-
Μιας που πιασατε μονοδρομους κλπ λεω να ασχοληθω κ λιγο με φαναρια...
Κλασικα διποδα που περνανε αφου εχει γινει κοκκινο σκεπτομενοι 'δεν θα εχει ξεκινισει ο αλλος', αλλοι που καθονται πανω στην πηγμενη διασταυρωση και δεν μπορει να περασει κανεις κλπ....
Τετοιου τυπου περιστατικα στην Αθηνα ειναι καθημερινο φαινομενο και κανεις δεν ασχολειται αλλα ασχολουνται με το αν εχω φιμε η οχι..
Να μην πουμε για αλλους που οταν τα βραδυα το φαναρι ειναι εκτος περνανε με τα οσα 'α δεν ξερω τι ηταν το πορτοκαλι φωτακι που αναβοσβηνε....' το εχω ακουσει κ αυτο.Το μονο ισως που δεν κατακρινω καποιες φορες ειναι οταν υπαρχει επαρκεια χωρου σε σημεια που στριβεις και σχηματιζεται 2η γραμμη κ αυτο διοτι δεν κλεινεται η αριστερη απο αυτοκινητα που δεν χωρανε για την ουρα... Αλλα οταν υπαρχει χωρος τοτε δεν εχουμε παρα μονο εξυπνακηδες...
Για συμπεριφορα πεζων ειναι τεραστιο το ζητημα..Λοιπες αποψεις/περιστατικα???
-
Μιας που πιασατε μονοδρομους κλπ λεω να ασχοληθω κ λιγο με φαναρια...
Κλασικα διποδα που περνανε αφου εχει γινει κοκκινο σκεπτομενοι 'δεν θα εχει ξεκινισει ο αλλος', αλλοι που καθονται πανω στην πηγμενη διασταυρωση και δεν μπορει να περασει κανεις κλπ....
Τετοιου τυπου περιστατικα στην Αθηνα ειναι καθημερινο φαινομενο και κανεις δεν ασχολειται αλλα ασχολουνται με το αν εχω φιμε η οχι..
Να μην πουμε για αλλους που οταν τα βραδυα το φαναρι ειναι εκτος περνανε με τα οσα 'α δεν ξερω τι ηταν το πορτοκαλι φωτακι που αναβοσβηνε....' το εχω ακουσει κ αυτο.Το μονο ισως που δεν κατακρινω καποιες φορες ειναι οταν υπαρχει επαρκεια χωρου σε σημεια που στριβεις και σχηματιζεται 2η γραμμη κ αυτο διοτι δεν κλεινεται η αριστερη απο αυτοκινητα που δεν χωρανε για την ουρα... Αλλα οταν υπαρχει χωρος τοτε δεν εχουμε παρα μονο εξυπνακηδες...
Για συμπεριφορα πεζων ειναι τεραστιο το ζητημα..Λοιπες αποψεις/περιστατικα???
-
Ο χρήστης DimisGR έγραψε:
Το ιδιο προβλημα με την αριστερη λωριδα υπαρχει και στην Θεσ/κη σε πολλες διασταυρωσεις. Χαρακηριστικο παραδειγμα ειναι η στροφη απο Α. Παυλο προς περιφερειακο ή Carefour που σπανια βλεπεις να μην υπαρχει δευτερη 'παρανομη' λωριδα. Πολλες φορες τυχαινει να βρισκομε κανονικα στην λωριδα μου για να παω ευθεια αλλα κλεινωντας ταυτοχρονα τους μαγκες που πανε να χωθουνε για να στριψουνε αριστερα... Ε τοτε να δειτε τι πλακες που κανω γιατι αρχιζουνε να κορναρουνε να αναβουν φωτα να βριζουνε περνωντας τους εαυτους για νομιμους, και κανουν και τους βιαστικους λες και ειναι οι μονοι που βιαζοντε, προσωπικα εγω σημασια δεν δινω μιας και ειμαι 100% νομιμος..... απλα περιμενω να αναψει το φαναρι μου για να φυγω ευθεια.... Τις φτηνες δικαιολογιες βιαζομε και κανω παρανομη 2η σειρα τις ακουω βερεσε....Η συγκεκριμένη στροφή έχει γίνει εδώ και μερικούς μήνες, δυο λωρίδες. Αν κινείστε προς το Carrefour είναι προτιμότερο να διαλέγετε την δεξιά λωρίδα. Αλλιώς, δεν θα σας αφήνουν να στρίψετε δεξιά στην είσοδο του Carrefour. Οι δυο διαθέσιμες λωρίδες για αριστερά έχουν σήμανση κάτω στο οδόστρωμα.
Ελπίζω να κάνουν το ίδιο και στην Αγίου Δημητρίου για την έξοδο στην Περιφερειακή, όπου το φανάρι που οδηγεί σε πολύ κλειστή στροφή (λιγότερο από 20km/h) κρατάει περίπου 5 δλ.! Αποτέλεσμα: Περνάνε τρία αυτοκίνητα με πράσινο (που δεν μπορούν να επιταχύνουν λόγω της ακόλουθης στροφής), άλλοι 2-3 με πορτοκαλοκόκκινο και μπορεί ώρα αιχμής να φας στην διασταύρωση κάνα 10λεπτο, για δρόμο που επιμένω σε βγάζει χωρίς ουσιαστικά άλλα εμπόδια στην Περιφερειακή.
-
Όταν είχα πρωτοπάρει το δίπλωμα, δεν αντιλαμβανόμουν τα φανάρια...
Είχα συνηθίσει να οδηγώ στο εξοχικό μας όπου δεν υπάρχουν φανάρια.
Την δεύτερη μου μέρα οδήγησης στην Αθήνα πέρασα ένα κόκκινο φανάρι στην Ηρώων Πολυτεχνείου στου Ζωγράφου και εκείνη την ώρα ερχόταν ένας ταξιτζής από έναν κάθετο δρόμο (που προφανώς είχε πράσινο). Δεν θέλω να σκέφτομαι τι θα γινόταν αν τον πετύχαινα...
Αυτή η εμπειρία με έκανε να ξανασκεφτώ για πιο λόγο θέλω να οδηγώ σε δημόσιο δρόμο...
Από τότε και για καμια εβδομάδα, όποτε είχα άτομα μέσα στο αυτοκίνητο, μου φώναζαν κοροϊδευτικα τι χρώμα ήταν κάθε φανάρι που περνούσαμε...
Εννοείται ότι από τότε σταματάω σε ΚΑΘΕ πορτοκαλί και ας φωνάζει ο πίσω όσο θέλει...
-
Θα είναι λίγο ανερμάτιστα αυτά που θα γράψω αλλά είναι μερικές προσωπικές εμπειρίες.(πιθανό θα έχουν συμβεί και σε πολλούς ακόμα)
Πριν από κάτι χρόνια σε μια ευρωπαϊκή πρωτεύουσα :
Σε ένα από τους πιο κεντρικούς και εμπορικούς της δρόμους, ο οποίος ονομαζόταν 'Nora Esplanande'(kάτι σαν την δικιά μας Πατησίων) ΄΄ηθελα να περάσω άπό τη μια μεριά του δρόμου στην απέναντι, χωρίς να υπάρχει διάβαση.Σταματά μπροστά μου το πρώτο αυτοκίνητο.Αταραχος εγώ, ούτε που κουνήθηκα, συνηθισμένος στις δικές μας συνθήκες.Σταματά το 2ο, το 3ο, μέχρι που έγινε μια μικρή ουρά και τότε κατάλαβα ότι με άφηναν να περάσω. Για όση ώρα ήταν αναγκασμένα τα αυτοκίνητα να ...με περιμένουν, δεν ακούστηκε καθόλου ο ήχος κόρνας.Φέτος σε ένα αρκετά πολυσύχναστο χειμερινό θέρετρο της κεντρικής Ευρώπης :
Επί εννέα ημέρες δεν άκουσα παρά μόνο δύο φορές ήχο από κόρνα.Και τις δύο ήταν από το δικό μου αυτοκίνητο!
Μιλάω σοβαρά.Κανέναν άλλον δεν άκουσα να κορνάρει όσο καιρό έκατσα εκεί. Η παραχώρηση προτεραιότητας ήταν κάτι σύνηθες, το αντίστροφο ήταν η εξαίρεση. Ως γνήσιος ...Ελληναράς στάθμευσα 2 φορές πάνω σε πεζοδρόμιο, επί -συνολικά-2-3 λεπτά. Δε μου έκανε κανείς καμιά παρατήρηση, απλώς με κοίταζαν λες και έβλεπαν...ούφο.Θα έχει ο καθένας μας να αραδιάσει διάφορες εμπειρίες...απλώς αυτά που αναφέρω είναι τα δύο πιο 'χτυπητά' που μου έκαναν εντύπωση.(ΘΕΤΙΚΗ)
Στο θέμα που συζητάμε τώρα, η γνώμη μου είναι, ότι μπορούμε να καθιερώσουμε το πορτοκαλί σηματοδότη μεταξύ 'κόκκινου' και 'πράσινου'(όπου αυτό είναι δυνατό)
.Ετσι ίσως γλιτώσουμε από λίγη ...ηχορύπανση.Ισχύει σε όλη σχεδόν την Ευρώπη.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Δεν είμαι από αυτούς που έχουν το 'άγχος' να χαρακτηρίζονται Ευρωπαίοι, ούτε πιστεύω ότι είναι δυαντό να τους αντιγράψουμε στα πάντα(διότι απλούστατα είμαστε άλλη ...ράτσα).
Η αλήθεια όμως είναι ότι σε 'οδηγικό πολιτισμό' είμαστε αρκετές δεκαετίες πίσω.
Υ.Γ..ένας καθηγτής στο Φυσικό είχε πει κάποια χρόνια πριν ότι :'Το nanosecond'είναι ο χρόνος που μεσολαβεί από τότε που θα αναψει ο πράσινος σηματοδότης΄, έως ότου ακουστεί η κόρνα του πίσω οδηγού -
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Θα είναι λίγο ανερμάτιστα αυτά που θα γράψω αλλά είναι μερικές προσωπικές εμπειρίες.(πιθανό θα έχουν συμβεί και σε πολλούς ακόμα)Πριν από κάτι χρόνια σε μια ευρωπαϊκή πρωτεύουσα :
Σε ένα από τους πιο κεντρικούς και εμπορικούς της δρόμους, ο οποίος ονομαζόταν 'Nora Esplanande'(kάτι σαν την δικιά μας Πατησίων) ΄΄ηθελα να περάσω άπό τη μια μεριά του δρόμου στην απέναντι, χωρίς να υπάρχει διάβαση.Σταματά μπροστά μου το πρώτο αυτοκίνητο.Αταραχος εγώ, ούτε που κουνήθηκα, συνηθισμένος στις δικές μας συνθήκες.Σταματά το 2ο, το 3ο, μέχρι που έγινε μια μικρή ουρά και τότε κατάλαβα ότι με άφηναν να περάσω. Για όση ώρα ήταν αναγκασμένα τα αυτοκίνητα να ...με περιμένουν, δεν ακούστηκε καθόλου ο ήχος κόρνας.Φέτος σε ένα αρκετά πολυσύχναστο χειμερινό θέρετρο της κεντρικής Ευρώπης :
Επί εννέα ημέρες δεν άκουσα παρά μόνο δύο φορές ήχο από κόρνα.Και τις δύο ήταν από το δικό μου αυτοκίνητο!
Μιλάω σοβαρά.Κανέναν άλλον δεν άκουσα να κορνάρει όσο καιρό έκατσα εκεί. Η παραχώρηση προτεραιότητας ήταν κάτι σύνηθες, το αντίστροφο ήταν η εξαίρεση. Ως γνήσιος ...Ελληναράς στάθμευσα 2 φορές πάνω σε πεζοδρόμιο, επί -συνολικά-2-3 λεπτά. Δε μου έκανε κανείς καμιά παρατήρηση, απλώς με κοίταζαν λες και έβλεπαν...ούφο.Θα έχει ο καθένας μας να αραδιάσει διάφορες εμπειρίες...απλώς αυτά που αναφέρω είναι τα δύο πιο 'χτυπητά' που μου έκαναν εντύπωση.(ΘΕΤΙΚΗ)
Στο θέμα που συζητάμε τώρα, η γνώμη μου είναι, ότι μπορούμε να καθιερώσουμε το πορτοκαλί σηματοδότη μεταξύ 'κόκκινου' και 'πράσινου'(όπου αυτό είναι δυνατό)
.Ετσι ίσως γλιτώσουμε από λίγη ...ηχορύπανση.Ισχύει σε όλη σχεδόν την Ευρώπη.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Δεν είμαι από αυτούς που έχουν το 'άγχος' να χαρακτηρίζονται Ευρωπαίοι, ούτε πιστεύω ότι είναι δυαντό να τους αντιγράψουμε στα πάντα(διότι απλούστατα είμαστε άλλη ...ράτσα).
Η αλήθεια όμως είναι ότι σε 'οδηγικό πολιτισμό' είμαστε αρκετές δεκαετίες πίσω.
Υ.Γ..ένας καθηγτής στο Φυσικό είχε πει κάποια χρόνια πριν ότι :'Το nanosecond'είναι ο χρόνος που μεσολαβεί από τότε που θα αναψει ο πράσινος σηματοδότης΄, έως ότου ακουστεί η κόρνα του πίσω οδηγούΔικαιολογείς απόλυτα το nickname σου...
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Υ.Γ..ένας καθηγτής στο Φυσικό είχε πει κάποια χρόνια πριν ότι :'Το nanosecond'είναι ο χρόνος που μεσολαβεί από τότε που θα αναψει ο πράσινος σηματοδότης΄, έως ότου ακουστεί η κόρνα του πίσω οδηγού
Και ειδικά αν είναι ταρίφας
Έχετε τύχει σε ταρίφα να είναι πρώτος σε φανάρι, να ανάβει πράσινο και να κορνάρει;
-
Η συμπεριφορά μου σήμερα στα φανάρια,
δεν ήταν η πλέον αρμόζουσα και πρέπουσα...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Και ειδικά αν είναι ταρίφας
Έχετε τύχει σε ταρίφα να είναι πρώτος σε φανάρι, να ανάβει πράσινο και να κορνάρει;
Eξαρτημένο αντανακλαστικό!
Σαν τα σκυλιά του Παβλώφ... -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Έχετε τύχει σε ταρίφα να είναι πρώτος σε φανάρι, να ανάβει πράσινο και να κορνάρει;**Α-ΠΑΙ-ΧΤΟ!!!**
-
Εχω δει σε φανάρι που στρίβει αριστερά από λεωφόρο,τον οδηγό να πηγαίνει 'προς νερού του' με παραβάν την πόρτα.
-
Μένει κανείς προς Ερυθραία μεριά ή έστω να περνάει από την Ερυθραία που είναι η SHell? Τον τελευταίο μήνα έχουν αλλάξει τα φανάρια και ανάβουν διαφορετικά οι 2 κάθετοι(Χαρ.Τρικούπη) της Κηφισίας και έχω πετύχει αρκετούς έξυπνους που πάνε να φύγουν με τα παλιά δεδομένα και έχει προκληθεί μπροστά μου ένα ατύχημα και πολλά άλλα έχουν αποφευχθεί την τελευταία στιγμή.
-
Κι εγώ παλιότερα εκνευριζόμουν, έκανα φασαρίες, φώναζα κτλ.. δεν υπήρχε μέρα στη διαδρομή Νεα Σμύρνη -Γλυφάδα που να μην έριχνα ένα μπινελίκι, έτσι, για να πάει καλά η μέρα μου..
Τώρα πραγματικά το χω παρατήσει το σπορ.. βλέπω ότι σε αυτή την πόλη κάποια πράγματα δε θα αλλάξουν ποτέ, κάθε μέρα τα ίδια θα γίνονται... οπότε τώρα πια οδηγάω πολύ χαλαρός και ήρεμος, και τους γράφω όλους εκεί που δεν πιάνει μελάνι, απλά προσπαθώ να προσέχω διπλά, να προσέχω και για τους άλλους..
Τσάμπα τα λέμε, δε γίνεται τίποτα.
Αυτά. -
Αναφέρομαι σε προηγούμενο σχόλιο.
Όταν είσαι σε διασταύρωση που ανάβει για λίγο το πράσινο, θα έπρεπε να σκέφτεσαι και τον πισινό σου (το πισινό αυτοκίνητο εννοώ).
Δεν είναι δύσκολο απλά να αφήνεις μικρό κενό με τον μπροστά σε ταχύτητες που είναι μικρότερες των 20χλμ/ώρα...Απορώ γιατί οι αντιδράσεις. Εσάς δεν σας εκνευρίζει όταν κάποιος ξεκινάει αργά και με το πάσο του με αποτέλεσμα να χάσετε το φανάρι; Γιατί να κάνετε και εσείς το ίδιο; Νεοέλληνες...
-
Ένα μικρό 'ευγενικό' μπιπ δεν είναι τόσο φοβερό, ειδικά αν ξυπνάει τον αφηρημένο πρώτο. Αποφεύγονται έτσι παρατεταμένα κορναρίσματα νεύρων όλης της σειράς.
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Στο θέμα που συζητάμε τώρα, η γνώμη μου είναι, ότι μπορούμε να καθιερώσουμε το πορτοκαλί σηματοδότη μεταξύ 'κόκκινου' και 'πράσινου'(όπου αυτό είναι δυνατό)
Τρελλάθηκες; Με την υποψία εμφάνισης του πορτοκαλί θα την έχουν κοπανήσει οι μισοί από το κόκκινο!
-
Ο χρήστης svlach έγραψε:
Στο θέμα που συζητάμε τώρα, η γνώμη μου είναι, ότι μπορούμε να καθιερώσουμε το πορτοκαλί σηματοδότη μεταξύ 'κόκκινου' και 'πράσινου'(όπου αυτό είναι δυνατό)
Τρελλάθηκες; Με την υποψία εμφάνισης του πορτοκαλί θα την έχουν κοπανήσει οι μισοί από το κόκκινο!
έλα ντε!
-
Κάποιος το έχει γράψει ήδη, αλλά να το επαναλάβω:
στην Τουρκία σε ορισμένα φανάρια υπάρχει αντίστροφη μέτρηση για το πράσινο (για τους πεζούς). Κάτι ανάλογο θα μπορούσε να μπει και στο φανάρι για τους οδηγούς. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Κάποιος το έχει γράψει ήδη, αλλά να το επαναλάβω:
στην Τουρκία σε ορισμένα φανάρια υπάρχει αντίστροφη μέτρηση για το πράσινο (για τους πεζούς). Κάτι ανάλογο θα μπορούσε να μπει και στο φανάρι για τους οδηγούς.Μια τέτοια εφαρμογή στην Ελλάδα θα ήταν τέλεια για εκκινήσεις
Θα κάναμε κόντρες εκκίνησης για πλάκα κάθε μέρα όλη μέρα.
-
Ο χρήστης ANGEL13 έγραψε:
Κάποιος το έχει γράψει ήδη, αλλά να το επαναλάβω:
στην Τουρκία σε ορισμένα φανάρια υπάρχει αντίστροφη μέτρηση για το πράσινο (για τους πεζούς). Κάτι ανάλογο θα μπορούσε να μπει και στο φανάρι για τους οδηγούς.Μια τέτοια εφαρμογή στην Ελλάδα θα ήταν τέλεια για εκκινήσεις
Θα κάναμε κόντρες εκκίνησης για πλάκα κάθε μέρα όλη μέρα.
Και επιπλέον, θα σου αποσπούσε την προσοχή
και δε θα βαριόσουν περιμένοντας να ανάψει το πράσινο.....
Συμπεριφορα στα φαναρια