Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συμπεριφορα στα φαναρια
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Συμπεριφορα στα φαναρια
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    21
    31
    46
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      madman77 last edited by

      Μιας που πιασατε μονοδρομους κλπ λεω να ασχοληθω κ λιγο με φαναρια...

      Κλασικα διποδα που περνανε αφου εχει γινει κοκκινο σκεπτομενοι 'δεν θα εχει ξεκινισει ο αλλος', αλλοι που καθονται πανω στην πηγμενη διασταυρωση και δεν μπορει να περασει κανεις κλπ....

      Τετοιου τυπου περιστατικα στην Αθηνα ειναι καθημερινο φαινομενο και κανεις δεν ασχολειται αλλα ασχολουνται με το αν εχω φιμε η οχι..
      Να μην πουμε για αλλους που οταν τα βραδυα το φαναρι ειναι εκτος περνανε με τα οσα 'α δεν ξερω τι ηταν το πορτοκαλι φωτακι που αναβοσβηνε....' το εχω ακουσει κ αυτο.

      Το μονο ισως που δεν κατακρινω καποιες φορες ειναι οταν υπαρχει επαρκεια χωρου σε σημεια που στριβεις και σχηματιζεται 2η γραμμη κ αυτο διοτι δεν κλεινεται η αριστερη απο αυτοκινητα που δεν χωρανε για την ουρα... Αλλα οταν υπαρχει χωρος τοτε δεν εχουμε παρα μονο εξυπνακηδες...
      Για συμπεριφορα πεζων ειναι τεραστιο το ζητημα..

      Λοιπες αποψεις/περιστατικα???

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        madman77 last edited by

        Μιας που πιασατε μονοδρομους κλπ λεω να ασχοληθω κ λιγο με φαναρια...

        Κλασικα διποδα που περνανε αφου εχει γινει κοκκινο σκεπτομενοι 'δεν θα εχει ξεκινισει ο αλλος', αλλοι που καθονται πανω στην πηγμενη διασταυρωση και δεν μπορει να περασει κανεις κλπ....

        Τετοιου τυπου περιστατικα στην Αθηνα ειναι καθημερινο φαινομενο και κανεις δεν ασχολειται αλλα ασχολουνται με το αν εχω φιμε η οχι..
        Να μην πουμε για αλλους που οταν τα βραδυα το φαναρι ειναι εκτος περνανε με τα οσα 'α δεν ξερω τι ηταν το πορτοκαλι φωτακι που αναβοσβηνε....' το εχω ακουσει κ αυτο.

        Το μονο ισως που δεν κατακρινω καποιες φορες ειναι οταν υπαρχει επαρκεια χωρου σε σημεια που στριβεις και σχηματιζεται 2η γραμμη κ αυτο διοτι δεν κλεινεται η αριστερη απο αυτοκινητα που δεν χωρανε για την ουρα... Αλλα οταν υπαρχει χωρος τοτε δεν εχουμε παρα μονο εξυπνακηδες...
        Για συμπεριφορα πεζων ειναι τεραστιο το ζητημα..

        Λοιπες αποψεις/περιστατικα???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          funkyreverend last edited by

          Ο χρήστης DimisGR έγραψε:
          Το ιδιο προβλημα με την αριστερη λωριδα υπαρχει και στην Θεσ/κη σε πολλες διασταυρωσεις. Χαρακηριστικο παραδειγμα ειναι η στροφη απο Α. Παυλο προς περιφερειακο ή Carefour που σπανια βλεπεις να μην υπαρχει δευτερη 'παρανομη' λωριδα. Πολλες φορες τυχαινει να βρισκομε κανονικα στην λωριδα μου για να παω ευθεια αλλα κλεινωντας ταυτοχρονα τους μαγκες που πανε να χωθουνε για να στριψουνε αριστερα... Ε τοτε να δειτε τι πλακες που κανω γιατι αρχιζουνε να κορναρουνε να αναβουν φωτα να βριζουνε περνωντας τους εαυτους για νομιμους, και κανουν και τους βιαστικους λες και ειναι οι μονοι που βιαζοντε, προσωπικα εγω σημασια δεν δινω μιας και ειμαι 100% νομιμος..... απλα περιμενω να αναψει το φαναρι μου για να φυγω ευθεια.... Τις φτηνες δικαιολογιες βιαζομε και κανω παρανομη 2η σειρα τις ακουω βερεσε....

