-
Ο χρήστης zchristos έγραψε:
kato apo to timoni i pano apo ta patidia, iparxi ena prostateutiko, alla den ine kala stereomeno kai otan o dromos exei anomalies akougete pou pigenoerxete pano kato, proseksate kati sto diko sas astra?
(apo Kypro)Αγαπητέ zchristos εγώ δεν έχω προσέξει κάτι τέτοιο στο δικό μου.
Θα σου συνιστούσα να πάς στην αντιπροσωπεία να το κοιτάξουν -
Ο χρήστης betoven έγραψε:
-Το cruise control έχει τα κουμπάκια του πάνω στον μοχλό του φλας. Ενοχλητικό, θα ρωτήσω αν απενεργοποιείται μήπως το θέσω σε λειτουργία κατά λάθος και έχω άλλα. Θα πλήρωνα για να μην το βάλουν. Πάντως ίσως φανεί χρήσιμο σε κανένα ταξίδι.
Ισως και να το γνωρίζεις ήδη ότι το cruise control απενεργοποιείται αυτοματα μολις πατήσεις το πενταλ του φρένου.
Πάντως εμένα μου άρεσε πάρα πολύ στα λίγα ταξίδια Θεσσαλονική - Λάρισα που έχω κάνει μέχρι τώρα. Σε ξεκουράζει όταν οδηγείς για μεγάλο χρονικό διάστημα με σταθερή ταχύτηταΗ αλήθεια είναι ότι στις μεγάλες διαδρομές που έκανα αυτές τις μέρες προς Πήλιο από ΕΟ Αθηνών-Λαμίας ευχόμουν να είχα πάρει μαζί μου το astra. Είναι αρκετά κουραστικό να κρατάς σταθερή ταχύτητα σε μεγάλες ευθείες με την έγνοια του ραντάρ.
Γνωρίζω ότι απενεργοποιείται με το φρένο το cruise control, όμως στο manual του αυτοκινήτου διάβασα ότι η απόκριση στο γκάζι και στο φρενάρισμα είναι λίγο πιο αργή όταν ενεργοποιηθεί το σύστημα (ή τουλάχιστον έτσι νομίζω, θα το δω καλύτερα).Ανοιξε το παραθυρο και κλεισε να δεις αν ειναι απο πιεσ αερα. Αν οχι (μαλλον) ψαξτο... new model
Ίσως παίζει η νεότητα του μοντέλου, ίσως είναι 'feature' (=χαρακτηριστικό) κατά το ρητό ενός εκπροσώπου της Microsoft ('A known bug is not a bug. It's a feature!' ) Ίσως πάλι είναι κάτι σαν αυτό που γράφει ο theios και θέλει λίγο δούλεμα για να στρώσει.
-
Ο χρήστης manossk έγραψε:
Ανοιξε το παραθυρο και κλεισε να δεις αν ειναι απο πιεσ αερα. Αν οχι (μαλλον) ψαξτο... new model
Ίσως παίζει η νεότητα του μοντέλου, ίσως είναι 'feature' (=χαρακτηριστικό) κατά το ρητό ενός εκπροσώπου της Microsoft ('A known bug is not a bug. It's a feature!' ) Ίσως πάλι είναι κάτι σαν αυτό που γράφει ο theios και θέλει λίγο δούλεμα για να στρώσει.
Επί της ουσίας το έκανες το τέστ?
Αν ήταν θέμα στεγανότητας και ανοιξες το παραθυρο πρέπει να έκλεισε χωρίς πρόβλημα. -
Τελικά μοιάζει να είναι θέμα κατασκευής/εργοστασιακής ρύθμισης. Τώρα που βρήκα το κόλπο (και την απαιτούμενη δύναμη) το κλείνω κάπως πιο εύκολα και δεν ανεβοκατεβαίνει το αυτοκίνητο όποτε κοπανάω το πορτμπαγκάζ.
Πάμε στα μειονεκτήματα του νέου astra:
-
Το πρώτο είναι γνωστό και δεν αποτελεί μειονέκτημα. Μιλάω για τη δύναμη του κινητήρα 1.4, ο οποίος είναι απλώς αρκετός. Δεν είναι λίγος, είναι όμως οριακός όταν έχεις φορτωμένο αυτοκίνητο. Όπως έχω ξαναπεί, για τη χρήση που εγώ του κάνω [εντός πόλης] είναι μια χαρά. Για ταξίδια όμως μάλλον θα προβληματίσει τους πιο σβέλτους οδηγούς η έλλειψη ισχύος.
-
Είναι λίγο αστείο, αλλά είμαι ψείρας και το παρατήρησα: όταν κλείνεις το σκιάδιο κι αυτό χτυπάει στην οροφή του αυτοκινήτου, ακούγεται ένας ήχος σαν να χτυπάς καπάκι κατσαρόλας (ντονγκκκκ), ο οποίος είναι αρκετά δυνατός και κάνει και ηχώ.
Αυτό μου λέει ότι κάτω από το κάλυμμα της οροφής στο μπροστινό μέρος δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα (γιατί αν υπάρχει και κάνει η οροφή τέτοιο θόρυβο, βράστα Χαράλαμπε) ή ότι τα ελατήρια παραείναι ισχυρά και κάνουν την επαναφορά κάπως άγαρμπη. Μια μικρή τεχνική ατέλεια. -
Λίγοι χώροι για αποθήκευση μικροαντικειμένων. Πολύ λίγοι χώροι. Ίσως τα μοντέλα με υποβραχιόνιο να έχουν ντουλαπάκι μέσα σ'αυτό, οπότε δείτε το αν σκοπεύετε να πάρετε το astra. Το κανονικό ντουλαπάκι έχει καλή διαρύθμιση, έχει κάτι εγκοπές για ψιλά και στυλό και είναι μεγάλο. Έτερον εκάτερον όμως.
-
Έχοντας συνηθίσει στον 'μη γερμανικό' λεβιέ ταχυτήτων με την όπισθεν κάτω δεξιά, μου σπάει τα νεύρα το σύστημα με την σκανδάλη που βρίσκεται κάτω από το χερούλι του λεβιέ, ιδίως στο παρκάρισμα. Θέμα συνήθειας, αλλά έλεος.
Η θέση του λεβιέ πάντως είναι πολύ καλή και ξεκουράζει το χέρι σχεδόν σαν να το ακουμπάς σε υποβραχιόνιο. -
Ο κεντρικός καθρέπτης μπαίνει στο οπτικό μου πεδίο (το ύψος μου είναι 1,82). Έχω πιάσει τον εαυτό μου να μετακινεί το κεφάλι του αριστερά για να δει καλύτερα κάποιο μικρό εμπόδιο μπροστά και λίγο δεξιά στα 20-30 μέτρα. Αν χαμηλώσω το κάθισμα το πρόβλημα μειώνεται, αλλά χάνω σε αίσθηση του διπλανού και πίσω χώρου (ενώ δεν βλέπω τη μούρη του αυτοκινήτου όταν κάνω ελιγμούς και προσπαθώ ν'αποφύγω τον προφυλακτήρα του μπροστινού). Να σημειώσω όμως ότι η ορατότητα είναι καλή, καλύτερη από του peugeot 307 ή του corolla. Επομένως πρέπει να έχω σχετικά ψηλά το κάθισμα και να συμβιβαστώ με τον καθρέπτη μέσα στα μούτρα μου.
[Στο σημείο αυτό θα φωνάξω: ACCENT και ξερό ψωμί στο ζήτημα της ορατότητας. Χωρίς να έχει αυξομειούμενο καθ'ύψος κάθισμα, βλέπεις από τους καθρέπτες λες και είσαι σε cabrio.] -
Ψιλοσπαστικό το ότι η κεραία βιδώνεται στο πίσω μέρος της οροφής και δεν ανεβοκατεβαίνει αυτόματα. Αναγκάζομαι να την ξεβιδώνω κάθε φορά που θέλω να βάλω την κουκούλα (τώρα που είναι καινούριο το αμάξι, καθημερινά. Έχω και την εμπειρία των κακούργων με τα κλειδιά σε δύο αυτοκίνητα... ).
Αυτά τα μειονεκτήματα κατάφερα να βρω. Σίγουρα δεν είναι πολλά, ίσως υπάρχουν ακόμα κάποια που θα βγουν με τον καιρό, αλλά ποιο αυτοκίνητο είναι τελείως αψεγάδιαστο; Ταυτόχρονα είναι γεγονός ότι τα πλεονεκτήματα είναι πολύ περισσότερα. Εκτός όσων έγραψα νωρίτερα, το αυτοκίνητο είναι στιβαρό, με καλή ανάρτηση και στήσιμο, στρίβει καλά (σε σημείο που ψιλοβαριέσαι - με το Accent κάθε στροφή ήταν και μια μικρή περιπέτεια λόγω των μαλακών αναρτήσεων και της κλίσης του αμαξώματος) και το περιμένω καλύτερο όταν στρωθεί (δηλαδή με τους δικούς μου ρυθμούς σε ένα εξάμηνο τουλάχιστον).
-
-
Θα γράψω και εγώ μερικά..
Ο κινητήρας έχει γύρω στα 1500 χιλιόμετρα και τώρα τον νοιώθω σιγά σιγά να ανοίγει. Νομίζω ότι με ικανοποιεί για την χρήση του.
Για τους χώρους συμφωνώ με τον Μάνο.
Για το σκιάδιο έχω να πω πως το ίδιο κάνει και στο δικό μου, προφανώς το ελατήριο επαναφοράς θα έχει μεγάλη σταθερά Hook, αν θυμάμαι καλά από την φυσική από το λύκειο.
Για τον λεβιέ είναι θέμα συνηθείας πιστεύω
Εγώ ήθελα να αναφέρω πως ακούγεται ένα ελαφρό χτύπημα στο σημείο του ντουλαπιού, δεν είναι ενοχλητικό πολύ, αλλά λέω. Πιστεύω πως εν καιρώ θα σταματήσει.
Αυτά είχα να προσθέσω και εγώ. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Τελικά μοιάζει να είναι θέμα κατασκευής/εργοστασιακής ρύθμισης. Τώρα που βρήκα το κόλπο (και την απαιτούμενη δύναμη) το κλείνω κάπως πιο εύκολα και δεν ανεβοκατεβαίνει το αυτοκίνητο όποτε κοπανάω το πορτμπαγκάζ.Το μειονέκτημα αυτό πρέπει να το κοιτάξεις σε διάφορες αντιπροσωπείες και να μην ακούς τα περί νέων λάστιχων που πρέπει να πέσουν.
- Το πρώτο είναι γνωστό και δεν αποτελεί μειονέκτημα. Μιλάω για τη δύναμη του κινητήρα 1.4, ο οποίος είναι απλώς αρκετός. Δεν είναι λίγος, είναι όμως οριακός όταν έχεις φορτωμένο αυτοκίνητο. Όπως έχω ξαναπεί, για τη χρήση που εγώ του κάνω [εντός πόλης] είναι μια χαρά. Για ταξίδια όμως μάλλον θα προβληματίσει τους πιο σβέλτους οδηγούς η έλλειψη ισχύος.
Στα ταξίδια ειδικά είναι ότι πρέπει. Η ποιότητα κυλησης είναι τέτοια που θα μπορείς να κινείσαι με υψηλές ταχύτητες και ξεκούραστα αλλάζοντας σταθμούς, κοιτάζοντας την θέα κλπ. Για μέσα στην πόλη ανέβασε τις στροφές και μην φοβάσαι τίποτα. Μπορεί να δουλεύει και να επιταχύνει μέχρι τις 6500 στροφές για πολλές χιλιάδες απροβλημάτιστα χιλιόμετρα και χωρίς να σου κάψει **γραμμάριο **λαδιού.
- Είναι λίγο αστείο, αλλά είμαι ψείρας και το παρατήρησα: όταν κλείνεις το σκιάδιο κι αυτό χτυπάει στην οροφή του αυτοκινήτου, ακούγεται ένας ήχος σαν να χτυπάς καπάκι κατσαρόλας (ντονγκκκκ), ο οποίος είναι αρκετά δυνατός και κάνει και ηχώ.
Αυτό μου λέει ότι κάτω από το κάλυμμα της οροφής στο μπροστινό μέρος δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα (γιατί αν υπάρχει και κάνει η οροφή τέτοιο θόρυβο, βράστα Χαράλαμπε) ή ότι τα ελατήρια παραείναι ισχυρά και κάνουν την επαναφορά κάπως άγαρμπη. Μια μικρή τεχνική ατέλεια.
Είναι μαλλον οι (έτοιμες!!!) καλωδιώσεις για την ηλιοροφή. Πηγαινε στο συνεργείο, θα σου βγάλουν την πλαφονιέρα και θα σου τα φρακάρουν με μια ταινία.
- Λίγοι χώροι για αποθήκευση μικροαντικειμένων. Πολύ λίγοι χώροι. Ίσως τα μοντέλα με υποβραχιόνιο να έχουν ντουλαπάκι μέσα σ'αυτό, οπότε δείτε το αν σκοπεύετε να πάρετε το astra. Το κανονικό ντουλαπάκι έχει καλή διαρύθμιση, έχει κάτι εγκοπές για ψιλά και στυλό και είναι μεγάλο. Έτερον εκάτερον όμως.
Δεν είναι πολμορφικό αλλά έχει μεγάλο διώροφο ντουλάπι και θήκες και στις πίσω πόρτες
- Έχοντας συνηθίσει στον 'μη γερμανικό' λεβιέ ταχυτήτων με την όπισθεν κάτω δεξιά, μου σπάει τα νεύρα το σύστημα με την σκανδάλη που βρίσκεται κάτω από το χερούλι του λεβιέ, ιδίως στο παρκάρισμα. Θέμα συνήθειας, αλλά έλεος.
Η θέση του λεβιέ πάντως είναι πολύ καλή και ξεκουράζει το χέρι σχεδόν σαν να το ακουμπάς σε υποβραχιόνιο.
Θέμα συνήθειας καθαρά. Είναι μια ασφάλεια για να μην βάλει κανένας άσχετος όπισθεν ενώ πηγαίνει να ξεκινήσει!!!
- Ο κεντρικός καθρέπτης μπαίνει στο οπτικό μου πεδίο (το ύψος μου είναι 1,82). Έχω πιάσει τον εαυτό μου να μετακινεί το κεφάλι του αριστερά για να δει καλύτερα κάποιο μικρό εμπόδιο μπροστά και λίγο δεξιά στα 20-30 μέτρα. Αν χαμηλώσω το κάθισμα το πρόβλημα μειώνεται, αλλά χάνω σε αίσθηση του διπλανού και πίσω χώρου (ενώ δεν βλέπω τη μούρη του αυτοκινήτου όταν κάνω ελιγμούς και προσπαθώ ν'αποφύγω τον προφυλακτήρα του μπροστινού). Να σημειώσω όμως ότι η ορατότητα είναι καλή, καλύτερη από του peugeot 307 ή του corolla. Επομένως πρέπει να έχω σχετικά ψηλά το κάθισμα και να συμβιβαστώ με τον καθρέπτη μέσα στα μούτρα μου.
[Στο σημείο αυτό θα φωνάξω: ACCENT και ξερό ψωμί στο ζήτημα της ορατότητας. Χωρίς να έχει αυξομειούμενο καθ'ύψος κάθισμα, βλέπεις από τους καθρέπτες λες και είσαι σε cabrio.]
Που να δείς το wagon R+!
- Ψιλοσπαστικό το ότι η κεραία βιδώνεται στο πίσω μέρος της οροφής και δεν ανεβοκατεβαίνει αυτόματα. Αναγκάζομαι να την ξεβιδώνω κάθε φορά που θέλω να βάλω την κουκούλα (τώρα που είναι καινούριο το αμάξι, καθημερινά. Έχω και την εμπειρία των κακούργων με τα κλειδιά σε δύο αυτοκίνητα... ).
Γιατί, υπάρχει αυτοκίνητο που να έχει αυτόματη κεραία?! Βγάλτην, έτσι και αλλίως πιάνει και χωρίς αυτήν αλλιώς βάλε μία, είναι πολύ φτηνές.
Αυτά τα μειονεκτήματα κατάφερα να βρω. Σίγουρα δεν είναι πολλά, ίσως υπάρχουν ακόμα κάποια που θα βγουν με τον καιρό, αλλά ποιο αυτοκίνητο είναι τελείως αψεγάδιαστο; Ταυτόχρονα είναι γεγονός ότι τα πλεονεκτήματα είναι πολύ περισσότερα. Εκτός όσων έγραψα νωρίτερα, το αυτοκίνητο είναι στιβαρό, με καλή ανάρτηση και στήσιμο, στρίβει καλά (σε σημείο που ψιλοβαριέσαι ....
Το μήνυμα σου είναι διαφημιστικό φυλλάδιο για το astra!
Το αυτοκίνητο έχει 6 χρόνια εγγύηση αλλά ότι σας φαίνετε περίεργο να το λέτε στο συνεργείο και αν αυτό δεν σας βοηθάει να πηγαίνετε σε άλλο. Η opel δεν είναι της λογικής, αυτό είναι έτσι απο την ΄μανα του και δεν φτιάχνετε. Καλή συμβίωση και... πάτα το
-
Ο χρήστης xenophon74 έγραψε:
Για το σκιάδιο έχω να πω πως το ίδιο κάνει και στο δικό μου.Δες παραπάνω για την λύση
Εγώ ήθελα να αναφέρω πως ακούγεται ένα ελαφρό χτύπημα στο σημείο του ντουλαπιού, δεν είναι ενοχλητικό πολύ, αλλά λέω. Πιστεύω πως εν καιρώ θα σταματήσει.
Και γιατί περιμένεις τον καιρό? Πήγαινε αμέσως στην αντιπροσωπεία να σου το φτιάξουν. Μπορεί να μην έχει σφήξει κάτι καλά!
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Το μειονέκτημα αυτό πρέπει να το κοιτάξεις σε διάφορες αντιπροσωπείες και να μην ακούς τα περί νέων λάστιχων που πρέπει να πέσουν.
Έχω σκοπό να το κάνω αυτό, αλλά θα του δώσω ακόμα μια ευκαιρία.
Στα ταξίδια ειδικά είναι ότι πρέπει. Η ποιότητα κυλησης είναι τέτοια που θα μπορείς να κινείσαι με υψηλές ταχύτητες και ξεκούραστα αλλάζοντας σταθμούς, κοιτάζοντας την θέα κλπ. Για μέσα στην πόλη ανέβασε τις στροφές και μην φοβάσαι τίποτα. Μπορεί να δουλεύει και να επιταχύνει μέχρι τις 6500 στροφές για πολλές χιλιάδες απροβλημάτιστα χιλιόμετρα και χωρίς να σου κάψει **γραμμάριο **λαδιού.
Μπορεί να είμαι περίεργος, αλλά όταν διαβάζω εδώ για το πως συμπεριφέρεται ένα αυτοκίνητο στις 5-6.000 στροφές παραξενεύομαι. Δεν έχω ανεβάσει ποτέ στη ζωή μου τόσες. Το accent έχει θορυβώδη κινητήρα κι έμαθα να το πηγαίνω ως τις 4.000 αφενός για να μην βογγάει και αφετέρου γιατί τρόμαζα.
Είναι μαλλον οι (έτοιμες!!!) καλωδιώσεις για την ηλιοροφή. Πηγαινε στο συνεργείο, θα σου βγάλουν την πλαφονιέρα και θα σου τα φρακάρουν με μια ταινία.
Χωρίς να έχω κάτι με τους μηχανικούς των αντιπροσωπειών, ένα πράγμα θυμάμαι από τις συζητήσεις μεγαλύτερων από παιδί: 'μην βάλει χέρι στο αμάξι μηχανικός αν μπορεί να αποφευχθεί κάτι τέτοιο'. Καλύτερα ο ήχος αυτός παρά να έχω τίποτα τριξίματα αργότερα. Διότι ό,τι ξεβιδώνει δεν είναι βέβαιο ότι εξίσου καλά θα βιδώσει.
Δεν είναι πολυμορφικό αλλά έχει μεγάλο διώροφο ντουλάπι και θήκες και στις πίσω πόρτες.
Θα ήθελα μια-δυο θήκες παραπάνω. Τόσο δύσκολο ήταν να βρουν τον απαιτούμενο χώρο; Άλλα αυτοκίνητα, ακόμα και μικρότερης κατηγορίας, έχουν τέτοιες ευκολίες.
Που να δείς το wagon R+!
Γιατί δεν στερέωσαν τον καθρέπτη λίγο ψηλότερα, δεν μπορώ να το καταλάβω. Αφού έχει αρκετό περιθώριο από την κορυφή του παρμπρίζ. Ας είναι.
Γιατί, υπάρχει αυτοκίνητο που να έχει αυτόματη κεραία?!
Το Accent.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Χωρίς να έχω κάτι με τους μηχανικούς των αντιπροσωπειών, ένα πράγμα θυμάμαι από τις συζητήσεις μεγαλύτερων από παιδί: 'μην βάλει χέρι στο αμάξι μηχανικός αν μπορεί να αποφευχθεί κάτι τέτοιο'. Καλύτερα ο ήχος αυτός παρά να έχω τίποτα τριξίματα αργότερα. Διότι ό,τι ξεβιδώνει δεν είναι βέβαιο ότι εξίσου καλά θα βιδώσει.
Συμφωνώ με τον Μάνο, εγώ έχω πολύ άσχημες εμπειρίες από μηχανικούς και ηλεκτρολόγους όπου πήγαν δήθεν να κάνουν κάτι σωστό και κατέληξα να αλλάζω ολόκληρο καντράν από την αδεξιότητα τους.
Οπότε προτιμώ να είναι έτσι, οτιδήποτε μπορεί να χτυπάει λίγο. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
=- Έχοντας συνηθίσει στον 'μη γερμανικό' λεβιέ ταχυτήτων με την όπισθεν κάτω δεξιά, μου σπάει τα νεύρα το σύστημα με την σκανδάλη που βρίσκεται κάτω από το χερούλι του λεβιέ, ιδίως στο παρκάρισμα. Θέμα συνήθειας, αλλά έλεος.
Η θέση του λεβιέ πάντως είναι πολύ καλή και ξεκουράζει το χέρι σχεδόν σαν να το ακουμπάς σε υποβραχιόνιο.Πολύ κακή συνήθεια να οδηγάμε με το χέρι στον λεβιέ των ταχυτήτων. Πέρα από την δυνατότητα ή όχι απότομων ελιγμών αν απαιτηθεί «τρώγονται» οι οδηγοί των φουρκετών με τον καιρό και δεν είναι ότι πιο εύκολο και φτηνό η επισκευή του κιβωτίου ταχυτήτων!!
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Πολύ κακή συνήθεια να οδηγάμε με το χέρι στον λεβιέ των ταχυτήτων. Πέρα από την δυνατότητα ή όχι απότομων ελιγμών αν απαιτηθεί «τρώγονται» οι οδηγοί των φουρκετών με τον καιρό και δεν είναι ότι πιο εύκολο και φτηνό η επισκευή του κιβωτίου ταχυτήτων!!
Το χέρι το έχω στον λεβιέ κυρίως όταν οδηγώ στην πόλη με τις συνεχείς αλλαγές, διαφορετικά κρατάω το τιμόνι και με τα δύο χέρια. Πάντως αυτό που γράφεις ότι 'τρώγονται οι οδηγοί των φουρκετών' δεν το ήξερα. Δηλαδή το βάρος του χεριού κάνει ζημιά στο κιβώτιο;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Πολύ κακή συνήθεια να οδηγάμε με το χέρι στον λεβιέ των ταχυτήτων. Πέρα από την δυνατότητα ή όχι απότομων ελιγμών αν απαιτηθεί «τρώγονται» οι οδηγοί των φουρκετών με τον καιρό και δεν είναι ότι πιο εύκολο και φτηνό η επισκευή του κιβωτίου ταχυτήτων!!
Το χέρι το έχω στον λεβιέ κυρίως όταν οδηγώ στην πόλη με τις συνεχείς αλλαγές, διαφορετικά κρατάω το τιμόνι και με τα δύο χέρια. Πάντως αυτό που γράφεις ότι 'τρώγονται οι οδηγοί των φουρκετών' δεν το ήξερα. Δηλαδή το βάρος του χεριού κάνει ζημιά στο κιβώτιο;
Μην φοβάσαι για την πλαφονιέρα. Βγαίνει σε 5 δευτερόλεπτα και μπαίνει σε ένα.
Σχετικά με το accent μην το αναφέρεις καν τώρα πού πήρες το astra. Είναι δύο εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα ή μάλλον το ένα είναι αυτοκίνητο και το άλλο 'κουβάς'. Όσο ακραία και αν σου φαίνετε αυτή η έκφραση θα το διαπιστώσεις με τον καιρό ότι είναι πέρα για πέρα αληθινή. Μετά απο ένα χρόνο ξαναμπές σε ένα accent και εκεί θα συμφωνήσεις μαζί μου!Σχετικά με την μηχανή του, άστο να στρώσει καλά μέχρι τα 6-7000 χλμ και μετά πάτα μέχρι τις 6500-7000. Θα επιταχύνεις και θα προσπερνάς αυτοκίνητα μεγαλύτερης υποδύναμης τι στιγμή που αυτοί θα φοβούνται μην του καεί λάδι (golf, corolla) ή μην τους σπάσει κανένα καπάκι (almera) ή κανένα λουρί (brava-bravo).
Αυτό είναι και το θετικό του συγκεκριμένου κινητήρα, ανεβάζει στροφές πρόθυμα μέχρι τον κόφτη χωρίς θόρυβο και κομπιάσματα. Άν εμπιστευτείς το αυτοκίνητο σου δύσκολα θα σε προσπεράσει κάποιος στον δρόμο ανεξάρτητα απο κυβικά, και ίππους. Στις στροφές ειδικά θα είναι αδύνατον.Πρίν δύο εβδομάδες έκανα, με ένα φίλο μου που το πήγαμε μακρινή βόλτα, Νεάπολη (Απέναντι απο την Ελαφόνησο στην Μάνη) - Σπάρτη 1 ώρα και 32 λεπτά. Όποιος ξέρει τον δρόμο θα καταλάβει για τι μιλάμε.
Ήταν τέτοιοι οι ρυθμοί και συγχρόνως η άνεση που έκανα ότι έκανα που οποιοσδήποτε (saxo vts, peugeot 106, A4 1.8, corolla) και αν ήταν μπροστά μου κουραζότανε και έκανε δεξιά. Ειδικά αυτός με το vts είχε σκυλιάσει τόσο πολύ που όταν έκανε δεξιά για να τον περάσω και είδε ότι τον πέρασε ένα 'ταπηνό' 1.4 μου την έπεσε απο πίσω για τα επόμενα 2-3 λεπτά όπου ξανακουράστηκε και χάθηκε στον καθρέφτη μου μάλλον ιδρωμένος.
Αυτό έχει σημασία σε ένα αυτοκίνητο να κάνεις αυτό που κάνεις όσο το δυνατον ποιο ξεκούραστα. -
Θα επιταχύνεις και θα προσπερνάς αυτοκίνητα μεγαλύτερης υποδύναμης τι στιγμή που αυτοί θα φοβούνται μην του καεί λάδι (golf, corolla)
Μάλλον τα opel έχουν ακουστεί στην αγορά ότι καίνε λαδάκια μετά από κάποιο καιρό ......
Έτσι προς ενημέρωση.........
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Θα επιταχύνεις και θα προσπερνάς αυτοκίνητα μεγαλύτερης υποδύναμης τι στιγμή που αυτοί θα φοβούνται μην του καεί λάδι (golf, corolla)
Μάλλον τα opel έχουν ακουστεί στην αγορά ότι καίνε λαδάκια μετά από κάποιο καιρό ......
Έτσι προς ενημέρωση.........
Οχι ότι καίνε,αλλά ότι χάνουν!
Από τήν φλάντζα τού κάρτερ. -
Ύστερα από 1500 χιλιόμετρα, και με κατανάλωση ενος ρεζερβουάρ 50 λίτρων σε ρυθμούς ρονταρίσματος με μάξιμουμ στροφές κινητήρα τις 3500 ανά λεπτό, με μικτή χρήση εθνικής ,πόλης και υπαίθρου, έβγαλα τα εξής αποτελέσματα:
-
Χιλιόμετρα που έκανα 710.
-
Λαμπάκι αναβόσβηνε( είχε μονό τις 2 τελευταίες γραμμές ακόμα) για όσους ξερόυν τον δείκτη στο αυτοκίνητο, την στιγμή που έβαλα ξανά βενζίνη.
-
Κατανάλωση 7,04 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
-
Βενζίνη Shell V Power.
Αυτά.
Πιστεύω πως είναι λογική κατανάλωση.
Τι λέτε; -
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Θα επιταχύνεις και θα προσπερνάς αυτοκίνητα μεγαλύτερης υποδύναμης τι στιγμή που αυτοί θα φοβούνται μην του καεί λάδι (golf, corolla)
Μάλλον τα opel έχουν ακουστεί στην αγορά ότι καίνε λαδάκια μετά από κάποιο καιρό ......
Έτσι προς ενημέρωση.........
Η **ενημέρωση **γίνετε απο **κατόχους **opel και **όχι **απο ότι έχει(!) ακουστεί.
Αν υπάρχει κάποιος που είχε astra απο το 1992 που πρωτοβγήκε και του έχει κάψει λάδι έδώ είμαστε να τον ακούσουμε. -
Σχετικά με το κάψιμο λαδιών:
αν σε 100 αυτοκίνητα μιας μάρκας καίνε/χάνουν λάδια 2-3, εκτός της περίπτωσης αστοχίας υλικού ή κάποιας κακής σύνδεσης, πιο πιθανό είναι να ευθύνεται και η χρήση του αυτοκινήτου από τον οδηγό. Τα αυτοκίνητα είναι μηχανές, άρα ο τρόπος που τις χρησιμοποιεί κάποιος τις φθείρει ή τις διατηρεί καλύτερα ή χειρότερα.
Άρα το να ακουστούν γενικώς λίγες περιπτώσεις δυσλειτουργιών δεν σημαίνει από μόνο του ότι ένα μοντέλο είναι προβληματικό. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μπορεί να είμαι περίεργος, αλλά όταν διαβάζω εδώ για το πως συμπεριφέρεται ένα αυτοκίνητο στις 5-6.000 στροφές παραξενεύομαι. Δεν έχω ανεβάσει ποτέ στη ζωή μου τόσες. Το accent έχει θορυβώδη κινητήρα κι έμαθα να το πηγαίνω ως τις 4.000 αφενός για να μην βογγάει και αφετέρου γιατί τρόμαζα.
[snip]Αν δεν απατώμαι, ο κινητήρας του H είναι ο ίδιος με του G. Αν είναι έτσι, ξέχνα την παραπάνω πρακτική (μα καλά, πώς είναι δυνατόν να μην έχεις περάσει ποτέ στη ζωή σου τις 4000 σαλ ????).
Είναι βέβαια και θέμα κλιμάκωσης των σχέσεων στο κιβώτιο, αλλά τουλάχιστον στο G ο κινητήρας αρχίζει να αποδίδει πραγματικά μετά τις 3-3,5 χιλιάδες σαλ. Αν θέλεις να κινηθείς σβέλτα είναι μονόδρομος να μην πέφτεις κάτω από αυτές τις στοφές... ειδικά όταν κάνεις προσπεράσματα όταν ταξιδεύεις.
Σε ότι αφορά τα λάδια, εμένα δεν μου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα, και δεν είναι καθόλου λίγες οι φορές (στα 5 χρόνια που το έχω) που οι 3 πρώτες σχέσεις σταματήσανε στον κόφτη... ενίοτε και η 4η!
Αν θες πραγματικά να ανακαλύψεις το συγκεκριμένο κινητήρα, ξεκίνα σιγά-σιγά (και αφού το στρώσεις) να κινείσαι από 3000 έως 6500 (και περισσότερες) σαλ.
Καλορίζικο και πάλι.
-
Παρεπιμπτόντως, ξέχασα να αναφέρω πως, ο συγκεκριμένος κινητήρας ΔΕΝ είναι ήσυχος... μάλλον προς θορυβώδη φέρνει (συγκριτικά με τα σημερινά δεδομένα). Οπότε μην τρομάζεις αν ακούγεται λίγο παραπάνω όταν ξεπερνάς τιε 4000 σαλ. No problem!
-
Τις 4.000-4.500 τις φτάνω, αλλά στις 5.000 και ψηλότερα μόνο από σπόντα ανεβαίνω. Όσον αφορά το στρώσιμο του κινητήρα (στα πρώτα 1.000 χλμ), το εγχειρίδιο χρήσης αναφέρει ότι δεν πρέπει να κινείς το αυτοκίνητο 'ποτέ' σε χαμηλές στροφές και ταυτόχρονα να κινείσαι στις 'μεσαίες' στροφές. Αλλάζω λοιπόν στις 3.000-3.500 στροφές, κινούμαι μεταξύ 2.500 και 4.000 στροφών στην πόλη, αφού (1) είναι δύσκολο να κρατήσεις ψηλές στροφές όταν είσαι σε κίνηση, (2) πόσο πια να κινηθώ με 1η στα στενά και (3) αυτόν τον καιρό δεν μου δίνεται συχνά η ευκαιρία να βγω σε ανοιχτό δρόμο.
Ερώτηση πρώτη: Καλά το έχω καταλάβει;
Ερώτηση δεύτερη (και βασανιστική): υπάρχει πιθανότητα να χάσει σε επιδόσεις ο κινητήρας μακροπρόθεσμα επειδή σπάνια βάζω 4η ή 5η κινούμενος εξ ανάγκης σχεδόν αποκλειστικά στην πόλη;
OPEL FORUM