-
Λοιπον, πριν πειτε 'τι ασχετο θεμα ειναι αυτο', καντε λιγο υπομονη.
Προσφατα ξεκινησα να εργαζομαι σε μια επιχειρηση Rent a Car, μη περιμενετε να σας πω ποια.
Εχω οδηγησει αρκετα αμαξακια και εχω μια πολυ καλη εικονα, την οποια σας παραθετω.
Seicento 1000cc. Πολυ ωραιο αμαξακι πολεως, σβελτο με καλο κινητηρα για 'εντος' αλλα καπως θα ζοριστει στα 'εκτος'. Αποσκευες για δυο ατομα θα χωρεσουν μονο αν πεσει το πισω καθισμα. Νομιζω επισης, οτι το τιμονι ειναι λιγο ασαφες. Αυτο που με κουραζει πολυ ειναι οτι τα πενταλ. Ειναι πολυ αβολα και παθαινουν αγγιλωση τα ποδια μου με το πολυ φρενο-γκαζι.
Panta 850cc. Τι να πει κανεις για αυτα τα κουτακια. Ο γενικος κανονας ειναι, οτι εαν εχουν βενζινη 'πανε', αν δεν εχουν δεν 'πανε'. Μηδαμινες βλαβες εκτος απο κατι προβληματακια με τις εξατμισεις, αλλα ετσι που τα οδηγανε οι τουριστες και τα πανε στα βουνα, τι να σου κανουν κι αυτες. . Μου αρεσει πολυ και το κιβωτιο τους, δεν ειναι καθολου 'ψευτια'
Kia Rio 1300cc. Οδηγησα μονο μια φορα μεχρι τωρα αλλα μου φανηκε πολυ ταξιδιαρικο και στιβαρο. Πολυ καλο, για οικογενειακες καταστασεις, για ανθρωπους με λιγες απαιτησεις.
Saxo. Αυτο το αυτοκινητο το εχω ερωτευτει παραφορα αλλα μην το πειτε της γυναικας μου!!! Πολυ καλο μεσα στη πολη, αλλα η εκπληξη ειναι 'εκτος' οπου νομιζω οτι οδηγαω αυτοκινητο μεγαλυτερο απο 1100 κυβικα. Πολυ δυνατος κινητηρας του για το σκαφος αυτο. Εκει που ειναι λιγο χαος η κατασταση ειναι στο τιμονι, το οποιο ειναι αρκετα 'στο κοσμο του' και θα ελεγα θελει λιγο προσοχη.Xsara 1400cc. Πως ειναι δυνατον, ενα κατα τη γνωμη μου τοσο ομορφο αυτοκινητο, με τοσο ανετο εσωτερικο, τοσο ταξιδιαρικο, με καλα φρενα να εχει ενα τοσο ΨΟΦΙΟ κινητηρα????????? Σοβαρα τωρα αυτος ο κινητηρας των 1400 πρεπει να καταργηθει γιατι ξευτιλιζεται η εταιρια. Πολυ μεγαλη απογοητευση.
Elantra 1600cc. Και αυτο το οδηγησα μονο 2 φορες μεχρι τωρα, αλλα μιλαμε για αυτοκινητο που εμενα τουλαχιστον μου δινει την εντυπωσει οτι οδηγαω λιμουζινα, Ανετοι χωροι, δυνατος κινητηρας και απο οτι μου λενε οι συναδελφοι μου, εχει κανει 74000 απροβληματιστα χιλιομετρα.
Atos 1000cc. Αυτο το αυτοκινητο θα πρεπει να βγει προεδρικο διαταγμα που να του απαγορευει να κινειται εκτος πολεως με πανω απο 70 χιλιομετρα, και ετσι και φυσαει δυνατα, να μην κυκλοφορει καθολου!!!!!! Τι καρυδοτσουφλο ειναι αυτο!!!!! Για τη πολη μεσα ομως θα το αγοραζα με κλειστα ματια.
Kia Sportage 1600cc. 2 φορες το οδηγηδα σε μακρινη διαδρομη, και μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις πανω στο δρομο με αρκετα 'ροπατο' κινητηρα. Οταν το παρω και στο χωμα θα σας πω.
Picaso 1600cc. Τι ηδονη ειναι αυτη Θεε μου!!! Μπηκα μεσα, χλιδη. Πηγα στην Εθνικη, χλιδη. Τι ανετο εσωτερικο, τι δυνατος κινητηρας. Μου εχει κανει μεγαλη εντυπωση τοποσο ανετο ταξιδι κανει.
Multipla 1600cc. Μια απο τα ιδια, αλλα εκει πανω στο ταμπλο φαινεται οτι εχουν χρησιμοποιηθει ψευτο-υλικα. Σαν πετρα ειναι ολο το ταμπλω, και ο επιλογεας σε μεγαλες αποστασεις με κουραζει.
Accent 1300. Ωραιο και στη πολη και εξω απο αυτην, στα ιδια κυβικα με το Κια Rio. Ομως δε μπορω να καταλαβω γιατι να ειναι τοσο μαλακο το τιμονι και στις μεγαλες ταχυτητες.
Αναμενουμε εντος των ημερων να μας ερθουν και C3.
Υ.Γ1 Μη ξεχνατε οτι τα αυτοκινητα αυτα εχουν υποστει μια καποια ταλαιπωρια. Λογικο ειναι βεβαια αφου εχουν αλλαξει πολλα χερια.
Υ.Γ2 Ειναι εντελως υποκειμενικα αυτα τα σχολια αφου ο υπογραφων δεν εργαζεται επαγγελματικα σε καποιο περιοδικο που ασχολειται με την αυτοκινηση.
Ηρθαν και τα C3 1100cc!!!!!
Πολυ ομορφο το εσωτερικο τους μου αρεσαν πολυ οι μοντερνοι αεραγωγοι τους, μου θυμησαν λιγο αυτοκινητο του μελλοντος. Το τιμονι αν και κυκλοφορησα μονο μεσα στη πολη, αν και ελαφρι, ειχε πολυ καλη αισθηση.
πολυ καλα κρατηματα σε αποτομες αλλαγες κατευθυνσεως , ενω μου αρεσαν πολυ και τα φρενα. Τελος ο κινητηρας φανηκε οτι θα μπορει να ανταπεξελθει τοσο εντος οσο και εκτος πολεως, φορτωμενο η οχι. Το τζαμι τοσο του οδηγου οσο και του συνοδηγου ειναι αυτοματα, αν και ισως να δυσκολευτει λιγο ο οδηγος να κλεισει το παραθυρο του συνοδηγου που ειναι 'κρυμενο' στην ευθεια του ματιου με το κιβωτιο ταχυτητων.Θελω επισης να προσθεσω καποια πραγματακια για το Atos για το οποιο νιωθω λιγο τυψεις για αυτα που εγραψα. Οχι τοσο για τα αρνητικα, ταοποιοα ισχυουν, αλλα για τα θετικα. Ειναι νομιζω τοπιο αντιφατικο αυτοκινητο που εχω δει στη ζωη μου, αφου αν και το θεωρω ακαταλληλο για μεγαλες διαδρομες, ομως στην πολη ειναι κατα τη γνωμη μου το καλυτερο απο ολα. Και οι λογοι ειναι οτι κινειται με μεγαλη ανεση, εχει πολους χωρους λογω και του υψους του, αλλα το πιο σημαντικο ειναι οτι ενας ανθρωπος σαν εμενα με υψος 1,78 και βαρος 110 κιλα, μπορω να μπω και να βγω απο το αυτοκινητο απειρες φορες χωρις να καταβαλω σχεδον τη παραμικρη προσπαθεια. Ειδικα οταν βγαινει καποιος, νομιζει οτι ηταν ορθιος μεσα στο αυτοκινητο.
Jimny 1300cc
Και αυτα μια προσφατη αγορα. Σε συγκριση με το ΚΙΑ, θα ελεγα οτι ειναι κατα πολυ λιγοτερο ταξιδιαρικο. Με κουρασε περισοτερο απο οτι το ΚΙΑ. Χωρις να εχω οδηγησει κανενα απο τα 2 στο χωμα, φαινεται οτι το Jimny μαλλον φτιαχτηκε για λιγοτερο κινηση στην ασφαλτο και περισοτερο για τα βουνα.
Xsara 1400cc. Μαζι με τα C3 πειραμε και 4 Xsara και θα ηθελα να πω οτι ειτε καινουργιο ειτε παλιο, μου φανηκε πολυ λιγος ο κινητηρας αυτος.
-
Λοιπον, πριν πειτε 'τι ασχετο θεμα ειναι αυτο', καντε λιγο υπομονη.
Προσφατα ξεκινησα να εργαζομαι σε μια επιχειρηση Rent a Car, μη περιμενετε να σας πω ποια.
Εχω οδηγησει αρκετα αμαξακια και εχω μια πολυ καλη εικονα, την οποια σας παραθετω.
Seicento 1000cc. Πολυ ωραιο αμαξακι πολεως, σβελτο με καλο κινητηρα για 'εντος' αλλα καπως θα ζοριστει στα 'εκτος'. Αποσκευες για δυο ατομα θα χωρεσουν μονο αν πεσει το πισω καθισμα. Νομιζω επισης, οτι το τιμονι ειναι λιγο ασαφες. Αυτο που με κουραζει πολυ ειναι οτι τα πενταλ. Ειναι πολυ αβολα και παθαινουν αγγιλωση τα ποδια μου με το πολυ φρενο-γκαζι.
Panta 850cc. Τι να πει κανεις για αυτα τα κουτακια. Ο γενικος κανονας ειναι, οτι εαν εχουν βενζινη 'πανε', αν δεν εχουν δεν 'πανε'. Μηδαμινες βλαβες εκτος απο κατι προβληματακια με τις εξατμισεις, αλλα ετσι που τα οδηγανε οι τουριστες και τα πανε στα βουνα, τι να σου κανουν κι αυτες. . Μου αρεσει πολυ και το κιβωτιο τους, δεν ειναι καθολου 'ψευτια'
Kia Rio 1300cc. Οδηγησα μονο μια φορα μεχρι τωρα αλλα μου φανηκε πολυ ταξιδιαρικο και στιβαρο. Πολυ καλο, για οικογενειακες καταστασεις, για ανθρωπους με λιγες απαιτησεις.
Saxo. Αυτο το αυτοκινητο το εχω ερωτευτει παραφορα αλλα μην το πειτε της γυναικας μου!!! Πολυ καλο μεσα στη πολη, αλλα η εκπληξη ειναι 'εκτος' οπου νομιζω οτι οδηγαω αυτοκινητο μεγαλυτερο απο 1100 κυβικα. Πολυ δυνατος κινητηρας του για το σκαφος αυτο. Εκει που ειναι λιγο χαος η κατασταση ειναι στο τιμονι, το οποιο ειναι αρκετα 'στο κοσμο του' και θα ελεγα θελει λιγο προσοχη.Xsara 1400cc. Πως ειναι δυνατον, ενα κατα τη γνωμη μου τοσο ομορφο αυτοκινητο, με τοσο ανετο εσωτερικο, τοσο ταξιδιαρικο, με καλα φρενα να εχει ενα τοσο ΨΟΦΙΟ κινητηρα????????? Σοβαρα τωρα αυτος ο κινητηρας των 1400 πρεπει να καταργηθει γιατι ξευτιλιζεται η εταιρια. Πολυ μεγαλη απογοητευση.
Elantra 1600cc. Και αυτο το οδηγησα μονο 2 φορες μεχρι τωρα, αλλα μιλαμε για αυτοκινητο που εμενα τουλαχιστον μου δινει την εντυπωσει οτι οδηγαω λιμουζινα, Ανετοι χωροι, δυνατος κινητηρας και απο οτι μου λενε οι συναδελφοι μου, εχει κανει 74000 απροβληματιστα χιλιομετρα.
Atos 1000cc. Αυτο το αυτοκινητο θα πρεπει να βγει προεδρικο διαταγμα που να του απαγορευει να κινειται εκτος πολεως με πανω απο 70 χιλιομετρα, και ετσι και φυσαει δυνατα, να μην κυκλοφορει καθολου!!!!!! Τι καρυδοτσουφλο ειναι αυτο!!!!! Για τη πολη μεσα ομως θα το αγοραζα με κλειστα ματια.
Kia Sportage 1600cc. 2 φορες το οδηγηδα σε μακρινη διαδρομη, και μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις πανω στο δρομο με αρκετα 'ροπατο' κινητηρα. Οταν το παρω και στο χωμα θα σας πω.
Picaso 1600cc. Τι ηδονη ειναι αυτη Θεε μου!!! Μπηκα μεσα, χλιδη. Πηγα στην Εθνικη, χλιδη. Τι ανετο εσωτερικο, τι δυνατος κινητηρας. Μου εχει κανει μεγαλη εντυπωση τοποσο ανετο ταξιδι κανει.
Multipla 1600cc. Μια απο τα ιδια, αλλα εκει πανω στο ταμπλο φαινεται οτι εχουν χρησιμοποιηθει ψευτο-υλικα. Σαν πετρα ειναι ολο το ταμπλω, και ο επιλογεας σε μεγαλες αποστασεις με κουραζει.
Accent 1300. Ωραιο και στη πολη και εξω απο αυτην, στα ιδια κυβικα με το Κια Rio. Ομως δε μπορω να καταλαβω γιατι να ειναι τοσο μαλακο το τιμονι και στις μεγαλες ταχυτητες.
Αναμενουμε εντος των ημερων να μας ερθουν και C3.
Υ.Γ1 Μη ξεχνατε οτι τα αυτοκινητα αυτα εχουν υποστει μια καποια ταλαιπωρια. Λογικο ειναι βεβαια αφου εχουν αλλαξει πολλα χερια.
Υ.Γ2 Ειναι εντελως υποκειμενικα αυτα τα σχολια αφου ο υπογραφων δεν εργαζεται επαγγελματικα σε καποιο περιοδικο που ασχολειται με την αυτοκινηση.
Ηρθαν και τα C3 1100cc!!!!!
Πολυ ομορφο το εσωτερικο τους μου αρεσαν πολυ οι μοντερνοι αεραγωγοι τους, μου θυμησαν λιγο αυτοκινητο του μελλοντος. Το τιμονι αν και κυκλοφορησα μονο μεσα στη πολη, αν και ελαφρι, ειχε πολυ καλη αισθηση.
πολυ καλα κρατηματα σε αποτομες αλλαγες κατευθυνσεως , ενω μου αρεσαν πολυ και τα φρενα. Τελος ο κινητηρας φανηκε οτι θα μπορει να ανταπεξελθει τοσο εντος οσο και εκτος πολεως, φορτωμενο η οχι. Το τζαμι τοσο του οδηγου οσο και του συνοδηγου ειναι αυτοματα, αν και ισως να δυσκολευτει λιγο ο οδηγος να κλεισει το παραθυρο του συνοδηγου που ειναι 'κρυμενο' στην ευθεια του ματιου με το κιβωτιο ταχυτητων.Θελω επισης να προσθεσω καποια πραγματακια για το Atos για το οποιο νιωθω λιγο τυψεις για αυτα που εγραψα. Οχι τοσο για τα αρνητικα, ταοποιοα ισχυουν, αλλα για τα θετικα. Ειναι νομιζω τοπιο αντιφατικο αυτοκινητο που εχω δει στη ζωη μου, αφου αν και το θεωρω ακαταλληλο για μεγαλες διαδρομες, ομως στην πολη ειναι κατα τη γνωμη μου το καλυτερο απο ολα. Και οι λογοι ειναι οτι κινειται με μεγαλη ανεση, εχει πολους χωρους λογω και του υψους του, αλλα το πιο σημαντικο ειναι οτι ενας ανθρωπος σαν εμενα με υψος 1,78 και βαρος 110 κιλα, μπορω να μπω και να βγω απο το αυτοκινητο απειρες φορες χωρις να καταβαλω σχεδον τη παραμικρη προσπαθεια. Ειδικα οταν βγαινει καποιος, νομιζει οτι ηταν ορθιος μεσα στο αυτοκινητο.
Jimny 1300cc
Και αυτα μια προσφατη αγορα. Σε συγκριση με το ΚΙΑ, θα ελεγα οτι ειναι κατα πολυ λιγοτερο ταξιδιαρικο. Με κουρασε περισοτερο απο οτι το ΚΙΑ. Χωρις να εχω οδηγησει κανενα απο τα 2 στο χωμα, φαινεται οτι το Jimny μαλλον φτιαχτηκε για λιγοτερο κινηση στην ασφαλτο και περισοτερο για τα βουνα.
Xsara 1400cc. Μαζι με τα C3 πειραμε και 4 Xsara και θα ηθελα να πω οτι ειτε καινουργιο ειτε παλιο, μου φανηκε πολυ λιγος ο κινητηρας αυτος.
-
Ειχα αρκετο καιρο να μπω, παντως προσθεσα καποια καινουργια πραγματακια και σας εβαλα και τους κινητηρες για να μην παραπονιεστε.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Picaso 1600cc. Τι ηδονη ειναι αυτη Θεε μου!!! Μπηκα μεσα, χλιδη. Πηγα στην Εθνικη, χλιδη. Τι ανετο εσωτερικο, **τι δυνατος κινητηρας. **Μου εχει κανει μεγαλη εντυπωση το ποσο ανετο ταξιδι κανει.Oλα καλά, αλλά 'τι δυνατός κινητήρας'????
Μήπως μιλάμε για την 1,8 lt ??? -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Picaso 1600cc. Τι ηδονη ειναι αυτη Θεε μου!!! Μπηκα μεσα, χλιδη. Πηγα στην Εθνικη, χλιδη. Τι ανετο εσωτερικο, **τι δυνατος κινητηρας. **Μου εχει κανει μεγαλη εντυπωση το ποσο ανετο ταξιδι κανει.
Oλα καλά, αλλά 'τι δυνατός κινητήρας'????
Μήπως μιλάμε για την 1,8 lt ???Σίγουρα μιλά για την 1,8 γιατί ο θείος μου που έχει την 1,6 καθημερινά βλαστημάει που τσιγκουνεύτηκε τα επιπλέον ευρώ για το μεγαλύτερο μοτέρ!
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Picaso 1600cc. Τι ηδονη ειναι αυτη Θεε μου!!! Μπηκα μεσα, χλιδη. Πηγα στην Εθνικη, χλιδη. Τι ανετο εσωτερικο, **τι δυνατος κινητηρας. **Μου εχει κανει μεγαλη εντυπωση το ποσο ανετο ταξιδι κανει.
Oλα καλά, αλλά 'τι δυνατός κινητήρας'????
Μήπως μιλάμε για την 1,8 lt ???Μήπως έχουν βάλει το νέο κινητήρα των 1600 κυβικών με τα 110 (θεωρητικά) άλογα?
EDIT: απ'ό,τι είδα στα στοιχεία των 4Τ, έχει τον 1.6 8ν με τα 95 άλογα, οπότε μήπως όντως είναι ο 1.8 με τα 116?
EDIT 2: πάντως να πω ότι αν πρόκειται για την 1.8, εμένα μου άρεσε πάρα πολύ ο τρόπος που κινείται στο δρόμο, ίσως περισσότερο από τη C5 του πατέρα μου (γυρνάγαμε από Κουβαρά και βρέθηκα να πηγαίνω με μεγαλύτερη ταχύτητα απ'ό,τι πηγαίνω συνήθως με το C5)
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Atos 1000cc. Αυτο το αυτοκινητο θα πρεπει να βγει προεδρικο διαταγμα που να του απαγορευει να κινειται εκτος πολεως με πανω απο 70 χιλιομετρα, και ετσι και φυσαει δυνατα, να μην κυκλοφορει καθολου!!!!!! Τι καρυδοτσουφλο ειναι αυτο!!!!! Για τη πολη μεσα ομως θα το αγοραζα με κλειστα ματια.Εγώ μια φορά είχα ξεπεράσει τα 180 με το δικό μου Atos (το κοντέρ είχε βγεί εκτός διαγράμισης!)
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Picaso 1600cc. Τι ηδονη ειναι αυτη Θεε μου!!! Μπηκα μεσα, χλιδη. Πηγα στην Εθνικη, χλιδη. Τι ανετο εσωτερικο, **τι δυνατος κινητηρας. **Μου εχει κανει μεγαλη εντυπωση το ποσο ανετο ταξιδι κανει.
Oλα καλά, αλλά 'τι δυνατός κινητήρας'????
Μήπως μιλάμε για την 1,8 lt ???ειναι 1600αρι, αλλα τι να πω ρε παιδια σε τετοια κατηγορια τι ειδους απαιτησεις υπαρχουν. Επισης δεν μπορω να εχω καποιο μετρο συγκρισης γιατι δεν εχω οδηγησει παρομοιο μοντελο αλλης εταιρειας.
-
Πολυμορφικό συνήθως σημαίνει πολλά οικογενειακά βάρη, ΄΄αρα και δυνατός κινητήρας.
Σε δική μου ελεύθερη μετάφραση σημαίνει ντηζελάτες ροπές, αλλά άντε πες τα στους καρεκλάτους...
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Atos 1000cc. Αυτο το αυτοκινητο θα πρεπει να βγει προεδρικο διαταγμα που να του απαγορευει να κινειται εκτος πολεως με πανω απο 70 χιλιομετρα, και ετσι και φυσαει δυνατα, να μην κυκλοφορει καθολου!!!!!! Τι καρυδοτσουφλο ειναι αυτο!!!!! Για τη πολη μεσα ομως θα το αγοραζα με κλειστα ματια.
Εγώ μια φορά είχα ξεπεράσει τα 180 με το δικό μου Atos (το κοντέρ είχε βγεί εκτός διαγράμισης!)
Τι λες τωρα;;;;;;; Εγω σε νοικιαρικο ατος με 2 μαντραχαλους και 2 λεπτεπιλεπτεσ κοπελες με το ζορι επιανα 130 μετα απο γραπτή αιτηση στο δημοσιο... Ασε που το αμαξι ηταν ετοιμο να απογειωθει.... 180??? Μηπως εισαι λιγο αισιοδοξος;;
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Atos 1000cc. Αυτο το αυτοκινητο θα πρεπει να βγει προεδρικο διαταγμα που να του απαγορευει να κινειται εκτος πολεως με πανω απο 70 χιλιομετρα, και ετσι και φυσαει δυνατα, να μην κυκλοφορει καθολου!!!!!! Τι καρυδοτσουφλο ειναι αυτο!!!!! Για τη πολη μεσα ομως θα το αγοραζα με κλειστα ματια.
Εγώ μια φορά είχα ξεπεράσει τα 180 με το δικό μου Atos (το κοντέρ είχε βγεί εκτός διαγράμισης!)
Τι λες τωρα;;;;;;; Εγω σε νοικιαρικο ατος με 2 μαντραχαλους και 2 λεπτεπιλεπτεσ κοπελες με το ζορι επιανα 130 μετα απο γραπτή αιτηση στο δημοσιο... Ασε που το αμαξι ηταν ετοιμο να απογειωθει.... 180??? Μηπως εισαι λιγο αισιοδοξος;;
Και εγώ 2 άλλους μαντράχαλους είχα μέσα που μπορούν να το πιστοποιήσουν κιόλας! Την ταχύτητα αυτή την έπιασα στη μεγάλη κατηφόρα της Αττικής Οδού (προς αεροδρόμιο). Πρέπει εκείνη τη μέρα να είχα και ευνοικό άνεμο, γιατί το ξαναδοκίμασα μια εβδομάδα αργότερα και δεν μπορούσα να πιάσω πάνω απο 170.
Σε ίσιωμα, άπνοια και με οδηγό μόνο η τελική φτάνει άνετα τα 150-160.
-
Για το ATOS έχω τη ίδια αίσθηση και εγώ. Βάρκα με μεγάλη ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους. Το έχω οδηγήσει 2 φορές νοικιάρικο στην Κρήτη και τα δρομολόγια στον Εθνικό δρόμο Χανιά-Ρέθυμνο-Ηράκλειο τον κάνεις 'μετά φόβου Θεού'. Ειδικά επάνω στις γέφυρες στον περιφερειακό του Ρεθύμνου γίνεται το έλα να δεις
Τον ίδιο δρόμο τον έχω πάει με νοικιάρικα Fiesta, Ceicento και Suzuki (δε θυμάμαι το μοντέλο - το μικρό που κυκλοφορούσε το 1996) και όλα ήταν πολύ-πολύ καλύτερα στον Εθνικό.
Οσο για τελική ταχύτητα, δεν ξέρω. Κανένα από τα δύο ATOS δεν μου έκανε αίσθηση για να περάσω τα 100!!!
-
Eπειδή θα χρειαστεί σύντομα να νοικιάσω αυτοκίνητο για μια δουλεία. Τι προτείνεις;;;
Δεν υπάρχουν και πολλά χρήματα διαθέσιμα.
Κατα καιρούς έχω νοικιάσει ένα Jimny αρκετά ικανοποιητικό μπορώ να πώ όχι όμως άνετο -για πολλά άτομα-. Πιο άνετο το Vitara αλλά πανάκριβο πλέον δεν διαθέτω τόσα και ένα micra (το παλιό) σε πολύ καλή τιμή και αρκετά άνετο για την κατηγορία του.
Πλέον το τρίλημα είναι Saxo, Micra ή Ibiza. Πάνω κάτω στα ίδια λεφτά είναι. Ακούω προτάσεις. -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Atos 1000cc. Αυτο το αυτοκινητο θα πρεπει να βγει προεδρικο διαταγμα που να του απαγορευει να κινειται εκτος πολεως με πανω απο 70 χιλιομετρα, και ετσι και φυσαει δυνατα, να μην κυκλοφορει καθολου!!!!!! Τι καρυδοτσουφλο ειναι αυτο!!!!! Για τη πολη μεσα ομως θα το αγοραζα με κλειστα ματια.
Εγώ μια φορά είχα ξεπεράσει τα 180 με το δικό μου Atos (το κοντέρ είχε βγεί εκτός διαγράμισης!)
Τι λες τωρα;;;;;;; Εγω σε νοικιαρικο ατος με 2 μαντραχαλους και 2 λεπτεπιλεπτεσ κοπελες με το ζορι επιανα 130 μετα απο γραπτή αιτηση στο δημοσιο... Ασε που το αμαξι ηταν ετοιμο να απογειωθει.... 180??? Μηπως εισαι λιγο αισιοδοξος;;
Και εγώ 2 άλλους μαντράχαλους είχα μέσα που μπορούν να το πιστοποιήσουν κιόλας! Την ταχύτητα αυτή την έπιασα στη μεγάλη κατηφόρα της Αττικής Οδού (προς αεροδρόμιο). Πρέπει εκείνη τη μέρα να είχα και ευνοικό άνεμο, γιατί το ξαναδοκίμασα μια εβδομάδα αργότερα και δεν μπορούσα να πιάσω πάνω απο 170.
Σε ίσιωμα, άπνοια και με οδηγό μόνο η τελική φτάνει άνετα τα 150-160.
Σε ΚΑΤΗΦΟΡΑ το μεγαλύτερο βάρος ευνοεί την επίτευξη μεγαλύτερης τελικής ταχύτητας.
Καταρχήν το αυτοκίνητο χαμηλώνει, οπότε έχει λιγότερη αεροδυναμική αντίσταση.
Επίσης ακόμα και σταθερή να θεωρούσαμε την αεροδυναμική αντίσταση, σταθερή μένει και η δύναμη του κινητήρα, το βάρος (Β) όμως όπως ξέρουμε από το γυμνάσιο αναλύεται σε δύο συνιστώσες, βάρος επί ημίτονο χ (Βημχ) που ασκείται στην ίδια διεύθυνση με το οδόστρωμα και βάρος επί συνημίτονο Χ (Βσυνχ) που είναι κάθετο στο οδόστρωμα. Αν ο δρόμος είναι οριζόντιος η γωνία χ είναι 0, οπότε η συνιστώσα του βάρους που ασκείται κάθετα στο οδόστρωμα είναι μηδέν (Βημχ = Βημ0 = 0).
Αν όμως αρχίσουμε να κατηφορίζουμε το ημχ μεγαλώνει, οπότε σε κατηφόρα με κλίση 10% το ημχ γίνεται 0,1. Έτσι αν το αυτοκίνητο είναι 1000 κιλά η δύναμη αυτή είναι 100 κιλά. Αν τώρα μπούνε 4 μαντράχαλοι το βάρος θα γίνει 1350 κιλά για παράδειγμα, οπότε η δύναμη αυτή θα είναι 135 κιλά, και όπως είπαμε θα ασκείται στην διεύθυνση του αυτοκινήτου. -
Ο χρήστης k έγραψε:
Πλέον το τρίλημα είναι Saxo, Micra ή Ibiza. Πάνω κάτω στα ίδια λεφτά είναι. Ακούω προτάσεις.Μίκρα δεν έχω οδηγήσει.
Από τα άλλα, αν έχεις σοβαρές οδηγικές ανησυχίες πάρε το Σαξό (αν και στα 1100 που το φαντάζομαι για νοικιάρικο δεν θα σκίζει κιόλας...)Από χώρους όμως το Ίμπιζα είναι σαφώς καλύτερο, κυρίως στο πίσω κάθισμα και αρκετά στο πορτ μπαγκαζ.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Πλέον το τρίλημα είναι Saxo, Micra ή Ibiza. Πάνω κάτω στα ίδια λεφτά είναι. Ακούω προτάσεις.
Μίκρα δεν έχω οδηγήσει.
Από τα άλλα, αν έχεις σοβαρές οδηγικές ανησυχίες πάρε το Σαξό (αν και στα 1100 που το φαντάζομαι για νοικιάρικο δεν θα σκίζει κιόλας...)Από χώρους όμως το Ίμπιζα είναι σαφώς καλύτερο, κυρίως στο πίσω κάθισμα και αρκετά στο πορτ μπαγκαζ.
Για τα Micra/Ιbiza δεν ξερω, το Saxo μου αρεσει πολυ τοσο εντος οσο και εκτος.
-
Δηλαδή μονόδρομος το Saxο;;;
Μέχρι δέκα του μηνός μπορώ να περιμάνω μετά το κρίμα στο λαιμό σας -
Ο χρήστης k έγραψε:
Δηλαδή μονόδρομος το Saxο;;;
Μέχρι δέκα του μηνός μπορώ να περιμάνω μετά το κρίμα στο λαιμό σαςEξαρτάται και από τους κινητήρες.
Συνήθως τα νοικιάρικα Σαξό είναι 1100 και τα Ίμπιζα 1400 60 ίππων, όμως έχω δει και 1000 κυβικά.Λοιπόν, το Σαξό στρίβει πιο διασκεδαστικά, είναι και πιο άνετο.
Το Ίμπιζα είναι μάλλον πιο καλοεξοπλισμένο, εργονομικό και αν τρακάρεις μάλλον ειναι ασφαλέστερο και έχει καλύτερους χώρους.Αν το Σαξό είναι 1100 και το Ίμπιζα είναι 1400 τότε το Ίμπιζα θα υπερέχει σε γκάζι (και θα καίει πολύ ακριβό πλέον καύσιμο) ενώ αν το Ίμπιζα είναι 1000 θα είναι σαφώς πιο αργό από το Σάξο. Το θετικό αν καπνίζεις είναι πως θα προλαβαίνεις να στρίβεις πολλλλλλλλλλλλαααααααα τσιγάρα με το Ίμπιζα!
-
Ibiza κάτω από 1400cc δεν λέει εκτός αν είσαι υπερβολικά συντηρητικός οδηγός που ελάχιστα βιάζεται,βέβαια σε ασφάλεια σαφώς και υπερέχει.
-
Χθες και προχθές κινήθηκα με ένα Αtos Prime φίλου με 37.000 χλμ σε καλή κατάσταση. Το μόνο icon που ταιριάζει από τα διαθέσιμα είναι
Οι εμπειριες μου απο την καινουργια μου δουλεια!!!