          Η συγκεκριμένη στροφή έχει γίνει εδώ και μερικούς μήνες, δυο λωρίδες. Αν κινείστε προς το Carrefour είναι προτιμότερο να διαλέγετε την δεξιά λωρίδα. Αλλιώς, δεν θα σας αφήνουν να στρίψετε δεξιά στην είσοδο του Carrefour. Οι δυο διαθέσιμες λωρίδες για αριστερά έχουν σήμανση κάτω στο οδόστρωμα.

          Ελπίζω να κάνουν το ίδιο και στην Αγίου Δημητρίου για την έξοδο στην Περιφερειακή, όπου το φανάρι που οδηγεί σε πολύ κλειστή στροφή (λιγότερο από 20km/h) κρατάει περίπου 5 δλ.! Αποτέλεσμα: Περνάνε τρία αυτοκίνητα με πράσινο (που δεν μπορούν να επιταχύνουν λόγω της ακόλουθης στροφής), άλλοι 2-3 με πορτοκαλοκόκκινο και μπορεί ώρα αιχμής να φας στην διασταύρωση κάνα 10λεπτο, για δρόμο που επιμένω σε βγάζει χωρίς ουσιαστικά άλλα εμπόδια στην Περιφερειακή.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            a-viper7 last edited by

            Όταν είχα πρωτοπάρει το δίπλωμα, δεν αντιλαμβανόμουν τα φανάρια...

            Είχα συνηθίσει να οδηγώ στο εξοχικό μας όπου δεν υπάρχουν φανάρια.

            Την δεύτερη μου μέρα οδήγησης στην Αθήνα πέρασα ένα κόκκινο φανάρι στην Ηρώων Πολυτεχνείου στου Ζωγράφου και εκείνη την ώρα ερχόταν ένας ταξιτζής από έναν κάθετο δρόμο (που προφανώς είχε πράσινο). Δεν θέλω να σκέφτομαι τι θα γινόταν αν τον πετύχαινα...

            Αυτή η εμπειρία με έκανε να ξανασκεφτώ για πιο λόγο θέλω να οδηγώ σε δημόσιο δρόμο...

            Από τότε και για καμια εβδομάδα, όποτε είχα άτομα μέσα στο αυτοκίνητο, μου φώναζαν κοροϊδευτικα τι χρώμα ήταν κάθε φανάρι που περνούσαμε...

            Εννοείται ότι από τότε σταματάω σε ΚΑΘΕ πορτοκαλί και ας φωνάζει ο πίσω όσο θέλει...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              traveller last edited by

              Θα είναι λίγο ανερμάτιστα αυτά που θα γράψω αλλά είναι μερικές προσωπικές εμπειρίες.(πιθανό θα έχουν συμβεί και σε πολλούς ακόμα)

              Πριν από κάτι χρόνια σε μια ευρωπαϊκή πρωτεύουσα :
              Σε ένα από τους πιο κεντρικούς και εμπορικούς της δρόμους, ο οποίος ονομαζόταν 'Nora Esplanande'(kάτι σαν την δικιά μας Πατησίων) ΄΄ηθελα να περάσω άπό τη μια μεριά του δρόμου στην απέναντι, χωρίς να υπάρχει διάβαση.Σταματά μπροστά μου το πρώτο αυτοκίνητο.Αταραχος εγώ, ούτε που κουνήθηκα, συνηθισμένος στις δικές μας συνθήκες.Σταματά το 2ο, το 3ο, μέχρι που έγινε μια μικρή ουρά και τότε κατάλαβα ότι με άφηναν να περάσω. Για όση ώρα ήταν αναγκασμένα τα αυτοκίνητα να ...με περιμένουν, δεν ακούστηκε καθόλου ο ήχος κόρνας.

              Φέτος σε ένα αρκετά πολυσύχναστο χειμερινό θέρετρο της κεντρικής Ευρώπης :
              Επί εννέα ημέρες δεν άκουσα παρά μόνο δύο φορές ήχο από κόρνα.Και τις δύο ήταν από το δικό μου αυτοκίνητο!
              Μιλάω σοβαρά.Κανέναν άλλον δεν άκουσα να κορνάρει όσο καιρό έκατσα εκεί. Η παραχώρηση προτεραιότητας ήταν κάτι σύνηθες, το αντίστροφο ήταν η εξαίρεση. Ως γνήσιος ...Ελληναράς στάθμευσα 2 φορές πάνω σε πεζοδρόμιο, επί -συνολικά-2-3 λεπτά. Δε μου έκανε κανείς καμιά παρατήρηση, απλώς με κοίταζαν λες και έβλεπαν...ούφο.

              Θα έχει ο καθένας μας να αραδιάσει διάφορες εμπειρίες...απλώς αυτά που αναφέρω είναι τα δύο πιο 'χτυπητά' που μου έκαναν εντύπωση.(ΘΕΤΙΚΗ)

              Στο θέμα που συζητάμε τώρα, η γνώμη μου είναι, ότι μπορούμε να καθιερώσουμε το πορτοκαλί σηματοδότη μεταξύ 'κόκκινου' και 'πράσινου'(όπου αυτό είναι δυνατό)
              .Ετσι ίσως γλιτώσουμε από λίγη ...ηχορύπανση.Ισχύει σε όλη σχεδόν την Ευρώπη.

              ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Δεν είμαι από αυτούς που έχουν το 'άγχος' να χαρακτηρίζονται Ευρωπαίοι, ούτε πιστεύω ότι είναι δυαντό να τους αντιγράψουμε στα πάντα(διότι απλούστατα είμαστε άλλη ...ράτσα).
              Η αλήθεια όμως είναι ότι σε 'οδηγικό πολιτισμό' είμαστε αρκετές δεκαετίες πίσω.
              Υ.Γ..ένας καθηγτής στο Φυσικό είχε πει κάποια χρόνια πριν ότι :'Το nanosecond'είναι ο χρόνος που μεσολαβεί από τότε που θα αναψει ο πράσινος σηματοδότης΄, έως ότου ακουστεί η κόρνα του πίσω οδηγού

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                a-viper7 last edited by

                Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
                Θα είναι λίγο ανερμάτιστα αυτά που θα γράψω αλλά είναι μερικές προσωπικές εμπειρίες.(πιθανό θα έχουν συμβεί και σε πολλούς ακόμα)

                Πριν από κάτι χρόνια σε μια ευρωπαϊκή πρωτεύουσα :
                Σε ένα από τους πιο κεντρικούς και εμπορικούς της δρόμους, ο οποίος ονομαζόταν 'Nora Esplanande'(kάτι σαν την δικιά μας Πατησίων) ΄΄ηθελα να περάσω άπό τη μια μεριά του δρόμου στην απέναντι, χωρίς να υπάρχει διάβαση.Σταματά μπροστά μου το πρώτο αυτοκίνητο.Αταραχος εγώ, ούτε που κουνήθηκα, συνηθισμένος στις δικές μας συνθήκες.Σταματά το 2ο, το 3ο, μέχρι που έγινε μια μικρή ουρά και τότε κατάλαβα ότι με άφηναν να περάσω. Για όση ώρα ήταν αναγκασμένα τα αυτοκίνητα να ...με περιμένουν, δεν ακούστηκε καθόλου ο ήχος κόρνας.

                Φέτος σε ένα αρκετά πολυσύχναστο χειμερινό θέρετρο της κεντρικής Ευρώπης :
                Επί εννέα ημέρες δεν άκουσα παρά μόνο δύο φορές ήχο από κόρνα.Και τις δύο ήταν από το δικό μου αυτοκίνητο!
                Μιλάω σοβαρά.Κανέναν άλλον δεν άκουσα να κορνάρει όσο καιρό έκατσα εκεί. Η παραχώρηση προτεραιότητας ήταν κάτι σύνηθες, το αντίστροφο ήταν η εξαίρεση. Ως γνήσιος ...Ελληναράς στάθμευσα 2 φορές πάνω σε πεζοδρόμιο, επί -συνολικά-2-3 λεπτά. Δε μου έκανε κανείς καμιά παρατήρηση, απλώς με κοίταζαν λες και έβλεπαν...ούφο.

                Θα έχει ο καθένας μας να αραδιάσει διάφορες εμπειρίες...απλώς αυτά που αναφέρω είναι τα δύο πιο 'χτυπητά' που μου έκαναν εντύπωση.(ΘΕΤΙΚΗ)

                Στο θέμα που συζητάμε τώρα, η γνώμη μου είναι, ότι μπορούμε να καθιερώσουμε το πορτοκαλί σηματοδότη μεταξύ 'κόκκινου' και 'πράσινου'(όπου αυτό είναι δυνατό)
                .Ετσι ίσως γλιτώσουμε από λίγη ...ηχορύπανση.Ισχύει σε όλη σχεδόν την Ευρώπη.

                ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Δεν είμαι από αυτούς που έχουν το 'άγχος' να χαρακτηρίζονται Ευρωπαίοι, ούτε πιστεύω ότι είναι δυαντό να τους αντιγράψουμε στα πάντα(διότι απλούστατα είμαστε άλλη ...ράτσα).
                Η αλήθεια όμως είναι ότι σε 'οδηγικό πολιτισμό' είμαστε αρκετές δεκαετίες πίσω.
                Υ.Γ..ένας καθηγτής στο Φυσικό είχε πει κάποια χρόνια πριν ότι :'Το nanosecond'είναι ο χρόνος που μεσολαβεί από τότε που θα αναψει ο πράσινος σηματοδότης΄, έως ότου ακουστεί η κόρνα του πίσω οδηγού

                Δικαιολογείς απόλυτα το nickname σου...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:

                  Υ.Γ..ένας καθηγτής στο Φυσικό είχε πει κάποια χρόνια πριν ότι :'Το nanosecond'είναι ο χρόνος που μεσολαβεί από τότε που θα αναψει ο πράσινος σηματοδότης΄, έως ότου ακουστεί η κόρνα του πίσω οδηγού

                  Και ειδικά αν είναι ταρίφας

                  Έχετε τύχει σε ταρίφα να είναι πρώτος σε φανάρι, να ανάβει πράσινο και να κορνάρει;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    technik last edited by

                    Η συμπεριφορά μου σήμερα στα φανάρια,

                    δεν ήταν η πλέον αρμόζουσα και πρέπουσα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tsilis last edited by

                      Ο χρήστης lkar έγραψε:

                      Και ειδικά αν είναι ταρίφας

                      Έχετε τύχει σε ταρίφα να είναι πρώτος σε φανάρι, να ανάβει πράσινο και να κορνάρει;

                      Eξαρτημένο αντανακλαστικό!
                      Σαν τα σκυλιά του Παβλώφ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        traveller last edited by

                        Ο χρήστης lkar έγραψε:
                        Έχετε τύχει σε ταρίφα να είναι πρώτος σε φανάρι, να ανάβει πράσινο και να κορνάρει;

                                                    **Α-ΠΑΙ-ΧΤΟ!!!**
                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • bassstarlet
                          bassstarlet last edited by

                          Εχω δει σε φανάρι που στρίβει αριστερά από λεωφόρο,τον οδηγό να πηγαίνει 'προς νερού του' με παραβάν την πόρτα.

                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pie13 last edited by

                            Μένει κανείς προς Ερυθραία μεριά ή έστω να περνάει από την Ερυθραία που είναι η SHell? Τον τελευταίο μήνα έχουν αλλάξει τα φανάρια και ανάβουν διαφορετικά οι 2 κάθετοι(Χαρ.Τρικούπη) της Κηφισίας και έχω πετύχει αρκετούς έξυπνους που πάνε να φύγουν με τα παλιά δεδομένα και έχει προκληθεί μπροστά μου ένα ατύχημα και πολλά άλλα έχουν αποφευχθεί την τελευταία στιγμή.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              skye last edited by

                              Κι εγώ παλιότερα εκνευριζόμουν, έκανα φασαρίες, φώναζα κτλ.. δεν υπήρχε μέρα στη διαδρομή Νεα Σμύρνη -Γλυφάδα που να μην έριχνα ένα μπινελίκι, έτσι, για να πάει καλά η μέρα μου..
                              Τώρα πραγματικά το χω παρατήσει το σπορ.. βλέπω ότι σε αυτή την πόλη κάποια πράγματα δε θα αλλάξουν ποτέ, κάθε μέρα τα ίδια θα γίνονται... οπότε τώρα πια οδηγάω πολύ χαλαρός και ήρεμος, και τους γράφω όλους εκεί που δεν πιάνει μελάνι, απλά προσπαθώ να προσέχω διπλά, να προσέχω και για τους άλλους..
                              Τσάμπα τα λέμε, δε γίνεται τίποτα.
                              Αυτά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alexx last edited by

                                Αναφέρομαι σε προηγούμενο σχόλιο.

                                Όταν είσαι σε διασταύρωση που ανάβει για λίγο το πράσινο, θα έπρεπε να σκέφτεσαι και τον πισινό σου (το πισινό αυτοκίνητο εννοώ).
                                Δεν είναι δύσκολο απλά να αφήνεις μικρό κενό με τον μπροστά σε ταχύτητες που είναι μικρότερες των 20χλμ/ώρα...

                                Απορώ γιατί οι αντιδράσεις. Εσάς δεν σας εκνευρίζει όταν κάποιος ξεκινάει αργά και με το πάσο του με αποτέλεσμα να χάσετε το φανάρι; Γιατί να κάνετε και εσείς το ίδιο; Νεοέλληνες...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  Ένα μικρό 'ευγενικό' μπιπ δεν είναι τόσο φοβερό, ειδικά αν ξυπνάει τον αφηρημένο πρώτο. Αποφεύγονται έτσι παρατεταμένα κορναρίσματα νεύρων όλης της σειράς.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    svlach last edited by

                                    Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:

                                    Στο θέμα που συζητάμε τώρα, η γνώμη μου είναι, ότι μπορούμε να καθιερώσουμε το πορτοκαλί σηματοδότη μεταξύ 'κόκκινου' και 'πράσινου'(όπου αυτό είναι δυνατό)

                                    Τρελλάθηκες; Με την υποψία εμφάνισης του πορτοκαλί θα την έχουν κοπανήσει οι μισοί από το κόκκινο!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • T
                                      traveller last edited by

                                      Ο χρήστης svlach έγραψε:

                                      Στο θέμα που συζητάμε τώρα, η γνώμη μου είναι, ότι μπορούμε να καθιερώσουμε το πορτοκαλί σηματοδότη μεταξύ 'κόκκινου' και 'πράσινου'(όπου αυτό είναι δυνατό)

                                      Τρελλάθηκες; Με την υποψία εμφάνισης του πορτοκαλί θα την έχουν κοπανήσει οι μισοί από το κόκκινο!

                                          έλα ντε!
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        manosk last edited by

                                        Κάποιος το έχει γράψει ήδη, αλλά να το επαναλάβω:
                                        στην Τουρκία σε ορισμένα φανάρια υπάρχει αντίστροφη μέτρηση για το πράσινο (για τους πεζούς). Κάτι ανάλογο θα μπορούσε να μπει και στο φανάρι για τους οδηγούς.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • A
                                          angel13 last edited by

                                          Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                          Κάποιος το έχει γράψει ήδη, αλλά να το επαναλάβω:
                                          στην Τουρκία σε ορισμένα φανάρια υπάρχει αντίστροφη μέτρηση για το πράσινο (για τους πεζούς). Κάτι ανάλογο θα μπορούσε να μπει και στο φανάρι για τους οδηγούς.

                                          Μια τέτοια εφαρμογή στην Ελλάδα θα ήταν τέλεια για εκκινήσεις

                                          Θα κάναμε κόντρες εκκίνησης για πλάκα κάθε μέρα όλη μέρα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            technik last edited by

                                            Ο χρήστης ANGEL13 έγραψε:

                                            Κάποιος το έχει γράψει ήδη, αλλά να το επαναλάβω:
                                            στην Τουρκία σε ορισμένα φανάρια υπάρχει αντίστροφη μέτρηση για το πράσινο (για τους πεζούς). Κάτι ανάλογο θα μπορούσε να μπει και στο φανάρι για τους οδηγούς.

                                            Μια τέτοια εφαρμογή στην Ελλάδα θα ήταν τέλεια για εκκινήσεις

                                            Θα κάναμε κόντρες εκκίνησης για πλάκα κάθε μέρα όλη μέρα.

                                            Και επιπλέον, θα σου αποσπούσε την προσοχή

                                            και δε θα βαριόσουν περιμένοντας να ανάψει το πράσινο.....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr