-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τρόμπα Punto GT: 137,86 €
Ε, λέω αυτήν να μην την αλλάξω προς το παρόν...Ειναι και παλια η τιμη,υπολόγισε +10% τουλαχιστον.
Είναι...ανυπολόγιστη, άσε!
Προς το παρόν αφήνω την παλιά και πιθανόν να προτείνω στον φρενά να την επισκευάσουμε κι αυτήν (με άλλα τσιμουχάκια κλπ) , αλλά μάλλον θα την αφήσω ως έχει...Γιατι να την πειραξεις;Εχει καποιο προβλημα;if it ain't broke, don't fix it
Σωστό αυτό. Απλώς έλεγα να μπει...όλο το σετ του Punto GT, αφού το μόνο που λείπει (εκτός από το...υπολοιπο αυτοκίνητο! ) είναι η τρόμπα, οι δαγκάνες είναι μπρος πίσω από το GT.
Για περισσότερη δύναμη δηλαδή, αλλά μάλλον θα ήταν ανεπαίσθητη η διαφορά και ειδικά αφού μιλάμε και για ελαφρύτερο αυτοκίνητο, ήδη είναι λίγο overkill...
-
Παιδιά γειά!
Έχω ένα Peugeot 307 1.6 SW, και θα μ'ενδιέφερε να του αναβαθμίσω τα φρένα με άλλους δίσκους, κατά προτίμηση χαρακτούς ή τρυπητούς, και δαγκάνες - τακάκια. Έχετε κάτι υπόψη σας σε μάρκα, καθώς και από ποιο μαγαζί σε Ελλάδα ή εξωτερικό θα μπορούσα να προμηθευτώ τα ανωτέρω?
-
Φοράς 266 χλσ ή 283;
-
Καπου ειχα διαβασει οτι οι χαρακτοι δισκοι τρωνε πιο γρηγορα τα τακακια.Ειναι αληθεια αυτο?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Φοράς 266 χλσ ή 283;283
-
Σε τι δεν σε ικανοποιούν;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σε τι δεν σε ικανοποιούν;Δεν είναι ότι δεν είμαι ικανοποιημένος, απλά εχθρός του καλού είναι πάντα το καλύτερο! Κυρίως σε αποτελεσματικότητα, ταχύτητα απόκρισης και αίσθησης. Παραμένοντας στα 283 χλστ. κάτι είτε σε τρυπητούς δίσκους για καλύτερη απαγωγή θερμότητας, είτε σε χαρακτούς.
-
Αν θέλεις ουσιαστική αναβάθμιση, τότε μια καλή εργοστασιακή λύση είναι δίσκοι 302 χλστ. μαζί με δαγκάνες και τακάκια. Απλά μετά χάνεις ελαφρώς σε αίσθηση στο τιμόνι, γιατί το σύνολο είναι αρκετά βαρύτερο.
Για αρχή μπορείς να βάλεις ένα καλύτερο υγρό φρένων. Εγώ με τα μαμίσια 266 χλστ δεν είχα πρόβλημα στην πίστα σε σετάκια των 7-1 γύρων στη σειρά μέσα στο κατακαλόκαιρο.
Πολλοί βάζουν τα ds2500 σε τακάκι, είτε στα 266 είτε στα 283. Τους τρυπητούς καλό θα ήταν να τους αφήσεις, είναι αρκετά επιρρεπείς σε ρωγμές γύρω από τις τρύπες αν ζεσταθούν πολύ.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αν θέλεις ουσιαστική αναβάθμιση, τότε μια καλή εργοστασιακή λύση είναι δίσκοι 302 χλστ. μαζί με δαγκάνες και τακάκια. Απλά μετά χάνεις ελαφρώς σε αίσθηση στο τιμόνι, γιατί το σύνολο είναι αρκετά βαρύτερο.Για αρχή μπορείς να βάλεις ένα καλύτερο υγρό φρένων. Εγώ με τα μαμίσια 266 χλστ δεν είχα πρόβλημα στην πίστα σε σετάκια των 7-1 γύρων στη σειρά μέσα στο κατακαλόκαιρο.
Πολλοί βάζουν τα ds2500 σε τακάκι, είτε στα 266 είτε στα 283. Τους τρυπητούς καλό θα ήταν να τους αφήσεις, είναι αρκετά επιρρεπείς σε ρωγμές γύρω από τις τρύπες αν ζεσταθούν πολύ.
Ευχαριστώ Dr.Dino για τις πληροφορίες! Αν παρ'όλα αυτά εγώ επέμενα , τι μάρκας δισκόπλακες θα πρότεινες σε ίδια διάσταση? Κάτι μου είπαν για Tar-ox...
-
Καλύτερα να προτιμήσεις τις χαρακτές. Περισσότερο ανθεκτικές, με μόνο μειονέκτημα πως μπορεί σε έντονα φρεναρίσματα από ψηλές ταχύτητες να βουΐζουν λίγο...
Brembo, tarox κλπ .
Πάντως βάλε και υγρά φρένων (πχ τα ATE super blue racing-αυτά φοράω εγώ στο 307 μου) και απαραιτήτως αλλαγή των υγρών κάθε 2 χρόνια. Μην ξεχάσετε την βαλβίδα εξαέρωσης πάνω στο τρομπάκι του συμπλέκτη.
-
να υπενθυμίσω οτι μιλάμε για 307 1.6 SW
μήπως πήρες λάθος αμάξι
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
να υπενθυμίσω οτι μιλάμε για 307 1.6 SWμήπως πήρες λάθος αμάξι
Τι σχέση έχουν τα φρένα με το τι αμάξι πήρε?
Και στην τελική τι σχέση έχει το τι αμάξι πήρε με το πώς θέλει να το οδηγάει.... -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
να υπενθυμίσω οτι μιλάμε για 307 1.6 SW
μήπως πήρες λάθος αμάξι
Τι σχέση έχουν τα φρένα με το τι αμάξι πήρε?
Και στην τελική τι σχέση έχει το τι αμάξι πήρε με το πώς θέλει να το οδηγάει....+100
-
Δλδ αμα ήταν 307 sedan αλλάζουν τα κριτήρια για το φρενάρισμα?
-
@ all above
Ο χρήστης mpatsinilas έγραψε:
... εχθρός του** καλού είναι πάντα το καλύτερο**! Κυρίως σε αποτελεσματικότητα, ταχύτητα απόκρισης και αίσθησης.κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουμε τι παίρνουν τα λεφτά που δίνουμε και ποιές αναγκες καλύπτουν (ή είναι φτιαγμένα να καλυπτουν) τα αυτοκίνητα που αγοράζουμε
να αρχίσεις να ψάχνεσε για μεγαλες μοντιφες στα φρένα (δηλ πέρα απο τακακια, υγρα) το βλέπω κάπως ανούσιο για ενα τετοιο αυτοκίνητο και βγαίνει το 'λογικό' (λέμε τώρα) συμπέρασμα οτι μαλλον οι αναγκες σου ηταν διαφορετικές
βεβαια ο καθένας ξοδευεί τα λεφτά του οπως θέλει και δεν μου πέφτει λόγος αν βάλει carbon/ceramic με 30 πιστονες δαγκανες
απλά εγραψα τι σκεφτόμουν
-
Απλά δεν κατάλαβα για ποιο λόγο έφαγες κόλημα με το SW.
Ίσα ίσα μπορεί στο συγκεκριμένο λόγω φορτώματος να έχεις την λογική αναβάθμιση απαραίτητη. -
Δλδ ένας λίγο καλύτερος διαφορετικός δίσκος και ένα τακάκι σε συνδυασμό με άλλα υγρά και σωληνάκια είναι κάτι τόοοοσο ακριβό και εξωτικό? Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω το σκεπτικό σου
-
δεν έχει να κάνει με το τι είναι (SW) αλλα με το τι είναι φτιαγμένο να κάνει
ή λογική του φορτώματος που αναφέρεις δεν μου μοιάζει καθόλου λογική μια και μπορεί (οχι απαραιτητα) να σε βάλει σε μια σειρά αναβαθμίσεων (βλ. κινητηρα να τραβάει, αναρτηση να παταει με τα περισσοτερα αλογα κοκ) με αποτέλεσμα Α) εξοδα Β) να 'χαλάσεις' (σχετικό αυτό) κάτι το οποίο είναι φτιαγμένο για αλλες αναγκες τις οποίες θα καλυπτες με κάποια αλλη επιλογή
thats all
-
Η αναβαθμιση των φρενων (οπως και της αναρτησης και των ελαστικων),κατα την αποψή μου,μονο προς το καλύτερο μπορουνε να σε οδηγησουν.Ασχετα με το τι αγορασες,το θεμα της ασφαλειάς σου μπορεις να το επιμεληθεις μονος σου.
-
Παιδιά, εξαρτάται πως το βλέπει κανείς...
Όταν έχεις τετραμελή οικογένεια και συγκεκριμένο budget, χρειάζεσαι ένα αυτοκίνητο που να καλύπτει κατά το δυνατόν περισσότερο τις αυξημένες ανάγκες σε χώρους, διαθέτοντας τόσα όσα σου επιτρέπει ο προϋπολογισμός. Δηλαδή καλό θα ήταν να έπαιρνα ένα RS6 Avant, αλλά πρακτικοί λόγοι δεν το επιτρέπουν...Τώρα από κει και πέρα, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από το 307, αλλά, όπως προανέφερα, πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης, ειδικά σε έναν σημαντικό τομέα όπως είναι αυτός του συστήματος πέδησης. Δεν ζητάω κάτι εξεζητημένο νομίζω...απλές και ίσως δοκιμασμένες από άλλους λύσεις, ώστε να κάνω το αυτοκίνητο ακόμα πιο ενεργητικά ασφαλές. Γενικά είμαι 'ανήσυχος' οδηγός (πρώην κάτοχος Rallye), αλλά με την οικογένεια μέσα απαγορεύονται οι 'ταρζανιές'. Και όντως ισχύει ότι όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο, κάτι που συμβαίνει πολύ συχνά, και επειδή κατεβαίνω στο εξοχικό στην Ερμιόνη, τα φρένα κουράζονται πολύ στα στροφιλίκια του δρόμου προς Επίδαυρο - Πόρτο Χέλι. Οπότε, κάθε πρόταση ευπρόσδεκτη!
Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις