Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    • 1
    • 2
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 179
    • 180
    • 26 / 180
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    3584
    99924
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      highfidelity last edited by

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

      Τρόμπα Punto GT: 137,86 €
      Ε, λέω αυτήν να μην την αλλάξω προς το παρόν...

      Ειναι και παλια η τιμη,υπολόγισε +10% τουλαχιστον.

      Είναι...ανυπολόγιστη, άσε!
      Προς το παρόν αφήνω την παλιά και πιθανόν να προτείνω στον φρενά να την επισκευάσουμε κι αυτήν (με άλλα τσιμουχάκια κλπ) , αλλά μάλλον θα την αφήσω ως έχει...

      Γιατι να την πειραξεις;Εχει καποιο προβλημα;if it ain't broke, don't fix it

      Σωστό αυτό. Απλώς έλεγα να μπει...όλο το σετ του Punto GT, αφού το μόνο που λείπει (εκτός από το...υπολοιπο αυτοκίνητο! ) είναι η τρόμπα, οι δαγκάνες είναι μπρος πίσω από το GT.

      Για περισσότερη δύναμη δηλαδή, αλλά μάλλον θα ήταν ανεπαίσθητη η διαφορά και ειδικά αφού μιλάμε και για ελαφρύτερο αυτοκίνητο, ήδη είναι λίγο overkill...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mpatsinilas last edited by

        Παιδιά γειά!

        Έχω ένα Peugeot 307 1.6 SW, και θα μ'ενδιέφερε να του αναβαθμίσω τα φρένα με άλλους δίσκους, κατά προτίμηση χαρακτούς ή τρυπητούς, και δαγκάνες - τακάκια. Έχετε κάτι υπόψη σας σε μάρκα, καθώς και από ποιο μαγαζί σε Ελλάδα ή εξωτερικό θα μπορούσα να προμηθευτώ τα ανωτέρω?

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • D
          drdino last edited by

          Φοράς 266 χλσ ή 283;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mad_max_geo last edited by

            Καπου ειχα διαβασει οτι οι χαρακτοι δισκοι τρωνε πιο γρηγορα τα τακακια.Ειναι αληθεια αυτο?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mpatsinilas last edited by

              Ο χρήστης drdino έγραψε:
              Φοράς 266 χλσ ή 283;

              283

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Σε τι δεν σε ικανοποιούν;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mpatsinilas last edited by

                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                  Σε τι δεν σε ικανοποιούν;

                  Δεν είναι ότι δεν είμαι ικανοποιημένος, απλά εχθρός του καλού είναι πάντα το καλύτερο! Κυρίως σε αποτελεσματικότητα, ταχύτητα απόκρισης και αίσθησης. Παραμένοντας στα 283 χλστ. κάτι είτε σε τρυπητούς δίσκους για καλύτερη απαγωγή θερμότητας, είτε σε χαρακτούς.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Αν θέλεις ουσιαστική αναβάθμιση, τότε μια καλή εργοστασιακή λύση είναι δίσκοι 302 χλστ. μαζί με δαγκάνες και τακάκια. Απλά μετά χάνεις ελαφρώς σε αίσθηση στο τιμόνι, γιατί το σύνολο είναι αρκετά βαρύτερο.

                    Για αρχή μπορείς να βάλεις ένα καλύτερο υγρό φρένων. Εγώ με τα μαμίσια 266 χλστ δεν είχα πρόβλημα στην πίστα σε σετάκια των 7-1 γύρων στη σειρά μέσα στο κατακαλόκαιρο.

                    Πολλοί βάζουν τα ds2500 σε τακάκι, είτε στα 266 είτε στα 283. Τους τρυπητούς καλό θα ήταν να τους αφήσεις, είναι αρκετά επιρρεπείς σε ρωγμές γύρω από τις τρύπες αν ζεσταθούν πολύ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mpatsinilas last edited by

                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                      Αν θέλεις ουσιαστική αναβάθμιση, τότε μια καλή εργοστασιακή λύση είναι δίσκοι 302 χλστ. μαζί με δαγκάνες και τακάκια. Απλά μετά χάνεις ελαφρώς σε αίσθηση στο τιμόνι, γιατί το σύνολο είναι αρκετά βαρύτερο.

                      Για αρχή μπορείς να βάλεις ένα καλύτερο υγρό φρένων. Εγώ με τα μαμίσια 266 χλστ δεν είχα πρόβλημα στην πίστα σε σετάκια των 7-1 γύρων στη σειρά μέσα στο κατακαλόκαιρο.

                      Πολλοί βάζουν τα ds2500 σε τακάκι, είτε στα 266 είτε στα 283. Τους τρυπητούς καλό θα ήταν να τους αφήσεις, είναι αρκετά επιρρεπείς σε ρωγμές γύρω από τις τρύπες αν ζεσταθούν πολύ.

                      Ευχαριστώ Dr.Dino για τις πληροφορίες! Αν παρ'όλα αυτά εγώ επέμενα , τι μάρκας δισκόπλακες θα πρότεινες σε ίδια διάσταση? Κάτι μου είπαν για Tar-ox...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Καλύτερα να προτιμήσεις τις χαρακτές. Περισσότερο ανθεκτικές, με μόνο μειονέκτημα πως μπορεί σε έντονα φρεναρίσματα από ψηλές ταχύτητες να βουΐζουν λίγο...

                        Brembo, tarox κλπ .

                        Πάντως βάλε και υγρά φρένων (πχ τα ATE super blue racing-αυτά φοράω εγώ στο 307 μου) και απαραιτήτως αλλαγή των υγρών κάθε 2 χρόνια. Μην ξεχάσετε την βαλβίδα εξαέρωσης πάνω στο τρομπάκι του συμπλέκτη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          j-marr last edited by

                          να υπενθυμίσω οτι μιλάμε για 307 1.6 SW

                          μήπως πήρες λάθος αμάξι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mirage last edited by

                            Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                            να υπενθυμίσω οτι μιλάμε για 307 1.6 SW

                            μήπως πήρες λάθος αμάξι

                            Τι σχέση έχουν τα φρένα με το τι αμάξι πήρε?
                            Και στην τελική τι σχέση έχει το τι αμάξι πήρε με το πώς θέλει να το οδηγάει....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mad_max_geo last edited by

                              Ο χρήστης mirage έγραψε:

                              να υπενθυμίσω οτι μιλάμε για 307 1.6 SW

                              μήπως πήρες λάθος αμάξι

                              Τι σχέση έχουν τα φρένα με το τι αμάξι πήρε?
                              Και στην τελική τι σχέση έχει το τι αμάξι πήρε με το πώς θέλει να το οδηγάει....

                              +100

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                rx8_drifter last edited by

                                Δλδ αμα ήταν 307 sedan αλλάζουν τα κριτήρια για το φρενάρισμα?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  j-marr last edited by

                                  @ all above

                                  Ο χρήστης mpatsinilas έγραψε:
                                  ... εχθρός του** καλού είναι πάντα το καλύτερο**! Κυρίως σε αποτελεσματικότητα, ταχύτητα απόκρισης και αίσθησης.

                                  κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουμε τι παίρνουν τα λεφτά που δίνουμε και ποιές αναγκες καλύπτουν (ή είναι φτιαγμένα να καλυπτουν) τα αυτοκίνητα που αγοράζουμε

                                  να αρχίσεις να ψάχνεσε για μεγαλες μοντιφες στα φρένα (δηλ πέρα απο τακακια, υγρα) το βλέπω κάπως ανούσιο για ενα τετοιο αυτοκίνητο και βγαίνει το 'λογικό' (λέμε τώρα) συμπέρασμα οτι μαλλον οι αναγκες σου ηταν διαφορετικές

                                  βεβαια ο καθένας ξοδευεί τα λεφτά του οπως θέλει και δεν μου πέφτει λόγος αν βάλει carbon/ceramic με 30 πιστονες δαγκανες

                                  απλά εγραψα τι σκεφτόμουν

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    rx8_drifter last edited by

                                    Απλά δεν κατάλαβα για ποιο λόγο έφαγες κόλημα με το SW.
                                    Ίσα ίσα μπορεί στο συγκεκριμένο λόγω φορτώματος να έχεις την λογική αναβάθμιση απαραίτητη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      Δλδ ένας λίγο καλύτερος διαφορετικός δίσκος και ένα τακάκι σε συνδυασμό με άλλα υγρά και σωληνάκια είναι κάτι τόοοοσο ακριβό και εξωτικό? Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω το σκεπτικό σου

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        j-marr last edited by

                                        δεν έχει να κάνει με το τι είναι (SW) αλλα με το τι είναι φτιαγμένο να κάνει

                                        ή λογική του φορτώματος που αναφέρεις δεν μου μοιάζει καθόλου λογική μια και μπορεί (οχι απαραιτητα) να σε βάλει σε μια σειρά αναβαθμίσεων (βλ. κινητηρα να τραβάει, αναρτηση να παταει με τα περισσοτερα αλογα κοκ) με αποτέλεσμα Α) εξοδα Β) να 'χαλάσεις' (σχετικό αυτό) κάτι το οποίο είναι φτιαγμένο για αλλες αναγκες τις οποίες θα καλυπτες με κάποια αλλη επιλογή

                                        thats all

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hunter last edited by

                                          Η αναβαθμιση των φρενων (οπως και της αναρτησης και των ελαστικων),κατα την αποψή μου,μονο προς το καλύτερο μπορουνε να σε οδηγησουν.Ασχετα με το τι αγορασες,το θεμα της ασφαλειάς σου μπορεις να το επιμεληθεις μονος σου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mpatsinilas last edited by

                                            Παιδιά, εξαρτάται πως το βλέπει κανείς...
                                            Όταν έχεις τετραμελή οικογένεια και συγκεκριμένο budget, χρειάζεσαι ένα αυτοκίνητο που να καλύπτει κατά το δυνατόν περισσότερο τις αυξημένες ανάγκες σε χώρους, διαθέτοντας τόσα όσα σου επιτρέπει ο προϋπολογισμός. Δηλαδή καλό θα ήταν να έπαιρνα ένα RS6 Avant, αλλά πρακτικοί λόγοι δεν το επιτρέπουν...

                                            Τώρα από κει και πέρα, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από το 307, αλλά, όπως προανέφερα, πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης, ειδικά σε έναν σημαντικό τομέα όπως είναι αυτός του συστήματος πέδησης. Δεν ζητάω κάτι εξεζητημένο νομίζω...απλές και ίσως δοκιμασμένες από άλλους λύσεις, ώστε να κάνω το αυτοκίνητο ακόμα πιο ενεργητικά ασφαλές. Γενικά είμαι 'ανήσυχος' οδηγός (πρώην κάτοχος Rallye), αλλά με την οικογένεια μέσα απαγορεύονται οι 'ταρζανιές'. Και όντως ισχύει ότι όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο, κάτι που συμβαίνει πολύ συχνά, και επειδή κατεβαίνω στο εξοχικό στην Ερμιόνη, τα φρένα κουράζονται πολύ στα στροφιλίκια του δρόμου προς Επίδαυρο - Πόρτο Χέλι. Οπότε, κάθε πρόταση ευπρόσδεκτη!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 26 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr