...
Δεν αντιλεγω. οταν πιεστουν ολοι καινε (αυτο ελειπε!). Αλλα οταν δεν πας κομματια και βλεπεις ποσα καει ο 3.2 της Μ3 και ο 3.2 της GTA καπου ψαχνεσαι... τελος παντως, κουβεντα να κανουμε.
-
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
Δεν αντιλεγω. οταν πιεστουν ολοι καινε (αυτο ελειπε!). Αλλα οταν δεν πας κομματια και βλεπεις ποσα καει ο 3.2 της Μ3 και ο 3.2 της GTA καπου ψαχνεσαι... τελος παντως, κουβεντα να κανουμε.
O κινητήρας της M3 είναι άλλο φρούτο... τελείως ασύγκριτος κατά τη γνώμη μου! Το management του είναι από άλλο πλανήτη και, μην ξεχνάμε, έξι πεταλούδες! Αλλά και οι απαιτήσεις του σε συντήρηση δεν είναι αστείες (τώρα, ποιανού είναι θα μου πεις...)
Υ.Γ. Συγχαρητήρια για το υιό! Τις διαστάσεις του να τις δίνεις σε γραμμάρια και χιλιοστά, π.χ. 3500 γρ. και 525 χιλιοστά, για να ψαρώνει ο κόσμος περισσότερο! (tip από παλιότερο πατέρα) Να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις!
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Δεν αντιλεγω. οταν πιεστουν ολοι καινε (αυτο ελειπε!). Αλλα οταν δεν πας κομματια και βλεπεις ποσα καει ο 3.2 της Μ3 και ο 3.2 της GTA καπου ψαχνεσαι... τελος παντως, κουβεντα να κανουμε.
O κινητήρας της M3 είναι άλλο φρούτο... τελείως ασύγκριτος κατά τη γνώμη μου! Το management του είναι από άλλο πλανήτη και, μην ξεχνάμε, έξι πεταλούδες! Αλλά και οι απαιτήσεις του σε συντήρηση δεν είναι αστείες (τώρα, ποιανού είναι θα μου πεις...)
Υ.Γ. Συγχαρητήρια για το υιό! Τις διαστάσεις του να τις δίνεις σε γραμμάρια και χιλιοστά, π.χ. 3500 γρ. και 525 χιλιοστά, για να ψαρώνει ο κόσμος περισσότερο! (tip από παλιότερο πατέρα) Να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις!
χαχαχαχα σωστα! ευχαριστω για τις ευχες και συμβουλες
Για τον σακιςς... αφου περιμενεις που περιμενεις, βαλε κατι παραπανω και παρε αυτο...
http://www.italiaspeed.com/2004/cars/alfa_romeo/05/top_gear/index.htmlthe ultimate FWD!
Alfa 156-147 GTA 3.2 V6