-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Με αλλα λογια που οφειλεται η εμπορικη αποτυχια της 159?Γιατι να ειναι απαραιτητα κακο η αυξηση του μηκους της Τζουλιας? Οι επιπλεον χωροι δεν θα προσελκυσουν περισσοτερους αγοραστες?
Θα σου απαντήσω εγώ.
Σχετικά με το πρώτο ερώτημα. Η 159 και τέλεια να ήταν έπρεπε να αποτύχει. Τέλεια δεν ήταν αλλά και να ήταν σαν ρόλο είχε να διαδραματίσει την καθιέρωση στις premium berlinas, κάτι όμως που θα δινόταν παρακαταθήκη στον απόγονο αυτού του μοντέλου ΚΥΡΙΩΣ. Δηλαδή στην 944/Giulia. Κακά τα ψέματα η 159 ήταν σκάλες ανώτερο αυτοκίνητο από την 156 και ας λένε οι 'κολλημένοι' αλφίστι ότι θέλουν. Αυτό όμως είδαμε ότι δεν το αποδέχτηκαν όλοι. Το αυτοκίνητο εξ'αρχής στόχευε να μπει ανάμεσα στην γερμανική τριπλέτα των C-Klasse, 3 series, A4 αλλά το να σπάσεις ένα κατεστημένο που απέκτησε την όποια 'αίγλη'(δεν είναι επί της παρούσης να το αναλύσουμε) δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα. Δεν μπορείς να είσαι premium μόνο στα λόγια. Έπρεπε να υποστηριχθεί από την εταιρία πολύ πιο σωστά αυτή η στρατηγική και θα απέδιδε καρπούς σε μια 5ετία....Ήδη σήμερα θα τους καρπώνονταν. Η κατηγορία των premium sedan ουσιαστικά απευθύνεται σε ένα γκέτο καταναλωτών, όπου μόλις έχει στο παντελόνι ποσά άνω των 35-40.000 ευρώ κάνουν πέρα τα όποια πάθη και λατρείες και στρέφονται σε μία εκ των τριών επιλογών εξ Γερμανίας. Άλλοι πάλι πιστεύουν ότι σπαταλώντας τα χρήματα τους σε αυτή την τριπλέτα, έχουν την εντύπωση(σωστό ή λάθος δεν είναι πάλι της παρούσης) ότι τα λεφτά τους εκεί πιάνουν τόπο....
Και αυτό δείχνει γενικά την έλλειψη αυτοκινητιστικής κουλτούρας μεγάλης μερίδας του αγοραστικού κοινού. Πχ κανείς δεν εκτίμησε τα διπλά ψαλίδια της 159 ή το υδραυλικό της τιμόνι. Και με MCP και ηλεκτρικό τιμόνι την ίδια χλιαρή πορεία θα σημείωνε εμπορικά. Να κάτι τέτοια βλέπουν οι κεφάλες του ομίλου και ξεκίνησαν τις εκπτώσεις των μερικών ψωροευρώ αντί να υποστηρίξουν το μηχανολογικό υπόβαθρο στο οποίο ήταν σκάλες εμπρός από πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα.
Δεν θέλω να γίνομαι μετά Χριστόν προφήτης αλλά επειδή ξέρω κάτι ψιλά από την αγορά του πεζοδρομίου, η AR έπρεπε να συνεχίσει την ίδια τακτική, την προσπάθεια επανακαθιέρωσης στην κατηγορία των premium D-seg με κάθε τρόπο....Δεν σημαίνει ότι η χλιαρή πορεία της 159 θα επαναλαμβανόταν και στην 944.....
Τώρα πάλι πιστεύουν ότι εκεί δεν υπάρχει χώρος για την AR....είναι απλά τραγικοί
Με απλά λόγια η καθιέρωση έρχεται με πείσμα, με σταθερή πολιτική και σεβασμό στον πελάτη και στο προιόν που του πουλάς...το αντίθετο από αυτό που κάνει η AR δηλαδή...Σχετικά με το δεύτερο ερώτημα.
Η 159 που σήμερα είναι το 2ο ελαφρύτερο αυτοκίνητο του D-seg μετά την 3άρα , η οποία έχει τις πιο μικρές εξωτερικές διαστάσεις και αυτό θα αλλάξει στην F30, κατηγορήθηκε ως βαριά..... Δεν θα εξετάσω πάλι αν ήταν ή δεν ήταν....Το μόνο που θα πω είναι ότι ήταν στο μέσο όρο της κατηγορίας.
Οι παραπάνω χώροι λοιπόν στην Giulia, που λες, θα φέρουν και το παραπάνω βάρος....Την ώρα που οι ιθύνοντες ήθελαν αρχικά παρόμοιες διαστάσεις με την 159, τώρα μιλάμε για ένα αμάξι +15 εκ. χοντρικά....
Και αναρωτιέμαι τώρα εγώ....Εγώ που είμαι αλφίστα και θέλω να αγοράσω μια sport berlina(την χαρακτηρίζω έτσι γιατί δίνω έμφαση στην οδήγηση, αλλιώς θα ήθελα μια ευρύχωρη berlina), νομίζεις ότι θα με προσελκύσει εμένα ένα καράβι μόνο και μόνο επειδή θα έχει καλύτερους χώρους από την 159?
Ποιό κοινό επιδιώκουν να φέρουν στις αντιπροσωπείες?
Από την γενιά των alfisti που μας άφησε παρακαταθήκη ο Luca DeMeo, ο τρελοαλφίστα τρελομιλανέζος, τώρα τους ξεχνάμε και ψάχνουμε άλλου είδους αγοραστικό κοινό?
Δες τι έγινε με την Giulietta. Η ίδια η εταιρία πέρασε στο υποσυνείδητο ότι στόχος είναι οι πιο γενικοί κατασκευαστές. Από εκεί που η 147 ερχόταν σε αντιπαράθεση με τα BMW & Audi, και αδιαφορούσε για τα υπόλοιπα 'φτωχαδάκια', σήμερα οι ΙΔΙΟΙ τοποθετούν το C-seg τους ένα σκαλί χαμηλότερα....Την ώρα μάλιστα που το top μοντέλο αυτής της κατηγορίας αυτοκινήτων είναι ανώτερο και από το premium του ίδιου ομίλου, και αναφέρομαι για τo Golf 6 έναντι του Α3....To Golf με την αισθητική εξωτερικά να είναι υποκειμενική, είναι πολύ καλύτερο σαν πακέτο από τη Giulietta....
Και στο λέω εγώ εδώ μέσα, γιατί έτσι είναι η αλήθεια.... Αγαπώ την Alfa Romeo αλλά μόνο μαλάκας δεν είμαι.... Ευρώ τσακιστό δεν θα τους δώσω, αν νομίζουν ότι θα τους αγοράσουμε αυτά τα fiatakia/αμερικανάκια(?) που θα μας πουλήσουν.... -
Epic post Τζιουζέπε!
-
Εκτός της υπαρξης του DSG το Golf δεν υπερέχει πουθενά της Giulietta επί της ουσίας. Η ιταλίδα έχει καλύτερα μοτέρ και πιο σπορ συμπεριφορά. Εδώ και το Leon είναι καλύτερο αυτοκίνητο οδηγικά του Golf.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εκτός της υπαρξης του DSG το Golf δεν υπερέχει πουθενά της Giulietta επί της ουσίας. Η ιταλίδα έχει καλύτερα μοτέρ και πιο σπορ συμπεριφορά. Εδώ και το Leon είναι καλύτερο αυτοκίνητο οδηγικά του Golf.Μισό λεπτό γιατί δεν έχετε καταλάβει κάτι....
Τουλάχιστον εγώ, ναι τη λατρεύω τη μάρκα, δεν διατίθεμαι να αγοράσω μια Alfa Romeo που δεν έχει την κορυφαία ποιότητα υλικών στην κατηγορία της....
Πχ η Giulietta έχει μέτρια υλικά. Αυτές οι πόρτες μου έχουν κάτσει στο λαιμό....
Τα καθίσματα? Έχει δει τα alfatex των 147? Κάτι από βελούδο και αλκαντάρα θυμίζουν, είναι όμως κορυφαία υφασμάτινα....Για το carry over τιμόνι από Fiat Mito? Το ταμπλώ στο κάτω μέρος είναι το πολύ για Kia ceed και το πάνω μέρος το πολύ για Fiat Bravo...
Mη με συγχίζετε μεσημεριάτικα....Ο αλφίστα Δία μου δεν διαπραγματεύεται την πολυτέλεια του αυτοκινήτου του για τις επιδόσεις, αλλά γύρω από αυτήν αποζητά ένα σπορ πακέτο....Τουλάχιστον αυτό πρεσβεύει η μάρκα στα αυτοκίνητα δρόμου, αυτό πρέσβευε και η 159 που ήταν η πιο original AR της 25ετίας....
-
Spider ή Brera Tbi θα αγόραζες Busse;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Spider ή Brera Tbi θα αγόραζες Busse;Εύκολα
-
Από βίντεο που έχει τύχει να ακροαστώ τον tbi έχω απογοητευτεί. Καλοδεχούμενη η ροπή και η δύναμη αλλά αυτό το mute δεν είναι alfa romeo.
Η Spider που κυκλοφορεί τώρα για μένα είναι έρωτας. Κάποια στιγμή θα ήθελα οπωσδήποτε να δω το κωλαράκι της στο γκαράζ μου... -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Από βίντεο που έχει τύχει να ακροαστώ τον tbi έχω απογοητευτεί. Καλοδεχούμενη η ροπή και η δύναμη αλλά αυτό το mute δεν είναι alfa romeo.
Η Spider που κυκλοφορεί τώρα για μένα είναι έρωτας. Κάποια στιγμή θα ήθελα οπωσδήποτε να δω το κωλαράκι της στο γκαράζ μου...Συμφωνώ. Εμένα ο 2.2JTS μου άρεσε από κινητήρες.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Άσε κατά μέρος την τιμολόγηση.Από μόνη της δεν λέει τίποτα για το margin ενός μοντέλου.
Εκείνο που δήλωσαν και οι ίδιοι,δια χειλέων του herr pandaman (alias Harald Wester),είναι ότι με το νέο D-segm. στοχεύουν στο δίπολο sport-πρακτικότητα και όχι πια στην ιδιαιτερότητα.Άρα στον οικογενειάρχη και την κυρία του....και όχι στον 'πυροβολημένο'.
Στόχος τους δεν είναι να δημιουργήσουν την εναλλακτική αντιπρόταση στις sport εκδόσεις τως 3er και A4....καθώς δεν βλέπουν διαθέσιμο χώρο γι'αυτούς στο συγκεκριμένο πεδίο.Στόχος τους είναι να αποτελέσουν την sport πρόταση στα μοντέλα των γενικών κατασκευαστών ΙSO C5,Insignia,408,Passat κλπ.Βγάλε συμπέρασμα και για την τιμολόγηση.
Alfa εναλλακτικά του passat και του insigni ; τα δύο παραπάνω μάλλον δν θα τα κοιτούσε ποτέ ο πραγματικός αλφίστι , κακά τα ψέματα πεδίο δράσης της ΑR είναι τα exclucivity segment's της μικρομεσαίας και μεσαίας κατηγορίας , δεν μπορεί το gruppo fiat να φτιάξει μια καινούρια πισωκίνητη πλατφόρμα για την Άλφα και από 3 μοντέλα σεντάν , κουπέ και κάμπριο και γιατί όχι και μιας μικρής Maserati σαν την 422 ας πούμε ( εκεί που θα τελειώνει σε κινητήρες η γκάμα της Άλφα να αρχίζει της Maserati ) να επιτευχθεί και η πολυπόθητη οικονομία κλίμακας
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Εκτός της υπαρξης του DSG το Golf δεν υπερέχει πουθενά της Giulietta επί της ουσίας. Η ιταλίδα έχει καλύτερα μοτέρ και πιο σπορ συμπεριφορά. Εδώ και το Leon είναι καλύτερο αυτοκίνητο οδηγικά του Golf.
Μισό λεπτό γιατί δεν έχετε καταλάβει κάτι....
Τουλάχιστον εγώ, ναι τη λατρεύω τη μάρκα, δεν διατίθεμαι να αγοράσω μια Alfa Romeo που δεν έχει την κορυφαία ποιότητα υλικών στην κατηγορία της....
Πχ η Giulietta έχει μέτρια υλικά. Αυτές οι πόρτες μου έχουν κάτσει στο λαιμό....
Τα καθίσματα? Έχει δει τα alfatex των 147? Κάτι από βελούδο και αλκαντάρα θυμίζουν, είναι όμως κορυφαία υφασμάτινα....Για το carry over τιμόνι από Fiat Mito? Το ταμπλώ στο κάτω μέρος είναι το πολύ για Kia ceed και το πάνω μέρος το πολύ για Fiat Bravo...
Mη με συγχίζετε μεσημεριάτικα....Ο αλφίστα Δία μου δεν διαπραγματεύεται την πολυτέλεια του αυτοκινήτου του για τις επιδόσεις, αλλά γύρω από αυτήν αποζητά ένα σπορ πακέτο....Τουλάχιστον αυτό πρεσβεύει η μάρκα στα αυτοκίνητα δρόμου, αυτό πρέσβευε και η 159 που ήταν η πιο original AR της 25ετίας....
Περισσότερο και από την 156;
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Εκτός της υπαρξης του DSG το Golf δεν υπερέχει πουθενά της Giulietta επί της ουσίας. Η ιταλίδα έχει καλύτερα μοτέρ και πιο σπορ συμπεριφορά. Εδώ και το Leon είναι καλύτερο αυτοκίνητο οδηγικά του Golf.
Μισό λεπτό γιατί δεν έχετε καταλάβει κάτι....
Τουλάχιστον εγώ, ναι τη λατρεύω τη μάρκα, δεν διατίθεμαι να αγοράσω μια Alfa Romeo που δεν έχει την κορυφαία ποιότητα υλικών στην κατηγορία της....
Πχ η Giulietta έχει μέτρια υλικά. Αυτές οι πόρτες μου έχουν κάτσει στο λαιμό....
Τα καθίσματα? Έχει δει τα alfatex των 147? Κάτι από βελούδο και αλκαντάρα θυμίζουν, είναι όμως κορυφαία υφασμάτινα....Για το carry over τιμόνι από Fiat Mito? Το ταμπλώ στο κάτω μέρος είναι το πολύ για Kia ceed και το πάνω μέρος το πολύ για Fiat Bravo...
Mη με συγχίζετε μεσημεριάτικα....Ο αλφίστα Δία μου δεν διαπραγματεύεται την πολυτέλεια του αυτοκινήτου του για τις επιδόσεις, αλλά γύρω από αυτήν αποζητά ένα σπορ πακέτο....Τουλάχιστον αυτό πρεσβεύει η μάρκα στα αυτοκίνητα δρόμου, αυτό πρέσβευε και η 159 που ήταν η πιο original AR της 25ετίας....
Περισσότερο και από την 156;
Είναι θέμα θεώρησης. Ο Τζουζέπε θεωρεί την πολυτέλεια απαραίτητο στοιχείο μιας Άλφα. Προσωπικά προτιμώ κοφτερή συμπεριφορά και ας μην έχει τα καλύτερα πλαστικά.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ο αλφίστα Δία μου δεν διαπραγματεύεται την πολυτέλεια του αυτοκινήτου του για τις επιδόσειςΕγω παλι νομιζα οτι ισχυει το αντιθετο, λιγο αουντιακιας αυτο που περιγραφεις
Επισης, σ'αρεσει το τιμονι της 159 ?
-
Κοιταξα λιγο τα προηγουμενα ποστς και ειδα μια αναφορα σε ενα προβλημα για τζογο στον ενα τροχο μετα απο καποια χιλιομετρα.. με αφορμη αυτο, οι κατοχοι 159 (και ειδικα με 1.8 που εχω και γω) ειστε ευχαριστημενοι απο την αξιοπιστια του αυτοκινητου σας?
Υπαρχει καποιος να εχει κανει 80.000+ να μας πει εντυπωσεις? Συνηθησμενα αλλα προβληματα εχουν παρατηρηθει?
Εγω στα 40.000km ειμαι αρκετα ευχαριστημενος απο το αυτοκινητο και πραγματικα οσο κοιταω την αγορα δεν βλεπω καποιο με το οποιο ευκολα θα το αλλαζα...
-
Ο χρήστης romilos έγραψε:
Εγω στα 40.000km ειμαι αρκετα ευχαριστημενος απο το αυτοκινητο και πραγματικα οσο κοιταω την αγορα δεν βλεπω καποιο με το οποιο ευκολα θα το αλλαζα...Το ιδιο λενε και οι κατοχοι των 3er,Α4 κλπ βαρκων...
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Εγω στα 40.000km ειμαι αρκετα ευχαριστημενος απο το αυτοκινητο και πραγματικα οσο κοιταω την αγορα δεν βλεπω καποιο με το οποιο ευκολα θα το αλλαζα...
Το ιδιο λενε και οι κατοχοι των 3er,Α4 κλπ βαρκων...
Καλα σιγουρα ο καθενας το βλεπει απο τη σκοπια του... βεβαια εγω πριν απο rallye 106 πηγα σε 159 και ακομα και μετα απο 1μιση χρονο που την εχω, οσες φορες εχω σκεφτει αν θα το αλλαζα, δεν μπορω να βρω καποιο...δηλαδη τι θα μου προσφερει ενα Α4 του 2007 πχ???
Μονο κανενα extreme σεναριο σε πιο παλιο μοντελο με εχει κολασει τον τελευταιο καιρο αλλα συγκρατιεμαι ...
Αυτο ως προς τα ανταλλακτικα με προβληματισε που διαβασα!! Η 159 γενικα δεν μοιραζεται μερη με αλλα της αλφα η φιατ?? δηλαδη παιζει το 2014 να μη βρισκουμε βασικα πραγματα 'η απλα ειναι ενα θεωρητικο σεναριο?
-
Oσο αληθινο ειναι και οτι δεν βρισκεις πλεον πραγματα για 33 75 και (νομιζω)155 .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Oσο αληθινο ειναι και οτι δεν βρισκεις πλεον πραγματα για 33 75 και (νομιζω)155 .Οκ, απλα νομιζω πως η 33 πχ ειναι 20ετια σχεδον πισω ετσι δεν ειναι? Το θεμα ειναι απο τα ποσα χρονια και μετα αρχιζεις να εχεις προβλημα...
Εμενα πχ ειναι του 2007, αν μεχρι το 2015 δεν αντιμετωπισεις κανενα προβλημα και μετα το 2020 αρχισει να γινεται αισθητη η ελλειψη τοτε ειμαστε σχετικα οκ...Απλα μην αρχισουμε απο τα επομενα 2-3 χρονια να εχουμε θεματα...(αλλωστε δεν ξερω αν εχω σκοπο να το κανω και αντικα )
-
Eπιγραμματικά στα πιο πάνω:
Λόγοι μέτριας εμπορικής πορείας 159:
-Τιμή άνω των 35Κ ευρώ για να έχεις πρόσβαση σε μια καλά εξοπισμένη έκδοση πετρελαίου (ψυχολογικό όριο για τον μέσο αγοραστή προϊόντων της FGA),κακά μελετημένη αγορά εταιρικών στόλων και αυτοκινήτων χρονομίσθωσης,έλλειψη προσφορών και φαινομένων km0 την πρώτη διετία (όπου 156 και 147 ήταν πρωταθλήτριες στον όμιλο).....συν το ότι το μοντέλο ξεκινούσε ως outsider και όχι σαν favorit των πωλήσεων.
-Μεγάλο βάρος....πράγμα που είναι η μισή αλήθεια (ιδιαίτερα από το 2008 και μετά).
-Kινητηρες diesel (που σηκώνουν το κύριο βάρος των πωλήσεων στην Ευρώπη)στο μέσο όρο του ανταγωνιαμού (8βάλβιδος και 16βάλβιδος ,αλλά όχι TST 1,9-20βάλβιδος 2,4),αμφότεροι αειθαλείς,στα όρια της εξέλιξής τους και όχι χωρίς προβλήματα ο τελευταίος.
-Αδυναμία συνδυασμού τετρακίνησης και αυτόματου κιβωτίου κατ'επιλογή του πελάτη σε όποια έκδοση berlina ή sw προτιμούσε.Αντ' αυτής η πάγια πολιτική της Fiat να παρέχει τα στοιχεία αυτά αποκλειστικά σε ορισμένες εκδόσεις (και όχι συνδυαστικά) που η ίδια ήθελε ,....μέχρι να τα εξαφανίσει εντελώς.
-Ο κορυφαίος κινητήρας V6 δεν εξελίχθηκε σε ιπποδύναμη ούτε εμπλουτίστηκε με προσθήκη turbo λόγω αδυναμιάς των διαφορικών (που ούτως ή άλλως έτρωγαν 60 με 70 ίππους)να περάσουν με ασφάλεια και μακροζωία στο δρόμο περισσότερους από 300 ίππους.
-Κάποια παράπονα για τη συναρμολόγηση.
-Βενζινοκινητήρες ατμοσφαιρικοί...συνεπώς εκτός πνεύματος στην εποχή των turbo.Περί διαστάσεων.
Η αύξησή τους δείχνει να αποτελεί παρελθόν στο B segment,αφού ό,τι βγήκε μετά το 2007 δεν ξεπερνά τα 4 μέτρα (με εξαίρεση τα Ibiza-MiTo),να σταθεροποιείται στο C segment και καλά να κρατεί στο D segment.
Mε τη διαφορά ότι την αύξηση των διαστάσεων στην κατηγορία D την συνεχίζουν μόνο οι γενικοί κατασκευαστές.Ο λόγος υπάρχει:Τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ D segment,από άποψη διαστασιολόγησης,τα φτιάχνουν μόνο οι κατασκευαστές premium.Για του λόγου το αληθές Κlasse C και 3er δεν υπερβαίνουν σε μήκος τα 4,6 μέτρα,ενώ ακόμα και το A4 έχει μικρότερο μήκος από το μέσο όρο της κατηγορίας.Η δε F30 θα κυμανθεί σε ανάλογες διαστάσεις με την σημερινή 3er.Και αυτό γιατί όλοι αυτοί οι κατακευαστές έχουν στην γκάμα τους και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ E segments,που πλησιάζουν τα 5 μέτρα μήκους.Έτσι κάνουν παιχνίδι σε δύο διαφορετικές και σαφώς οριοθετημένες μεταξύ τους κατηγορίες.Οι υπόλοιποι κατασκευαστές,οι λεγόμενοι και γενικοί,ξεκινώντας από τα διάφορα C5,Insignia,Μοndeo,σύντομα το 508 κλπ. έχουν συνειδητοποιήσει ότι η εκπροσώπησή τους στο E segment έχει αποτύχει εμπορικά εδώ και χρόνια.Έτσι επιχειρούν να βάλουν τα δύο πόδια σε ένα παπούτσι.....αντικαθιστώντας τα μοντέλα τους στο E segment με 'ντοπαρισμένα με αυξητική ορμόνη' αυτοκίνητα του D (αυτοκίνητα με μηχανικά μέρη και layout D segm. και εξωτερικές διαστάσεις ISO E segm).
Μια λογική υπάρχει σε αυτό.Το θέμα είναι όμως ότι αυτά τα υβρίδια κινδυνεύουν να έχουν στο μέλλον το τέλος που είχαν τα διάφορα E segments generaliste,όπως τα Safrane, C6, 607,Omega,Scorpio.Αυτοκίνητα που εκτιμήθηκαν από τους εργαζομένους,τους ταξιτζήδες και τους παρεπιδημούντες τα fora,αλλά με μηδαμινό ανταποδοτικό όφελος στην αγορά για τις μητρικές εταιρείες.
Τα D segment των γενικών κατασκευαστών πωλούνται σε μικρότερες τιμές και με το τσουβάλι,αλλά και πάλι ούτε τον όγκο πωλήσεων των αντίστοιχων μοντέλων των premium κατασκευαστών πλησιάζουν,ούτε φυσικά το margin.Ποιός επωφελείται στο τέλος.Μόνον ο καταναλωτής που τα αγοράζει με βαρβάτο σκόντο ή σε προσφορές με 0km.Όχι πάντως οι εταιρείες.Επιπλέον αν θέλεις να δημιουργήσεις αυτοκίνητα με σπορτίφ προσανατολισμούς ή και ακραιφνείς sport εκδόσεις στην συγκεκριμένη κατηγορία,οφείλεις να μην υπερβείς το μήκος των 4,6 μέτρων (και συνακόλουθα το μεγαλύτερο βάρος και την αδράνεια της μάζας που συνεπάγονται τα περισσότερα εκατοστά).Δείτε ποιοί κατασκευαστές έχουν sport ή και extreme εκδόσεις στο D segment.Η MB και η BMW ή η Citroen,η Peugeot και η Skoda;
Βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματα για την τύχη αυτού που επιχειρεί να κάνει η AR... με ένα D segment με μήκος και ύψος ανάλογο του Mondeo....αλλά με μικρότερο πλάτος.
Στην αμερικανική αγορά ένα τέτοιο αυτοκίνητο (και μάλιστα προσθιοκίνητο) μπορεί να ανταγωνιστεί μόνο τα διάφορα Toyota Camry.Για την Ευρώπη δεν το συζητώ καν.Πισωκίνητη πλατφόρμα:
Η μόνη διαθέσιμη πισωκίνητη πλατφόρμα αυτή τη στιγμή είναι η LX.Περαιτέρω μείωση του μεταξονίου της (κάτω από τα 2,9 μέτρα)και του πλάτους της (κάτω από τα 188cm) ,ώστε να είναι δυνατή η χρήση της στο D segment και σε specialities έχει τέτοιο κόστος εξέλιξης... που ισοδυναμεί οικονομικά με δημιουργία πλατφόρμας ex nuovo.Για το λόγο αυτό κλειδώθηκε στα συρτάρια κάθε σχέδιο για δημιουργία της duetto.
Tώρα γιατί δεν δίνουν τα χρήματα για την εξέλιξη;Τι θέλετε να σας πώ;Ότι δεν τα έχουν ή ότι δεν θέλουν.Διαλέξτε ό,τι σας βολεύει.Η λύση πάντως δεν περνά μέσα από D segment γενικού κατασκευαστή με τα σήματα της AR. -
Ο χρήστης romilos έγραψε:
Oσο αληθινο ειναι και οτι δεν βρισκεις πλεον πραγματα για 33 75 και (νομιζω)155 .
Οκ, απλα νομιζω πως η 33 πχ ειναι 20ετια σχεδον πισω ετσι δεν ειναι? Το θεμα ειναι απο τα ποσα χρονια και μετα αρχιζεις να εχεις προβλημα...
Εμενα πχ ειναι του 2007, αν μεχρι το 2015 δεν αντιμετωπισεις κανενα προβλημα και μετα το 2020 αρχισει να γινεται αισθητη η ελλειψη τοτε ειμαστε σχετικα οκ...Απλα μην αρχισουμε απο τα επομενα 2-3 χρονια να εχουμε θεματα...(αλλωστε δεν ξερω αν εχω σκοπο να το κανω και αντικα )
Το 1995 σταματησε η 33 και η 75 το 1992 .
-
Eυχαριστώ πολύ όλους σας για την συνδρομή και την γνώμη σας σχετικά με τις ερωτήσεις μου περί A.R 159 TBi, πιστεύω ότι είναι όλες πολύ χρήσιμες.
Ανακεφαλαιώνοντας, απ' όλα όσα ήξερα και συμπληρωματικά κατατέθηκαν στις τελευταίες 4 σελίδες, νομίζω ότι όλες οι απόψεις-πληροφορίες σχετικά με την A.R 159 TBi οδηγούν στην διατύπωση του ζωτικού ερωτήματος το οποίο καλείται κάθε υποψήφιος **εραστής ** της A.R 159 TBi (...συγνώμη αγοραστής ήθελα να πώ..) να απαντήσει :
Is beauty (and driving pleasure) enough?
Ευχαριστώ πολύ και πάλι
Alfa Romeo 159 & 159TBi